Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

cisco
Ob 25. 5. 2020 ob 10:08, psycho pravi:

Imel sem er6f 2016 letnik. Super motor za male ljudi. Jaz jih imam 182cm, moja nekih 165cm približno, imava pa oba malenkost več kg :) kulk ima moja ne vem, ker je ne smem vprašati :), jaz pa jih imam 115kg :) nekako upam da je sx večji brat er6f-a z boljšim vzmetenjem, in sedežem za sopotnika! Moram dobiti nekoga, da probam zadevo, ker res res jih ni nikjer v slo za dobiti. Se mi pa zdi da v 2km kolikor dopuščajo preprodajalci motorjev ne moreš zvedeti veliko v udobju.

To je misija nemogoče! 

mogoče bi bil pa bolj primeren Versys na zgoraj opisano...:hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P
Ob 25. 5. 2020 ob 9:13, DAMI34 pravi:

kaj razumevaš pod primeren za dva?

-Udobje sedeža? je odlično, sploh modeli 2020 imajo dodatno bolj oblazinjene sedeže. Ker so pa istih mer, lahko kupiš samo sedež tudi za prejšnje modele, oziroma obratno

-Razdalje do tačk, pri vozniku in sopotniku? je, za ne preveč visokorasle, je pa precej bolj komot kot na SS ali najkedih. Jaz 175cm, žena 165 in je udobno

-vetrna zaščita? Je, ni pa taka kot na superpotovalcih, se pa hudo dobro pozna pozimi napram nejkedom

-zavore so za 2 :P

-vzmetenje zmore dva :P

-agregat, povleče 2

-Kovčki so dovolj veliki, lahko dodaš še centralni kufr od Shada, ter tank torbo

-kot ST moped je eden najbolj primernih za dve osebi, bolj kot suzuki GSXf 1000 (največja razlika je udobje sopotnikovega sedeža in kovčki

-testnih NI

 

Tolk ga hvalite, da je noro. Bi ga tut jaz rad probal. A je kje u Austriji opcija?

Jaz ga še vedno vidim kot super športnika za občasen obis Grobnika ali kakšno krajšo adrenalinsko furo. Za ostalo je moj GS čist ok. Tudi adrenalinskih užitkov mi nudi dovolj če hočem.

Z mojo imava oba 180cm. A bi se sploh lahk zbasala gor?

Kaj pa daljše vožnje - 500km? Križ zdrži? Si težko predstavljam tako zaradi sedenja kot zaradi vzmetenja.

Se motim?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
2 hours ago, Andrej P said:

Tolk ga hvalite, da je noro. Bi ga tut jaz rad probal. A je kje u Austriji opcija?

Jaz ga še vedno vidim kot super športnika za občasen obis Grobnika ali kakšno krajšo adrenalinsko furo. Za ostalo je moj GS čist ok. Tudi adrenalinskih užitkov mi nudi dovolj če hočem.

Z mojo imava oba 180cm. A bi se sploh lahk zbasala gor?

Kaj pa daljše vožnje - 500km? Križ zdrži? Si težko predstavljam tako zaradi sedenja kot zaradi vzmetenja.

Se motim?

Ce obvladas GSa ga ni sportnika ki bi ti usel na cesti po recimo neki normalni magistrali.

Ce isces motor ki zmore oboje ampak je absolutno sportna raketa vzames nekaj v stilu zx6r, r6, gsxr 600/750/1000.

Ce bi se rad zdivjal po pisti kupi motor ki je ze narjen za pisto.. najmanjsi strosek ce ga polozis.

Ce isces neki k je na cesti dobr in po pisti z ne tipicno sportno drzi bi pa priporocu Tuonota ali bmw s1000r, gsxs.. 

ta zjck je sportn motor ni pa to namenjen tisanju po pisti.. pa ne recem da ne zmore, sam bodmo realni.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 urami, Andrej P pravi:

Tolk ga hvalite, da je noro. Bi ga tut jaz rad probal. A je kje u Austriji opcija?

Jaz ga še vedno vidim kot super športnika za občasen obis Grobnika ali kakšno krajšo adrenalinsko furo. Za ostalo je moj GS čist ok. Tudi adrenalinskih užitkov mi nudi dovolj če hočem.

Z mojo imava oba 180cm. A bi se sploh lahk zbasala gor?

Kaj pa daljše vožnje - 500km? Križ zdrži? Si težko predstavljam tako zaradi sedenja kot zaradi vzmetenja.

Se motim?

to je težko vprašanje. Recimo nekateri na Z900 zdržijo na klopci, mene je rit bolela, na GT mam klopco pa preko 1000km komot, na SXih nisem nikol trpel (pa sem prefijakal še pa še kmjev, tudi po 700 na dan), nima pa enakih udobnih mer kot GS. Mene osebno bo prej križ bolel na advenčer mopedih (pokončna drža, pa me zabija) kot na mopedih kjer malce naprej visim in telo "fedrira".

Tako da odgovora ni, dokler ne testiraš. Gor se zihr zbašeta, če se je @mladenchz ženo vozil tudi na dolge razdalje ne vidim problema, da se ne bi dalo. 

