Malmarič aleš Objavljeno Maj 31, 2016 Opozori Objavljeno Maj 31, 2016 Ob 29. 5. 2016 at 16:43, začetnik10 pravi: tuljavo menjaat...pa štart rele...konektor spredaj je še star, sam pravi Dr. da še ni panike...pa spojka za bencin bo čez zimo v planu..tuljavo in rele bom probal že ta teden v motoj jetu porihtat..razen če je tu kje v okolici kak mojster, ki bi se tega lotil...jaz mam na žalost dve levi roki:(...snela sva aiibox...mapa pa je zaaaakon...v nižjih turah brez cukanja...ko dodajam gas ni zakasnitve, kot do zdaj...vleče zvezno od praktično nule do konca...zelo zadovoljen...iščem pa spoiler za šipo, če ga ima kdo kje na skladišču pa ga ne rabi..capo rules:)) Živjo,tukaj Aleš kje kontaktiram Šarcom.
Rdeči Objavljeno Maj 31, 2016 Opozori Objavljeno Maj 31, 2016 pred 2 urami, gift pravi: Boljša cinšpule so od NGK (NGK U5008) Povezovanje z trakci odsvetujem in z tov vmesno fedrco, ker ni OK. Iz NGK-jeve odstraniš v notranjosti federco in sprednjo gumo, ozdadaj odrežeš ohišje kot pri vseh., nato pa samo izdrejaš del iz mesinga en del v dolžini da gre do konca tuljave, nanj vrežeš navoj M3, na koncu navoja pa izdrejaš malo širši del. cca. 2 mm, in odzadaj izvrtaš luknjo, ter ga samo stisneš gor na tuljavo od NGK-ja, ki ima za razliko od Beruja, ali Valea izbočen del v notranjosti tuljave.... tako kot sem jaz to delal Drži kot pribito in paše na original kabel BP. Zakaj odsvetuješ, saj samo bolj stisne in zatesni. Tudi jaz sem uporabil od NGK. Tisti vijak, ki si ga stružil, pa lahko podereš tastaro in prestaviš. Verjetno ne morejo vsi stružit pa delat navoje. Ne rečem, da si naredil slabo. Samo, če jim hočeš pomagat moraš stvar poenostavit. So pa NGK dobra izbira cena okoli 22 eur. v primerjavi z original. Mene je že pred leti na Avtotriglavu prepričeval, da moram menjati vse štiri in mi ni hotel prodati samo ene. Potem sem naredil to in delajo tako stare in nova predelana 40.000 km.
začetnik10 Objavljeno Maj 31, 2016 Opozori Objavljeno Maj 31, 2016 (popravljeno) Boljša cinšpule so od NGK (NGK U5008) Povezovanje z trakci odsvetujem in z tov vmesno fedrco, ker ni OK. Iz NGK-jeve odstraniš v notranjosti federco in sprednjo gumo, ozdadaj odrežeš ohišje kot pri vseh., nato pa samo izdrejaš del iz mesinga en del v dolžini da gre do konca tuljave, nanj vrežeš navoj M3, na koncu navoja pa izdrejaš malo širši del. cca. 2 mm, in odzadaj izvrtaš luknjo, ter ga samo stisneš gor na tuljavo od NGK-ja, ki ima za razliko od Beruja, ali Valea izbočen del v notranjosti tuljave.... tako kot sem jaz to delal Drži kot pribito in paše na original kabel BP. You like this Unlike this Quote Go to top Gift...kaj ti moram obljubit, če bi mi ti to lahko uredil?:)...bil bi ti hvaležen heheh...način plačanja solarni (lova na sunce:)) sem iz Ptuja...napiši na zs če je izvedljivo 5 hours ago, Malmarič aleš said: Živjo,tukaj Aleš kje kontaktiram Šarcom. Tukaj na ZS;) Popravljeno Maj 31, 2016. Popravil začetnik10
gift Objavljeno Junij 1, 2016 Opozori Objavljeno Junij 1, 2016 (popravljeno) pred 14 urami, Rdeči pravi: Zakaj odsvetuješ, saj samo bolj stisne in zatesni. Tudi jaz sem uporabil od NGK. Tisti vijak, ki si ga stružil, pa lahko podereš tastaro in prestaviš. Verjetno ne morejo vsi stružit pa delat navoje. Ne rečem, da si naredil slabo. Samo, če jim hočeš pomagat moraš stvar poenostavit. So pa NGK dobra izbira cena okoli 22 eur. v primerjavi z original. Mene je že pred leti na Avtotriglavu prepričeval, da moram menjati vse štiri in mi ni hotel prodati samo ene. Potem sem naredil to in delajo tako stare in nova predelana 40.000 km. Boljše je zato, ker je fiksno kabelj od vžigalne tuljave nasajen direktno na cinšpulo. Če ne narediš direkt, je vmes fecerca in ostalo, potem pa vžigalni kabelj ne zaskoči gor direktno na vžigalno tuljavo. Sem videl že na lastn oči, da je "je se je smodila" tuljava zaradi slabega stika...dela pa tudi na tak način ja...Beru in Sagem, ter Valeo. Popravljeno Junij 1, 2016. Popravil gift Rdeči 1
