Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

Malo pomoči rabim.

Ob zadnjem padcu sem strl levo ogledalo bok in notranjo plastiko armaturne plošče. Rama se celi (pre)počasi ampak me kar vest peče ker še nisem poskrbel za kobilico. kje naj začnem s klicanjem?

Šarac vidim da je bil tvoj bajk na desnem boku :evilgrin: je realno da bok stane 166 funtov?

Če zvenim kot levak....

je to zato ker sem. :blush:

Objavljeno

187 funtov. Najbolš da si koleščke namontiram pri strani :) .

Objavljeno
Malo pomoči rabim.

Ob zadnjem padcu sem strl levo ogledalo bok in notranjo plastiko armaturne plošče. Rama se celi (pre)počasi ampak me kar vest peče ker še nisem poskrbel za kobilico. kje naj začnem s klicanjem?

Šarac vidim da je bil tvoj bajk na desnem boku :evilgrin: je realno da bok stane 166 funtov?

Če zvenim kot levak....

je to zato ker sem. :blush:

Ja bil je na desnem boku, samo mi le pa armaturno ploščo, oz. cel sprednji konec tut polomilo.

Drugače pa še vedno čakam odgovor od zavarovalnice. Sezono pa sem tako al tako že odpisal. Ponudba v italiji pa se že veča in tut cene postajajo čedalje konkurenčnejše (beri nižje).

Lp T.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Imam problem! Odkar sem na capotu montiral gretje ročk, mi ko vklopim smerokaz utripa tudi zadnja luč! Ima mogoče kdo podobne izkušnje in kakšno rešitev?

Hvala in lep pozdrav!

Lp P!

Objavljeno
Živjo!

Imam problem! Odkar sem na capotu montiral gretje ročk, mi ko vklopim smerokaz utripa tudi zadnja luč! Ima mogoče kdo podobne izkušnje in kakšno rešitev?

Hvala in lep pozdrav!

Lp P!

klasičen sindrom slabe mase na zadnji luči.....preveri maso na zadnji luči (če si seveda pravilno priklopil ogrevane ročke)...pa poglej kontakte na sami luči in žarnici, da niso preveč oksidirani.

Objavljeno

A komu na Capotu pušča rezervarček za hidravlično olje za sklopko in za zavoro?

Če imate isti problem kako ste ga rešili?

Ali se je komu pojavilo da mu pušča hladilna tekočina nekje na spodnjem delu rezervoarja ? :unsure:

Objavljeno
A komu na Capotu pušča rezervarček za hidravlično olje za sklopko in za zavoro?

Če imate isti problem kako ste ga rešili?

Ali se je komu pojavilo da mu pušča hladilna tekočina nekje na spodnjem delu rezervoarja ? :unsure:

Rezervoarček za sklopko/zavoro:

sam nisem imel/nimam teh težav. Kje ti pa pušča? Pod pokrovčkom ali kje drugje?

Hladilna tekočina:

lahko da je bila v hladilnem sistemu prešibko umešana hladilna tekočina in je zaradi trenutnih nizkih temp. počil Killer.

Na kakšni temperaturi je bil motor skladiščen čez zimo?

Objavljeno
Rezervoarček za sklopko/zavoro:

sam nisem imel/nimam teh težav. Kje ti pa pušča? Pod pokrovčkom ali kje drugje?

Hladilna tekočina:

lahko da je bila v hladilnem sistemu prešibko umešana hladilna tekočina in je zaradi trenutnih nizkih temp. počil Killer.

Na kakšni temperaturi je bil motor skladiščen čez zimo?

Ja kasti šel sem gledat dva Capota in mata oba razžreno barvo na rezervoarjih za olje od pokrovčka navzdol, po vsej verjetnosti popolnoma ne tesni ali pa je tesnilo popustilo. Hladilnik verjetno ni počen, ker se je solza pojavila na desni strani kjer je rezervarček za tekočino.

