Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Ma s temi okvarami je pač tko da sem jih vzel v zakup, itak šraufamo sami in ni drago in ni zahtevno. Učimo se pa iz izkušenj (svojih in drugih), katere družno delimo na forumih. Nismo taki da bi skrivali da je šlo kaj narobe in velikokrat ti pomaga prav preventiva. Kar se vožnje tiče ne bom dajal primerjave kako je glede na druge, sem pač zadovoljen z motorjem in ostane pri hiši. Je že drugi (prvega so mi stolkli izpod riti) in glede na druščino caponordistov po celi evropi in svetu me do številke 200.000km ni strah da bi šlo kaj konkretnega narobe.

Sploh je pa veselje odkar smo mu zamenjali pamet in je poraba drastično padla. Drugo veselje je pa odkar so na motorju kramparce in pod njimi teren. Sej ne rečem da je težek, se čuti ko malce bolj trdo prileti na tla in ti zabije vilce, ampak najlepše kraje in doživetja sem do sedaj našel prav izven asfaltiranih poti "daleč" od "civilizacije". Pa da ti po štirih urah ko prvič stopiš iz motorja ni problem ponovit še štiri ure. :D

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj to pomeni da je drastično padla? od prej na zdej..

za 15-20% v povprečju :) na 5,3L/100km, preverjeno dejstvo na vsaj 50 motorjih....

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi okoli 6.5 litra..men vsak liter več žre..ne vem zakaj..to je za italijana v2 odličen podatek..

Ne tako kot je napisal poraba z novo pametno je okoli 5 do 5.5 litra na 100 km, 100% preverjeno že kar nekaj časa, če pa boš prebral kake poste nazaj boš pa itak prebral od kdaj naprej je tko. Tko da moj Capo bo še kr neki časa pr hiš, če bo tko služil kot do zdaj. Pa prvi kilometri letos so že tut padli in to kar takoj 01.01. na zboru v Celju. Blo je super okol 250 motorjev verjetno pa še kaj več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa nimam nič cajta pisat tu gor.....se kar vozim :kva2:

V soboto šibam na Kras al Primorsko....v bistvi ne vem....k Miha-tu grem :ninja:

Tomaž(šarc) se kje dobimo?...........Dr. Jakob, bi ti tud šel? :smoke:

Čakam na družbo :music4:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomaž(šarc) se kje dobimo?...........Dr. Jakob, bi ti tud šel? :smoke:

Čakam na družbo :music4:

FUUUUULL bi šel, pa ne morem, ker imamo za soboto cel dan rezervirano, da na SLONČKN PLAC zvozimo vsa drweca in seno. Nexto tajmo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

ja tudi men se zdi kakor kakšna breja krava, sorry. (najbrž sm že mal prestr za tole) :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So pa čist GS-a SKOPIRAL :evilgrin:

Men se pa zdi daleč od tega,

Če se navezuje na kaj drugega je več podobnosti z ducatijem, guzzijem, pa kakšnim japoncem v določenih detajlih. Drugač pa italjanski design in ja deleč od drugih.

Moje osebno mnenje je to da so falili s tem da gredo preveč v cestno varianto in hočejo slediti konkurenci. Narest bi moral motor s katerim bi oni moral postavljat smernice in ne obratno. Aprilii manjka bolj kakšna 800ccm all round zadeva, kar se pa Capota tiče bi blo pa treba sam forume prebrat, rešit to kar smo rešili mi in kakšen designerski vložek.... Pa normalno ceno postavit in spelješ folk na svojo stran.

Do takrat bo pa moj Capo delal kilometre. do 200.000 je še kar nekaj....

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se pa zdi daleč od tega,

Če se navezuje na kaj drugega je več podobnosti z ducatijem, guzzijem, pa kakŠnim japoncem v določenih detajlih. Drugač pa italjanski design in ja deleč od drugih.

Moje osebno mnenje je to da so falili s tem da gredo preveč v cestno varianto in hočejo slediti konkurenci. Narest bi moral motor s katerim bi oni moral postavljat smernice in ne obratno. Aprilii manjka bolj kakŠna 800ccm all round zadeva, kar se pa Capota tiče bi blo pa treba sam forume prebrat, reŠit to kar smo reŠili mi in kakŠen designerski vložek.... Pa normalno ceno postavit in speljeŠ folk na svojo stran.

Do takrat bo pa moj Capo delal kilometre. do 200.000 je Še kar nekaj....

Lp T.

MorŠ vedt da se trg zelo sperminja.

Tisti ki bi takega capota, kot ti piŠeŠ o njem, dejansko kupili je zelo malo. Finančne razmere so se za veliko ljudi prcej spremenile.

Taka potovanja z motorji, kot ste si jih lahko privoŠčili v 80ih 90 ih letih so mimo.

To si sedaj lahko privoči samo Še peŠčica ljudi.

Zato pa delajo motorje prilagojene debelim denarnicam ki jim je važno udobje in dober izgled, mogoče kak izlet na morje.

Koliko Tigrov 800 dejansko vidiŠ na naŠih cestah. Na prste ene roke jih ne moram preŠteti, ker nisem videl niti enega.

Kakega BMW-ja sem pa tja...

Tega kar sem zgoraj napisal se fabrke zavedajo, zato na trg trenutno ne poŠiljajo takih modelov za rajo , ker raja dejansko nima denarja, z mano vred!

LP

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni osebno je pa koncept čisto OK -bolj cestno naravnano (podobnost Multistradi ali KTM SMTju. .)) v bistvu sem komaj čakal, kdaj bo Aprilia "zajadrala" v take vode. Če bo všečen na oko (v ciklistiko in vozne lastnosti sploh ne dvomim!) imajo kupca (za primerno ceno seveda). :OK:

Na, zdej se pa pejt kolk so ga mim pihnil... niso spljoh - vsaj zame ne.

Za vse ki bi se pa radi malo po lažjem terenu peljali ima pa koncern model MG Stelvio na razpolago.

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!