Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno
Hvala za odgovore!

Zanima me še kakšne so bistvene razlike med modeli 2001-2004 in novejšimi?

Lp T.

Malenkostno spremenjena maska in manjši smerokazi, kvalitetnejši vetrobran, kar se tehnike tiče ne vem.

Od 2004 dalje je na voljo tudi ABS.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pogrevam temo releja. Na http://www.af1racing.com/store/Scripts/pro...?idproduct=2538 je predvidene postnine skoraj kot je cena releja. Ga je kdo nasel kje blize?

S tem kosom na sliki pa je tako: večina Capotov ima 50A rele, ki pa je malce poddimenzioniran glede na potreben zagonski tok. Redki začetni modeli (moj naprimer :) ) in zadnjih par let pa imajo 100A Hitachijev rele (rumena nalepka na vrhu). Prvih tisoč kosov je imelo tega, pol iz meni neznanega vzroka so prešaltali na švohnejšega. Pri nekaterih teh švohnejših se je že zgodilo, da so s časom šli rakom žvižgat, kar je seveda vzrok, da ne moreš več vžgati motor (no, če narediš mostiček preko releja ti rata). Rešitev je zamenjava releja. Ok, sedaj pa brez panike, to se zgodi relativno majhni količini relejev, je pa eden od možnih simptomov ta, da vsake toliko pri vžigu zatrokira - obrne pol obrata in neha - ki pa se ponavlja vedno bolj pogosto.

Objavljeno

Jaz sem ga dal od Yamahe noter, pa ne vem točno kateri tip. Cena ni nevem kaj, manj kot 20 eur, se mi zdi. Poglej po AF1 forumu in boš našel točno kateri tip. Če ne boš pa povej pa bom probal na mojem razbrat kaj na njemu piše.

LP P

Objavljeno
Jaz sem ga dal od Yamahe noter, pa ne vem točno kateri tip. Cena ni nevem kaj, manj kot 20 eur, se mi zdi. Poglej po AF1 forumu in boš našel točno kateri tip. Če ne boš pa povej pa bom probal na mojem razbrat kaj na njemu piše.

LP P

Zdaj sem ugotovil, da je ze vgrajen mocnejsi - HITACHI MS5D-191. Tvoj je od Viraga. Cena na AF1 je 40 in nekaj in se 40 postnine. Na Avtotriglavu naj bi bil 75EUR. Iz Nemcije je zaradi manjse postnine cca. 50EUR. Kje si ga dobil za 20 EUR?

Moram prej poskusit vezat zaganjac direktno, ce ni mogoce napaka tam. Vseeno ima motor ze preko 60.000 km...

Objavljeno
Moram prej poskusit vezat zaganjac direktno, ce ni mogoce napaka tam. Vseeno ima motor ze preko 60.000 km...

wauuuuuu.....pa je to veliko za motor?

Objavljeno
wauuuuuu.....pa je to veliko za motor?

Za Aprilio je :P

Objavljeno
wauuuuuu.....pa je to veliko za motor?

Wauuuu jih imas ti vec..... :worship:

Brez skrbi se ne hvalim, ker jih nisem jaz naredil. "Ze" je glede na mogoco okvaro starterja. Ce mi pomagas resiti problem, pa le napisi se kaj v zvezi z njim.

Objavljeno
Zdaj sem ugotovil, da je ze vgrajen mocnejsi - HITACHI MS5D-191. Tvoj je od Viraga. Cena na AF1 je 40 in nekaj in se 40 postnine. Na Avtotriglavu naj bi bil 75EUR. Iz Nemcije je zaradi manjse postnine cca. 50EUR. Kje si ga dobil za 20 EUR?

Kupil sem ga pri Šternu v Kranju - kot rečeno yamaha. LP

Objavljeno

No zdej sem pa jest tut "kravco" domov pripeljal. Sicer uvoz iz Italije, ampak glede na tukajšne cene ni primerjave. Letnik 2002, 32.000 km, in vsa dodatna oprema kar je je moč gor našraufat. Prvi občutki presenetljivi. Vse naj naj.

Če je pa kdo iz gorenjske ga pa z veseljem na kkšno kavo povabim, da mal predebatiramo vso zadevo.

