Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Wow... če je še v garanciji bi še nekako moral to požret, drugače pa je to tako keks delo da se lahko vsak loti in uspešno opravi. Sam sem pihnil 150€ za kontrolo ventilov - poseg dolg 6 ur s popolnoma razdrto glavo motorja, tolko pa samo za menjavo olja ne bi dal.

Leo se odlično obnese, kakih 450€ je par.

PPC v Slo je 560 €, najceneje z vsemi popusti in vezami bi jih pa dobil za 470€ v sloveniji, drugje pa še nisem gledal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veriga je glih prav napeta, je pa res, če sem polno naložen ( 2 osebi in polni kufri pa na polno zašponani amortizerji), da pa nič ne ropota. Kolešček sem pa zamenjal z drugim koleščkom (glej prilogo, kater kolešček, da ne bomo vsak o svoji stvari trobl)

Kaj mislite, bi se to dalo tudi na Capota letnik 2001 (al kolk je že - prva serija) in a bi kaj pomagalo? Se mi zdi da je zelo glasna ketna ko začne opletat, še posebej ko odvzamem plin in začnem menjat, takrat skoz nekaj škrta.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mislite, bi se to dalo tudi na Capota letnik 2001 (al kolk je že - prva serija) in a bi kaj pomagalo? Se mi zdi da je zelo glasna ketna ko začne opletat, še posebej ko odvzamem plin in začnem menjat, takrat skoz nekaj škrta.

lp

Rudi

Ti pošljem sliko? :)

Drsniiiik! Ne koleščka!!!!

Popravljeno . Popravil pikec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bi rad videl sliko. Thx

080720071813od1.jpg

Evo, drsnik namesto koleščka na Capotu letnik 2001.

Popravljeno . Popravil pikec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za sliko :yea1: Se bom malo pozanimal takoj ko si nove gume nabavim (če ima kdo kako ok ceno za cestne gume za Caponorda bi prosil, naj pošlje na PM, pivo sledi :naughty: ).

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, drsnik namesto koleščka na Capotu letnik 2001.

to je original drsnik za Caponord?... le da je od novejšega modela.... drži?

Tako je. Od letnika 2003 je že serijsko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je. Od letnika 2003 je že serijsko.

Aha. Hala. Jaz mam 10/03 pa je še na kolešček. Me pa moti hrup ki ga povzroča, tako da bom zamenjal za drsnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima kdo slučajno številko dela (tega drsnika) bi prosil, da nam jo pove, ker imam občutek, da tega dela ni ravno na zalogi pri nas in da ga bo treba it v Italijo iskat.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha. Hala. Jaz mam 10/03 pa je še na kolešček. Me pa moti hrup ki ga povzroča, tako da bom zamenjal za drsnik.

Sem se pozanimal. Res je, se popravljam, modeli RR so imeli drsnik, ostali pa kolešček. Številka kosa je 8144610.

To je kolešček:

rullino2lr.jpg

To pa je drsnik:

patino6zb.jpg

Primerjava:

patinorullino7ak.jpg

Popravljeno . Popravil pikec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Porodila se mi je ideja...

kaj ko bi se lastniki Caponordov dobili na kakšnem srečanju recimo jeseni (glede na to da nas ni prav veliko :naughty: )in rečemo

kakšno, popijemo kakšnega.... skratka podobno kot imajo Stromarji.

Je kdo za?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Včeraj sem montiral 16 zobi prednji zobnik (original 17zob), seveda sem na hitro tudi preizkusil.

Razlika je predvsem na spodnjih vrtljajih; sedaj vleče veliko bolj mirno že tam nekje od 2k obratov dalje.

Priporočam! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem montiral 16 zobi prednji zobnik (original 17zob), seveda sem na hitro tudi preizkusil.

Razlika je predvsem na spodnjih vrtljajih; sedaj vleče veliko bolj mirno že tam nekje od 2k obratov dalje.

Priporočam! :worship:

Kasti, lepo priporočilo, bi pa temu priporočilu dodal še to, da bi bilo dobro zamenjati tudi zadnji zobnik, s kakšnim zobom več ali manj kajti v strojegradnji velja pravilo, da se v paru vrtita zobnika, ki imata parno in neparno število zob in obratno. Stem je omogočena enakomernejša obraba verige in obeh verižnikov. Ne pride do ponavljajočih stikov le teh na enem in istem mestu. Seveda obstajajo tudi izjeme, kjer je potrebno strogo določeno število vrtljajev gonilne in gnane gredi ( motorna in omična gred, ter razmerje 1:1 itd...). Ob prvi menjavi verige in verižnikov, bom verjetno tudi sam naredil kaj podobnega, pa lep pozdrav Regi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izvedljive opcije za prenos gonilne sile na Caponordu so:

prednji zobnik - členov veriga - zadnji zobnik

17 - 112 - 45 (serijsko)

16 - 112 - 45 (Rally Raid serijsko, ostali opcija)

17 - 114 - 47 (opcija)

Tista dva na zadnjem zobniku naj bi bila približno enakovredna polovici dodatnega zoba na prednjem.