Vzmetenje je sicer zelo dobro in nič slabše na 500km dolgi furi kot na kakem drugem mopedu. Bolj je štos v pokrčenih nogah, se pa zato mal ustaviš, al pa ustaneš.

Glavni problem na SXu pri visokoraslih je, da (spet odvisno od drže) se s sopotnikom s čevlji butata. Torej al da sopotnik noge mal narazen, al voznik ne drži nog na tački na prstih (jaz namreč tak vozim)

Zdej 230kg moped za grobnik in adrenalinske vožnje, bi rekel hm. Da lepo potegne, je igriv in zabaven, ampak jaz bi če se že grem to ,kar si zapisal vzel raje kak 600tak al jurja ZX

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

TEŠ6 in dimnik. V izogib drsam na roru predlagam, da kufr vedno držite z eno roko spodaj pri montaži/demontaži 

 

20200615_183253.jpg

20200615_183337_HDR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
Ob 31. 5. 2020 ob 21:40, Andrej P pravi:

Tolk ga hvalite, da je noro. Bi ga tut jaz rad probal.

Ja, res ga hvalim in to ne brez razloga. V soboto sem namreč na cesti iz Slovenske Bistrice prozi Brežicam v okolici Bizeljskega v zelo ostrem in nepreglednem ovinku naletel na traktor, ki je skorajda stal, tako počasi se je premikal. Vozil sem cca. 100km/h in bil v precejšnjem nagibu, ko je bilo potrebno naenkrat silovito zavreti. Motor se je odzval neverjetno nevtralno, nobenega zdrsa, nič dvigovanja motorja med zaviranjem ali siljenja iz ovinka. Cornering ABS je svoje delo opravil več kot z odliko. Prepričan sem, da bi z marsikaterim drugim motornim kolesom, ki ne premore cornering ABS, letel iz ovinka v jarek, kot na drsalkah. Po pravici povedano, sem se motorju po dogodku zahvalil in ga poljubil. Rešil me je katastrofe. In ja, ta motor bom vedno hvalil, ker je vsake hvale tudi vreden.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P
pred 5 urami, truckdriver pravi:

Ja, res ga hvalim in to ne brez razloga. V soboto sem namreč na cesti iz Slovenske Bistrice prozi Brežicam v okolici Bizeljskega v zelo ostrem in nepreglednem ovinku naletel na traktor, ki je skorajda stal, tako počasi se je premikal. Vozil sem cca. 100km/h in bil v precejšnjem nagibu, ko je bilo potrebno naenkrat silovito zavreti. Motor se je odzval neverjetno nevtralno, nobenega zdrsa, nič dvigovanja motorja med zaviranjem ali siljenja iz ovinka. Cornering ABS je svoje delo opravil več kot z odliko. Prepričan sem, da bi z marsikaterim drugim motornim kolesom, ki ne premore cornering ABS, letel iz ovinka v jarek, kot na drsalkah. Po pravici povedano, sem se motorju po dogodku zahvalil in ga poljubil. Rešil me je katastrofe. In ja, ta motor bom vedno hvalil, ker je vsake hvale tudi vreden.  

Super. Verjamem. Vprašanje je samo koliko je prinesel cornering ABS, ki ga ima danes že veliko motorjev, koliko pa je to stvar SXa. Bi drug otor reagiral enako?!.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 urami, Andrej P pravi:

Super. Verjamem. Vprašanje je samo koliko je prinesel cornering ABS, ki ga ima danes že veliko motorjev, koliko pa je to stvar SXa. Bi drug otor reagiral enako?!.

Po mojem ja. Al pa iz mojih iskušenj Da. Večina dobrouravnoteženih motorjev s solidnimi zavorami. Je pa velik odvisno tudi od motorja. Elektronika nam določena znanja, ki so pomembna jemlje.

Ne znamo več dozirat zavor, saj mamo abs. Čez ovinke uporabljamo/zlorabljamo zadnjo itd...lahki in okretni motorji so celo brez elektronike agilni in bolj obvladljivi (z900 npr)

Seveda pa je sx moped, ki se ga da presenetljivo dobro peljati kljub teži in tudi v kritičnih situacijah je predvidljiv, ter omogoča razna fina korigiranja brez da bi se človek usral :)

Jaz vidim prednost sx da ma nizko težišče in odlične zavore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

to je to, več ne gre :( ( :P )

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Snečer pravi:

tu manjka samo kompresor :) 

niti to ne, bi pa bilo dobrodošlo :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
pitbul

Drug teden naj bi tudi jaz končno prišel do motorja in me zanima.če bi slučajno kdo imel čisto nove gume Bridgestone Battlax Hypersport S22,katere bom zamenjal takoj ko damo motor iz boxa.Cena za kolege motosvetovce bo denarnici prijazna in sicer 200€.

