Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

DAMI34
pred 1 uro, Ris pravi:

To so pršparali za naslednji model SX-a😎

Ne vem če je sploh potreba, da bi imel. Rabiš semiaktivno vzameš premium model H2SX.

Semiaktivno vzmetenje imam na SDGTju, je fajn, malce se izgubijo povratne informacije s ceste (tako da sploh ne veš kok ga kdaj puliš po slabši podlagi), je pa odlično, ker lahko med vožnjo prilagodiš situacijo (zmehčaš ali stršaš)+ samo prilagajanje situaciji v milisekundah, medtem ko prednapetost lahko s pritiskom na gumb urejaš samo na mestu, kar pa je isto kot obrniti roler zadaj. mislim, da ga ne bom pogrešal, vsaj na Z900 ga nisem.

pred 2 urami, ProdriveR pravi:

@truckdriver - edin avspuhe vrž čimprej dol, k delajo krivico motorju. Drgač pa lep k svina 😎

meni so pa rori bili vedno lepi, v bistvu zaščitni znak SXov ali Z jurčka serije. Škoda, ker jih 2020 model več nima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

takole naj bi bila oprema:

Performance Edition:

  • Tank pad
  • Smoked screen
  • Frame sliders
  • Colour coded seat cowl
  • Akrapovic end can

 Tourer Edition:

  • Tank pad
  • Large screen
  • 28l colour coded panniers
  • pannier inner bags
  • GPS bracket
  • TFT screen protector
  • Heated grips

https://www.visordown.com/reviews/first-ride/kawasaki-ninja-1000-sx-2020-review

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladench

Kake gluposti... Tank pad, inner bags, screen protector,...

Bracket za navi maš ampak nimaš ga kje polnit? 

Lepoto ima ampak so zavil v napačno smer z izpuhom, kontrolam in ekranom (moje mnenje). Enga bi blo treba s palco po glav... wtf je z USB? kaj čakajo z vzmetenjem? Zakaj tega niso nataknil gor, kar ponuja konkurenca v 2020. Mopedi se prodajajo, ni krize. Tisti, ki kupuje, ga bodo te malenkosti matrale.

Mel bi ga še vedno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto
pred 16 minutami, mladench pravi:

Kake gluposti... Tank pad, inner bags, screen protector,...

Bracket za navi maš ampak nimaš ga kje polnit? 

Lepoto ima ampak so zavil v napačno smer z izpuhom, kontrolam in ekranom (moje mnenje). Enga bi blo treba s palco po glav... wtf je z USB? kaj čakajo z vzmetenjem? Zakaj tega niso nataknil gor, kar ponuja konkurenca v 2020. Mopedi se prodajajo, ni krize. Tisti, ki kupuje, ga bodo te malenkosti matrale.

Mel bi ga še vedno ;)

Kokr jest gledam, ta motor je isti kot prejšnji model, malo pošminkeran, z gršimi diski in veliko višjo ceno. 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 37 minutami, mladench pravi:

Kake gluposti... Tank pad, inner bags, screen protector,...

Bracket za navi maš ampak nimaš ga kje polnit? 

Lepoto ima ampak so zavil v napačno smer z izpuhom, kontrolam in ekranom (moje mnenje). Enga bi blo treba s palco po glav... wtf je z USB? kaj čakajo z vzmetenjem? Zakaj tega niso nataknil gor, kar ponuja konkurenca v 2020. Mopedi se prodajajo, ni krize. Tisti, ki kupuje, ga bodo te malenkosti matrale.

Mel bi ga še vedno ;)

točno tako, en vtič 12v tak problem

lepota je relativna, men je kul

vzmetenje, na vseh testih pohvaljeno

THE +
  • Welcome shifter
  • Improved comfort
  • Instrumentation well done
  • Easy navigation
  • Impeccable tires
  • Motor with Ride by wire
  • Relevant assistance
  • Balanced behavior
  • versatility
THE -
  • Design that impedes?
  • No serial USB socket
  • No possibility of center stand
  • Price up sharply

 

pred 19 minutami, hajamoto pravi:

Kokr jest gledam, ta motor je isti kot prejšnji model, malo pošminkeran, z gršimi diski in veliko višjo ceno. 🤔

pol kupiš 2019 model, saj je isti, za zelo ugodno ceno :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto
pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

točno tako, en vtič 12v tak problem

lepota je relativna, men je kul

vzmetenje, na vseh testih pohvaljeno

THE +
  • Welcome shifter
  • Improved comfort
  • Instrumentation well done
  • Easy navigation
  • Impeccable tires
  • Motor with Ride by wire
  • Relevant assistance
  • Balanced behavior
  • versatility
THE -
  • Design that impedes?
  • No serial USB socket
  • No possibility of center stand
  • Price up sharply

 

pol kupiš 2019 model, saj je isti, za zelo ugodno ceno :P

 

Ne bom sem ga imel😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

točno tako, en vtič 12v tak problem

lepota je relativna, men je kul

vzmetenje, na vseh testih pohvaljeno

THE +
  • Welcome shifter
  • Improved comfort
  • Instrumentation well done
  • Easy navigation
  • Impeccable tires
  • Motor with Ride by wire
  • Relevant assistance
  • Balanced behavior
  • versatility
THE -
  • Design that impedes?
  • No serial USB socket
  • No possibility of center stand
  • Price up sharply

 

pol kupiš 2019 model, saj je isti, za zelo ugodno ceno :P

 

Jaz sicer verjamem, da je model 2020 bolj sofisticiran od modela 2019.  Cena modela 2019, je pa definitivno veliko bolj ugodna. Meni ga je dal pri Trgomoto v Krškem za 11,5k€. Prepričan sem, da sem za to ceno dobil motor, ki veliko ponuja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 11 urami, ProdriveR pravi:

@truckdriver - edin avspuhe vrž čimprej dol, k delajo krivico motorju. Drgač pa lep k svina 😎

Meni osebno so pa original rorji neverjetno lepi in motorju zelo pašejo. Pa še zaščitni znak tega modela so. Tako da definitivno ostanejo gor.  Jasno mi pa je, da imamo ljudje različne okuse in tako je tudi prav. Vsakemu svoje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 3 urami, mladench pravi:

Kake gluposti... Tank pad, inner bags, screen protector,...

