Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

3. Se tudi vam dogaja, da motor pod 3 000 obrati prične poskakovati, ko odpreš plin?

4. Koliko stane DID-ov verižni set za caponorda in, ali je mogoče nanj zmontirati verižni set Aprilie SRV 1000 mile?

3. Ja. zdaj ne vem ali je točno 3000 rpm ali malo manj.

4a. Odvisno. Niso vse DID ketne enako močne in enako drage.

Egy je imel zobnike še dobre in je za 50 eurov dal gor tole ketno:

http://cgi.ebay.de/DID-O-Ring-Kette-525-V-...%3A1|240%3A1318

Seveda skrajšano na 112 glidov :-) zaenkrat po 10-15 tisoč km mislim da ne kaže znakov obrabe.

nekaj cen iz ebaya za "DID ETV 1000"

komplet s 525-V ketno : 115 eur

komplet s 525-VM ketno: 130 eur

komplet s 525-VM2 ketno: 140 eur

+ 15-20 eur poštnine

Če pogledaš DIDov katalog, boš videl, da s ceno narašča tudi "kvaliteta".

4.b RSV ima tudi 525 ketno, torej ni nič močnejša. Zobnike pa lahko tudi pri etv1000 kompletih zbiraš, če bi rad drugačno razmerje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Kje bi mi kak mojster scentriral prednjo feltno?

2. Je res nujno nastavljati odmik ventilov na vsakih 7 000 km?

3. Se tudi vam dogaja, da motor pod 3 000 obrati prične poskakovati, ko odpreš plin?

4. Koliko stane DID-ov verižni set za caponorda in, ali je mogoče nanj zmontirati verižni set Aprilie SRV 1000 mile?

5. Kje je, glede na vaše izkušnje, dober servis za Aprilio? (Jure Primec nima testerjev)

1. Feltno se centrira ko se da guma gor. Lahko ti to vsak vulkanizer poštima, al pa kašen k ma statično centrirko doma.

2. Pojma nimam, poglej v user manual, sam če se na mile pregleda ventile enkrat ne sezono, ne vrjamem da bi se na caponord rablo nastavlat na 7kkm.

3. Poskakuje vsak dvovalnik, no tud ostali motorji, sam manj. Malo lahko omiliš zadevo tako da imaš pravilno napeto verigo, če bo preveč razpuščena, bo pač bol skakalo. Če bi imel vse pravilno nastavljeno ti pri 3k siguren ne bi smelo nič cukat, pod 2k pa rukne kdaj pa kdaj, sam mnde ne voziš na takih obratih :D

4. Točnih informacij nimam, je pa okoli 200eur, mogoče malenkost manj.

5. Kaj pa rabiš testerje? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Feltno sem pa ob pivu (3x) in škatli cigaret scentriral sam.

Glede testerja, moped mam mogoče mesec dni in me zanima kdaj je bilo olje menjano/kdaj bo naslednji servis, pa če je vbrizg tak kot mora bit, ...

Pa ravno to skakanje me sekira. :hmm:

Prej sem mel super tenerejko in je začela vlečt pri 500 obratih. Tlele moram pa kar naprej nekej šaltat, pa obratomer gledat (auspuhi so bili narejeni očitno za diverzantske akcije ponoči) in če mam prestavo previsoko, mi skoraj pride ko dam gas. :P Veriga ma hoda 2 cm ko je na stojalu.

Ebiga, lenoba sem in trudim se ostati. :trance_33_sleep:

Pa hvala za odgovore, koristno je bit tlele na forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

firejbell mislim da malo pretiravas z tem rukanjem

res je da je da ne tece tako glatko do 2k kot suprca (ma brat) sam dvomim da si z suprco tak vozu k tam je suprca mrtva in se mnogo pozneje se dobi konje

drugac pa se lahk enkrat dobimo na kakmu piru pa mal pogledamo (poskusis) podebatiramo

auspuhi

ja nekateri imamo motor zato da vozimo ne pa da delamo galamo.

drugac pa tudi ni tako tiho je lani na planini policaj za pripravlen na cesti stal, me slisal, me je cakal da priletim iz ovinka :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

Moram objavit, da mi je uspelo spravit mojo razbitino od hiše v celoti. Tako da rezervnih delov ni več.

Sedaj imam samo en problem ker se trenutno nič pametnega ne prodaja, upam da ne bom tolk obupal pa kupil kaj drugega, prijatli pa tut ne razumejo zakaj sem tako na tega italijana navalil. Pa kaj bi razlagal, vi že veste :rolleyes:

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater :headbang: , sem zamudu, pa ne motor.

