Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

     pred 16 urami, CAPI pravi:

 

@mito007 a ti si te nabavil?  http://www.ebay.com/itm/Front-Rear-set-Brake-Disc-Rotor-for-Aprilia-ETV-CAPONORD-1000-2001-2007-Black-/291626521014?hash=item43e64b91b6:g:UTIAAOSwt6ZWWTYV&vxp=mtr

Diskov nisem kupoval, ker so moji kot novi caa 5mm.

@Gift-kar je govora o omenjenih diskih je iz leta 2010. Nihče jih sicer ne pohvali, vendar jih še vedno kupujejo. Zadnji post iz 2014. 

 

Objavljeno
pred 3 urami, biker77 pravi:

Ležaji na moji Caponord so BP.

In ne razumem kaj bi pridobil z močnejšo vzmetjo če amortizer ne deluje kot bi moral pri višjih temperaturah.

Lahko stokrat poservisiramo prednje vilice. Ampak zadnjega amortizerja se ne da. Govorim o navadni Caponord ne o RR.

Glej, jaz sem menjal to fedro, oz. namestil progresivno Hyperpro vzmet v zadnji originalni amortizer, pa je bila razlika takšna, kot bi imel drugi amortizer. Kako deluje ta progresivna vzmet ti ne znam povedat, lahko pa ti povedm, da sem naknadno zamenjal celotni amortizer, ker sem dobil za sitne pare originalnega od Rally Raida, pa je bil ta slabši za vožno.

Rally raid Capo je višji motor (spredaj in odzadaj), mogoče to kaj vpliva na obnašanje...ne vem (starega z Hyperpro vzmetjo pa sem prodal).

 

pred 3 urami, mito007 pravi:

    

@Gift-kar je govora o omenjenih diskih je iz leta 2010. Nihče jih sicer ne pohvali, vendar jih še vedno kupujejo. Zadnji post iz 2014. 

 

Ne razumem, kaj hočeš povedat :hmm:

Objavljeno

Da ne odpiram nove teme kar tukaj vprašam. Kje imajo najboljšo prodajo/servis pri nas za Aprilia motorje?

Objavljeno

       1108

       110

 

 

Ker imaš stari model in predvidevam, da nimaš plavajočih diskov, ti je to daleč najboljša izbira, pa še original brembo so ;)  ...v Slo so zlatarji.. ;) 

http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=249

 

11.jpg

Ob ‎4‎. ‎01‎. ‎2016 at 14:44, CAPI pravi:

Ti diski so jajca, pa še čohali ti bodo po zavornih čeljusti ;) 

Malo strica Googla vprašaj drugič ;) 

 

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?210424-New-Brake-Discs

pred 6 urami, mito007 pravi:

    

@Gift-kar je govora o omenjenih diskih je iz leta 2010. Nihče jih sicer ne pohvali, vendar jih še vedno kupujejo. Zadnji post iz 2014. 

 

Ne razumem, kaj hočeš povedat :hmm:

 

@giftOdprl sem zgornji link in prebral kar so pisali na forumu o diskih, grajal pa jih je le eden, da mu čohajo po čeljusti.

Objavljeno
pred 4 urami, gift pravi:

Glej, jaz sem menjal to fedro, oz. namestil progresivno Hyperpro vzmet v zadnji originalni amortizer, pa je bila razlika takšna, kot bi imel drugi amortizer. Kako deluje ta progresivna vzmet ti ne znam povedat, lahko pa ti povedm, da sem naknadno zamenjal celotni amortizer, ker sem dobil za sitne pare originalnega od Rally Raida, pa je bil ta slabši za vožno.

Rally raid Capo je višji motor (spredaj in odzadaj), mogoče to kaj vpliva na obnašanje...ne vem (starega z Hyperpro vzmetjo pa sem prodal).

 

Ne razumem, kaj hočeš povedat :hmm:

Ja..ce je amortizer dober okej. Ampak ce se v vrocini zacne guncat potem to ni problem vzmeti ampak amortizerja. In ker se ga ne da servisirat ga je treba pac zamenjat. Saj ko sem sam na motorju je se okej. Ampak za solo se peljat imam tuono. Caponord je za v dvoje in tut tam se bi rad dobro peljal.