Pa mal gume poglejte :rolleyes:

Lp T.

Objavljeno

Ja gume ma pa res terenske gor... :yes: Da se niso špagetarji po hosti z njo ganjal :kva2: :D

Drgač pa lepa ful.. :OK: Lepe kilometre želim...

Objavljeno
Ja gume ma pa res terenske gor... :yes: Da se niso špagetarji po hosti z njo ganjal :kva2: :D

Drgač pa lepa ful.. :OK: Lepe kilometre želim...

Prav dec (eden redkih italijanov ki je govoril angleško) da se je probal, ampak da nima jajc tako kravo po terenu vozit. Gume so praktično nove, zraven mi je pa dal še čisto nove Michelin Anake gume (a ma kdo kakšne izkušnje s tem tipom gum?). Sedaj pa kupuje DR 450, da bo lahko kolege sledil :unsure:

Kakšnih sledov hoste pa ni pustil na plastiki in hladilnikih.

Objavljeno
.

Če je pa kdo iz gorenjske ga pa z veseljem na kkšno kavo povabim, da mal predebatiramo vso zadevo.

Pa mal gume poglejte :rolleyes:

Lp T.

Prijavljam se za kavo, feltne imaš pa zanikrne! spucaj.... :naughty: :krneki:

Objavljeno
Wauuuu jih imas ti vec..... :worship:

Brez skrbi se ne hvalim, ker jih nisem jaz naredil. "Ze" je glede na mogoco okvaro starterja. Ce mi pomagas resiti problem, pa le napisi se kaj v zvezi z njim.

poglej, iz lastnih izkušenj ti lahko samo omenim možne vzroke.....prekinjen vodnik od "kill" switch-a, prekinjen vodnik od tipke za start, skurjen "kill" switch ali tipka za start, stikalo na tački v okvari ali prekinjena žica, stikalo za pozicijo ler-laufa okvarjenooziroma prekinjen vodnik,......vse to so razlogi, da starter noče obrniti.....pa seveda skurjen starter ali rele starterja.

upam, da sem ti kaj bolj pomagal.....če je vse v redu z instalacijo in stikali ter relejem zaganjača boš zelo enostavno preveril.....snemi kabel, ki gre iz releja na zaganjač, ter pritisni tipko za start....istočasno priklopi voltmeter na odklopljen kontak na releju zaganjača in poglej, če dobiš 12V.....če voltmeter pokaže 12V, je z stikali in vodniki vse v redu in je zaganjač odšel v valhalo....v nasprotnem imaš nekje problem na stikalih oziroma na vodnikih....tako si lahko prešparaš snemanje zaganjača ter izločiš eno možnost okvare...

Objavljeno
zraven mi je pa dal še čisto nove Michelin Anake gume (a ma kdo kakšne izkušnje s tem tipom gum?).

Jest jih mam na varaderi, gume so po mojem mnenju "best money can buy" so drage ampak vredne denarja, vsaj kar se oprijemljivosti tiče in vožnje po mokrem, jim ni konkurence. So zelo mehke. Zdržijo pa nekje do 10.000 km.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Sem se pozanimal. Res je, se popravljam, modeli RR so imeli drsnik, ostali pa kolešček. Številka kosa je 8144610.

To je kolešček:

rullino2lr.jpg

To pa je drsnik:

patino6zb.jpg

Primerjava:

patinorullino7ak.jpg

Tudi sam se opazil ta problem, spoh se pa opazi takrat ko je motor na centralem stojalu in daš v prestavo. Drsnik drugače sploh ni problem narediti iz ustreznega novilona, zanima me samo to ali je pritrjen fiksno ali se giblje na sorniku?

Lp T

Objavljeno
Tudi sam se opazil ta problem, spoh se pa opazi takrat ko je motor na centralem stojalu in daš v prestavo. Drsnik drugače sploh ni problem narediti iz ustreznega novilona, zanima me samo to ali je pritrjen fiksno ali se giblje na sorniku?

Lp T

Drsnik se giblje!

Tako, tudi lepše vodi verigo in duši nihanja le te.