Men je crknu LCD display, ne tako da ne dela, ampak noče ugasnt, ko odvzamem kontakt in dam ključe ven :unsure:

To je verjetno posledica reglerja, kateri mi je crknu lani(preveč filal), zdaj si pa pomagam tako da jemljem varovalko ven, da mi ne prazni akuja.

A je kdo pripravljen pomagati, da se prepričam če je res to :blush: preden grem iskat naprej ali pa v nabavo displaya

Namreč, rabil bi enga caponordista da probam z njegovim števcem, ali pa moj števec priklopim na njegov motor.

Regler in aku sta sedaj nova, tako da ni straha :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vstal od mrtvih, nov capo že doma

2005 - 12.000km

Še papirologijo zrihtam pa se kje na pjači zmenmo.

Lp Šarc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vstal od mrtvih, nov capo že doma

2005 - 12.000km

Še papirologijo zrihtam pa se kje na pjači zmenmo.

Lp Šarc

Kako sliko pritisni. Ga bo lažje sqrcat :evilgrin: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj bi vprašal, a je že kdo razdrl števec? Zadnjo ploščo s tiskanim vezjem bi rad dal dol, pa ne morem kazalcev za števec in obratomer iztaknit iz osi. Zdaj pa ne vem kako bi narazen spravil, da ne bi kaj polomil :unsure:

S sinom(je elektronik) sva prišla do zaključka, da je verjetno šla kakšna dioda na vezju, ker imam stalen plus na displayu, tudi če vzamem kontakt na ključavnici. Če pa odstranim varovalko za luči, ugasne display, dam ključ v ključavnico, dam kontakt, pa dela vse normalno, samo potem mi pa luči ne gorijo :headbang:

Tester-računalnik ne javi nobene napake, tako da je problem-napaka samo na vezju displaya.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj bi vprašal, a je že kdo razdrl števec? Zadnjo ploščo s tiskanim vezjem bi rad dal dol, pa ne morem kazalcev za števec in obratomer iztaknit iz osi. Zdaj pa ne vem kako bi narazen spravil, da ne bi kaj polomil :unsure:

S sinom(je elektronik) sva prišla do zaključka, da je verjetno šla kakšna dioda na vezju, ker imam stalen plus na displayu, tudi če vzamem kontakt na ključavnici. Če pa odstranim varovalko za luči, ugasne display, dam ključ v ključavnico, dam kontakt, pa dela vse normalno, samo potem mi pa luči ne gorijo :headbang:

Tester-računalnik ne javi nobene napake, tako da je problem-napaka samo na vezju displaya.

Ok. Js nisem elektronik ampak nekaj se mi pa zdi čudno. A ni poleg zaklepanja ključavnice funkcija tudi ta, da prekine elektriko povsod, ko obrneš ključ (se pravi da deluje kot stikalo, ki preusmeri el. tok na porabnike ko daš kontakt). Edina izjema je vtičnica pod sedežem, ki pa je vezana direktno na akumulator, vmes je le varovalka na armaturi.

Tko da, a je mogoče težava v ključavnici? Da ne prekine toka povsod, in ti dovaja elektriko še v armaturo? Capi, js bi pogledal še tja, preden bi razkopal pol motorja.

In ne me preganjat, če sem v temo brcnu. Kot sem reku nisem elektronik, uporabljam le ZKP (zdravo kmečko pamet).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok. Js nisem elektronik ampak nekaj se mi pa zdi čudno. A ni poleg zaklepanja ključavnice funkcija tudi ta, da prekine elektriko povsod, ko obrneš ključ (se pravi da deluje kot stikalo, ki preusmeri el. tok na porabnike ko daš kontakt). Edina izjema je vtičnica pod sedežem, ki pa je vezana direktno na akumulator, vmes je le varovalka na armaturi.

Tko da, a je mogoče težava v ključavnici? Da ne prekine toka povsod, in ti dovaja elektriko še v armaturo? Capi, js bi pogledal še tja, preden bi razkopal pol motorja.

In ne me preganjat, če sem v temo brcnu. Kot sem reku nisem elektronik, uporabljam le ZKP (zdravo kmečko pamet).

