Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno
Imam težavo, nisem doma, pa mi motor ne vžge. Sem probal na kable, pa isto hoče zasuknat pa se ustavi.

Samo na pol zausukne in potem, kot da bi ga nekaj mzabremzalo. Sem probal dat v prestavo, malo prestavil motor, potem probal, pa spet nič.

Kakšna ideja kaj bi bilo?

Čer je kdo kje blizu, sem v Šentjurju.

Tel. 041 422 136

Ni več potrebe, sem že doma. Bo potrebno nov akumulator kupit :whistle:

Sreča, da sem bil na obisku pri svaku, pa sem ga priklopil na polnilec za eno uro :krneki:

Samo čudno se mi zdi, da ni hotel na kable zaverglat... A ma mogoče kakšno zaščito :rolleyes:

Objavljeno
Ni več potrebe, sem že doma. Bo potrebno nov akumulator kupit :whistle:

Sreča, da sem bil na obisku pri svaku, pa sem ga priklopil na polnilec za eno uro :krneki:

Samo čudno se mi zdi, da ni hotel na kable zaverglat... A ma mogoče kakšno zaščito :rolleyes:

ce si probal verglat z avtom, je jasno zakaj ni slo.

druga voltaza in napetost.

lp j

Objavljeno
ce si probal verglat z avtom, je jasno zakaj ni slo.

druga voltaza in napetost.

lp j

Zdaj te pa ne zastopim :blink:

Objavljeno
ce si probal verglat z avtom, je jasno zakaj ni slo.

druga voltaza in napetost.

lp j

:blink: :blink: :blink: :blink:

zanič stik na kablih? premajhen premer?

Objavljeno

Mogoce imas starter rele ze rahlo slab. Nov pride 120€, pa ti bo spet normalno vzigal. Lahko pa je slab akumulator.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No meni se je ponovo pojavil problem, ko rele štarterja ni izpustil. Hudič je edino to, da motor hoče verglat tudi takrat ko ključ pbrneš nazal in ga vzameš ven.

No releja sploh ni problem zrihtat, ker se ga da odpret in z finim šmirglom popravit kontakte. Meni so verjetno zapikali ko je bil slab akumulator in rele ni vklapljal tako kot bi moral.

Lp T.

Objavljeno
:blink: :blink: :blink: :blink:

zanič stik na kablih? premajhen premer?

Vse skupaj sem očistil in dobro zategnil pa je vredu. Prej je bilo pa vse skupaj že oksidirano in zapacano, tako da čudno, da je še sploh kaj delalo :whistle:

Rele je čisto vredu :OK:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Najbolj me jezi, ko začne srati ravno takrat, ko sem kje na poti z motorjem :headbang: , doma vedno vžge

Ugotovil sem, da me tale zadeva zaje***a :angry:

post-10851-1217839749_thumb.jpg

Mislim, da bo potrebna zamenjava :unsure:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No zdej pa mam hudiča :headbang:

Moram napisat zdele ko sem še pol vtisov, pa zadeve še nisem prespal. Danes se vračam iz gradiške iz zbora preko Kozare domov. Po tako obupni cesti kot je iz severne strani na kozaro še nisem vozil z moji Capotom, mal asfalta, mal makadama, mal blata, in celo 30cm globoke luže do vrha. Od začetka še malo pizdim sam pri sebi zakaj se nisem spravil z ostalimi kolegi lepo po dolgočasni avtoceti nazaj proti gorenjski potem pa se spustim v iziv.

Moram priznat da tako otovorjen s stranskimi kovčki še nisem izvajal take terenske vožnje. Samo Capo se ne da. Prav lepo je ko se enkrat navadiš, da ti tudi zadnji konec kdaj hoče po svoje, ali pa da te gas ne uboga in zadnja guma vrti v prazno. Vse je stvar dojemanja.

Na vrhu Kozare se ustavim na eno telečjo čorbo in kavico potem pa naprej preko Prijedorja proti Bosanski novi. Tam še malo oklevam, nato pa končno izberem pot preko Gline na Karlovac.

