Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

js navadno pri 200kmjih že razmišljam, da bi blo pameto tankat, pod 6l pa ne vem če gre, razn če šparaš. ok, čist natančno ne merim.tank bi res lahko bil večji.

Ti maš kolikor vem 15 litrski, SX ma pa 19 litrski rezervar. Par strani nazaj sem dal nekaj linkov primerjave SX in ZX, pa primerjave z drugumi turerji, kjer so tudi porabe navedene. Sicar pa je pr meni takole...cca 280-300km, potem pa not vržem ene 15 litrov. Povpreče pa itak moraš naredit na vsaj 4 rezervarje, da dobiš povprečje.

Stil vožnje, sploh, ko so prazne ceste in grem 100kmju za dušo nardit (Borut prosim, ne beri dalje) tja do 150km/h, razen vasi in kjer so omejitve 50km/h, pa max 60 po števcu. Če se drajsam po ridah potem pa druga in tretja, takrat zihr pije čez 6 litrov, vendar se potem poraba zmanjša, ko grem spet po ravnem. Se pravi, še vedno je povprečje nekje 5,5litra na 100 prevoženih kmju.

Če je 2cilinder z enim rezervarjem samo 150km nardil mu pije 11-12 litrov in predlagam kontrolo na servisu, ker to ni normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je 2cilinder z enim rezervarjem samo 150km nardil mu pije 11-12 litrov in predlagam kontrolo na servisu, ker to ni normalno.

dej probej narest transferja 800km po avtocesti, ko se ti MUDI domov... pa pričaj dalje..... (če se ne motim, je dvocilendraš takrat narajmov na omenjeno porabo....)

zej, če je 800km za tvojo rit preveč, je pač preveč, hebi ga.....

ne vem kwa se razburjaš: teb pije 3,88; dvocilendrašu 13.33 pa kwa? benz je pa glih pomemben strošek pri motoriranju. gume so zastonj, olje je zastonj, vzdrževanja ni, pir je pa tud zastonj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej probej narest transferja 800km po avtocesti, ko se ti MUDI domov... pa pričaj dalje..... (če se ne motim, je dvocilendraš takrat narajmov na omenjeno porabo... .)

zej, če je 800km za tvojo rit preveč, je pač preveč, hebi ga.....

ne vem kwa se razburjaš: teb pije 3,88; dvocilendrašu 13.33 pa kwa? benz je pa glih pomemben strošek pri motoriranju. gume so zastonj, olje je zastonj, vzdrževanja ni, pir je pa tud zastonj....

800 km nardim po navadnih cestah, ko se mi mudi, pussiji pa na AC rinete. Tak , da nea se razburjat, pa pelji kawo na servis, aja sj ti futko furaš, pol te pa razumem, da si vzkipljiv :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

800 km nardim po navadnih cestah, ko se mi mudi, pussiji pa na AC rinete. Tak , da nea se razburjat, pa pelji kawo na servis, aja sj ti futko furaš, pol te pa razumem, da si vzkipljiv :P

:)

 

ne mi zamert; kadar ma kdo od svojga motorja povedat samo to kolk pokur, potem je ponavad bl bogi....

(motor, de nauš kej mislu.... :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:)

 

ne mi zamert; kadar ma kdo od svojga motorja povedat samo to kolk pokur, potem je ponavad bl bogi....

(motor, de nauš kej mislu.... :) )

predlagam, da začneš branje teme od začetka, potem pa bova nadaljevala debato o tem, kdo je kaj povedal in o čem je kaj napisal. Mislim pa, da lahko v temi, ki se izključno tiče SX debatiramo tudi o porabi, predvsem o tem ali res moped v 150km spije cel rezervoar. Glede na to, da sm v dveh sezonah prevozil 47.000km in da sm lastnik SX od prvega dne, lahko z gotovostjo povem, da ta poraba ni normalna, razen če je 1 uro tišal gas po ac s hitrostjo 200km/h.  Seveda je v tem primeru večja poraba, ampak na povprečeje ne vpliva.

 

BDW jaz sm lani 01.04. tišal sxa po AC s povprečno hitrostjo 150km/h pri temperaturi okrog 5C (vožnja v dvoje) iz Murske sobote do Ajdovščine in uničil sportsmartko po sredini, pa vendar ne morem trditi, da je moped "gumežder"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predlagam, da začneš branje teme od začetka, potem pa bova nadaljevala debato o tem, kdo je kaj povedal in o čem je kaj napisal. Mislim pa, da lahko v temi, ki se izključno tiče SX debatiramo tudi o porabi, predvsem o tem ali res moped v 150km spije cel rezervoar. Glede na to, da sm v dveh sezonah prevozil 47.000km in da sm lastnik SX od prvega dne, lahko z gotovostjo povem, da ta poraba ni normalna, razen če je 1 uro tišal gas po ac s hitrostjo 200km/h.  Seveda je v tem primeru večja poraba, ampak na povprečeje ne vpliva.