KNNMS Objavljeno Junij 1, 2016 Opozori Objavljeno Junij 1, 2016 pred 30 minutami, gift pravi: Boljše je zato, ker je fiksno kabelj od vžigalne tuljave nasajen direktno na cinšpulo. Če ne narediš direkt, je vmes fecerca in ostalo, potem pa vžigalni kabelj ne zaskoči gor direktno na vžigalno tuljavo. Sem videl že na lastn oči, da je "je se je smodila" tuljava zaradi slabega stika...dela pa tudi na tak način ja...Beru in Sagem, ter Valeo. Vžigalna tuljava, cinšpula, bobina..... menda je vse ena in ista zadeva. Msd ali oklopljen visokonapetostni kabel pa do svečke pelje.
začetnik10 Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 ok fantje , vidim da obvladate...je kdo pri volji da mi to porihta?..prosim na zs..lp...aja..jutri pa v bg na guzzi dneve..do nedelje..upam da zdrži moped..
začetnik10 Objavljeno Junij 13, 2016 Opozori Objavljeno Junij 13, 2016 in potem vse tiho je bilo..capo je čudo od mopeda..naredil malo vrč kot 1000 km..brez greške..edino gume so malo bolj glasne..naslednje dam cestne gor..aja..pa ne tolko na zs pisat za te tuljave:))
KNNMS Objavljeno Junij 13, 2016 Opozori Objavljeno Junij 13, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, začetnik10 pravi: in potem vse tiho je bilo..capo je čudo od mopeda..naredil malo vrč kot 1000 km..brez greške..edino gume so malo bolj glasne..naslednje dam cestne gor..aja..pa ne tolko na zs pisat za te tuljave:)) Od kje pa si? A si nabavu material(tuljavo)? Ni wrah da ti ne bo eden sestavu! Če ga ni se pa javi. Popravljeno Junij 13, 2016. Popravil KNNMS
začetnik10 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 nisem še nabavil..pri nas so po 50 eur komad..če veš kje za cenejše..? t lahk se dogovoriva da ti vse nabaviš, jaz pa plačam..delo in material..sem iz ptuja..pa ti?
KNNMS Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 4 urami, začetnik10 pravi: nisem še nabavil..pri nas so po 50 eur komad..če veš kje za cenejše..? t lahk se dogovoriva da ti vse nabaviš, jaz pa plačam..delo in material..sem iz ptuja..pa ti? Težava je, da jaz nimam capota in ti bom težko kaj na óko naredu. Če mi poveš točno kaj potrebuješ, ti lahko tle u Italiji pogledam kolko je kej cena. Drugače sem pa iz... diagonalo potegni proti riti naše ljube deželice, pa smo tam, skorej na konci . Tule je še kaj za prebrat če ni jasno zgoraj. Hja... sem vidu da treba met NGK U5008. vse kar sem vidu se vrti okrog 40, 50€ ja. Bom preveril pri mojem dobavitelju v Ita.
Rdeči Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 pred 11 urami, začetnik10 pravi: nisem še nabavil..pri nas so po 50 eur komad..če veš kje za cenejše..? t lahk se dogovoriva da ti vse nabaviš, jaz pa plačam..delo in material..sem iz ptuja..pa ti? Za 60 eur. dobiš original. Dobiš jih 25-30 eur. Poglej v Euvroton imajo skoraj vsi , ki prodajajo rezervne dele za avtomobile. Mogoče je malo za počakat. Ali si ugotovil katero moraš zamenjati ?? Tisti konektor enojni pri akumulatorju daš skupaj pa kontakt pa se ti izpiše na armaturi št. primer 34 .....
biker77 Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 A ce kaka crkne a se cuti da motor ne dela okej? Al pokaze napako sam od sebe? Kaj ce ti crkne kje na poti?
