Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

ukica

zamenji tacke, zamenji vzmetenje.. pac gres cez limit motorja, ker ni narjen za to.

 

Zdej me pa lincite.. :) :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Če grem kdaj s tačko po tleh se mi ne zdi nič takega :) drugače je pa vzmetenje pošlihtano, sicer stock, ampak mam 70kg in ni blo.potrebe po menjavi.

Ko sm reku, da sm šou z vsem po tleh je blo, ko sm se zvrnu pri 30km/h :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 urami, Voodoo pravi:

ma, sm na žalost že vse razn kurfov podrsal :) ...škoda da nima ta letnik še tega merilca nagiba, markez nebi mel za burek :)

Drgač pa ja, mam te kurfe, ampak vedno ko grem kam dlje če se le da spravim stvari v mehke torbe. Vedno cvikam, da bom kak avto zapel. Lani, ko sem se pa za bratom pelu, pa je on bil na SX-u s kufri, se mi je zdelo da je bil parkrat nevarno blizu, ampak glede na to da so ble tačke še kolk tolk cele ni bojazni :)

prednapetost in pravilno nastavljen zadnji konec za solo+ kufri ali 2+kufri je nujen, če ne drugega, da se lepo pelje in te ne zabija. Ampak to velja za vse motorje. Kufri so res široki, ampak gredo delno pod sedež, kar pomeni cca 95cm širine. Mene osebno niso nikol ovirali pri rinjenju v gneči (mesta, semaforji itd) edino kar moraš pazit je kake mitnice, cestninske, mejne kučice, ko zapelješ blizu, da plačaš ali vzameš listek lahko pozabiš da si širok in podrsaš kovček. Za merilo lahko uporabiš tudi ogledala, so širša kot kovčki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver

Prejšnji teden opravil prvi servis na SX-u. Kljub zaprtju servisa zaradi znanih problemov, se me je lastnik usmilil in opravil kar je potrebno za prvi servis. Plačal "neverjetnih" 52€. Že iz tega vidika je Kawasaki zakon. Povedal sem mu tudi za problem rahlega tuljenja v 6. prestavi. Nastavil in naoljil je verigo in po zamenjavi olja se je zadeva skoraj v celoti utišala in ni več moteča. Do sedaj naredil 1800 km. Z motorjem več kot zadovoljen v vseh pogledih. Opazil pa sem, da se sprednja guma bolj obrablja od zadnje. Kajti sprednja že kaže znake obrabljenosti, zadnja pa skorajda nič. Vse km sem do sedaj naredil solo, kajti moja je bolj zmrznjene sorte in noče na motor, dokler zunanja temperatura ne preseže 25°C. Sicer pa je itak bolje voziti solo, kot vleči prikolico s sabo, hehehe. 

Edited by truckdriver

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 36 minutami, truckdriver pravi:

Prejšnji teden opravil prvi servis na SX-u. Kljub zaprtju servisa zaradi znanih problemov, se me je lastnik usmilil in opravil kar je potrebno za prvi servis. Plačal "neverjetnih" 52€. Že iz tega vidika je Kawasaki zakon. Povedal sem mu tudi za problem rahlega tuljenja v 6. prestavi. Nastavil in naoljil je verigo in po zamenjavi olja se je zadeva skoraj v celoti utišala in ni več moteča. Do sedaj naredil 1800 km. Z motorjem več kot zadovoljen v vseh pogledih. Opazil pa sem, da se sprednja guma bolj obrablja od zadnje. Kajti sprednja že kaže znake obrabljenosti, zadnja pa skorajda nič. Vse km sem do sedaj naredil solo, kajti moja je bolj zmrznjene sorte in noče na motor, dokler zunanja temperatura ne preseže 25°C. Sicer pa je itak bolje voziti solo, kot vleči prikolico s sabo, hehehe. 

enako sem imel jaz z vsemi bridgestonkami (prej s20) s prvo komaj 3000km, zadnja pa več kot 5. Zato sem prešaltal na Mitas sf+ , ki je po obliki malce drugačna od s20 in ima največ mase točno na mestu, kjer jo najbolj radira. Običajno je to na uri 10 in 2. Ps. zima tudi žre gume, oziroma hladno vreme.

