Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

mal sem se zafrknu da sem nabavu caponorda,prej se žena nikol ni vozla zdej pa noče dol z motorja :)))

je pa res da mi je danes spet EFI svetu ene 10 minut pol pa ugasnu.....ampak se ne obremenjujem več

ker vožnje na tem stroju odtehta vse njegove bolezni.

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal sem se zafrknu da sem nabavu caponorda,prej se žena nikol ni vozla zdej pa noče dol z motorja :)))

je pa res da mi je danes spet EFI svetu ene 10 minut pol pa ugasnu.....ampak se ne obremenjujem več

ker vožnje na tem stroju odtehta vse njegove bolezni.

lp

Bogi... :rolleyes: , mogoče se boš sam vozil samo še pozimi ko bo mraz :devil:

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav.

Upam da bom kmalu polnopravni član tega threada. Presedlal bi namreč na CN iz mojega Falcota, ker se je moji boljši polovici zlo zluštalo vozit pa ma falco mal trdo klop.:rolleyes: Dajte mi samo povedat na kaj naj pazim pri nakupu. So hibe enake kot pri falcotu? Glede agregata jih skoraj nebi smelo biti. Glede elektrike pa...

Kot je rekel veliki konfucij: Če maš italjana v garaži ga morš pred vožnjo samo pobožat pa gre...:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kot obljubljeno po pokurjenih štirih tankih vam lahko povem naslednje kdor uporablja novo pamet se verjetno smeji ob vsaki vožnji predvsem pa se lahko smeji sedaj veliiiiiko dlje, pri meni je tko nekako da je povprečna poraba goriva sedaj okoli 5 litrov, ob normalni vožnji z dvema na motorju ter brez nekega norega navijanja razen pri prehitevanju, ter brez preganjanja po avtocesti. Moja vožnja je nekako taka, da najraje vozim med 100-120 km/h mogoče nkaj manj na kakih zlo zavitih serpentinah drugač pa tu nekje.

Glede na to da načina vožnje nisem spreminjal in sem pred tem bil zelo vesel že če sem lahko šel na bencinsko pri

250 - 300 km, se sedaj samo smejim.

Upam da uživate in izkoriščate lepe dni! :hooray:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha, zgleda da nisi pozorno prebral pogojev uporabe nove mape, drugače ne bi pisal javno.....

v drobnem tisku piše da se človeku ki ti instalira novo pamet ob koncu sezone nakaže 10% prihranka pri gorivu!!! postavka o valuti pa je odprta!!!

Pa ne povej ženi da ti prihranka ne pobere!

:worship: :beer1:

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha, zgleda da nisi pozorno prebral pogojev uporabe nove mape, drugače ne bi pisal javno.....

v drobnem tisku piše da se človeku ki ti instalira novo pamet ob koncu sezone nakaže 10% prihranka pri gorivu!!! postavka o valuti pa je odprta!!!

Pa ne povej ženi da ti prihranka ne pobere!

:worship: :beer1:

Šarc ne se bat, tisto kar bomo prihranli met sezono bomo pa za šankom ob debati in izražanju svojih pozitivnih čustev zapravili. Tko da bo na koncu sezone proračun enak. Če motor manj pije pa lahk potem lastnik več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo.na apriliji caponord mi utripa rdeča luč EFI.prosim če mi kdo pomaga kaj je to?HVALA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo.na apriliji caponord mi utripa rdeča luč EFI.prosim če mi kdo pomaga kaj je to?HVALA

O tem je bilo že veliko napisanega, pa bomo še enkrat.....

Iz motorja snemi sedež in na desni strani poleg akomulatorja boš našel tri konektorje, eden je 6-polni, ta je za diagnostiko in dva 1-polna. Ta dva skleni skupaj in na motorju daš kontakt, rdeč gumb na položaj za zagon motrja in na mestu kjer ti kaže uro se pojavi koda napake zaradi katere ti utripa EFI lučka. Ko bo tako daleč napiši katera koda je, pa ti damo odgovor....

Sicer pa če pogledaš malo na prejšnje poste boš našel vse....