Rdeči Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 Pravkar, biker77 pravi: A ce kaka crkne a se cuti da motor ne dela okej? Al pokaze napako sam od sebe? Kaj ce ti crkne kje na poti? Začne utripati EFI rdeča luč zgoraj. Potem pa priključiš diagnostiko tista zraven akumulatorja . Če ti čisto crkne med potjo ni panike, ker imaš dve svečki na celinder in se normalno voziš. V primeru, da ti crkneta obe pa eno prestaviš od drugega. Pa ne crkujejo kar tako. Največkrat 34 prva na zadnjem cilindru. Ne vem mogoče ji ne paše vročina.
gift Objavljeno Junij 16, 2016 Opozori Objavljeno Junij 16, 2016 Ni rečeno da ti utripa EFI. Problem je, če ti crkne "ne glavna" tuljava. Capo ima dve svečki in dve tuljavi za vsak cilinder. Ena svečka daje glavno iskro, drgua "pomožno". in če ti gre ta, ne boš čutil kar tako razlike, če se ne spoznaš, lučka pa tudi ni nujno da se ti bo prižgala. Najenostavnejši test je, da vžeš motor in snameš kabel od svečke pred cinšpulo. Če meče iskro cinšpula do kabla je ok, če ne ni ok, lahko pa tudi prebija preko cinšpule (iskra skaže iz sredine proti kablu), zato si daj gor rokavice, drugače je rock n roll NGK cinšpula te stane cca. 27 €, in je boljša od Originalne Beru ali Valeo
caporyder Objavljeno Junij 24, 2016 Opozori Objavljeno Junij 24, 2016 Pozdravljeni! Sem nov na forumu in od februarja lastnik caponorda letnik 2002, po prevoženih 3000 km, sem zadovoljen z vožnjo, mi pa je ta teden motor na avtocesti cukal v 6 prestavi in med 4500 - 5500 obrati, zraven pa se prižge tudi lučka efi, katera 3- 5 krat utripne, potem z dodajanjem gasa pa ugasne in motor vleče dalje normalno, mi je pa v torek cuknilo večkrat in motor je bil ogret. Ali je kdo imel podobne težave že kdaj, danes pa mi je enkrat cuknil in prižgala lučka, potem pa že spet normalno dela dalje? Hvala za odgovor, bi pa bil vesel kakega mojstra, ki se spozna na capota, da bi mi ga malo pregledal. Lp in lep vikend.
Rdeči Objavljeno Junij 25, 2016 Opozori Objavljeno Junij 25, 2016 pred 7 urami, caporyder pravi: Pozdravljeni! Sem nov na forumu in od februarja lastnik caponorda letnik 2002, po prevoženih 3000 km, sem zadovoljen z vožnjo, mi pa je ta teden motor na avtocesti cukal v 6 prestavi in med 4500 - 5500 obrati, zraven pa se prižge tudi lučka efi, katera 3- 5 krat utripne, potem z dodajanjem gasa pa ugasne in motor vleče dalje normalno, mi je pa v torek cuknilo večkrat in motor je bil ogret. Ali je kdo imel podobne težave že kdaj, danes pa mi je enkrat cuknil in prižgala lučka, potem pa že spet normalno dela dalje? Hvala za odgovor, bi pa bil vesel kakega mojstra, ki se spozna na capota, da bi mi ga malo pregledal. Lp in lep vikend. Daj najprej diagnostiko pa boš videl katera št. se ti bo izpisala. Potem pa gremo naprej.