Poleg vsega dobro vzmetenje pomeni tudi lepso obrabo pnevmatik.

No, jaz nad tem amortizerjem nisem navdusen. Ceprav dalec od tega da bi bil pa slab.

Prodal pa Caponord ne bom. Se.

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, mito007 pravi:

 

@giftOdprl sem zgornji link in prebral kar so pisali na forumu o diskih, grajal pa jih je le eden, da mu čohajo po čeljusti.

glej če se nimaš rad, si jih kupi...jaz ti jih odsvetujem!

poglej si video od 6:55 min. naprej....upam, da ne boš kdaj poletel tudi ti  z njimi ;)

 

Ena varianta so tudi NG diski...kakšni so ne vem

http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/aprilia/1000/etv-1000-caponord/#none

pred 26 minutami, biker77 pravi:

Ja..ce je amortizer dober okej. Ampak ce se v vrocini zacne guncat potem to ni problem vzmeti ampak amortizerja. In ker se ga ne da servisirat ga je treba pac zamenjat. Saj ko sem sam na motorju je se okej. Ampak za solo se peljat imam tuono. Caponord je za v dvoje in tut tam se bi rad dobro peljal.

Poleg vsega dobro vzmetenje pomeni tudi lepso obrabo pnevmatik.

No, jaz nad tem amortizerjem nisem navdusen. Ceprav dalec od tega da bi bil pa slab.

Prodal pa Caponord ne bom. Se.

kako, da se ne da servisirati amortizerja? poglej si malo višje poste.

Ko si zmontiraš progresivno vzmet v amortizer, prelod koleščka ne vrtiš več, takšna so navodila. Pelješ se pa super.

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

Da se servisirat od RR amortizer. Navadnega pa ne. To da se obnovi sistem za preload nastavljat pa ne steje kot obnova amortizerja.

Objavljeno
pred 35 minutami, biker77 pravi:

Da se servisirat od RR amortizer. Navadnega pa ne. To da se obnovi sistem za preload nastavljat pa ne steje kot obnova amortizerja.

se da....

Na AOTR forumu jih ta Italijan obnavlja in popravlja in ti ga prilagodi po tvoji teži...piši mu kaj bi rad, težo stil vožnje,...(uporabniki so zelo zadovoljni po obnovi).

 new.shark@libero.it

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

zanima  me kako bi naredil zamik vklopa luči na etv-ju. Namreč pri zagonu mi brezveze pokuri 100w in s tem krajša dobo accu. Vezje že imam z zamikom 15sec., sam kam ga vezati. (vhod + -, izhod signal)

Objavljeno

A si zihr da je to potrebno? Men se ne zdi da bi se matral vžgat. Je pa res, da aku mora bit dober..

Ob 5. 1. 2016 at 19:05, gift pravi:

se da....

Na AOTR forumu jih ta Italijan obnavlja in popravlja in ti ga prilagodi po tvoji teži...piši mu kaj bi rad, težo stil vožnje,...(uporabniki so zelo zadovoljni po obnovi).

 new.shark@libero.it

No, tole sem poslal mail..nobenega odgovora..

Tko da bo najbrž wilbers..

Objavljeno
pred 19 urami, mito007 pravi:

Pozdravljeni,

zanima  me kako bi naredil zamik vklopa luči na etv-ju. Namreč pri zagonu mi brezveze pokuri 100w in s tem krajša dobo accu. Vezje že imam z zamikom 15sec., sam kam ga vezati. (vhod + -, izhod signal)

to si raje kupi, pa imaš mir ;)

 

Šalter

Objavljeno

Drugače pa si tako rele zmontiraj ;)

 

klik

Objavljeno
Ob 5. 1. 2016 at 17:56, biker77 pravi:

Ja..ce je amortizer dober okej. Ampak ce se v vrocini zacne guncat potem to ni problem vzmeti ampak amortizerja. In ker se ga ne da servisirat ga je treba pac zamenjat. Saj ko sem sam na motorju je se okej. Ampak za solo se peljat imam tuono. Caponord je za v dvoje in tut tam se bi rad dobro peljal.