Bom še to preveril, hvala za idejo, samo ne vem, če bi lahko regler skuril ključavnico :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj bi vprašal, a je že kdo razdrl števec? Zadnjo ploščo s tiskanim vezjem bi rad dal dol, pa ne morem kazalcev za števec in obratomer iztaknit iz osi. Zdaj pa ne vem kako bi narazen spravil, da ne bi kaj polomil :unsure:

S sinom(je elektronik) sva prišla do zaključka, da je verjetno šla kakšna dioda na vezju, ker imam stalen plus na displayu, tudi če vzamem kontakt na ključavnici. Če pa odstranim varovalko za luči, ugasne display, dam ključ v ključavnico, dam kontakt, pa dela vse normalno, samo potem mi pa luči ne gorijo :headbang:

Tester-računalnik ne javi nobene napake, tako da je problem-napaka samo na vezju displaya.

Živjo, na podoben problem sem naletel na temle forumu:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=174788

Drugače je pa full veliko uporabnih stvari , izkušenj in rešitev prav tako na temle forumu:

http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?f=15

Slikce bom pa kmal prilepu, mislim da take barvne kombinaceje še nisem zasledil, pa garantirano ni sestavljen iz nešteto razbitin

Mislim da bom opazen od spredaj in zadaj.

Najprej ga moram mal spucat, ker so mat barvo našprical z nečim kar je za armature pri avtomobilih :headbang:

Lp Šarc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tkole je zgledal ko sem se denarja znebu:

Ker se nismo mogli pri ceni nič zmenit, mi je naredil servis (menjava olja in filtra), ter naložil najnovejši software in diagnostiko, in nastavitve računalnika.

Dobil sem ga pa v Bassanu, na uradnem Aprilia servisu....

Zdej pa samo še papirologija...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsej verjetnosti sem našel napako. Ni kriva ključavnica :)

Skozi režo na tiskanem vezju sem opazil, da je napihnjen eden od kondenzatorjev, ki so na tiskanem vezju. Samo kako hudiča naj kazalce odstranim, da odprem to preklemano škatlo, če so pa prilepljeni na os :headbang:

Na Aprilia forumu sem prebral, da gre težko, samo da bi pa rabil klešče in potegnil, bi pa verjetno vse skupaj zlomil :wacko:

Kakšna ideja :unsure:

p.s. Šarc, hvala za linke :)

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pa še ena slikca po prvem čiščenju. Sem se zajebaval dve uri da sem "maxi brill" spravil dol iz motorja. Ne vem kaj je italjanom da grejo mat barvo špricat s sprejem za avtomobilske armature :headbang:

Sem pa še mal pobrskal po forumih in po ne vem kolkih pregledanih slikcah opazil da ima Caponord miljon enih barvnih kombinacij, miljon različnih tipov nalepk na motorjih,...., nekaj je pa zraven tudi zlo domiselnih predelav :worship:

Kot da pri Aprili nimajo plana v tovarni pa vsak delavec pod roke vzame prvo plastiko ki jo vidi. Maj pogleda da sta leva in desna stran enaki, stopi korak nazaj, pogleda od daleč, pa reče multo bene :worship:

Če se komu da gledat: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=6748

Aja pa včeraj sem pri Langusu v Ljubnem opazil dva capota na servisu. Kdo od tukaj?

Pa še eno prošnjo imam, moram montirat bočne zaščite od prejšnega motorja in je prečni nosilec ki je privit nad hladilnikom mal zvit. Če lahko kdo pomeri in mi pove kolikšna je zunanja razdalja tega nosilca na delu kjer pride gor privit stranski del.

Lp Šarc

P.S. CAPI: mislim da so kazalci samo nataknjeni na os in se snamejo dol. Pazit je treba da jih dol vlečeš v smeri osi. Tako je en tip napisal na forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa še mal pobrskal po forumih in po ne vem kolkih pregledanih slikcah opazil da ima Caponord miljon enih barvnih kombinacij, miljon različnih tipov nalepk na motorjih,...., nekaj je pa zraven tudi zlo domiselnih predelav :worship:

Meni je samo sumljivo ker na bočnih plastikah nima napisa Caponord (ga imajo namreč vsi letniki!)

Sicer pa z novim več sreče kot s prejšnjim želim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo na sliki je razvidno steklo.

Kaj pa ABS? Na sliki ki si jo priložil namreč ni videti ne senzorja, ne "zobmika" na prednjem kolesu???

Čemu sta tista dva črna čepka na prednjem blatniku (poleg vijaka)? Prvič Vidim!

post-76-1240124058.jpg

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je samo sumljivo ker na bočnih plastikah nima napisa Caponord (ga imajo namreč vsi letniki!)