Objavljeno
Ja kasti šel sem gledat dva Capota in mata oba razžreno barvo na rezervoarjih za olje od pokrovčka navzdol, po vsej verjetnosti popolnoma ne tesni ali pa je tesnilo popustilo. Hladilnik verjetno ni počen, ker se je solza pojavila na desni strani kjer je rezervarček za tekočino.

Razžrta barva na rezervoarčku je lahko samo posledica malomarnosti lastnika motorja ob menjavi tekočine. Sama tekočina je precej "agresivna" in če se kam polije jo je potrebno takoj obrisati. Pokrovček rezervoarja za zav. tekočino in sklopko ima tudi majhno luknjico pod robom, kamor steče višek tekočine. Višek je posledica predoziranja tekočine s strani lastnika.

Predvidevam da je barva razžrta na prednji strani rezervoarja?

Hladilna tekočina:

Kje točno se je pojavila solzica - na ekspanzijski posodi?

PS:

Saj ti pravim da pridi mojega pogledat! :whistle:

Objavljeno

Zdaj pa jaz. Norda l. 2002 sem kupil pred dvema tednoma in bi ga rad malo modificiral. Ker sem premalo brihten, mi boste verjetno vi lahko pomagali.

1. To je nord, ki ima smernike v armaturi in niso posebej zato me zanima, ce grejo gor scitniki za roke od BMW 1200 gs, ker so asi pri aprilii nehali delat dodatno opremo za capote in teh scitnikov ni nikjer za dobit. BMW jevi so pa 130 EUR in dolgo ne bom pozabil tega zneska, ce jih bom kupil.

2. je zascita kestla za olje nujna ? Ko sem se sprehajal okoli motorja sem opazil, da bi v primeru padca na levi bok po vsej verjetnosti predrl rezervoar za olje. Tega pa nocem, se posebej 500 km od domace garaze ne. In se nekaj, ali obstaja kaksna druga zascita za spodnji del motorja kot tista, ki stane 500 EUR? Jo je kdo naredil sam?

Caponord je lep motor in veselje se bo vozit z njim ampak pri ROTAXu so imeli ocitno slab dan, ko so konstruirali tele posode za olje in vodo.

Upam, da boste hitri z odgovori in hvala lepa.

Objavljeno
Zdaj pa jaz. Norda l. 2002 sem kupil pred dvema tednoma in bi ga rad malo modificiral. Ker sem premalo brihten, mi boste verjetno vi lahko pomagali.

1. To je nord, ki ima smernike v armaturi in niso posebej zato me zanima, ce grejo gor scitniki za roke od BMW 1200 gs, ker so asi pri aprilii nehali delat dodatno opremo za capote in teh scitnikov ni nikjer za dobit. BMW jevi so pa 130 EUR in dolgo ne bom pozabil tega zneska, ce jih bom kupil.

2. je zascita kestla za olje nujna ? Ko sem se sprehajal okoli motorja sem opazil, da bi v primeru padca na levi bok po vsej verjetnosti predrl rezervoar za olje. Tega pa nocem, se posebej 500 km od domace garaze ne. In se nekaj, ali obstaja kaksna druga zascita za spodnji del motorja kot tista, ki stane 500 EUR? Jo je kdo naredil sam?

Caponord je lep motor in veselje se bo vozit z njim ampak pri ROTAXu so imeli ocitno slab dan, ko so konstruirali tele posode za olje in vodo.

Upam, da boste hitri z odgovori in hvala lepa.

Nevem točno zakaj ravno ščitnike za roke od BMW-ja jih dobiš v Louisu za par € ali pa mogoče pašejo gor od Vare ki so so vsaj trikrat cenejše, bočna zaščita- verjetno bo dobra Givi ....za spodnji del zaščite ??? malo iznajdljivosti ...pri kakšnem domačem mojstru če ti ne gre od rok :yea1:

Objavljeno

Tisti v Louisu so preveč vesoljski za moj umirjeni stil, od Varaderota pa so kot iz 80. ih.

Iščem take, ki so vpeti na dveh straneh, na koncu balance in na njej. Na tujih forumih sem zasledil, da od GS-a pašejo, ampak ne vem od katerega. Od 1150 (75 EUR) ali od 1200 (130 EUR)?