Poleg vsega dobro vzmetenje pomeni tudi lepso obrabo pnevmatik.

No, jaz nad tem amortizerjem nisem navdusen. Ceprav dalec od tega da bi bil pa slab.

Prodal pa Caponord ne bom. Se.

 Drugač maš pa na amortizerju spodaj vijak za nastavitev dušenja pa se mal poigraj,sam ne pozabi štet klikov da ne boš čist zašel

Objavljeno

@Gift oz. ali kdo ve, kje se nahajajo te 4 žice za priklop releja za luči. Je to pod armaturko ali pod sedežem.

Objavljeno
pred eno uro, mito007 pravi:

@Gift oz. ali kdo ve, kje se nahajajo te 4 žice za priklop releja za luči. Je to pod armaturko ali pod sedežem.

Ene releje imaš spredaj na levi strani maske od tam pa na luči. Govorim po spominu, ko sem popravljal konektor. Ta je problematičen in ga je vsake toliko časa dobro malo namazat, da ne oksidira. Meni ga je kar dobro scvrlo, da sem ga menjal in dal precej večjega. Original je res majhen ( povezava kratke luči )

Objavljeno

Rele št. 4

 

 

image.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

kje bi dobil zračni filter za etv. Ali je filter  po dimenziji podoben kateri drugi znamki. Kar sem iskal na forumih, ga očitno ni. Ne bi pa kupoval K&N, ker ga grajajo. Občutek pa imam, da bo filter čez par let kar težko dobiti.

Objavljeno (popravljeno)

Ups... pomota...

Sem mislil HiFlo pa ga nima.

Jih pa google izpljune kar nekaj...

 

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred 7 urami, mito007 pravi:

Pozdravljeni,

kje bi dobil zračni filter za etv. Ali je filter  po dimenziji podoben kateri drugi znamki. Kar sem iskal na forumih, ga očitno ni. Ne bi pa kupoval K&N, ker ga grajajo. Občutek pa imam, da bo filter čez par let kar težko dobiti.

PVG v Ljubljani ga naročiš. Mislim, da sem dal za njega 15 eur.

http://www.pvg.si/kontakt/

Objavljeno

Rezultat iskanja slik za delo air filterJe kdo že poskusil montirati takšen delo-v filter ali je premalo prostora

 

 

 

Govorim o zračnem filtru za montažo na etv

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ker nisem bral vsega, nisem zasledil kakšno ima realno porabo stari Caponord? Nekje sem prebral, da je minus tega motorja precejšnja poraba. Je to res?

 

Lep večer

Objavljeno

Ni tako grozno. Moja poraba je bla v zacetku slabih 6 litrov, po menjavi gum pa dobrih 6 litrov. Pa to ni ravno pocasna voznja..

Seveda updajtana mapa in spredaj zob manjsi zobnik, sicer pa vse original..

No..prisel je tudi update..zmontiram ko se konca smucarska sezona. Komaj cakam..ker original zadnji amortizer je malo bogi..

20160308_213232.jpg

Objavljeno

Kateri letnik je tvoja? Ali se razlikujejo med seboj po letnikih? Kdaj so jih nehali izdelovati? Mlajše od 2006 težko najdeš.

Objavljeno
pred 12 urami, biker77 pravi:

.....No..prisel je tudi update..zmontiram ko se konca smucarska sezona. Komaj cakam..ker original zadnji amortizer je malo bogi....

 

Oooo, lepo, da nisi šparal....tanartaboljši Wili. Če boš prej kot jaz prodajal Capo, se slišiva za swap fedrov....:smoke:

Objavljeno

Tudi do 5,3 l se lahko pride. Potovalna vožnja, če pa so kufri gor pa polno naložen okoli 6 l. Avto cesta polno naložen pa vožnja nad 130 km. h in nad 5000 obrati pa še pol litra. Z tankom se, da naredit 400 km.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!