Sicer pa z novim več sreče kot s prejšnjim želim!

Ja tut napis je, samo je v sivi barvi, kar se pa čepkov tiče imajo nekateri na prednji strehci montirana mačja očesa, ta jih pač nima.

Je pa brez ABS-a. Aja pa lotil sem se pregleda vseh tistih ključnih točk katere "rade"zajebavajo na teh motorjih. Odmontiral plastike dol, odstranil rezervoar.....

Delikatena je velikokrat plastična hitra spojka na bencinskem vodu iz rezervoarja, in je tukaj že kovinska, štarter rele je tut močnejši, in konektorji za vžigalne tuljave tut ok.

Jebat ga, če ni motorja pri bajti mal forume bereš in pobiraš izkušnje ostalih uporabnikov, ko je pa mašina v bajti in čakaš papirje pa delaš preventivo :whistle: Do zime pa samo še sem in tja mal vode in šampona...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tut napis je, samo je v sivi barvi, kar se pa čepkov tiče imajo nekateri na prednji strehci montirana mačja očesa, ta jih pač nima.

Je pa brez ABS-a. Aja pa lotil sem se pregleda vseh tistih ključnih točk katere "rade"zajebavajo na teh motorjih. Odmontiral plastike dol, odstranil rezervoar.....

Delikatena je velikokrat plastična hitra spojka na bencinskem vodu iz rezervoarja, in je tukaj že kovinska, štarter rele je tut močnejši, in konektorji za vžigalne tuljave tut ok.

Jebat ga, če ni motorja pri bajti mal forume bereš in pobiraš izkušnje ostalih uporabnikov, ko je pa mašina v bajti in čakaš papirje pa delaš preventivo :whistle: Do zime pa samo še sem in tja mal vode in šampona...

Meni je čudnih še ene par stvari:

- od letnika 2004 dalje so imeli vsi montirane ščitnike rok

- mačja očesa so obvezna samo za USA trg - vsi ostali tega niso imeli (tudi lukenj zanje ne), Potemtakem bi moral imeti luknje tudi na zadnjem blatniku (rdeči odsevniki)

- sprednje steklo od RR

No ja, kakorkoli že - naj ti dobro služi!

PS:

Nisi rekel da bo naslednji z ABSom? :whistle:

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še eno prošnjo imam, moram montirat bočne zaščite od prejšnega motorja in je prečni nosilec ki je privit nad hladilnikom mal zvit. Če lahko kdo pomeri in mi pove kolikšna je zunanja razdalja tega nosilca na delu kjer pride gor privit stranski del.

Lp Šarc

42,7 cm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sele danes pogledal

Capi keko napreduje??

Skozi špranjo/režo, sem videl, da je eden od kondenzatorjev na vezju kar lepo napihnjen(tik pred porodom), verjetno je to posledica previsoke napetosti (cca 18-20V) na pokvarjenem reglerju. Upam, da je samo to. Tuljave sem že vse štiri zmeril in so O.K. :) Motor normalno teče, opaziti ni nobene razlike od prej, sicer sem pa naredil

cca 3000km od takrat. Ne morem pa kazalce snet iz osi dol. Probal sem pa na vse načine/ne gre in ne gre.(niso samo nataknjeni, so še zalepljeni :headbang: )

Če bi mi to uspelo, bi bilo potem popravilo mala malica. Bom še malo prespal zadevo, kako in kaj naprej :rolleyes: Poročam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem cel dan bil takole :book: :hmm: :book: :hmm: :book: , potem pa ... :kva2::OK::010 :010 Našel sem napako. Ni bil kriv kondenzator, ampak sem ga vseeno zamenjal. Krivec je zenner dioda.

Ostane mi še zamenjava diode, to pa kupim jutri, če jo dobim :hmm:

Za probo sem na hitro prilotal eno zennerco(ki na žalost ni taprava), da sem se prepričal če je to krivda in je res :P

Še ena slikca okvare:

post-10851-1240507920_thumb.jpg

Predvsem bi se rad zahvalil dvema lastnikoma Caponorda :worship: :worship:

@Egy-ju, ki je bil včeraj pri meni in dovolil da sem probal z njegovim displayem če je res krivda na mojem displayu

@Šarcu za uporabne linke na Aprilia forumu, da sem sploh vedel kako se lotiti zadeve

Imejte se fajn :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!