fireball Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Capi, ti si čist utrgan. Pa brez zamere, ni grdo mišljeno. Js bi to napako pogruntal le, če bi me skupaj z motorjem in 100 priročniki, za 10 let na Dob, v samico zaprli in bi cele dneve tuhtal samo to. Čestitke in pohvale in .... vsa čast. :worship: :worship: :worship: A digitalne ročne ure tut šraufaš?
CAPI Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Capi, ti si čist utrgan. A digitalne ročne ure tut šraufaš? Baterijo menjam
fireball Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Še tole pred spanjem. A je kje kakšen prostovoljc, ki ima na svojem nordu zaščito motorja, ( tista draga reč iz cevi in aluminija, ki se namontira namesto plastike in ščiti rezervoar za olje in hladilno tekočino) in bi jo posodil na ogled? Če bi lahko, bi zadevo premeril in poslikal, potem pa bi jo naredil sam. Potrebujem le nekaj starih cevi za radiatorje, en srednje velik prometni znak ( tisti za ime naselja bo ravno pravšnji ), 3 elektrode, en dopoldan miru in 1 :beer1: . Če je kje kdo, naj se prosim javi.
CAPI Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Še boljša ideja pa je kopirati plastično zaščito. Enostavno dol odšraufaš prekopiraš in nardiš iz 3-4mm alu pločevine, cevi pa kot so tukaj na sliki
CAPI Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 Danes sem dobil diodo, prilotal, skompletiral dashboard(display) in dela vse tako kot mora :hooray: :hooray:
ETV1000 Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 Danes sem dobil diodo, prilotal, skompletiral dashboard(display) in dela vse tako kot mora :hooray: :hooray:
Šarc Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 (popravljeno) Danes sem dobil diodo, prilotal, skompletiral dashboard(display) in dela vse tako kot mora :hooray: :hooray: No zdej pa še kabel pa tuneboy-a naštimamo in najdemo (sprostimo) še kakšen skrit potencial Lp T. Popravljeno April 24, 2009. Popravil Šarc
egy Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 capi lepo No zdej pa še kabel pa tuneboy-a naštimamo in najdemo (sprostimo) še kakšen skrit potencial Lp T. se nebi noben pritozeval :naughty:
fireball Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Še boljša ideja pa je kopirati plastično zaščito. Enostavno dol odšraufaš prekopiraš in nardiš iz 3-4mm alu pločevine, cevi pa kot so tukaj na sliki Jest sem čisto za, ampak je treba s šublerjem vse premerit, da bo pasalo. In če bi se že lotili, potem js ne bi tega naredil samo zase, ampak bi odprl proizvodnjo (za ta boljše kolege in žlahto in kkšno fejst z velikimi ) Če je kje kakšen s takim mopedom, ga vljudno vabim v bratrančevo delavnico, v bližnjem bifeju pa bo imel tudi odprt račun, da mu (v času razkopavanja njegovega motorja) ne bo dolgčas in, da ne bo prisoten med operacijo :naughty: . Ko bo pa 'konceptna' zaščita narejena in taka, kot mora bit, bi pa zadevo naredili še v N-ti količini. Mnenja sem namreč, da je treba kestel za olje in vodo OBVEZNO zaščititi, ker se v primeru padca na bok in drsenja po asfaltu lahko kaj hitro preluknja eden ali drugi. Ko pa se ti motor 200 km od doma polula, pa lahko kar začneš klicati AMZS, ker drugače ne boš prišel domov. Tako da..... jest sem za akcijo!