S prvo mitasko pa komot delam 8 jurčkov neglede na motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

enako sem imel jaz z vsemi bridgestonkami (prej s20) s prvo komaj 3000km, zadnja pa več kot 5. Zato sem prešaltal na Mitas sf+ , ki je po obliki malce drugačna od s20 in ima največ mase točno na mestu, kjer jo najbolj radira. Običajno je to na uri 10 in 2. Ps. zima tudi žre gume, oziroma hladno vreme.

S prvo mitasko pa komot dela 8 jurčkov neglede na motor.

Saj tudi jaz mislim zamenjati z Mitas. Imel sem jih na prejšnjem motorju in bil z njimi zelo zadovoljen. Nisem pa se še odločil med sf in st. Na sportaku sem imel sf, za sx-a pa se bolj nagibam na st. Katere mi ti priporočaš za sx-a?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, truckdriver pravi:

Saj tudi jaz mislim zamenjati z Mitas. Imel sem jih na prejšnjem motorju in bil z njimi zelo zadovoljen. Nisem pa se še odločil med sf in st. Na sportaku sem imel sf, za sx-a pa se bolj nagibam na st. Katere mi ti priporočaš za sx-a?

Težko ti priporočam, odvisno od načina vožnje, ali se boš veliko v dvoje itd.

Jaz pa vozim tudi na SDGTju, zadaj ToF spredaj SF+. Zakaj, ker se veliko vozim v dvoje, ker ToF ne zaostaja veliko za SF+ naredi pa nekaj kmjev več. Spredaj sem pa toliko navajen sf+, da ne bom nič drugega dal. Osebno in za solo imam raje SF+, je malce športnejša in malce mehkejša in mi bolj ustreza. Je pa Tof za 2 osebi (zadnja) mogoče celo boljša od SF+ ravno zato, ker je trša po zgradbi, se manj zvija in šele takrat (ko si obtežen) pokaže prednosti. Tudi v mokrem je zelo suverena.

na sxu bom vozil isto kombinacijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Težko ti priporočam, odvisno od načina vožnje, ali se boš veliko v dvoje itd.

Jaz pa vozim tudi na SDGTju, zadaj ToF spredaj SF+. Zakaj, ker se veliko vozim v dvoje, ker ToF ne zaostaja veliko za SF+ naredi pa nekaj kmjev več. Spredaj sem pa toliko navajen sf+, da ne bom nič drugega dal. Osebno in za solo imam raje SF+, je malce športnejša in malce mehkejša in mi bolj ustreza. Je pa Tof za 2 osebi (zadnja) mogoče celo boljša od SF+ ravno zato, ker je trša po zgradbi, se manj zvija in šele takrat (ko si obtežen) pokaže prednosti. Tudi v mokrem je zelo suverena.

Verjetno bom tudi jaz namontiral zadaj ToF in spredaj SF+, ker večinoma vozim solo. Mislim, da bo to kar prava kombinacija zame. Pa postal sem bolj umirjen voznik in motorja ne silim več do skrajnih meja. Tudi zaradi gostega prometa in drugih nepredvidljivih ovir na cesti. Predvsem divjad v mojem koncu precej skače čez cesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Pa...počasi se ga navajam :P ups i did it again :D ampak ja, je minilo 5 let od zadnje vožnje.

Bom na kratko osvetlil nekaj zadev, ki jih na 2020 čutim, pa čeprav še nisem na šarp domač z njim, sploh zabijanje prednjega konca v ovinek. Trenutno se še trudim, čimbolj tekoče in mehke vožnje z izkoristkom osrednjih vrtlajev med 4-8 jurjev.

1. vzmetenje..veri lajk, res veri lajk, nove puše in upgrejd se pozna. Težko opišem, ampak bom s semiactive KTMa primerjal (za katero mislim da je bomba). Torej, ne bi rad napisal, ampak moram. Udobnejše je. Benti mast, ne nabije/zabije (pa čeprav semiaktivno odpušča in je za športno vožnjo fantastično, ker pobere neravnine brez zibanja motorja))ampak tole, spusti, umiri in ustavi. Super (ok recimo, da mal pretiravam tudi zato ker je novo) V primerjavi s prejšnjim modelom pa, je mnogo bolj ugodno. Pa že prejšnji modeli sploh niso meli slabega (beri odlično za nastavitve kot si jih pred tem nastavil, sej je pa poznalo, če si imel za dobro podlago in malce šarp vožnjo, predvsem nabijanje v roke in celotno telo)

2. zavore odlične, močan prijem takoj pri najmanjši sili na ročico, mnogo večji prvotni učinek kot pri Z900, nič slabši od SDGT, zadnja zavora vsaj 2x močnejša, to SDGTju krepko zamerim, ne pa tako močna kot na Z900. 