Lp Tomaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Menjalnik! Zamenjal sem olje DOT4 za sklopko. Po nekaj km, čeprav stisnem sklopkoin šaltam v prvo crkne.

Naložili v kombi in probal doma. Prezračil dolil olje, prezraćil isto. Na cenralcu normalno šalta. Kaj je umrlo????

Je komu kaj znano?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjalnik! Zamenjal sem olje DOT4 za sklopko. Po nekaj km, čeprav stisnem sklopkoin šaltam v prvo crkne.

Naložili v kombi in probal doma. Prezračil dolil olje, prezraćil isto. Na cenralcu normalno šalta. Kaj je umrlo????

Je komu kaj znano?

Stikalo stranskega stojala-tačke!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stikalo stranskega stojala-tačke!?

Jap. Brez dvoma. 35€ pa 20 min dela pa je kot nov... za par let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni bolje, da ko začnejo utripat rdeče kontrolke, da se odpelje motor v najbližji servis, da strokovnjak pogleda kaj je narobe?

Pri takšnih manjših okvarah itak ni problema, drugo pa je ko je zadeva malo večja.

Pripis:

Nekdo je napisal, da je prej naredil z enim tankom 250 do 300km?? To se je verjetno šalil a ne?

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako preverim, hvala!

Verjetno je zadeva ista kot pri vseh motorjih .....

Pustiš nogico odprto, zaštartaš motor in ga daš v prvo prestavo .... če motor ugasne, potem ni stikalo, če se pa lahko odpelješ z spuščeno nogico, potem pa je stikalo pokvarjeno. Mimogrede: a nimaš zraven motorja knjižice za preverjanje varnostnih stikal in opisane njihove postopke, kako jih testiramo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je zadeva ista kot pri vseh motorjih .....

Pustiš nogico odprto, zaštartaš motor in ga daš v prvo prestavo .... če motor ugasne, potem ni stikalo, če se pa lahko odpelješ z spuščeno nogico, potem pa je stikalo pokvarjeno. Mimogrede: a nimaš zraven motorja knjižice za preverjanje varnostnih stikal in opisane njihove postopke, kako jih testiramo??

"Zaprem" tačko, lučka na armaturi ugasne, motor v leru "N", stisnem sklopko, ko dam v prvo motor, motor samo skoči in crkne. Stikalo odmontiral in z obračanjem krožnega dela stikala preizkusil ali deluje? Je še kakšen način kako preisksiti ali je stikalo krivo? Mogoče brikanje žic, vendar katerih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Zaprem" tačko, lučka na armaturi ugasne, motor v leru "N", stisnem sklopko, ko dam v prvo motor, motor samo skoči in crkne. Stikalo odmontiral in z obračanjem krožnega dela stikala preizkusil ali deluje? Je še kakšen način kako preisksiti ali je stikalo krivo? Mogoče brikanje žic, vendar katerih?

Kaj se pa zgodi ko imaš tačko "odprto"? Ko daš v prvo, a motor cukne in ugasne?

Prav to, kar si ti opisal se bi moralo zgodit pri odprti tački, tako da mislim, da je stikalo.

Katero žico bi moral "spojit", da bi lahko zaobšel in "prevaral" računalnik nimam pojma.

Če sta dve žici, potem itak verjetno ni problem, saj verjetno ko je tačka "zložena", računalnik zazna sklenjen tokokrog in te pusti odpeljat oz. dati v prvo.

Ko je tačka "spuščena" pa je tokokrog razčlenjen in računalnik to zazna in v primeru, da bi dal v prvo, motor ugasne.

Če je več žic, so pa druge zgolj zato, da računalniku sporočajo o delovanju stikala, tako da tukaj pa je potem težko karkoli na pamet govorit.

Tukaj bi bilo dobro, da kdo kaj napiše, ki se mu je to na takšnem motorju že dogajalo in bi bilo res najbolje .... first hand info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se pa zgodi ko imaš tačko "odprto"? Ko daš v prvo, a motor cukne in ugasne?