Vse ostale verzije so nepriporočljive oz. "traktorske".

Popravljeno . Popravil pikec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te prav razumem REGI... imam šele po menjavi ustrezno razmerje zob med obema zobnikoma (16 - 112 - 45)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Nabavil bi kovinske ščitnike za capota. Spodnji in zgornji del, ali pa samo zgornji. V AC Maribor in v LJ sem vprašal pa so rekli da nimajo na zalogi,

da se pa naročiti. Zgornji del pride cca 150eur. A je mogoče kje v IT možno takoj dobiti in ceneje?(prideš-kupiš-greš?)

Pa še zaščito za roke(plastično). Baje za l.2003 nimajo več, so rekli da bi moral zamenjati uteži pa to(cca65Eur). Kakšna alternativa?

Zanimajo me cene v IT, pa kje kupit.

Mogoče....... pa kaj mogoče :naughty: - sigurno primorci veste kje je najbolj ugodno. :rolleyes:

LP Max

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Nabavil bi kovinske ščitnike za capota. Spodnji in zgornji del, ali pa samo zgornji. V AC Maribor in v LJ sem vprašal pa so rekli da nimajo na zalogi,

da se pa naročiti. Zgornji del pride cca 150eur. A je mogoče kje v IT možno takoj dobiti in ceneje?(prideš-kupiš-greš?)

Pa še zaščito za roke(plastično). Baje za l.2003 nimajo več, so rekli da bi moral zamenjati uteži pa to(cca65Eur). Kakšna alternativa?

Zanimajo me cene v IT, pa kje kupit.

Mogoče....... pa kaj mogoče :naughty: - sigurno primorci veste kje je najbolj ugodno. :rolleyes:

LP Max

hmmm... Jaz sem še vse to nabavil pri Baroncelliju v Trstu. Cene pa boooo, je šlo že nekaj cajta nazaj... res pa je, da so ponavadi občutno cenejše kot pri nas.

Drugače pa službeno obvestilo: AOTRjevci so mi sporočili, da se je našel en kolega caponordaš, ki bo naredil eno serijo "ta dobrih" LED zadnjih luči. Cena mislim da okoli 44 EUR plus poštnina. Če koga zanima naj mi sporoči. Debata teče tukaj (v italijanščini).

Popravljeno . Popravil pikec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Da obudim tole temo malce iz naftalina;

Že nekaj časa se nagibam k nabavi Capota, in sledim debatam na forumih imam pa še nekaj vprašanj, na katere odgovora nisem našel v teh temah:

1. Kakšna je poraba goriva? Pri normalni vožnji, priganjanju in malce bolje naloženem?

2. Kako se obnaša polno naložen motor, ko se težišče dvigne od tal?

3. Kakšni so servisni intervali? Kje servisirate? Kaj delate sami? Kakšne so cene potrošnega materiala? Ali menjate z originalnimi deli (filtri, ploščice, ...) ali Louis varianta?

4. Na kaj moram še posebej gledati pri nakupu rabljenega motorja?

5. Katere gume uporabljate? Sam se nagibam k Metzeler Tourance.

6. Kako se obnaša ABS?

7. Kako plastika prenese če ga na mestu "vržeš" na tla? (tudi najboljšim se zgodi :rolleyes: )

8. Pa še kakšne druge zadeve iz lastnih izkušenj in debat ob šanku :yes:

Zaenkrat bi bilo to vse, zdej pa veselo pisat ko bo slabo vreme :yes:

Lp T.

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da obudim tole temo malce iz naftalina;

Že nekaj časa se nagibam k nabavi Capota, in sledim debatam na forumih imam pa še nekaj vprašanj, na katere odgovora nisem našel v teh temah:

Prodajam svojega če te zanima; letnik 2004

1. Kakšna je poraba goriva? Pri normalni vožnji, priganjanju in malce bolje naloženem?

Poraba se giblje med (vsaj pri meni!) od slabih 6l pa tja do 8l/100 km. Precej je odvisno tudi od kvalitete bencina. Meni je recimo

v Dolomitih pri polno obteženem motorju (2 osebi + 3x kovček) porabil manj kot pa v SLO s samo 2 osebama: sem izračunal povprečje po 2500 prevoženih km: 6,4l/100

2. Kako se obnaša polno naložen motor, ko se težišče dvigne od tal?

Polno naložen motor se čuti predvsem pri nenadnemu silnemu zaviranju, ko se pojavi t.i. "nose dive"; vendar sem to rešil z originalnimi tršimi vzmetmi.