V centru Karlovca me malo preseneti gladek asfalt in pri prvem semaforju se ustavim kakšem meter čez črto. Lepo nazaj in počakat zeleno, pri drugem semaforju pa presenečenje. Ko se približujem rdeči luči sredi križišča poči in v trenutku ko opazim da sta se zaletela dva avtomobila se eden vrti direktno proti meni kot vrtavka. tri metre pred mano šofer poravna in že misli tole bo šlo pa za las. Pa ni šlo. Še enkrat mu uide rit in direktno v mene.

Posledice so vidne na sliki:

Mene odpelje rešilec, Capota pa vlečna služba. Na srečo sem jo odnesel brez poškodb, kar pa za motor ne morem trditi. Odtrgalo je del okvirja kjer so pripete prednje vilice. Mislim da nima smisla popravljti.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ko dobim motor domov in ga zavarovalnice ocenijo ga verjetno začnem prodajati za rezervne dele.

Pa tko sem ga mel rad :cry:

P.S. Pri Langusu pa me čaka nov verižni kit......

Objavljeno

Slava mu. Capo je dobro kljuse.

To pomeni konec sezone?

Hm sej vem da bom zvenel kot lešinar... ampak veš... bi mogoče rabu crash bar pa mogoče še kak detajl. Če se odločiš mi magari pošlji kak PM.

Objavljeno
Slava mu. Capo je dobro kljuse.

To pomeni konec sezone?

Hm sej vem da bom zvenel kot lešinar... ampak veš... bi mogoče rabu crash bar pa mogoče še kak detajl. Če se odločiš mi magari pošlji kak PM.

:rolleyes:

Že gledam za novim, in to Capotom. Zdej sploh nimam dileme kaj kupit. Kar se pa delov tiče pa sporočim ko kupim novega in kaj od opreme bo imel gor. Rolbari so pa naredili svojo funkcijo. mislim pa da niso nič poskodovani saj je motor padel samo na bok po tistem ko ga je odbilo nazaj.

Kar se pa tiče poškodb mene pa mislim da se lahko zahvalim tudi motorjevi teži, da ni blo takega pojemka. če bi imal kakšno kobilco od 150kg bi ga odbilo nazaj kot žogo.

Lp T.

Objavljeno

No pa sem zadevo dobil domov v garažo, zdej pa na birokracijo z zavarovalnicami. Po pregledu motorja sem ugotovil, da bo najbolje da že sam nardim spisek kaj vse je za zamenjat zato sem malo pobrskal po netu in našel stran z vsemi deli za moj in tudi druge motorje.

http://www.af1racing.com/store/Scripts/pro...?idCategory=169

Cenilca bom spustil zraven potem pa gremo primerjat spiske. Upam da ne bova kaj falila.

Lp T.

Objavljeno
jebentiš. pa kje te je podrlo? na Hrvaškem? Mene je 2001podrlo na Rupi, in sm mel totalne štale z izplačilom. beri dobil nisem niti centa. ker sem razbitino (z vsemi policijskimi papirji, ki so pričali o moji ne-krivdi) pripelal v slovenijo in tukaj ocenil škodo. kasnej sm zvedu, da se škode rešuje v državi kjer je bila nesreča. upam, da se je kej spremenilo, in da neboš mel problemov. pa da so kosti cele, je najpomembnejše,

Postopek je sledeč:

Zavarovalnica povzročitelja, v tem primeru Allianz Suiss ima pogodbo z zavarovalnico Triglav za opravljanje svojih storitev na področju Slovenije. Na Triglavu sem vložil škodni zahtevek in so poslali cenilca. Priložil sem vse račune glede prevoza motorja iz kraja nesreče na HAK (Hrvatski avto klub), račun o ležarini in prevozu v Slovenijo. Za prevoz v Slovenijo sem najel nekoga ki lahko izda uradni račun. Če voziš sam je to težko izvedljivo dokazati. Krivdo bodo pa sedaj dokazovale zavarovalnice glede na policijske zapisnike policije iz Karlovca. Po razgovoru s policistom mi je zatrdil da je v mojem primeru moja krivda izključena, ter da imajo vsi udeleženci urejene papirje glede zavarovanja vozil. Od povzročitelja pa sem dobil vse podatke o zavarovanju.