In še eno vprašanje. Če pogledaš pri Nordu nosilce, kamor so vpete bočne zaščite, se vse skupaj zdi precej ubogo in rahlo. Je namen nosilcev, da se ukrivijo, ko pride do padca in ublažijo, ali naj bi vseeno zdržali? Prej pri super tenerejki bi lahko z 10 kilsko macolo tolkel po rorih, pa ne bi blo efekta.

Objavljeno
Tisti v Louisu so preveč vesoljski za moj umirjeni stil, od Varaderota pa so kot iz 80. ih.

Iščem take, ki so vpeti na dveh straneh, na koncu balance in na njej. Na tujih forumih sem zasledil, da od GS-a pašejo, ampak ne vem od katerega. Od 1150 (75 EUR) ali od 1200 (130 EUR)?

In še eno vprašanje. Če pogledaš pri Nordu nosilce, kamor so vpete bočne zaščite, se vse skupaj zdi precej ubogo in rahlo. Je namen nosilcev, da se ukrivijo, ko pride do padca in ublažijo, ali naj bi vseeno zdržali? Prej pri super tenerejki bi lahko z 10 kilsko macolo tolkel po rorih, pa ne bi blo efekta.

Težko bo ti kdo kaj več predlagal, ker imaš pač svoj stil :hmm:

Objavljeno

lp

jas sem mel glede zascite rock isti problem. mel sem namen zmontirat od pegasota lenik 97 dobis ne lakirane in so popolnoma iste barve (nianse) kod armaturka. sam sem jih montiral 2 meseca (nisem se zraven spravil) pol je bilo pa odzunaj 10stopin in jih ne potrebujes vec.

glede zascit ja no bos na trziscu kr tesko dobil kaj takega kot je blo to na suprci nareto (za po tleh metat)

Objavljeno

Zmaga! Ščitniki rok od bmw 1200 gs pašejo in še prav lični so. Težavica, ki se je pokazala je bila, da sem moral podrejati uteži na koncu balance in sem ščitnike lahko pritrdil (brez predelave). Ko bodo pobarvani v barvo motorja, bom pripel kakšno sliko in videli boste, da ne nakladam. :naughty:

Zaščite motorja se bom pa lotil z varilnim aparatom in 20 mm debelostensko cevjo. :unsure: :hmm: Po uspešnem 'hvatanju krivin' se spet oglasim.

Objavljeno
No zdej pa mam hudiča :headbang:

Moram napisat zdele ko sem še pol vtisov, pa zadeve še nisem prespal. Danes se vračam iz gradiške iz zbora preko Kozare domov. Po tako obupni cesti kot je iz severne strani na kozaro še nisem vozil z moji Capotom, mal asfalta, mal makadama, mal blata, in celo 30cm globoke luže do vrha. Od začetka še malo pizdim sam pri sebi zakaj se nisem spravil z ostalimi kolegi lepo po dolgočasni avtoceti nazaj proti gorenjski potem pa se spustim v iziv.

Moram priznat da tako otovorjen s stranskimi kovčki še nisem izvajal take terenske vožnje. Samo Capo se ne da. Prav lepo je ko se enkrat navadiš, da ti tudi zadnji konec kdaj hoče po svoje, ali pa da te gas ne uboga in zadnja guma vrti v prazno. Vse je stvar dojemanja.

Na vrhu Kozare se ustavim na eno telečjo čorbo in kavico potem pa naprej preko Prijedorja proti Bosanski novi. Tam še malo oklevam, nato pa končno izberem pot preko Gline na Karlovac.

V centru Karlovca me malo preseneti gladek asfalt in pri prvem semaforju se ustavim kakšem meter čez črto. Lepo nazaj in počakat zeleno, pri drugem semaforju pa presenečenje. Ko se približujem rdeči luči sredi križišča poči in v trenutku ko opazim da sta se zaletela dva avtomobila se eden vrti direktno proti meni kot vrtavka. tri metre pred mano šofer poravna in že misli tole bo šlo pa za las. Pa ni šlo. Še enkrat mu uide rit in direktno v mene.