Malo prej tudi s footrasterji "počohaš" po tleh, sicer pa ni nobene panike.

3. Kakšni so servisni intervali? Kje servisirate? Kaj delate sami? Kakšne so cene potrošnega materiala? Ali menjate z originalnimi deli (filtri, ploščice, ...) ali Louis varianta?

Predvideni servisni interval je na 7500km, kar se izpiše tudi na displeju: SERVICE. Jaz sem servisiral na Avto Triglavu, drugače ti lahko sporočim tudi super in poceni serviserja preko PM. Do sedaj sem neoriginal vgradil samo zavorne ploščice (Braking), ki so se obnesle odlično, predvsem pa so bile skoraj 1/2 cenejše od Bremba.

4. Na kaj moram še posebej gledati pri nakupu rabljenega motorja?

Pojma nimam!?

5. Katere gume uporabljate? Sam se nagibam k Metzeler Tourance.

Tudi moja izbira! Izvrstna guma, pa še veliko km zdrži. Na testnem motorju na Hungaroringu pa sem na pisti poizkusil tudi Michelin Anake - pa ni bila slaba. Kolko km zdrži pa žal ne vem.

6. Kako se obnaša ABS?

Po mnenjih na svetovnem spletu eden boljših ABSov vgrajenih v motocikle.

7. Kako plastika prenese če ga na mestu "vržeš" na tla? (tudi najboljšim se zgodi :rolleyes: )

Bral sem, da se je kvaliteta plastike (predvsem vetrobrana) z letnikom 2004 izboljšala. Lastnih izkušenj pa hvala bogu nimam.

8. Pa še kakšne druge zadeve iz lastnih izkušenj in debat ob šanku :yes:

Ob neprevidni odstranitvi rezervoarja goriva lahko poči bencinski konektor.

Zaenkrat bi bilo to vse, zdej pa veselo pisat ko bo slabo vreme :yes:

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Kakšna je poraba goriva? Pri normalni vožnji, priganjanju in malce bolje naloženem?

Kot je rekel kasti 6-7l z enim tankom sem polno obteženega in z dvema osebama naredil pot od Biograda do Litije, pa še malo je ostalo.

2. Kako se obnaša polno naložen motor, ko se težišče dvigne od tal?

Meni ni dosti razlike, samo sem bol penzion voznik. :naughty:

3. Kakšni so servisni intervali? Kje servisirate? Kaj delate sami? Kakšne so cene potrošnega materiala? Ali menjate z originalnimi deli (filtri, ploščice, ...) ali Louis varianta?

1x na leto če je treba al pa ne, cena... kolkor se zmeniš, 300 EUR se dal p sem zamenjal boga in pol (vse svečke, olje, coil, filtre, spojko za bencin...)

4. Na kaj moram še posebej gledati pri nakupu rabljenega motorja?

Tkko kot pri vseh, da je ohranjen, razen cinšpun zadeva nima kakih velikih problemov, pa dobro je da zamenjaš akumulator takoj ko začne delat teežave, se splača.

5. Katere gume uporabljate? Sam se nagibam k Metzeler Tourance.

Continental ContiTtrailAttack, ne vem kakšni so testi, kupil sem jo lani in prevozil z njo pol sezone. V primerjavi z Tourance je zame čista zmaga, lepše gre v ovinek, mnogo bolj mirna na ravini, tišja... edino ni za po kakem hudem makadamu, no vsaj jaz je ne bi probaval.

6. Kako se obnaša ABS?

nimam

7. Kako plastika prenese če ga na mestu "vržeš" na tla? (tudi najboljšim se zgodi :rolleyes: )

Preizkusil, :rolleyes: , podrsa se utež na krmilu, odlomiš konec ročke (ne cele, ker se prelomi na pol) plastika pa zdrži.

8. Pa še kakšne druge zadeve iz lastnih izkušenj in debat ob šanku :yes:

Motor imam že 4 leta in ga ne prodam/zamenjam za nič na svetu, vsako leto ga obrišem, zamenjam tekočine, če je treba svečke in ostalo in... vozim, menjam edino če Aprilia naredi nov 1000 ccm+ cestni enduro. Glede na to, kako ga je vozil prejšnji lastnik sem siguren da ga zelo težko voziš do meje, mojemu so manjkali vsi distančniki na naslonih za noge in spodnji rob tačke.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule bi izkoristil priliko. 

Imam Caponord l.02. Ima počeno masko in precej zvit nosilec maske. 

Zanima me, če kdo ima kakšno informacijo kje (poleg pooblaščenega servisa) zadevo dobiti. Nosilec kateri drži števce, luč in masko. Lahko tudi komplet s plastiko.

Drugače pa, motor odličen na cesti..

(To poštimamo pa počakamo še par stopin C in... gremo na cesto...)

Hvala..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!