caporyder Objavljeno Junij 25, 2016 Opozori Objavljeno Junij 25, 2016 Pozdravljen, probal sem samodiagnostiko, pa mi nič ne izpiše, ali pa ne znam prav pogledat, kje pa se to izpiše, mi pa je v drugo, ko sem dal še enkrat, mi je rdeča lučka efi svetla ves čas, motor pa je normalno tekel. Res mi ni jasno kaj bi bilo, upam da zdaj ko bom tankal, da bo bolje, če ne pa najti enga ornk mojstra, da malo pregleda. Hvala za odgovor Rdeči. Lp
caporyder Objavljeno Junij 25, 2016 Opozori Objavljeno Junij 25, 2016 Sem probal, našel konektor za diagnostiko in pokaže številko 1, pa zdaj lučka ni več svetila. Ali je lahko kaj z bencinskim filtrom narobe, mi je rekel prejšnji lastnik da bi ga on menjal, pa sem ga že iskal pri dealerjih, pa nihče ne ve kak filter je v capotu, ga nimajo v katalogu, ali je kak tipski, in koliko stane ta zadeva, ali pa če ga ima morda kdo novega, da bi ga kupil. Lp
Rdeči Objavljeno Junij 25, 2016 Opozori Objavljeno Junij 25, 2016 pred 5 urami, caporyder pravi: Sem probal, našel konektor za diagnostiko in pokaže številko 1, pa zdaj lučka ni več svetila. Ali je lahko kaj z bencinskim filtrom narobe, mi je rekel prejšnji lastnik da bi ga on menjal, pa sem ga že iskal pri dealerjih, pa nihče ne ve kak filter je v capotu, ga nimajo v katalogu, ali je kak tipski, in koliko stane ta zadeva, ali pa če ga ima morda kdo novega, da bi ga kupil. Lp Če ti pokaže št. 1 je ok. Verjetno pa imaš dva problema. Zafrkava kakšna tuljava ali pa podtlačne cevke, ki jih boš našel ob levi strani dve cevki z zamaški - te skoraj nikoli ne menjajo, rade po preperijo in na določenih mestih počijo. Bencinski filter je v bencinskem tanku. Tam kjer imaš priključke za bencin in el. so vijaki in se vse skupaj odvije in potegne ven s pumpo in plovcem. Kakor je meni poznano ga zelo redko menjajo mora biti veliko km.
caporyder Objavljeno Junij 25, 2016 Opozori Objavljeno Junij 25, 2016 Bom probal pogledat še te cevke, kar pa se tiče km pa jih ima motor kar nekaj skoraj 113000 km. Bom videl, če bo po diagnostiki kaj bolje, za tuljave pa mislim da jih je prejšnji lastnik menjal, ker sem videl da so kot nove videt, lahko pa da katera prebija, bom probal enga serviserja klicat v Lj, kateri je prej šravfal ta motor, pa bomo videli, kaj bo rekel. Hvala za odgovore Rdeči
Popularna objava Šarc Objavljeno Julij 4, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 4, 2016 (popravljeno) Da se spet mal javim Moram reči, da sem kar mal presenečen kolk ljudi me še najde za kakšen tuning, pa sem mislil, da smo že vse porihtali v Sloveniji. Zadnje čase je največ problemov okrog vakuumskih cevk za diagnostiko in za sinhronizacijo sesalnih grl. Se je že večkrat zgodilo, ko sem jih samo preverjal če so ok, da mi je kakšna ostala v roki. Glavni sindromi so nemiren ali povišan prosti tek, sekanje skozi izpuhe ko spustiš iz visokih obratov in ugašanje ko daš gas iz prostega teka. Največkrat pri speljevanju v križišču. Druge napake so še vedno okoli elektrike in regulatorja. Problem pa slabi rjavi konektorji pri reglerju in pod rezervarjem na levi strani. Ko sem rihtal motor letnik 2002, kateri je imel samo 6800km so bili čeveljčki že rahlo obarvani zaradi pregrevanja. Glavna posledica je potem skurjen regulator, lahko tudi navitje. Če se menja se da notri Mosfet izvedbo cca 110€, za navitje pa se da previti, izhodne žice pa se potegne brez spojev do regulatorja. Dobro je narediti tudi dodatno povezavo med minus polom na akumulatorju, direktno na jeklen zadnji okvir. Predlagam da ob priliki pogledate še konektor za glavne luči v maski. zna tudi mal šmelcat.... Pol je še nekaj pacientov katerim je spustilo prednapetje zadnjega amortizerja. Če ima motor več kot 50.000km predlagam da se ga da v celoti obnoviti v dol pri ljubljani (amortizer.si) cana mal čez 100€. Drugače se da porihtat samo prednapetje, cena materiala in dela cca 25€, če delaš sam. Ob priliki namažite še iglične ležaje v prenosu amortizerja na zadnjo vilico. Cel