Prav to, kar si ti opisal se bi moralo zgodit pri odprti tački, tako da mislim, da je stikalo.

Katero žico bi moral "spojit", da bi lahko zaobšel in "prevaral" računalnik nimam pojma.

Če sta dve žici, potem itak verjetno ni problem, saj verjetno ko je tačka "zložena", računalnik zazna sklenjen tokokrog in te pusti odpeljat oz. dati v prvo.

Ko je tačka "spuščena" pa je tokokrog razčlenjen in računalnik to zazna in v primeru, da bi dal v prvo, motor ugasne.

Če je več žic, so pa druge zgolj zato, da računalniku sporočajo o delovanju stikala, tako da tukaj pa je potem težko karkoli na pamet govorit.

Tukaj bi bilo dobro, da kdo kaj napiše, ki se mu je to na takšnem motorju že dogajalo in bi bilo res najbolje .... first hand info.

Tri žice. N vem kako je še povezano stikalo na ročici sklopke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjalnik! Zamenjal sem olje DOT4 za sklopko. Po nekaj km, čeprav stisnem sklopkoin šaltam v prvo crkne.

Naložili v kombi in probal doma. Prezračil dolil olje, prezraćil isto. Na cenralcu normalno šalta. Kaj je umrlo????

Je komu kaj znano?

Stikalo od stranske tačke je zgleda crknil. Kaj ko daš v prestavo se motor ugasne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tri žice. N vem kako je še povezano stikalo na ročici sklopke?

3 žice so na konektorju za stranski kavalet. Dve pa moreš dat skupaj. Poizkusi kateri dve, ker na pamet ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mano je prva, malo daljša, pot ki je med drugim potekala tudi po cesti 69 iz Koroške preko Golice (Soboth)... Motor je bil pošteno naložen (z mano in boljšo 1/2) in tam na parkirišču na vrhu, mi je solidno zasmrdelo po zažganem olju, za par sekund sem opazil zelo malo dima. Po postanku pa itak ni bilo več nobenih vzponov in je bilo vse OK. Bom imel čast menjati lamele sklopke :hmm: ? Olje je praktično novo, Castrol GPS. V prestavi, pri stisnjeni sklopki ne opažam nobenih posebnosti, morda je pri prestavljanju v prvo "klonk" kar konkreten, sicer pri pospeševanju ni opaziti drsenja, očitno pa pri večji obremenitvi sklopka drsi. A lahko obstaja še kakšen drug razlog drsenja razen lamel?

Še en dogodek s poti moram omeniti - muhasta Italijanka je v Celju, na poti proti rdečemu semaforju, pod mano enostavno crknila. Kar tako, brez opozorila, kakih lučk... No, ko sem oddrajsal iz križišča na stran, se nisem še niti popraskal po čeladi, ko je zraven že ustavil avto, iz njega skoči prijazen možakar, se predstavi in hitro postavi očitno pravo diagnozo - stikalo stranske nožice... Ko sva na hitro še rekla kakšno, se je izkazalo, da mi pomaga znan motosvetovec in poznavalec Aprilije - Dr. Jakob. Res lepo, pozitivno presenečenje, še enkrat hvala :worship: in upam, da se še kaj srečamo, seveda ne zaradi kake okvare ampak :kava:. No potem je zadeva zopet vžgala in tekoče delala do konca poti :hooray:, zdaj pa je stikalo že pregledano, očiščeno... in menda bo nekaj časa mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tam na parkirišču na vrhu, mi je solidno zasmrdelo po zažganem olju, za par sekund sem opazil zelo malo dima. Po postanku pa itak ni bilo več nobenih vzponov in je bilo vse OK. Bom imel čast menjati lamele sklopke :hmm: ? Olje je praktično novo, Castrol GPS. V prestavi, pri stisnjeni sklopki ne opažam nobenih posebnosti, morda je pri prestavljanju v prvo "klonk" kar konkreten, sicer pri pospeševanju ni opaziti drsenja, očitno pa pri večji obremenitvi sklopka drsi. A lahko obstaja še kakšen drug razlog drsenja razen lamel?