https://www.moto-gume.si/pnevmatike-za-motorna-kolesa-bridgestone/s-22-r/190-50-zr-17-73-w-/r-393339

https://www.moto-gume.si/pnevmatike-za-motorna-kolesa-bridgestone/s-22-f/120-70-zr-17-58-w-/r-393328

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 19 urami, pitbul pravi:

Drug teden naj bi tudi jaz končno prišel do motorja in me zanima.če bi slučajno kdo imel čisto nove gume Bridgestone Battlax Hypersport S22,katere bom zamenjal takoj ko damo motor iz boxa.Cena za kolege motosvetovce bo denarnici prijazna in sicer 200€.

https://www.moto-gume.si/pnevmatike-za-motorna-kolesa-bridgestone/s-22-r/190-50-zr-17-73-w-/r-393339

https://www.moto-gume.si/pnevmatike-za-motorna-kolesa-bridgestone/s-22-f/120-70-zr-17-58-w-/r-393328

Še v temo Bridgestone in pnevmatike splošno lahko daš oglas. Sicer pa šit, ki komaj do 3 jurje prileze...je zlo drag. Sori, ampak smo že pisali o kilometrini. (zimska v hladnih mesecih v glavnem, lahko je poleti kaj bolje)

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp

Kolikor sem videl ima sele letnik 2020 bolj udoben sedez, se pa da verjetno to tudi kaj popraviti z aftermarket predelavo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 urami, spartanbp pravi:

Kolikor sem videl ima sele letnik 2020 bolj udoben sedez, se pa da verjetno to tudi kaj popraviti z aftermarket predelavo.

2020 ima 2cm več pene in je res bolj udoben. Taisti sedež pa gre komot tudi na prejšnje letnike in obratno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp

Jaz bi ga zagotovo imel, moped namreč. Ampak moja boljša polovica pa se jih boji zaradi bolečin v tazadnji in hrbtu. No...saj  ji ne zamerim, res je skopo odmerjen sovozniški prostor.

Vprašanje kako se obnese takšen cestak na dolgi turi. Ker vidim, da so ročice tudi dokaj nizke za voznika....

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, spartanbp pravi:

Jaz bi ga zagotovo imel, moped namreč. Ampak moja boljša polovica pa se jih boji zaradi bolečin v tazadnji in hrbtu. No...saj  ji ne zamerim, res je skopo odmerjen sovozniški prostor.

Vprašanje kako se obnese takšen cestak na dolgi turi. Ker vidim, da so ročice tudi dokaj nizke za voznika....

no tule si falil. SX ni cestak (je sport turer), drža je dovolj dobra za 500-700km na dan, tako za voznika kot sopotnika. Preverjeno, če le nimata 200 in 180cm :P

Moja se nikoli ni pritoževala čez udobje zadaj, celo nekateri moški se niso, ki sem jih odpeljal kakih 50km. Stranske ročice za prijem so super zadeva.

Sedež prev tako, nabaviš 2019 letnik in kupiš sedeže od 2020. Ampak lej, sem zapisal, to je treji sx ki ga mam, tudi na prvih dveh ni bilo pritožb.

Poleg tega mam še Superduke GT, kjer so mere sedenja (razmerje sedež tačke) zlo blizu, za sopotnika skoraj enake.  Pa sva v enem kosu prevozila 1400km. Jaz 175cm ona 165. Sedeži so pa trši kot na SXu)

Za hrbet in udobje sopotniku bolj pomaga centralni kovček, da se občasno nasloni nanj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
spartanbp

Ja, kovček me potreben, zagotovo. Kolikor vidim pa je od leta 2015 model nespremenjen do letos, ali se mogoče motim?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 urami, spartanbp pravi:

Ja, kovček me potreben, zagotovo. Kolikor vidim pa je od leta 2015 model nespremenjen do letos, ali se mogoče motim?

motiš :P

2011

2014

2017

2020

pa o razlikah je ful napisanega v tej temi, se splača prelistat kakih 50 strani nazaj

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 urami, spartanbp pravi:

112 strani je...🤪

vzem dopust :P

ps. razlike smo opisoval nekje ob koncu 2019 al celo v letu 2020, ko je kava plasirala zadnji model. Evo sam še 30 strani ti ostane prelistat 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      na električno napeljavo ali v bencin?
    • BIF
      V kolikor te še kdaj pot zanese v to smer, priporočam smer Črnomelj-Dragatuš-Vinica. V Vinici zaviješ desno proti Staremu trgu ob Kolipi in spust do Mandroniča na ribe. Od tam pa nadljujeješ preko Petrine (Brod na Kupi)v deželo Petra Klepca do Osilnice...dvig po ridah in proti Kočevski Reki. Tam izbiraš med levo proti Gotenici in naprej proti Ribnici...ali pa v Kočevski Reki desno proti Štalcerjem in Kočevju dalje smer Smuka-Žužemberk preko Trebnjega do Sevnice. Vse naštete smeri so slikovite in uživaške...del od Kočevja preko Smuke pa pazljivo...tam te hitro zavede v desnem zapestju....je pa na tem odseku prav zaradi tega ugasnilo že prenekatero motoristično življenje.
    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!