3. agregat. Ležeren, ugoden od 1-11k obratov, za prave lenuhe, ki se jim ne da konstantno šaltat, brez kakršnega koli živčevja, nobenega ON OFF efekta. A je peršing kot V2, ja ne ni, čeprav vleče ko sam satan, obrneš gas in ga držiš na optimalnih obratih med 6-10k  nekje.

4. menjalnik, kot sem rekel, in kot velja, precizen in Kawa mehak. Qviki, še vedno kul, pik, pik, pik..skače gor, pa tudi dol sem se navadil, čeprav, pri hitrejši in agresivnejši vožnji raje blipnem kot pa spuščam plin na nulo, zamenjam, potem pa spet gor.

5. udobje....ma dejte blesavo korono odstranit, da ga res zapeljem (nesporno, nisem človek, ki ga sicer rabi, pretirano udobje namreč), ampak na SXu lahko sedim 14 dni zapored po cel dan.

6. infotejnment sistem (modri zob in ostale bedarje) brezveze :P ne rabim/neuporabno, razen če bi po dirkališčih haral in rabil popolno telemetrijo, tista pa je in jo lahko posnameš. In sicer od A so Ž od temperature, prestave, plina zavore in bla bla bla..ampak za potovanje, čisto brezvezna zadeva s slabo uporabnostjo.

7.  luči in podobno nisem uspel stestirati, sem pa prepričan da so najmanj sprejemljive.

8. navodila za uporabo: površno in nepopolno, vsaka serija ima manj informacij

9. izpuh je še vedno grd ko satan :P 

A sm še kaj pozabil?

20200328_130310_HDR.thumb.jpg.07e59424b879ac8564b894f28a8b1f03.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
peterjanko
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Pa...počasi se ga navajam :P ups i did it again :D ampak ja, je minilo 5 let od zadnje vožnje.

Bom na kratko osvetlil nekaj zadev, ki jih na 2020 čutim, pa čeprav še nisem na šarp domač z njim, sploh zabijanje prednjega konca v ovinek. Trenutno se še trudim, čimbolj tekoče in mehke vožnje z izkoristkom osrednjih vrtlajev med 4-8 jurjev.

1. vzmetenje..veri lajk, res veri lajk, nove puše in upgrejd se pozna. Težko opišem, ampak bom s semiactive KTMa primerjal (za katero mislim da je bomba). Torej, ne bi rad napisal, ampak moram. Boljše je. Benti mast, ne nabije/zabije (pa čeprav semiaktivno odpušča)ampak tole, spusti, umiri in ustavi. Super (ok recimo, da mal pretiravam tudi zato ker je novo) V primerjavi s prejšnjim modelom pa, je mnogo bolj ugodno. Pa že prejšnji modeli sploh niso meli slabega (beri odlično za nastavitve kot si jih pred tem nastavil, sej je pa poznalo, če si imel za dobro podlago in malce šarp vožnjo, predvsem nabijanje v roke in celotno telo)

2. zavore odlične, močan prijem takoj pri najmanjši sili na ročico, mnogo večji prvotni učinek kot pri Z900, nič slabši od SDGT, zadnja zavora vsaj 2x močnejša, to SDGTju krepko zamerim, ne pa tako močna kot na Z900. 

3. agregat. Ležeren, ugoden od 1-11k obratov, za prave lenuhe, ki se jim ne da konstantno šaltat, brez kakršnega koli živčevja, nobenega ON OFF efekta. A je peršing kot V2, ja ne ni, čeprav vleče ko sam satan, obrneš gas in ga držiš na optimalnih obratih med 6-10k  nekje.

4. menjalnik, kot sem rekel, in kot velja, precizen in Kawa mehak. Qviki, še vedno kul, pik, pik, pik..skače gor, pa tudi dol sem se navadil, čeprav, pri hitrejši in agresivnejši vožnji raje blipnem kot pa spuščam plin na nulo, zamenjam, potem pa spet gor.

5. udobje....ma dejte blesavo korono odstranit, da ga res zapeljem (nesporno, nisem človek, ki ga sicer rabi, pretirano udobje namreč), ampak na SXu lahko sedim 14 dni zapored po cel dan.