 

BDW jaz sm lani 01.04. tišal sxa po AC s povprečno hitrostjo 150km/h pri temperaturi okrog 5C (vožnja v dvoje) iz Murske sobote do Ajdovščine in uničil sportsmartko po sredini, pa vendar ne morem trditi, da je moped "gumežder"

 

..... ?

 

1) preber svoj post še enkrat. potem bomo že zelo blizu tistemu, kar trdi dvocilindraš......

 

2) 200km/h eno uro po AC........ ni toko zelo velka stvar..... sm hotu rečt...... da se da še kaj več.

 

3) nisem zasledil, da dvocilendraš govori o porabi na  40.000km..... 

 

čao!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..... ?

 

1) preber svoj post še enkrat. potem bomo že zelo blizu tistemu, kar trdi dvocilindraš......

 

2) 200km/h eno uro po AC........ ni toko zelo velka stvar..... sm hotu rečt...... da se da še kaj več.

 

3) nisem zasledil, da dvocilendraš govori o porabi na  40.000km..... 

 

čao!

 

1.) ti bi jebo a da ti ne uđe....ne gre tako...

 

2.) 2cilindraš se je najprej obesil na mladce, ki niso sposobni spraviti porabe preko 6 litrov...ja komi čakam, da mi tule en soli pamet k zna po AC 200 na uro vozit....

 

3.) očitno tudi nisi zasledil o kateri porabi jaz govorim.

 

4.) mislim da 2 cilindraš ne rabi odvetnika, pa lahko tut sam kak post napiše

 čao :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami34 ne se pustit :grrr

n bom, grem du konca, 150% dajem od sebe :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

n bom, grem du konca, 150% dajem od sebe :P

 

še se da iz tebe iztisnt... še mau :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam sem zadovoljen s to sport-turing "kravco". Presenetil me je, da tko nemarno žre bencin, k se pelješ v "hitrem" načinu :) Niti ne tko na limitu motorja, pa je popapcal tank na 150 km (proti 280 km v turing vožnji) - ampak so bili z užitkom.

Men je na grobniku žru tu nek14l/ cca. 130km-140km do pete večinoma do konca- v "turah",tak,da na cesti tega ne morm ponovit...nigdar še nism pršu čez 8l/100km ko sem ga gnal(cesta)... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ne se kregat glede porabe, ker to vsak neki po svoje računa. itak konec koncu, enkrat naliješ da skor vn teče, drugič malenkost manj. pol še vprašanje kako gre komu obračanje številk. če bi sam motor to računu (čemur ni tako, če se ne motim) pol bi lahko primerjali podatke, tako pa škoda živcev in tipk. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No takole, tako neumno ne vozimoo vsak dan - a nas včasih prime (menda hočete izkušnje na forumu). Ker je DAMI nekje nazaj pisal da si želi daljša prestavna razmerja... Menim, ker je glede na kubaturo in konje motor pri  hitrosti nad 210 nepričakovano blizu rdečega polja - ima le še cca 1500 obratov rezerve - zato pije, konkretno. Še enkrat - mene ne moti poraba, sem bil pa presenečen.

 

Dejmo zdej še z "radiranjem" sprednje gume v klin. Trdim, da klasični feler kawasakija že od Z750 druge generacije naprej. Isto mi je počel Z1000 in zdej še SX. Špekuliram da ne znam vozit. A glej vraga moji italjani, še en neumen preblisk z nemcem, enake gume ... nič. Gixer R750 nič.. Pripeljem  SXa na prvih 4500 km k serviserju in trdi, da ima guma najmanj 12000km! ... motor je bil še 1500km v utekanju, kar pomeni, da je bila prva guma zradirana v klin po zaresnih 3000km.

A. Imam napačno nastavljeno vzmetenje? Pol bi bil to problem tudi pri nekawah. Torej zanič sprednje vzmetenje?

B. S povečanim odklonom sprednjih vilic rešujejo, da jim ni treba dat blažilca krmila? (guma radira v ovinek)

C. Je neuravnotežen in ima občutno preveč teže na sprednjem kolesu, ker se pričakuje, da zadaj stalno enega voziš - al pa polne kufre :) ?

D. Moram počasnej skozi ovinke in vozit klasično japanezersko: ravnina-gas, pred ovinkom - bremza, skozi ovink bolj počas? Eh, pol grem na skuterja :)

E. Imam napačen motor? Kaj ko sem SS kot na minimoto, pa rit boli, pa hrbet (EMŠO) 

 