Posledice so vidne na sliki:

Mene odpelje rešilec, Capota pa vlečna služba. Na srečo sem jo odnesel brez poškodb, kar pa za motor ne morem trditi. Odtrgalo je del okvirja kjer so pripete prednje vilice. Mislim da nima smisla popravljti.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ko dobim motor domov in ga zavarovalnice ocenijo ga verjetno začnem prodajati za rezervne dele.

Pa tko sem ga mel rad :cry:

P.S. Pri Langusu pa me čaka nov verižni kit......

Evo takle mamo....

Po dobre pol leta sem obupal nad zavarovalnico da mi izplačajo 100% škode. Dobil sem poravnalno ponudbo, napisal pritožbo, čez en mesec spet odgovor od zavarovalnice da ugovora ne sprejmejo, in da izplačajo samo 70% škode motor pa ostane meni. Sej bi se zajebaval pa tožil preko odvetnika pa se mi ne da za 1500€ zajebavat še naslednjih par mesecev ali let. Po pogovoru z odvetnikom pa tudi ni zagotovila da bi uspel s tožbo.

Motor tako ostane meni in ga začnem prodajati. najraje celotno razbitino za 1500€, če pa v enem mesecu ne bo kakšnega odziva pa začnemo šraufati in po delih na trg. Še prej pa akomulator noter in zalaufat da vidimo še kakšne skrite poškodbe.

Škoda na motorju je sledeča:

- počen okvir pri vpetju vilic

- počene plastike spredaj (oklep števca in luči, šipa, stranske platnice do rezervoarja,...)

- zvit disk na desni strani spredaj

- verjetno je kriva tudi prva feltna

- vilice nimajo vidnih poškodb vendar je potrebno zadevo odmontirat in preverit

- zlomljena ključavnica

- vdrta krivina izpuha prednjega cilindra

Vse ostalo je celo in uporabno za dele. Ko nabavim novega Capota pa gre mogoče v prodajo še centralno stojalo, zadnji nosilec za topcase in nosilec za stranske kovčke Givi.

Lp T.

Objavljeno
Evo takle mamo....

Po dobre pol leta sem obupal nad zavarovalnico da mi izplačajo 100% škode. Dobil sem poravnalno ponudbo, napisal pritožbo, čez en mesec spet odgovor od zavarovalnice da ugovora ne sprejmejo, in da izplačajo samo 70% škode motor pa ostane meni. Sej bi se zajebaval pa tožil preko odvetnika pa se mi ne da za 1500€ zajebavat še naslednjih par mesecev ali let. Po pogovoru z odvetnikom pa tudi ni zagotovila da bi uspel s tožbo.

Motor tako ostane meni in ga začnem prodajati. najraje celotno razbitino za 1500€, če pa v enem mesecu ne bo kakšnega odziva pa začnemo šraufati in po delih na trg. Še prej pa akomulator noter in zalaufat da vidimo še kakšne skrite poškodbe.

Škoda na motorju je sledeča:

- počen okvir pri vpetju vilic

- počene plastike spredaj (oklep števca in luči, šipa, stranske platnice do rezervoarja,...)

- zvit disk na desni strani spredaj

- verjetno je kriva tudi prva feltna

- vilice nimajo vidnih poškodb vendar je potrebno zadevo odmontirat in preverit

- zlomljena ključavnica

- vdrta krivina izpuha prednjega cilindra

Vse ostalo je celo in uporabno za dele. Ko nabavim novega Capota pa gre mogoče v prodajo še centralno stojalo, zadnji nosilec za topcase in nosilec za stranske kovčke Givi.

Lp T.

Škoda edino ker novega ne boš dobil - ozrioma kot sem gledal jih nimajo več na uradni spletni strani.