ETV1000 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Jest sem čisto za, ampak je treba s šublerjem vse premerit, da bo pasalo. In če bi se že lotili, potem js ne bi tega naredil samo zase, ampak bi odprl proizvodnjo (za ta boljše kolege in žlahto in kkšno fejst z velikimi ) Če je kje kakšen s takim mopedom, ga vljudno vabim v bratrančevo delavnico, v bližnjem bifeju pa bo imel tudi odprt račun, da mu (v času razkopavanja njegovega motorja) ne bo dolgčas in, da ne bo prisoten med operacijo :naughty: . Ko bo pa 'konceptna' zaščita narejena in taka, kot mora bit, bi pa zadevo naredili še v N-ti količini. Mnenja sem namreč, da je treba kestel za olje in vodo OBVEZNO zaščititi, ker se v primeru padca na bok in drsenja po asfaltu lahko kaj hitro preluknja eden ali drugi. Ko pa se ti motor 200 km od doma polula, pa lahko kar začneš klicati AMZS, ker drugače ne boš prišel domov. Tako da..... jest sem za akcijo! Zdaj ste se spravili ko že imam naročene zaščite. Padec na levo in nekaj drsenja po asvaltu nista pustila prask tam spodaj. Bolj je pokalo okoli smerokazov in bokov. Odkril sem da je apriliina plastika precej draga, in da je ni malo. Že samo zaradi tega je vredno investirati v cevi. Če kdo pogrunta kako obvarovati ogledala pri padcu, se pa priporočam za nasvet.
Šarc Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 Mal zanimivega branja okoli Tuneboy-a: http://www.endorphin-express.com/capo/tuning.html pa še ena zanimiva slikca:
ETV1000 Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 Mal zanimivega branja okoli Tuneboy-a: http://www.endorphin-express.com/capo/tuning.html pa še ena zanimiva slikca: Dve vprašanji: Ali se tista stock 'luknja' v navoru in moči čuti pri vožnji? kje si to delal? bonus vprašanje za vse: kje bi lahko dobil ETV1000 napis, v krivulljah ali vsaj dobro foto referenco za vektorizacijo. Motor sem pred kratkim prebarval, pa mi je kar malo pust brez oznak. kaj predlagate za na mat črno?
besnaglista Objavljeno Maj 2, 2009 Opozori Objavljeno Maj 2, 2009 Pozdravljeni, Fireball,če boš rešil izdelavo zaščit, te bi tudi sam prosil za ene za mojga, lp candalinni
inspektormirko Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Pozdravljeni, naj se vam pridružim v eminentni druščini caponordov. :naughty: Sem pobral stroj od Kastija (capo 04, ABS, gretje ročk, nosilci, zaščite,...za primerno odškodnino seveda) in nimam drugega kot pohvale. Tale karter zaščita o kateri je govora bi pa res znala rav pridet, sem pa razmišljal, da bi morda bila dovolj samo dodatna štanga okrok motorja in privita na obstoječ okvir in fiksirana nekam spodaj. Zadeva mora biti privita, da se jo sname za vzdrževalna dela, ampak zaščititi bi morala pa zadovoljivo, vse tele občutljive kanistrčke. .) Pa še lepo vreme in smo na capotu!
CAPI Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Pozdravljeni, naj se vam pridružim v eminentni druščini caponordov. :naughty: Sem pobral stroj od Kastija (capo 04, ABS, gretje ročk, nosilci, zaščite,...za primerno odškodnino seveda) in nimam drugega kot pohvale. Kupil si odličen motor, od super lastnika. Pa srečno vožnjo, se kmalu vidimo
Šarc Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Men pa res ni dolgčas Po 1000km, crknil regler na srečo tako da je nehal filat akumulator in da ni prišlo do kakšnih viškov napetosti, sem se pač vozil dokler se ni akumulator spraznil. Doma zamenjal akumulator, zadevo podrl in premeril elektriko. skozi regler ne pride nič, do reglerja pa na vseh treh dovodih dovolj, upornost na navitju tut ok. Vem da vas je že nekaj menjalo regler pa me zanima kakšni so kej stroški? Drugače je ena uporabna stran tale: http://www.electrexworld.co.uk/rr97-regula...rld-3575-0.html Po izkušnjah uporabnikov aprilia foruma ustreza tudi regler od golwinga z manjšo dodelavo. Razmišljam da bi nabavil prek neta samo bo treba spet čakat. Aja pa za srečanje se bo treba počas zmenit..... Lp T.
domen1 Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Pozdravleni,sem nov na tem forumu,ter imam namen kupit tale motor.Bi prosil ,da mi kdo svetuje na kaj moram pazit pri nakupu??
