Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

lp

kaj takega,dober kompromis

zgleda dobr, a pol ko zadaj na sredini znucaš prvih 5mm, a je še street legal, al sam še off road:)

Pa še zmerej ne vem kaj je tole za en hudič? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgleda dobr, a pol ko zadaj na sredini znucaŠ prvih 5mm, a je Še street legal, al sam Še off road:)

Pa Še zmerej ne vem kaj je tole za en hudič? :)

Hidenau oz. srbski prevod ajdesad. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, na mojega Capota bom jutri obul nove enduro gume (no, vsaj zadaj, sprednja je še skoraj nova), in sicer Dunlop TR91. Kaj mislite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:notworthy: :notworthy: V duhu Dakarja. Seveda mislim prvih par dirk - seveda pa popolnona drugačne razmere. Tu res pride v poštev "team work".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HA HA HA, ta je pa dobra. Jebenti, da se v Futko miši zaredijo, jim pa res ne privoščim... na minusu se tlačit v airbox :D hahahahaha!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, imam še eno opazko; namreč še vedno se v tem vremenu vozim (čeprav na kratko razdaljo 3-4 km, ker nimam avta) pa sem opazil, da moj Capo prej, ko ni bilo tako nizkih temperatur (okoli 0), ni spuščal kovinskega zvoka in precej potresel pri cca. 2.000 - 2.500 rpm, ko sem dal gas, sedaj pa to dela... kaj bi to lahko bilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En faktor je tudi da motor dokler ni segret do delovne temperature dodatno odpira dovod zraka. do takrat dela v drugem režimu kot pri delovni temperaturi (avtomatski zaug po domače) in še nima tiste optimalne moči kot je nastavljena z mapo. Poleti tega ni čutiti ker se motor prej segreje in tudi temperatura vstopnega zraka katero meri elektronika je višja.

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dodaten zrak? al dodatno gorivo? ker (po domače zaug) je ponavadi več bencina..

po moje zmanjša zrak (bogatejša mešanca) al pa poveča količino bencina pri isti količini zraka, kar je spet bogatejša mešanca.

če ni @šarc mislu tiste avtomatke, čez katero laufajo aprilije pri prostem teku?

@fitnesfreak: pojma nimam, ker jest motor zalaufam potem se pa počas oblečem..... in k s vsedem na motor, parkrat stisnem sklopko preden šaltam (dobiš malo manši 'klonk') temperatura je pa ponavad tam kjer mora bit in tvojih simpotomov še nisem zaznal.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje zmanjša zrak (bogatejša mešanca) al pa poveča količino bencina pri isti količini zraka, kar je spet bogatejša mešanca.

če ni @šarc mislu tiste avtomatke, čez katero laufajo aprilije pri prostem teku?

@fitnesfreak: pojma nimam, ker jest motor zalaufam potem se pa počas oblečem..... in k s vsedem na motor, parkrat stisnem sklopko preden šaltam (dobiš malo manši 'klonk') temperatura je pa ponavad tam kjer mora bit in tvojih simpotomov še nisem zaznal.....

Jest V2 mašino vedno malo porinem naprej in potem šaltam v prvo..pa je tistega klonka še manj ali nič..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vsem Caponordistom čim več prijetnih trenutkov v sedlu, pa šraufanja v zabavo. Čim manj crknjenih reglerjev, tuljav, ležajev in kratkih stikov :)

Lp Tomaž in Katja

P.S. aja prodajam stranske kovčke givi z nosilci za caponorda, pa enega zadnjega 36l s plato in naslonom. Sej ne da bi bli slabi, samo alu kufri so pač lepši :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CappoNord je fejst motor!

.....je pa "lah". :hmm:

(A veste, da so "Italijani" Kristusa pospravli..

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CappoNord je fejst motor!

.....je pa "lah". :hmm:

(A veste, da so "Italijani" Kristusa pospravli..

dej dej, tale izjava brez dejstev je samo nabijanje v prazno, sicer pa povej kolk delov je italjanskih :) najbolj jebe kitajski štrom, tko kot pri ostalih :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je imeu že kdo probleme z zaganjačem (ne obrne samo šklocne) in kako je zadevo rešu.Akumulator pa je poln

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej dej, tale izjava brez dejstev je samo nabijanje v prazno, sicer pa povej kolk delov je italjanskih :) najbolj jebe kitajski Štrom, tko kot pri ostalih :P

Dejstva?....OK, pa jih nekaj naŠtejmo....

cilinder sklopke,cilinder zadnje bremze,zadnji amortizer,dve cinŠpuli....crknilo in to vse v roku enega meseca....in to na motorju ki je bil redno vzdrževan....potem je Šel motor v prodajo naprej naslednjemu "srečnemu lastniku".........dost dobra dejstva?

Pa da ne bo pomote....motor mi je izredno vŠe, vendar kot pravi moto rider....."je le Lah"......

Popravljeno . Popravil bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstva?....OK, pa jih nekaj naŠtejmo....

cilinder sklopke,cilinder zadnje bremze,zadnji amortizer,dve cinŠpuli....crknilo in to vse v roku enega meseca....in to na motorju ki je bil redno vzdrževan....potem je Šel motor v prodajo naprej naslednjemu "srečnemu lastniku".........dost dobra dejstva?