Kar se pa tiče izterjave glede poškodb pa se bom obrnil na Poravnavo pa bodo oni to urejali tudi preko zavarovalnice Triglav.

Je pa res, da se bo zavlekla zadeva kakšen mesec dlje kot če bi se to zgodilo v Sloveniji in slovenskimi zavarovalnicami.

Motor je pa ocenjen totalka, in vrednost dobrega dela na 35%. ko bo cenilec izdal uradno oceno pa se lahko odločim da mi izplačajo 65% in motor obdržim, ali pa da izplačajo 100% in odpeljejo motor.

Lp T.

Objavljeno
Res škoda za tole nesrečo ki se ti je pripetila. Važno da si ti cel, Capoti se pa tudi še prodajajo.

Za podobne situacije (ko preseneti spolzek asfalt) je pa fajn ABS in na Capotu tudi obstaja - priporočam za naslednji nakup! :naughty:

A se da ABS gor dat naknadno?

Objavljeno
A se da ABS gor dat naknadno?

Mislim, da je odvisno od letnika :hmm:

Objavljeno

Letnik 01` Pa konec sezone za letos. Šoder... Adijo ključnica (4 - 6 Tednov). Rabim dele, kje nabavljate? A naj grem kar na dunajsko?

Objavljeno
Letnik 01` Pa konec sezone za letos. Šoder... Adijo ključnica (4 - 6 Tednov). Rabim dele, kje nabavljate? A naj grem kar na dunajsko?

No kar je, je; pa čimprej se poštimaj ( okrevaj)!

Za dele, pa kar poglej na več krajih. Od Dunajske pa do konca "Tržaške" (s tem mislim, da je dobro tudi v italiji kaj poizvedovat) Rezervni deli so v večini primerov cenejši, kot pri nas. Lahko pa ima kdo od motosvetovcev kakšen kos viška, povej kaj boš rabil, pa bomo lažje priskočili na pomoč.

Lp Regi

Objavljeno

ali ima kdo od vas izkušnje z veliko porabo bencina, moj CN ga žre cca 12lit/100km

se zahvaljujem in vas pozdravljam,

Objavljeno
ali ima kdo od vas izkušnje z veliko porabo bencina, moj CN ga žre cca 12lit/100km

se zahvaljujem in vas pozdravljam,

To je pa čudno!?

Mojega lahko priganjam kot norca pa ne gre nikoli čez 8l/100km; normalno pa tam nekje... dobrih 6l/100km.

Objavljeno

trenutno ga imam na servisu,upam, da bo kmalu gotov in, da bo rezultat popravila dober

Objavljeno

Že kaj novega :rolleyes:

Sicer pa meni kuri polno naložen s tremi kufri + sopotnica(skupaj z motorjem cca 440kg),

vožnja med 4k-5k rpm cca 6l :worship: (dolge ture)

Nad 7,5l ga še nisem spravil, sicer ga pa nikoli ne priganjam :rolleyes:

LP B)

Objavljeno

nič novega,

verjetno bo gotov ta teden, bomo videli, odvisno od uspeha pri izkanju napake, sporočim moje izkušnje

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

v petek sem pripeljal kravco domov,dela super,o porabi javim.Zamenjali so mi vžigalne tuljave, svečke in filter zraka,čistili lopute plina, bomo videli, se oglasim

Objavljeno

Pišuka... za kolk so ti pa denarnico stanjšali?

Objavljeno

takole je bilo, zelo zadovoljen, mehaniki strokovni,korektni, račun je znašal 365e,od tega je večji strošek material,

porabo pa spremljam, upam ,da bo OK,

moram pa povedat, da so moped popravljali cca 1.mesec, in sem komaj čakal, da ga dobim

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!