Nope, verjetno ti je samo malo motornega olja spricnilo iz airboxa na masino in se je tam zazgalo. Nic posebnega, sam mal mastno in smrdece je.

pod mano enostavno crknila. Kar tako, brez opozorila, kakih lučk... hitro postavi očitno pravo diagnozo - stikalo stranske nožice...

Sej sm reku, klasika. Vedno na udaru vse mozne svinjarije, masti s ketne in vode s ceste. Najboljsa stvar, ki jo lahko trenutno naredis je, da zadevo stlacis v nekaksen plastik/gumi rokav in ga na straneh toplotno skrcis, torej neprodusno zapres. Ce pa rabis prevezavo, mas pa tu sliko kako zadeva zgleda, skrajno cesko, a deluje. Sam pol ne pozabit tacke gor dat pred voznjo.

8124943.jpg

Spojis samo skrajni dve zicki in s tem naredis bypass za start. Drugace bo masina vedno mislila, da imas tacko dol in bo crknila takoj, ko bos dal v 1.

lp J

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mano je prva, malo daljša, pot ki je med drugim potekala tudi po cesti 69 iz Koroške preko Golice (Soboth)... Motor je bil pošteno naložen (z mano in boljšo 1/2) in tam na parkirišču na vrhu, mi je solidno zasmrdelo po zažganem olju, za par sekund sem opazil zelo malo dima. Po postanku pa itak ni bilo več nobenih vzponov in je bilo vse OK. Bom imel čast menjati lamele sklopke :hmm: ? Olje je praktično novo, Castrol GPS. V prestavi, pri stisnjeni sklopki ne opažam nobenih posebnosti, morda je pri prestavljanju v prvo "klonk" kar konkreten, sicer pri pospeševanju ni opaziti drsenja, očitno pa pri večji obremenitvi sklopka drsi. A lahko obstaja še kakšen drug razlog drsenja razen lamel?

Še en dogodek s poti moram omeniti - muhasta Italijanka je v Celju, na poti proti rdečemu semaforju, pod mano enostavno crknila. Kar tako, brez opozorila, kakih lučk... No, ko sem oddrajsal iz križišča na stran, se nisem še niti popraskal po čeladi, ko je zraven že ustavil avto, iz njega skoči prijazen možakar, se predstavi in hitro postavi očitno pravo diagnozo - stikalo stranske nožice... Ko sva na hitro še rekla kakšno, se je izkazalo, da mi pomaga znan motosvetovec in poznavalec Aprilije - Dr. Jakob. Res lepo, pozitivno presenečenje, še enkrat hvala :worship: in upam, da se še kaj srečamo, seveda ne zaradi kake okvare ampak :kava:. No potem je zadeva zopet vžgala in tekoče delala do konca poti :hooray:, zdaj pa je stikalo že pregledano, očiščeno... in menda bo nekaj časa mir.

Napiši malo več o olju, ki ga uporablčjaš. Rotax motor je malo delikaen glede olja. Če ni pravo olje je trši menjalnik, pa tudi drsi sklopka. Možno je tudi da drsi, zaradi preveč olja v motrju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje je Castrol Power 1 GPS 4T 10W40. Nivo olja je normalen, ob menjavi nalito (če se ne motim) 3,7 litra, dolival nisem nič, ker ga očitno nič ne troši.

Bom jutri na Pohorju preizkusil zadevo, da vidim ali pride kaj olja preko airboxa na vroč motor ali pa bo sklopka popustila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje je Castrol Power 1 GPS 4T 10W40. Nivo olja je normalen, ob menjavi nalito (če se ne motim) 3,7 litra, dolival nisem nič, ker ga očitno nič ne troši.

Bom jutri na Pohorju preizkusil zadevo, da vidim ali pride kaj olja preko airboxa na vroč motor ali pa bo sklopka popustila.

Sicer tega olja ne poznam, da bi lahko povedal, če je z drugim boljše. Lahko pa rečem, da menjava olja ni bila pravilna, ker ob pravilni menjavi se mora naliti 4.2-4.3 litra olja.

Popravljeno . Popravil capomiha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!