Objavljeno

Evo sam svoj mojster, tkole prideš po dveh urah do jedra problema...., mal za tiste ki še niste videli svojega capota brez obleke na kolenih :unsure:

Lp T.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes se mi je očitno zataknil plovec v rezervoarju in se mi ni prižgala lučka za rezervo. Rezultat je bil, da sem enega možakarja zmotil pri nedeljskem kosilu in mi je prodal 5 litrov bencina. Vse se je krasno izšlo in slaba volja ni bila potrebna.

Ampak...

Zakaj bi imel na armaturi, ki bi bila v ponos tudi kakšnemu manjšemu letalu, LCD skalo za količino goriva, ki NE DELA!

Če je kdo že imel tovrstne nevšečnosti in jih je saniral, naj prosim to obesi na velik zvon (napiše tlele naprej).

In še nekaj. Moj Capo, ko je hladen, silno težko vžge. Potem ni težav, muhast je le, če stoji čez noč. Če kdo ve, naj prosim pove. (... tlele naprej)

Hvala

Objavljeno
Danes se mi je očitno zataknil plovec v rezervoarju in se mi ni prižgala lučka za rezervo. Rezultat je bil, da sem enega možakarja zmotil pri nedeljskem kosilu in mi je prodal 5 litrov bencina. Vse se je krasno izšlo in slaba volja ni bila potrebna.

Ampak...

Zakaj bi imel na armaturi, ki bi bila v ponos tudi kakšnemu manjšemu letalu, LCD skalo za količino goriva, ki NE DELA!

Če je kdo že imel tovrstne nevšečnosti in jih je saniral, naj prosim to obesi na velik zvon (napiše tlele naprej).

In še nekaj. Moj Capo, ko je hladen, silno težko vžge. Potem ni težav, muhast je le, če stoji čez noč. Če kdo ve, naj prosim pove. (... tlele naprej)

Hvala

Se ti lučka za rezervo pri prvem kontaktu prižge? (takrat ko dela diagnostiko vseh segmentov armature in se prižgejo vse lučke in LCD segmenti).

Če so že problemi s prikazovalnikom količine goriva so ravno obratni: lučka s prižge prekmalu - ko je v rezervoarju še veliko več kot 5l goriva.

Vžig:

si preveril kakšne so svečke?

Objavljeno

Ko dam kontakt se lučka za rezervo prižge in potem ugasne. Težava je v tem, da mi kaže preveliko količino goriva v rezervoarju in se zato lučka niti ne more prižgati, ker je rezervoar vedno poln do 1/3. Snel bom rezervoar in pogledal, če je kakšna mehanska okvara. Če pa je spet vse v vezijih in relejčkih, bo pa težka. (beri 200 EUR +) :cry:

Sveč nisem gledal, ker ma motor 26 000 km. Ko mi ga uspe prižgati, je opazno 'zazaugan' in močno kadi, v drugo pa že čez minuto vžge takoj. Še to, kolikšen strošek predstavlja verižni set? Je od SRV mile enak (isti zobniki, enaka dolžina verige) in močnejši?

(na Super tenere (70 KM) sem nataknil verižni set TDM 900 (90KM) in z njim naredil 40,000 km, pa je še vedno kot nov) :naughty:

Že v naprej hvala. Tale sneg, ki je na poti je treba izkoristiti še za šraufarijo.

Objavljeno (popravljeno)

ZAČELA SE JE RAZPRODAJA CAPONORDA PO DELIH ALI V CELOTI

Poškodbe so opisane nekaj postov nazaj pa vendarle na kratko:

Letnik 2002, 40.000km

Poškodbe:

  • počen okvir
  • počena prednja maska
  • zviti nosilci maske
  • zviti prednji diski
  • zlomljena ključavnica motorja
  • pri luči je opraskana prednja šipa, ostalo cela
  • zbita prednja šipa

Ostalo je celo, motor je bil pred kratkim ponovno zalaufan in dela brez problema, prav tako tudi diagnostika ne kaže napak. prednje vilice so pregledane in so ravne. Dodatno opremo (bočne zaščite, centralno stojalo, nosilci stranskih kovčkov Givi, nosilec zadnjega kovčka) zaenkrat še ne prodajam, ker kupujem novega in še ne vem kaj od tega bo imal montirano.

