Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

Ob 11. 5. 2015 at 21:42, mitjag pravi:

Oz. Najboljš bi opisal da je Tracer sport tourer, ki hoče bit enduro in tiger800 roadie cestni enduro ki hoče bit sport tourer. Primerjava pa tukaj http://www.bikesdoctor.com/comparison-yamaha-mt-09-tracer-vs-triumph-800-tiger-xrx/

 

Izvedb je pa trenutno "le" 6 oz 8 če steješ staro verzijo ;)

low verzijo si pozabil - xr , xrx , xrx low , xrt + xc , xcx , xcx low , xca .. + tiger 800 in 800xc starejša ..http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure-and-touring/tiger/2016/tiger-800#range

Ob 11. 6. 2015 at 9:24, dlicen pravi:

Uvoznik je enkrat dejal, da so po mnenju matične tovarne 4 pooblaščeni servisi na dvomilijonskem trgu dovolj. Verjetno to drži na gostoti nekega Londona, ne pa v ruralni Sloveniji. Škoda.

nekaj je povezano s kupno močjo , cenami triumphov ter konjskimi močmi , ki jih imajo japonci pri večini modelov več .. saj veš za ulico je 115 proti 98 kot bentley proti dacii..

za naš trg in količino registriranih triumphov je načeloma dela premalo za 4 servise ... pa še kot je mare za 800 rekel - to je motor , ki ga najbolj sovražim , ga vidim na garancijskem servisu potem pa zgine..

Ob 11. 6. 2015 at 22:04, ciciban pravi:

Sam ko je treba odkartat prislužen denar se pa večina na koncu odloči za rižotkota. Pa niso slabi motorji, da ne bo pomote. Post prodaja jim malo šepa in to marsikoga odvrne.

pri kawasakija pa šepa predprodaja - sorry samo če sem se pripravljen iz domžal pripeljat v maribor samo zato , da bi peljal - rabljen in od lastnika dks-a - motor , ki ga je sicer dal novega na teste po enem letu in pol ali dveh pa ti ga ne da za en krog - pa sem resno kupoval motor - klinc ga gleda ..

kar se pa baje dogaja v Murski Soboti je pa tudi ena sama godlja ...tam nebi kupil motorja pa če zadanem jackpot  ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

53 minutes ago, thumper said:

za naš trg in količino registriranih triumphov je načeloma dela premalo za 4 servise ...

Ja, ali logika obrnjena: če jih prodaš več, bodo tudi serviserji imeli več dela? Motor moraš najprej kupit, potem ga lahko tudi servisiraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, dlicen pravi:

Ja, ali logika obrnjena: če jih prodaš več, bodo tudi serviserji imeli več dela? Motor moraš najprej kupit, potem ga lahko tudi servisiraš.

to kar si napisal je tudi res .. samo s takim prodajalcem oz.uradnim zastopnikom , ki je pooblaščen s strani avstrijca kot je gor v ms to ne gre tako lahko.. da moraš plačati celo kupnino in ti šele potem naroči motor ? vprašaj fante , ki so gor kupovali nove koliko jih je dobilo v celoti plačan motor na prvi dogovorjen datum dobave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Triumpha v Slo bi bilo idealno, da se naredi tako kot z Ducatijem. Da ga prevzame eden od večjih prodajalcev, pa se bodo motorji lepo prodajal.

Btw Zadnjič sedel na navadnem tamalem Tigru. Motor je za moje pojme super. Pa še sedež je dokaj nizek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, thumper said:

to kar si napisal je tudi res .. samo s takim prodajalcem oz.uradnim zastopnikom , ki je pooblaščen s strani avstrijca kot je gor v ms to ne gre tako lahko.. da moraš plačati celo kupnino in ti šele potem naroči motor ? vprašaj fante , ki so gor kupovali nove koliko jih je dobilo v celoti plačan motor na prvi dogovorjen datum dobave.

Čisto verjamem.

47 minutes ago, ciciban said:

Za Triumpha v Slo bi bilo idealno, da se naredi tako kot z Ducatijem. Da ga prevzame eden od večjih prodajalcev, pa se bodo motorji lepo prodajal.

Btw Zadnjič sedel na navadnem tamalem Tigru. Motor je za moje pojme super. Pa še sedež je dokaj nizek.

Verjetno bi bilo res bolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ciciban pravi:

Za Triumpha v Slo bi bilo idealno, da se naredi tako kot z Ducatijem. Da ga prevzame eden od večjih prodajalcev, pa se bodo motorji lepo prodajal.

