Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Tisti rdeč gumb, če je na off :fredy: tudi verglal ne bo... :grim in kontakta ne bo :kva1: saj pri šwabu je tako... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No, zdej sm pa tut jst lastnik Caponorda, letnik 2002, pa mam ene par vprašanj, ki se mi zdi, da nisem zasledil odgovorov med prejšnjimi posti, knjigico sem pa tudi samo D, FR pa IT dobu :eek:

-Kako narediš selftest, kjer ti napiše tiste errorje

-Kako resetiraš ''service''

-a ima kdo kakšne druge auspuhe gor? Kukr kaže jih dela samo LeoVince, ali se morda motim :?

Sem zasledil par postov nazaj, da če ga preluknjaš zadaj, da se pozna pri moči in pri zvoku. A je kdo to prakticiral?

- Kje servisirate Ljubljančani in okoliški prebivalci Ljubljane

Upam,da si bo kdo vzel 3 minutke pa napisal.

Hvalaaaa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam,da si bo kdo vzel 3 minutke pa napisal.

Hvalaaaa

Nekaj uporabnega najdeš TUKAJ.

Jaz servisiram na Autocommercu pri Srečotu, je fajn dečko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Še eno vprašanje. Balanco mi trese, pa sem centriral sprednjo gumo, pa mi še vseeno trese. Kaj vse bi lahko bil razlog za to? Samo gume ali še kaj bolj resnega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje. Balanco mi trese, pa sem centriral sprednjo gumo, pa mi še vseeno trese. Kaj vse bi lahko bil razlog za to? Samo gume ali še kaj bolj resnega?

Pri kateri hitrosti? Kakšne gume imaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od 60 do 90 pol pa neha. Mam pa Metzeler Tourance 04 letnik.

Sem imel isti problem z novo Tourance gumo... kriva je bila guma. Glede na to, da je bila guma nova, so mi jo pri Motor jetu zamnejali, potem tresenja ni bilo več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Temu se reče "shimy" efekt.

daj dol kufre, pa ponovi vajo.

Or ask google.

Poročaj.

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Torej, bla je kriva guma, sem zamenjal, pa nič več ne trese.

Mam pa drug problem. Skos mi neki tko čudn ruži pr sprednjem zobniku, pa ne vem, kaj bi to blo, sem zamenjal un mali kolešček, ne vem kaj je tist, kukr en napenjalec, pa je isto. Sploh, k se ustavlam, pa u nižjo šaltam. A kdo ve kaj bi to blo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, bla je kriva guma, sem zamenjal, pa nič več ne trese.

Mam pa drug problem. Skos mi neki tko čudn ruži pr sprednjem zobniku, pa ne vem, kaj bi to blo, sem zamenjal un mali kolešček, ne vem kaj je tist, kukr en napenjalec, pa je isto. Sploh, k se ustavlam, pa u nižjo šaltam. A kdo ve kaj bi to blo?

"Kolešček" si zamenjal z drsnikom? Veriga je OK in je dovolj napeta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Kolešček" si zamenjal z drsnikom? Veriga je OK in je dovolj napeta?

Veriga je glih prav napeta, je pa res, če sem polno naložen ( 2 osebi in polni kufri pa na polno zašponani amortizerji), da pa nič ne ropota. Kolešček sem pa zamenjal z drugim koleščkom (glej prilogo, kater kolešček, da ne bomo vsak o svoji stvari trobl)

post-2879-1179841958.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Heh.. glih o tem govorim.... ta kolešček je precej glasna zadeva, novejši modeli imajo vsi drsnik (sanke), ki je mnogo tišji patent.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Postal sem lastnik "capota" :010 Motor u nulo :yes: Zdaj pa samo čakam na prosti čas pa gremo :yea1:

LP vsem na forumu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj. Tudi jaz sem postal Caponordist. Prevozil sem že 1500 km (v teh treh tednih lastništva) in moram reči... super motor. :OK: Zelo sem navdušen.