A je SX zame trenutno še vedno najboljši kompromis trenutno na trgu - čakam, da italjani ponovno sproducirajo nekaj v stilu Future - žal se trg obrača proti salonskim enduram, tako da čakam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D je približek zakaj ti gumo radira na strehco,to se dogaja ko imaš veliko vstopno hitrost v ovinek in pred ovinkom že malce v nagibu pritisneš tudi prednjo zavoro..... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D je približek zakaj ti gumo radira na strehco,to se dogaja ko imaš veliko vstopno hitrost v ovinek in pred ovinkom že malce v nagibu pritisneš tudi prednjo zavoro..... ;)

možno...... a pa ti vrjameš, da bi ob tem načinu vožnje dolgo ostal v sedlu? 5k km zabremzanih, pa nepoškodovan motor.... malo morgen

un, ta drug pa prav de jo je skuru na avtocest...... nekej ne štima.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj sem vse hypersport gume na strehco naredil. S20, bt16, bt16pro, sportsmart. Z vsemi sem dosegal kilometrine tja do 4000km, razen sportsmart bi naredila 6kkm, a je bila tok zanič in drseča, da sem jo zamenjal. (dogajali so se neneadni zdrsi pri nizkih hitrostih)

Moje mišljenje je, da se to dogaja, ker imajo te gume ozek del trde sredine in kmalu zatem mehkejši del, ki ga hitreje pobira. Seveda je krivo temu rahlo stil vožnje, delno pa tudi moped, ki ima težo v nosu (kar meni odgovarja), in pa seveda sama konstrukcija motorja, ki hitro pade v ovinek, vendar ga je za globje nagibe potrebno malo posiliti. Poleg tega je pri meni še dodaten vzrok vožnja v zimskem času, kjer se guma hitreje obrablja. Če še malo filozofiram, v bistvu se v ovinkih največ vozim ravno po tistem pasu pnevmatike, ki je na številčnici ure 10 in 14, torej po mehkejšem delu. 

Edina guma, ki mi do sedaj ni naredila trikotne oblike je bila T30 GT (ST guma), in to po mojem zato ker ima širši in ojačan sredinski pas. To je tudi edina ST guma, s katero sem vsaj pogojno zadovoljen z oprijemom in seveda tudi kilometrino, ki je dosegla 10.000km. 

Nekaj pa sm pozabil povedati in sicer, da sm menjal olje v prednjih vilicah, ko sem imel 20000km. Takrat sem not dal 10, mislim da ima original 6ko. Od takrat je moped veliko bolj miren pri visokih hitrostih in zelo hitrih ovinkih.

 

SEdaj pa še odgovor 2cilindru: DAMI si želi na prvi generaciji mopeda vse tisto, kar so na drugi naredili.

1. rahlo podaljšana 6 brzina, ki nekoliko znižuje porabo. (to bi lahko tut pri tem modelu naredil, saj bi lahko dal delati zobnik in potem zrihtal menjalnik)

2. nastavitev  vzmetenja brez uporabe ključa (kar je možno že sedaj, če dam wilbersa ali ohlinsa)

3. ktrc bi mi prav prišel, ni pa nujen, ker sem se navadil vožnje brez.

Vse drugo je ok. Je pa tako kot si že ugotovil. Moped je kompromis, ni niti super potovalnik, in niti SS. Je nekaj vmes.

aja pa še tole: končna mu je 250 po števcu, do rdečega. Preverjeno. :D Kmet je priča. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet je priča,ko je z KTM enduro mim SX pr 250 odletu.....Dami34 je priča :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RSTdriver men moj mopi pač omogoča bremzanje med vstopanjem v ovinek,tud sredi ovinka toda tega ne prakticiram,sem pa že probal in lahko povem ,da to narediš z lahkoto brez straha za zdrs!

Namreč moje gume so bile vse špičaste(govorim o prednji),prednjo sem uničil prej kot zadnjo.

Odkar vozim bolj umirjeno :ninja:in pred ovinkom  in v zaćetnem nagibu ne bremzam več je prednja guma normalne oblike!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet je priča,ko je z KTM enduro mim SX pr 250 odletu.....Dami34 je priča :grim

ne priznam, pa če me mučiš ne priznam :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čuj ti, ki imaš skoraj najlepši motorin tukaj na M.S. :yes: Ko boš naslednjič na novo obul svojega lepotca mu privošči Metzeler, Z8. :worship: Me zanima kako bi potem lahko komentiral vse skupaj. OK, čudežev ne pričakujem. Sem pa prepričan, da boš s to gumo spredaj naredil največ km.

 

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čuj ti, ki imaš skoraj najlepši motorin tukaj na M.S. :yes: Ko boš naslednjič na novo obul svojega lepotca mu privošči Metzeler, Z8. :worship: Me zanima kako bi potem lahko komentiral vse skupaj. OK, čudežev ne pričakujem. Sem pa prepričan, da boš s to gumo spredaj naredil največ km.

 

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Nočm, tudi Roadsmart bi naredil več kot T30, a se mi t30 še najbolj dopade. Edino še angel GT poiskusim in to samo zadnjo. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nočeš, potem pa nič. :nono: Trpi! :whistle: Še žal ti bo. :yes: :P Smili se mi samo tvoj dobri, lepi  motorin, ker mu ne privoščiš prave gume zanj. :hooray: Ubošček! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!