Btw Zadnjič sedel na navadnem tamalem Tigru. Motor je za moje pojme super. Pa še sedež je dokaj nizek.

je bil poizkus kakšno leto ali dve nazaj s strani tc-ja pa je propadel. zgleda , da je ali avstrijska naveza in vpliv avstrijskega zastopnika kar se tiče slovenskega tržišča premočan ali pa so zahteve po prvem kontingentu motorjev , ki ga moraš kupiti - in seveda plačati - že pred uradnim odprtjem zastopništva previsoke ..

a sem že omenil , da bi bil zanimiv tiger 800 Sport s 17 col platišči , malo ožjim in bolj zaobljenim tankom ter polovično masko ? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je razlika med Tigrom 800 2015 letnik in 2011 letnik? So kakšne omembe vredne spremembe na agregatu, menjalniku, zavorah ali k večjemu tehnološki dodatki (TCS, ...)? Gledam namreč rabljena motorja na spletu, pa me zanima. Nov mi je predrag, drugače niti nebi spraševal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, MP3500 pravi:

Kakšna je razlika med Tigrom 800 2015 letnik in 2011 letnik? So kakšne omembe vredne spremembe na agregatu, menjalniku, zavorah ali k večjemu tehnološki dodatki (TCS, ...)? Gledam namreč rabljena motorja na spletu, pa me zanima. Nov mi je predrag, drugače niti nebi spraševal.

Tole malo poglej pa razišči, boš verjetno prišel do odgovora.

http://www.autoevolution.com/moto/triumph/tiger/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 15. junij 2016 at 7:09 AM, ciciban said:

Za Triumpha v Slo bi bilo idealno, da se naredi tako kot z Ducatijem. Da ga prevzame eden od večjih prodajalcev, pa se bodo motorji lepo prodajal.

 

Kdo pa je se velik in resen v SLO? Delno Yamaha in dokaj strogo nadziran BMW. Bavarci ne smejo, drugi pa samo s prodajo motorjev verjetno ne bi prisli skozi. Ducati je drugacna znamka. As se pokriva z majckami salckami jopcami loncki in obeski. Noro a resnicno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Cartman pravi:

Kdo pa je se velik in resen v SLO? Delno Yamaha in dokaj strogo nadziran BMW. Bavarci ne smejo, drugi pa samo s prodajo motorjev verjetno ne bi prisli skozi. Ducati je drugacna znamka. As se pokriva z majckami salckami jopcami loncki in obeski. Noro a resnicno.

V mislih sem imel avtocenter Špan. Vsaj meni se zdi, da imajo vse pogoje, da bi zadeva laufala do te mere, da bi bili kupci zadovoljni. Vprašanje pa je, če se  jim da sploh zafrkavat še z prodajo motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem , če vidim v sloveniji sploh kakšno firmo , ki bi ji prilepil prodajo triumphov .. če zadanem jackpot vas odrešim muk in boste pri meni dobili triumphe in mash-e .. pa enfilde .. :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naročil Puig touring vetrobran, bo kar bo:smoke:

Od Slip on izpuhov sta pa najugodnejsa LeoVince in Mivv, oba cca. 300€. Ju ima kdo na svojem mačku?

Malo me iritira tudi odzivnost ročice za plin. Zelo težko ga je dodati zmerno iz pozicije 0. Motor je živčen v tem območju. Obstaja kakšna modifikacija...nastavitve TPS, remap...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Explorerju mam LeoVince. Če ne druzga je vsaj veliko lažji od originala in več kot polovico cenejši od Arowa, ki je original tovarniški športni izpuh. Ma, pa tudi glas je seveda drugačen od originala.

Odzivnost ročice za plin, če je elektronska, se da nastavit s testerjem. Če boš menjal izpuh, boš tako verjetno tudi mapo zamenjal za tisto, ki je namenjena Arowu. Samo pomerkaj na porabo! Pri meni je narasla za več kot 1l/100, kakih drugih posebnih izboljšav pa nisem občuti, zato sem naložil nazaj klasiko (posodobljeno zadnjo verzijo). Odzivnost po menjavi izpuha je boljša tudi brez menjave mape.

Preveri pri serviserju, če ima kako posodobitev za tvoj model že pred menjavo izpuha, da boš občutil razliko. Če posodobiš več stvari na enkrat, potem ne veš kaj je prineslo izboljšavo.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmontiral Puig touring steklo. Prvi vtisi...ogromnaaa šipa:cool: Sem naredil par km in je precejšnja razlika. Sicer še vedno piha okrog ušes a ni več bobnenja in stresanja čelade! Več se bo pokazalo z nabranimi kilometri, a zaenkrat je pozitivno:smoke: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si varčeval zanj v zlatu, potem bi moral profitirat. Pa motorji tudi v večini niso več delani v državah iz katerih izhajajo, tako te lahko v konkretnem primeru bolj skrbijo razmere v Braziliji in na Tajskem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V lasti imajo šest firm. Dve sta v GB ostale v Braziliji in na Tajskem. Nažalost je ratalo vse ena taka globalna mineštra. Triumph je ravno toliko angleški kot je moja Toyota japonska. V tolažbo nam je dejstvo, da priznane firme namenijo več denarja/časa v kontrolo "svojih" izdelkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

funt je itak že padel , tako da znajo bit cenejši.. pa še kak popust bodo zrihtali pri davkih britancem kot oddruženi članici če bo evropa hotela kaj pri njih prodati ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pa da še jaz dodam svojo nevednost, prebral vseh 31 strani, zelo zanimivo kupit rabljenega v Italiji, ogromna izbira naspram naši seveda,če pa zberem za novega pa kolko sem prebral toto pizdarijo v zvezi z povezavo Avtrija,MS, ja ni potem boljše se odpelat direkt v Avstrijo saj imam do meje slabo uro pa ga tam kupim, saj pa je zdaj vse EU ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!