Zdaj ima Capo 4500 km. Pozanimal sem se za servis (samo menjava olja- zavorno in motorno) pa vse skupaj nanese okoli 200€.

Se mi zdi kar drago. Na drugem motorju to kar cenenje pride. Edina stvar ki bi jo spremenil je zvok. Zvok je za moj okus preveč mil za tako mašinco kot je capo... :D

...morda pa Leo Vince naredi boljši vtis

LP, Jan

post-15952-1182014883_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj. Tudi jaz sem postal Caponordist. Prevozil sem že 1500 km (v teh treh tednih lastništva) in moram reči... super motor. :OK: Zelo sem navdušen.

Zdaj ima Capo 4500 km. Pozanimal sem se za servis (samo menjava olja- zavorno in motorno) pa vse skupaj nanese okoli 200€.

Se mi zdi kar drago. Na drugem motorju to kar cenenje pride. Edina stvar ki bi jo spremenil je zvok. Zvok je za moj okus preveč mil za tako mašinco kot je capo... :D

...morda pa Leo Vince naredi boljši vtis

LP, Jan

Wow... če je še v garanciji bi še nekako moral to požret, drugače pa je to tako keks delo da se lahko vsak loti in uspešno opravi. Sam sem pihnil 150€ za kontrolo ventilov - poseg dolg 6 ur s popolnoma razdrto glavo motorja, tolko pa samo za menjavo olja ne bi dal.

Leo se odlično obnese, kakih 450€ je par.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wow... če je še v garanciji bi še nekako moral to požret, drugače pa je to tako keks delo da se lahko vsak loti in uspešno opravi. Sam sem pihnil 150€ za kontrolo ventilov - poseg dolg 6 ur s popolnoma razdrto glavo motorja, tolko pa samo za menjavo olja ne bi dal.

Leo se odlično obnese, kakih 450€ je par.

Se Leo dobi pri nas ali ga je treba naročit prek spletne strani (mimogrede, nisem zasledil modela za Caponord). Nekateri celo od Ducatija rore dajo gor... baje se obnese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja... rabil bi stranske kovčke za mojega Capota - kar originalne bi najraje imel. Ve kdo kje se jih da dobit čim ugodneje? al pa celo rabljene, če mniso preveč obrabljeni :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej en lep pozdrav. Imam nekaj vprašanj o tem motorju,če so kakšne težave ali kaj podobnega.Sedaj imam transalpko pa je malo švoh.Zdaj pa razmišlam o nakupu caponord ali pa varaderke pa me zanima vaše mnenje,bolj se pa nagibam k caponord, ker je malo cenejša.Že vnaprej se lepo zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej en lep pozdrav. Imam nekaj vprašanj o tem motorju,če so kakšne težave ali kaj podobnega.

odvisno, na kak komad naletiš. tako, kot pri drugih znamkah.aja, kolikor se pa iz glave spomnim, se je pa nekja govorilo o nekem razpadanu geštela pri 50 km/h... ampak naj te to ne odvrne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno, na kak komad naletiš. tako, kot pri drugih znamkah.aja, kolikor se pa iz glave spomnim, se je pa nekja govorilo o nekem razpadanu geštela pri 50 km/h... ampak naj te to ne odvrne.

Ne straši fanta, no!

Sam imam ta motor in kot vsak svojega konja hvali, ga bom hvalil tudi jaz. Kljub kakšnim malenkostim ( italijanskim šlamparijam). Do sedaj mi je dobro služil (19000 km) in po večini vožnja v dveh, oba pa kaj čez 200kg plus 30 do 40 kg opreme, pa se geštel še uvil ni. S to težo, sem ga enostavno stisnil ob cesto in motor je bil vedno prav lepo vodljiv. To je pa tudi veliki plus tega motorja.

Pa še nasvet: O caponordu je že odprta tema in verjetno nas bodo moderatorji premestili v to temo!

Pa LP Regi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!