6. infotejnment sistem (modri zob in ostale bedarje) brezveze :P ne rabim/neuporabno, razen če bi po dirkališčih haral in rabil popolno telemetrijo, tista pa je in jo lahko posnameš. In sicer od A so Ž od temperature, prestave, plina zavore in bla bla bla..ampak za potovanje, čisto brezvezna zadeva s slabo uporabnostjo.

7.  luči in podobno nisem uspel stestirati, sem pa prepričan da so najmanj sprejemljive.

A sm še kaj pozabil?

20200328_130310_HDR.thumb.jpg.07e59424b879ac8564b894f28a8b1f03.jpg

 

za luči ti pa jest lahko povem, da so napram prejšnjim letnikom k dan in noč 

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 5 minutami, peterjanko pravi:

za luči ti pa jest lahko povem, da so napram prejšnjim letnikom k dan in noč 

Za prejšnji model ne vem, vem pa, da luči na mojem mopedu iz noči naredijo dan. Resnično odlično opravijo svojo nalogo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa

V the cajtih tu pravljice pridejo prav za brat,cakam na nadaljevanje basni o tanarbulsi mindzi,a delajo ktrc,prc,mrc in kar se ma,a ste ze najdl mejo zdrsa ko zacnes drajsat z ritjo po asvaltu?Dejte kej napisat,pa se kaksen graf dejte zraven.     😍

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Ob 3. 4. 2020 ob 14:32, luxsa pravi:

V the cajtih tu pravljice pridejo prav za brat,cakam na nadaljevanje basni o tanarbulsi mindzi,a delajo ktrc,prc,mrc in kar se ma,a ste ze najdl mejo zdrsa ko zacnes drajsat z ritjo po asvaltu?Dejte kej napisat,pa se kaksen graf dejte zraven.     😍

Ne reci, da ti je tok dolgčan pa si prišel sem mal posrat?

Komot lahko kako negativno zapišeš, lahko pogledaš mal videoposnetkov in fotk, pa napišeš kritiko. Nihče ti ne bo oporekal.

Ampak iz samega dolgčasa pridet, pa mal pojadat, pa žal ne bom dopuščal. V nobeni temi, ne samo ninđi.

Upam, da je jasno kaj sem zapisal.

Prav tako, lahko poskusiš tehtno ugovarjat, kje avtor pisanega laže, komot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 1 uro, luxsa pravi:

V the cajtih tu pravljice pridejo prav za brat,cakam na nadaljevanje basni o tanarbulsi mindzi,a delajo ktrc,prc,mrc in kar se ma,a ste ze najdl mejo zdrsa ko zacnes drajsat z ritjo po asvaltu?Dejte kej napisat,pa se kaksen graf dejte zraven.     😍

Glej @luksa, mogoče je tvoj komentar samo zajebancija, to samo ti veš. Kot vidim, si ti lastnik BMW-ja in ti pride na misel, da v temo o Kawasakiju Z1000SX nam lastnikom SX-ov pridigaš, da pišemo pravljice. Torej, kot lastnik BMW-ja želiš mene lastnika SX-a prepričati, da vse, kar sem o tem motorju napisal pozitivnega izhajajoč iz lastnih izkušenj, so pravljice in po tvoje to ne drži. Vse kar sem sam napisal o tem motorju in kar je napisal @DAMI34 in drugi lastniki SX-ov, lahko brez problemov potrdim tudi na temelju lastnih izkušenj. Torej ne gre za nobene pravljice, temveč so to dejstva temelječa na lastnih izkušnjah, pa če je to tebi všeč ali pa ne. 

Meni na kraj pameti ne pride, da bi šel v temo o BMW-jih lastnike teh motorjev prepričevati, da pišejo pravljice, če hvalijo lastne motorje na podlagi njihovih izkušenj. In hvala bogu, da obstaja toliko znamk motornih koles in različnih tipov, da se najde za vsakega tisto, kar mu je všeč. Potem pa se najdete taki, ki hočete lastnike določenih znamk motorjev prepričevati, da pišejo pravljice, če na podlagi lastnih izkušenj pohvalijo svoje motorje. Jaz pa sem vesel za vsakega lastnika motornega kolesa ne glede na znamko in tip, da je s svojim motorjem srečen in zadovoljen. Ali ne gre ravno za to?    