Prodam tudi originalni višji sedež za caponorda od RR verzije v črni barvi

Najrajš bi videl da ga kdo odpelje za 1000€, saj bi ga podiral ampak je v garaži prostorska stiska.

NAVALI NAROD NA PM!

Lp Tomaž

Popravljeno . Popravil Šarc
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Obljubil sem in obljubo držim.

Ščitniki rok BMW-ja 1200 GS na Aprilii ETV 1000 caponord (zanje sem se odločil, ker so dodatno opremo pri Aprilii nehali izdelovati in je ščitnike ročk v Evropi skoraj nemogoče dobiti, bili pa so 70 EUR :cry: )

Stroški (na pamet):

- ščitniki rok (naročeni v Avtovalu v Grosuplju, dobava 2 dni) - 130 EUR :blink:

- 2 vijaka za pritrditev ročk na koncih krmila (Avtoval) - 16 EUR

- barvanje - 20 EUR

- drejanje uteži krmila, vijakov z M8 na M4, vrezovanje navojev - zastonj pri prijatelju

Investivcija ni majhna, je pa ena boljših ob hladnih jutrih in dežju + potovalna endura to enostavno mora imeti. :yes: :OK:

post-10596-1238684208_thumb.jpgpost-10596-1238684827_thumb.jpg

post-10596-1238685186_thumb.jpgpost-10596-1238685321_thumb.jpg

post-10596-1238685456_thumb.jpg

Imam pa par parov vprašanj za caponordovce.

1. Kje bi mi kak mojster scentriral prednjo feltno?

2. Je res nujno nastavljati odmik ventilov na vsakih 7 000 km?

3. Se tudi vam dogaja, da motor pod 3 000 obrati prične poskakovati, ko odpreš plin?

4. Koliko stane DID-ov verižni set za caponorda in, ali je mogoče nanj zmontirati verižni set Aprilie SRV 1000 mile?

5. Kje je, glede na vaše izkušnje, dober servis za Aprilio? (Jure Primec nima testerjev)

Hvala.

Objavljeno

lp

lepo,vendar drago.ščitniki od ktm 990smt so bistveno cenejši(57,00e par)komplet z pritrdilnimi elementi.

Obljubil sem in obljubo držim.

Ščitniki rok BMW-ja 1200 GS na Aprilii ETV 1000 caponord (zanje sem se odločil, ker so dodatno opremo pri Aprilii nehali izdelovati in je ščitnike ročk v Evropi skoraj nemogoče dobiti, bili pa so 70 EUR :cry: )

Stroški (na pamet):

- ščitniki rok (naročeni v Avtovalu v Grosuplju, dobava 2 dni) - 130 EUR :blink:

- 2 vijaka za pritrditev ročk na koncih krmila (Avtoval) - 16 EUR

- barvanje - 20 EUR

- drejanje uteži krmila, vijakov z M8 na M4, vrezovanje navojev - zastonj pri prijatelju

Investivcija ni majhna, je pa ena boljših ob hladnih jutrih in dežju + potovalna endura to enostavno mora imeti. :yes: :OK:

post-10596-1238684208_thumb.jpgpost-10596-1238684827_thumb.jpg

post-10596-1238685186_thumb.jpgpost-10596-1238685321_thumb.jpg

post-10596-1238685456_thumb.jpg

Imam pa par parov vprašanj za caponordovce.

1. Kje bi mi kak mojster scentriral prednjo feltno?

2. Je res nujno nastavljati odmik ventilov na vsakih 7 000 km?

3. Se tudi vam dogaja, da motor pod 3 000 obrati prične poskakovati, ko odpreš plin?

4. Koliko stane DID-ov verižni set za caponorda in, ali je mogoče nanj zmontirati verižni set Aprilie SRV 1000 mile?

5. Kje je, glede na vaše izkušnje, dober servis za Aprilio? (Jure Primec nima testerjev)

Hvala.

post-5502-1238737755_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!