Lp Regi

Objavljeno
Prijavljam se za kavo, feltne imaš pa zanikrne! spucaj.... :naughty: :krneki:

Na Capotu so feltne matirane :closedeyes: To ni šminkerski motor :naughty:

Objavljeno
... in vsa dodatna oprema kar je je moč gor našraufat. ...

Hehe... se bo treba še malo potrudit...

Kupljen pri Dagriju v Monfalconu?

Objavljeno
Za Aprilio je :P

Bullshit. Vsaj dva poznam, ki sta naštepala že preko 100k s tem laškim teletom. Eden od teh je Schwarz (Aprilia). Pri servisu na 100k je bila še velika večina komponent motorja znotraj tolerance, članek o servisu pa je bil objavljen tudi v italjanski reviji. Kaj pa lahko sploh crkne če ga redno vzdržuješ????

Objavljeno

Ima kdo od vas vse štiri utripajoče žmigavce na Caponordu? Če obstaja, se da to kje dobit pri nas ali je potrebno v Italijo?

Objavljeno
Hehe... se bo treba še malo potrudit...

Kupljen pri Dagriju v Monfalconu?

Ne, privat, najden na www.moto.it. Iz Udin. S papirji do sedaj še ni težav, čakam pa še homologacijo iz Kopra. Se pa vozim s preizkusno tablico.

Drugače pa so občutki po prvih dveh izpraznjenih tankih odlični. Vožnja v dežju, pa mal po makadamu, avtocesta, vse navdušujoče. Mogoče mal že razmišljam o zamenjavi prednje šipe z višjo, al pa bom to mal priredil da bo bolj strm naklon. Trenutno imam še vedno gor kramparce, katere pa se kr dobro obnesejo tudi na asfalu. No več kot še kakšnega jurja ne bodo zdržale zato jih ta teden menjam. Če jih kdo hoče jih prodam za 50€.

Tudi drsnik katerega sem naredil za verigo se lepo obnese.

Včeraj smo naredili eno turistično vožnjo iz KR čez Litijo, Bogenšperk, Trebnje, Žužemberk, Dvor, in Kočevje nazaj do Kranja. S kolegi smo mal menjali in vsi so bili prijetno presenečeni kako se ta "krava" lahkotno pelje. Povprečna poraba pa se je ustavila na 5,7l/100km. Pohvalna se mi zdi tudi avtonomija 350km do rezerve. Mal se bo treba pa še navadit na prestavljanje, ker prevečkrat pozabim šaltat dol pravi čas. Pač pridem do četrte, pete, pol pa naslednje pol ure ni treba delat nič :rolleyes:

Pa še slikca drsnika:

Objavljeno
Ne, privat, najden na www.moto.it. Iz Udin. S papirji do sedaj še ni težav, čakam pa še homologacijo iz Kopra. Se pa vozim s preizkusno tablico.

Od kakega Izudin-a pa js že neb kupu motorja. :evilgrin:

Se jih albanci pemal merkajo.

Ajd, pa nej ti služ.

Objavljeno
Ne, privat, najden na www.moto.it. Iz Udin. S papirji do sedaj še ni težav, čakam pa še homologacijo iz Kopra. Se pa vozim s preizkusno tablico.

Aha, ker vidim nalepko, verjetno kupljen in servisiran tam.

Mogoče mal že razmišljam o zamenjavi prednje šipe z višjo, al pa bom to mal priredil da bo bolj strm naklon.

Mah, načeloma se to regulira samo z višjo šipo, lahko pa poskusiš z manjšo modifikacijo nosilcev prednje šipe, dodajanjem distančnikov na zgornja pritrdila...