komplet 7 ležajev, osi in semeringe ter orodje za demontažo in montažo se da dobit za 80€ v Italiji. Glede vžigalnih tuljav NGK U5008 s predelavo, kot ste že sami ugotovili. Dobiš na netu za 30€+10€poštnina, Se pa vidi že pri tuningu, ali je kakšna tuljava na poti da crkne, še preden se pokaže EFI napaka. AXON mislim, da tega ne pokaže. Konektorje za gorivo kovinske iz Anglije - komplet cca 75€, Lahko zrihtam da se visokotlačni del zrihta z teflonsko oplaščeno cevjo kot je original. Glede tuninga pa od 2011 nič novega. Motorji delajo, reklamacij ni. Pa še vsak se je v Preddvoru na kavi ustavil nasmejan. In motorju manjka sedma prestava Kar se mehanike tiče, zna crknit kakšen potisni ležaj za sklopko 15€, katerega ni težko zamenjat, ležaji prednjega kolesa pri 15.000km, ko jih zamenjaš je mir do 100.000km. Ventilov se ne štela, svečke brez problema do 50.000km, Bencinske filtre menjajo iz dolgčasa. Spusti tudi kakšen semering na cilindru sklopke. A sem še kaj pozabil? Lp Šarc Bi pa prosil na zasebno pošto če mi pošljete številke šasij, ker se motorji vračajo z drugimi lastniki in bi lahko marsikomu povedal kaj o zgodovini motorja. Popravljeno Julij 4, 2016. Popravil Šarc Rdeči, Scarabeo 500, MiNa in 8 others 11
biker77 Objavljeno Julij 27, 2016 Opozori Objavljeno Julij 27, 2016 Ob Tuesday, March 08, 2016 at 21:36, biker77 pravi: Ni tako grozno. Moja poraba je bla v zacetku slabih 6 litrov, po menjavi gum pa dobrih 6 litrov. Pa to ni ravno pocasna voznja.. Seveda updajtana mapa in spredaj zob manjsi zobnik, sicer pa vse original.. No..prisel je tudi update..zmontiram ko se konca smucarska sezona. Komaj cakam..ker original zadnji amortizer je malo bogi.. Takole..zmontiral ze zdavnaj pa sele vceraj malo sprobal. Kako zgleda? Motor ne plava vec tolk. Mal se ker bi moral se vilce mal porihtat. Predvsem pa ko je vroce ni vec sprasevanja kam se je zadnji amortizer zgubu. Luknje pozira bistveno lepse, in ko skos ovinke drzis obrate nad 6.000 se ne sprasujes kaj bo ce pride kaka luknja. Zaenkrat super, moram se sprobat s sopotnico. No..bi pa zdej definitivno mel kakega konja vec. Pa mal bols bremze..pa..no..menjam za tuono v4
skipr Objavljeno September 5, 2016 Opozori Objavljeno September 5, 2016 pozdrav vsem, spomladi kupil caponorda letnik 2003 36.000 km....zelo zadovoljen... opravil 3500 km, vtisi, vse super od lege, vožnje počutja,... Nisem več rosno mlad in mi položaj v teh letih zelo odgovarja he he. Da skrajšam prižgalo lučko EFI malo utripa, pa ugaša pa zopet kak dan ne gori kak dan pa utripa non stop. Motor sicer dela v redu le v nizkih obratih se mi zdi malo nemiren. Ok dvovaljnik...prebral vse na temo tuljav in sveč in očitno bo čez zimo malo treba pregledat.... zanima me pa tole okoli map kar sem prebral na forumu. Kake mape in kaj se s tem pridobi? lp vsem
Rdeči Objavljeno September 6, 2016 Opozori Objavljeno September 6, 2016 pred 6 urami, skipr pravi: pozdrav vsem, spomladi kupil caponorda letnik 2003 36.000 km....zelo zadovoljen... opravil 3500 km, vtisi, vse super od lege, vožnje počutja,... Nisem več rosno mlad in mi položaj v teh letih zelo odgovarja he he. Da skrajšam prižgalo lučko EFI malo utripa, pa ugaša pa zopet kak dan ne gori kak dan pa utripa non stop. Motor sicer dela v redu le v nizkih obratih se mi zdi malo nemiren. Ok dvovaljnik...prebral vse na temo tuljav in sveč in očitno bo čez zimo malo treba pregledat.... zanima me pa tole okoli map kar sem prebral na forumu. Kake mape in kaj se s tem pridobi? lp vsem Pri menjavi mape bo motor bolj miren pri nizkih bratih. Največ se pridobi ravno tu. EFI praviš, da sveti nesveti ja verjetno je tuljava.
biker77 Objavljeno September 6, 2016 Opozori Objavljeno September 6, 2016 Ce kdo kupuje capota z abs-om nej pove. Jest prodam. Al pa menjam za rxv550. Aja..za pametno ceno pustim ta hud wilbers zadi. Sicer pa eno vprasanje. Kako morata bit zmontirana fedra na stranskem stojalu?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se