Pa da ne bo pomote....motor mi je izredno vŠe, vendar kot pravi moto rider....."je le Lah"......

lp

pri koliko prevoženih km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstva?....OK, pa jih nekaj naŠtejmo....

cilinder sklopke,cilinder zadnje bremze,zadnji amortizer,dve cinŠpuli....crknilo in to vse v roku enega meseca....in to na motorju ki je bil redno vzdrževan....potem je Šel motor v prodajo naprej naslednjemu "srečnemu lastniku".........dost dobra dejstva?

Pa da ne bo pomote....motor mi je izredno vŠe, vendar kot pravi moto rider....."je le Lah"......

Od naŠtetega je made in Italy samo cilinder zadnje zavore (brembo); vžigalne tuljave so made in France (Sagem), zadnji amortizer pa made in Germany (Sachs)... in potem so vedno "Lahi" krivi....

Meni je Capo dokler sem ga imel v lasti (prvi lastnik) delal VRHUNSKO!

Sedaj vozim motor made in Germany, pa po tujih forumih berem da imajo podobne probleme kot si jih naŠtel (crkavajo vžigalne tuljave, pa tudi "scanje" zadnjega amortizerja ni redkost, pa težave z okvarami kardana, pa bencin pumpe,pa...) "zdej se pa pejt"!

Aja... pa saj ti to poznaŠ... saj tudi ti voziŠ enak motor. :grim

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od naŠtetega je made in Italy samo cilinder zadnje zavore (brembo); vžigalne tuljave so made in France (Sagem), zadnji amortizer pa made in Germany (Sachs)... in potem so vedno "Lahi" krivi....

Meni je Capo dokler sem ga imel v lasti (prvi lastnik) delal VRHUNSKO!

Sedaj vozim motor made in Germany, pa po tujih forumih berem da imajo podobne probleme kot si jih naŠtel (crkavajo vžigalne tuljave, pa tudi "scanje" zadnjega amortizerja ni redkost, pa težave z okvarami kardana, pa bencin pumpe,pa.. .) "zdej se pa pejt"!

Aja... pa saj ti to poznaŠ... saj tudi ti voziŠ enak motor. :grim

Nope, ne poznam teh simptomov. Enkrat menjan kardan pod garancijo (tovarniŠka napaka) in enkrat zamenjan ležaj v kardanu (pri 60.000 km)....jih ima pa že krepko čez 100.000.....

proizvajalec motorja je Aprilia, če pa vgrajuje neustrezne komponente ki crkujejo pač ne znajo narediti dobrega motorja....žal. (mogoče je to tisti del "je pač Lah")

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nope, ne poznam teh simptomov. Enkrat menjan kardan pod garancijo (tovarniŠka napaka) in enkrat zamenjan ležaj v kardanu (pri 60.000 km)....jih ima pa že krepko čez 100.000.....

proizvajalec motorja je Aprilia, če pa vgrajuje neustrezne komponente ki crkujejo pač ne znajo narediti dobrega motorja....žal. (mogoče je to tisti del "je pač Lah")

Ma, serte! Bavarci po svojih, in mi bomo po svojih! V svoji praksi, sem že imel Honeckerja (MZ-ja) in to 4 kose. pa BMW 650LS-a leta 82 do 85. Po tem Še ene dva Kawasakija KLR ja 650. Vmes sem pa Še kako hondo in dučeta zapeljal, ampak verjemite, Caponord se pa najlepŠe zapelje v krivine in naŠe nepreveč kvalitetne slovenske ceste. Kar je pa izven normalnih cest, je pa kraljica RXV,- tudi Aprilia. S tem ne mislim. da so ostali slabŠi ali pa veliko slabŠi, da ne bi bili vredni svoje cene. Zato lepo prosim dajajte hvale in graje v svoje rubrike( Švabi, Japiji, Jenkiji in Lahi), pa ne to pogrevat, kdo je boljŠi ali slabŠi in to za eno dlako v jajcu!

Lp Regi

in naj vsak guŠtira tisto kar mu paŠe.

Pa da ne bomo samo pisali. pljte se kaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nope, ne poznam teh simptomov. Enkrat menjan kardan pod garancijo (tovarniŠka napaka) in enkrat zamenjan ležaj v kardanu (pri 60.000 km)....jih ima pa že krepko čez 100.000.....

najbol je nč vedt..... tole med drugim pravjo:

"Motor! BMW 1200 GS Adventure. Pred petimi leti sem imel z istim modelom na poti do Kenije kar nekaj težav. Zdaj pa so mi ga fantje na Avtovalu pripravili kot se spodobi – in je temu primerno tudi služil. Zamenjal sem en komplet pnevmatik ter elektroniko črpalke za gorivo – ki pa mi jo je dal gazda Tone že preventivno s sabo, ta ti zna nagajati, mi je rekel."

tukaj: http://www.zvoneseruga.com/motoafrika-in-se-rezime-za-konec-vsega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!