ETV1000 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Pozdravleni,sem nov na tem forumu,ter imam namen kupit tale motor.Bi prosil ,da mi kdo svetuje na kaj moram pazit pri nakupu?? Glede na to da je moj pri hiši šele eno leto (letnik 01 in ima na stevcu 20K Km - 8K mojih) se nimam kaj pritoževati. Edino kar sem ugotovil, da je že bil na tleh, ker je armaturka bila polimana po notranji strani na nosilcih šraufov. Razen tega sem takoj zamenjal filtre in tekočine. mehansko pa je bp in ne kaže da bo kaj slabše. ostalo pa preberi za nazaj, prav veliko ni za brat.
domen1 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Imam namerkan motor,sam me moti to,da na oklepih ni nobenih nalepk. Lastnik trdi,da so se nalepke same začele odlepljevati,zato jih je sam odstranil.Zanima me,če je že kdo od Vas imel takšne probleme??
SkySam69 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Imam namerkan motor,sam me moti to,da na oklepih ni nobenih nalepk. Lastnik trdi,da so se nalepke same začele odlepljevati,zato jih je sam odstranil.Zanima me,če je že kdo od Vas imel takšne probleme?? Ne!
domen1 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Ne! Se mi je zdelo,da ni vse tako kot bi moralo biti,,mater zgleda da nebom ujagal tega motorja za spremenljivo ceno.Kaj pa kakšna transalpka,bi se dva dala kolkr tolko solidno peljat,al je bolš da išem bolj močnejšega???
ETV1000 Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Se mi je zdelo,da ni vse tako kot bi moralo biti,,mater zgleda da nebom ujagal tega motorja za spremenljivo ceno.Kaj pa kakšna transalpka,bi se dva dala kolkr tolko solidno peljat,al je bolš da išem bolj močnejšega??? Nalepke so serijsko pod lakom(2001), in jih zlepa ne dobiš dol. ni nujno da je z motorjem kaj resno narobe, je pa dobro izhodišče za pogajanje. BTW če ima kdo fotko nalepk, ali pa napise ETV 1000 v EPS ali AI ali CR fajlu se še vedno priporočam! Pokažite malo solidarnosti .) Naps caponord in aprilia že imam. Lahko bi si majce naredili al pa kej.
Šarc Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Pozdravleni,sem nov na tem forumu,ter imam namen kupit tale motor.Bi prosil ,da mi kdo svetuje na kaj moram pazit pri nakupu?? Če ga ne bi imel že v garaži bi šel definitivno tegale pogledat: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=2036058 Lp T.
CAPI Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 @Šarc, sem šele zdajle videl Jaz sem ga nabavil lani ko mi je tudi crknil tega in je super: http://www.gero-holding.de/index.php?p=sho...p=60&area=1 Ravno danes dopoldan sem naredil še modifikacijo, ki je zapisana nekje na Aprilia forumu in sem pridobil napetost pri polnjenju akumulatorja za 0,8V Da opišem kaj sem naredil: Plus(pri tem reglerju je dodatna črna žica :krneki: ) sem prilotal h konektorju, ki gre na glavne 30A varovalke. Minus žica(2xzelena) ki gre iz reglerja,pa sem k eni prilotal še eno in jo zvezal direktno na minus pol akumulatorja. Sedaj ni več problemov s prenizko napetostjo na izhodu reglerja, ki je pri štandgasu 13,6V(prej 12,8V), na 4000RPM pa 14V(prej 13,2V), kar je tudi maximum, in ne preseže te voltaže Sem se pogovarjal z enim avtoelektričarjem, da ravno zaradi malo izrabljenega akuja in preslabih kontaktov regler crkne. No, meni je naredil ravno obratno kot tebi, pa še nekaj škode zraven Ta problem, s premalim polnjenjem se dogaja na vseh Capotih(od l.04 navzdol) in pri Futurah, tako da je priporočljivo narediti to modifikacijo
CAPI Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 (popravljeno) Napis caponord in aprilia že imam. Lahko bi si majce naredili al pa kej. To bi bilo pa Sem takoj za. Popravljeno Maj 16, 2009. Popravil CAPI
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se