Edited by truckdriver

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 1 uro, luxsa pravi:

V the cajtih tu pravljice pridejo prav za brat,cakam na nadaljevanje basni o tanarbulsi mindzi,a delajo ktrc,prc,mrc in kar se ma,a ste ze najdl mejo zdrsa ko zacnes drajsat z ritjo po asvaltu?Dejte kej napisat,pa se kaksen graf dejte zraven.     😍

Zdelw sm bil pa preprican da sm v temi GS 1250. Sm mogu 2x prevert. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

 

pred 11 minutami, skalar36 pravi:

Zdelw sm bil pa preprican da sm v temi GS 1250. Sm mogu 2x prevert. :P

 

SX je top agregat vse ostalo je kopirano.

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 13 minutami, Kmet2 pravi:

 

 

SX je top agregat vse ostalo je kopirano.

Jaz tega nikoli in nikjer nisem napisal. Je pa dejstvo, da je SX dober agregat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 minutami, truckdriver pravi:

Jaz tega nikoli in nikjer nisem napisal. Je pa dejstvo, da je SX dober agregat. 

sj tut on ne ve, zadnji model k je vozil je bil 2015 letnik. Verjetno pa je podrobno preučil zavore, menjalnik, vzmetenje in vse kratice, ker ve da je skopirano :P

In ko se bo začelo nabijanje bom samo še poradiral vse objave od Luxatove dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 16 minutami, Kmet2 pravi:

 

 

SX je top agregat vse ostalo je kopirano.

Mah, 100 ljudi 100 cudi. Za vsako rit se najde pravi motor. Ce si z njim zadovoln je pa se tik boljsi. Je pa dejstvo da vsak svoj motor hvali. Sej ni za zamert, sej si ga sam izbereš. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito23
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Ne reci, da ti je tok dolgač pa si prišel sem mal posrat?

Komot lahko kako negativno zapišeš, lahko pogledaš mal videoposnetkov in fotk, pa napišeš kritiko. Nihče ti ne bo oporekal.

Ampak iz samega dolgčasa pridet, pa mal pojadat, pa žal ne bom dopuščal. V nobeni temi, ne samo ninđi.

Upam, da je jasno kaj sem zapisal.

Prav tako, lahko poskusiš tehtno ugovarjat, kje avtor pisanega laže, komot.

Potem pa naslednjič Snečerja likvidiraj v temi BMW, ker pride samo tja srat. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 37 minutami, Vito23 pravi:

Potem pa naslednjič Snečerja likvidiraj v temi BMW, ker pride samo tja srat. Hvala

Ok. najprej odgovorim, potem bo čistka. Samo zate, ker ne veš, jaz pa, Snecer je bil ogromnokrat zradiran tudi v temi GS. Tudi ti imaš tule čisto pravico pisati, da ti je motor grd, da ma premal konjev itd..kar pač občutiš, zakaj ne.

Samo, da se bo neke teme izrabljalo za neke zamerice pa neko napol razumljivo blebetanje, klevetanje avtorja zapisa? Dragi moji, preveč truda sem vložil v urejanje tem o motorjih!!!

 

Predlagam, da se sami zaustavite, res, ker drugače bom tudi jaz izdal nov sveženj ukrepov! :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa

Motor je ze u redu,mal mi je dolg cajt pa sem moral nekaj napisat da se zbudite,zanimivo kako se takoj zacnete pizdit.🤣

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 minutami, luxsa pravi:

Motor je ze u redu,mal mi je dolg cajt pa sem moral nekaj napisat da se zbudite,zanimivo kako se takoj zacnete pizdit.🤣

ja no, potem ti je pa pol oproščenega :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 55 minutami, truckdriver pravi:

Jaz tega nikoli in nikjer nisem napisal. Je pa dejstvo, da je SX dober agregat. 

Tudi jaz resno mislim da je top agregat, sem jih vozil, ne zadnji model, zato pa zadnja dva modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 19 minutami, Kmet2 pravi:

Tudi jaz resno mislim da je top agregat, sem jih vozil, ne zadnji model, zato pa zadnja dva modela.

prva dva :P 2011 in 2015, tretji je 2017 (ko je dobil veliko sprememb od IMU, cornering ABSA, programov vožnje LED luči) in 2020 je četrti. 4.0 verzija kave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!