Mal se bo treba pa še navadit na prestavljanje, ker prevečkrat pozabim šaltat dol pravi čas. Pač pridem do četrte, pete, pol pa naslednje pol ure ni treba delat nič :rolleyes:

... in pol vztrajno iščeš šesto... poznam ta feeling.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Prov napisat moram, tolk sem navdušen :worship:

S tem "laškim teletom" ali kakor pravi večina kolegov ko motor prvič vidi: "to pa je krava", sem naredi prve poštene turce. Sam al pa zdele čez praznike s sopotnico in vsemi kufri. Občutki so še zmerej odlični. Zadnja turca je bila v petek na Pag in včeraj domov v dvoje in s kovčki. Seveda čez Kočevje na delnice in na jadransko magistralko da probamo kakšno žival sem pripeljal domov v štalo :naughty: . Potovalna hitrost večinoma 90 do 120, maksimumi pa tja do 160. Na prvih poštenih ovinkih in malo zrukani cesti sva nekajkrat zadela s centralnim stojalom ob tla, ko sem se končno spomnil da je potrebno malo zategnit zadnji amortizer. Sevede kar med vožnjo, na magistralki pa ni blo potem s podrsavanjem več problemov. Verjetno bi moral zategnit za par klikov še spodnji vijak na amortizerju ker sem imel občutek da zadnji del motorja iz počepa prehitro odriva gor. (a ma kdo kaj izkušenj s tem?). No en test je bil tudi na meji ko je bila totalna gužva zaradi slovenskega dneva na grobniku in je bla pred nama kolona stotih motorjev, mene je pa policaj verjetno zaradi širine s kovčki (117cm :whistle: ) postavil v kolono z avtomobili. Motorja nisem ugašal in v koloni sem opazil, da kakšnih preglavic s pregrevanjem nima. Čez 98°C ni prišlo. Več sem jih imel jaz ker je vročina sekala od spodaj in zgoraj.

Vožnja z motorjem je bila kljub dodatni teži še zmeraj lahkotna, motor pa zelo okreten tudi v kratkih ovinkih, tako da s kakšnim popravljanjem in lovljenjem ni bilo dela. Verjetno gre zasluga tudi dobri sopotnici :rolleyes: .

Prvi zaresen postanek je bil v Novem vinodolskem. In glej za zlomka med vsemi motorji tam zagledam še enega Capot. Opažam da je to kar redkost na naših cestah. Še večje presenečenje pa je bilo ko opazim kasneje na njem CE registracijo. Bejba je pa vozila Bavarca. (kdo od tuakj?). Potem pa spočit naprej na nore ovinke do Prizne. Pa tudi Italijani so me postrani gledali ker nisem bil Italijan po njihovih pričakovanjih, kakšni debat zaradi njihove neangleščine ni bilo.

Z motorjem je prava pesem. Vožnja med 3 in 4.000 obrati za bolj lagano, od 5.000 naprej pa skoraj čist športno. Prehitevanje kot za malo malco, pa čeprav sem bil širok kot avtobus.

Sem pa opazil da bo potrebno zamenjat akomulator saj mi je parkrat štarter težko obrnil, tudi če so bile luči ugasnjene. Enkrat mi je celo prižgalo lučko EFI, drugič pa ni hotel ugasniti štarter, tudi ko sem ugasnil motor s ključem. Verjetno je zapikal glavni rele, ampak je k sreči izpustil.

Pa še gume moram pohvalit. Michelin Anakee se obnesejo odlično. Pobrane skoraj do roba, ampak zdrsa ni bilo čutiti niti enkrat. Se mi pa zdijo nekam zelo mehke, tako da še vedno ciljam na naslednje Metzeler Tourance. Bomo videli koliko km bom naredil z njimi.

Pa šipo bo treba zamenjat za višjo. To bo pa pika na i. 100€ bomo že reskiral.

Aja pa še poraba. Ob solo vožnji touring stile so bili prvi izračuni 5,7l/100km, zadnji tank pa ob polno (recimo da je blo še za ene 70kg fore) naloženem motorju s stranskimi kovčki pa 6,5l/100km. Avtonomija pa 320km brez kakšnega živciranja.

Lp T.

Popravljeno . Popravil Šarc
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Imam težavo, nisem doma, pa mi motor ne vžge. Sem probal na kable, pa isto hoče zasuknat pa se ustavi.

Samo na pol zausukne in potem, kot da bi ga nekaj mzabremzalo. Sem probal dat v prestavo, malo prestavil motor, potem probal, pa spet nič.

Kakšna ideja kaj bi bilo?

Čer je kdo kje blizu, sem v Šentjurju.

Tel. 041 422 136

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!