Bracket za navi maš ampak nimaš ga kje polnit? 

Lepoto ima ampak so zavil v napačno smer z izpuhom, kontrolam in ekranom (moje mnenje). Enga bi blo treba s palco po glav... wtf je z USB? kaj čakajo z vzmetenjem? Zakaj tega niso nataknil gor, kar ponuja konkurenca v 2020. Mopedi se prodajajo, ni krize. Tisti, ki kupuje, ga bodo te malenkosti matrale.

Mel bi ga še vedno ;)

Pravi motorist ne rabi navi in 12v vtičnice, ali usb...

Je pa to opcija za tiste, ki so iz BMWja presedlali, da si omislijo navlako tudi na Ninji :)

Kaj bote z navi bracketom, če pa ne znate navigacije uporabljat :) 

pred 26 minutami, truckdriver pravi:

Meni osebno so pa original rorji neverjetno lepi in motorju zelo pašejo. Pa še zaščitni znak tega modela so. Tako da definitivno ostanejo gor.  Jasno mi pa je, da imamo ljudje različne okuse in tako je tudi prav. Vsakemu svoje. 

tudi jaz se strinjam s tem

večina pripopa gor grde okrogle ali oglate dimnike, brez vsakršnega dizajna

tile pa so itak iz z1000 in se tudi za moje pojme lepi

Rezultat iskanja slik za z1000 2010"

eden lepših nagcev...pazi, 10 let nazaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 17 minutami, Snečer pravi:

Pravi motorist ne rabi navi in 12v vtičnice, ali usb...

Je pa to opcija za tiste, ki so iz BMWja presedlali, da si omislijo navlako tudi na Ninji :)

Kaj bote z navi bracketom, če pa ne znate navigacije uporabljat :) 

Zmeden sem.

Ali ti nisi pravi motorist ali si presedlal iz BMW?  :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 5 minutami, Joker pravi:

Zmeden sem.

Ali ti nisi pravi motorist ali si presedlal iz BMW?  :hmm:

Jaz nisem pravi motorist, ne moreš to bit s 650 kubiki, poleg ostalih kriterijev...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 urami, truckdriver pravi:

Jaz sicer verjamem, da je model 2020 bolj sofisticiran od modela 2019.  Cena modela 2019, je pa definitivno veliko bolj ugodna. Meni ga je dal pri Trgomoto v Krškem za 11,5k€. Prepričan sem, da sem za to ceno dobil motor, ki veliko ponuja. 

Se strinjam

 

pred 13 urami, Snečer pravi:

Kaj bote z navi bracketom, če pa ne znate navigacije uporabljat :) 

 

 

jest ga rabim, gor bo držalo za piksno pira :P

DKS je še mal navil cene :(

 

http://www.dks.si/html_levo/cenik/Cenik_motorji_SLO.html

 

 

Pa še test v domačem jeziku

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-kawasaki-ninja-1000-sx/

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto
pred 15 urami, hajamoto pravi:

Ne bom sem ga imel😂

Trenutno mi je versys 650 bolj všeč. Za pol manj denarja se verjetno kar dobro pelje. 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Kaj je razlika SX, pa SX se?

Men se zdi, da je se- Semi active?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 minutami, skalar36 pravi:

Kaj je razlika SX, pa SX se?

Men se zdi, da je se- Semi active?

ne, SE je očitno samo v barvi.Drugače pa sem že zapisal, DKSove info so hudo skope po informacijah.

SE semi Ectiv :P

SE: special edition prej

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

SE pomeni elektronsko nastavljivo vzmetenje in s tem dražje kakšnega jurčka ;) 

Pravkar, DAMI34 pravi:

ne, SE je očitno samo v barvi.Drugače pa sem že zapisal, DKSove info so hudo skope po informacijah.

nisi razumu vprašanja :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, maus pravi:

SE pomeni elektronsko nastavljivo vzmetenje in s tem dražje kakšnega jurčka ;) 

nope

navaden: 14.377

SE: 14.582

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

nope

navaden: 14.377

SE: 14.582

pri ninji H2 SX je razlika občutna .. pa še to napiši ;) 

ni napisal za katerega SX-a misli :ras: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 minutami, maus pravi:

pri ninji H2 SX je razlika občutna .. pa še to napiši ;) 

ni napisal za katerega SX-a misli :ras: 

temo si faliu. :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

temo si faliu. :P

 

nism .. na uradni strani kawasakija ninje 1000 sx sploh ni SE verzije ;) ... 

https://www.kawasaki.eu/en/products/Sport_Tourer/2020/Ninja_1000SX/overview?Uid=092EXApZDF9bDgsMXl4KXAlbXlELWwwOWFAOXAteDglRX10

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 8 minutami, maus pravi:

tule jo imaš v cenikih DKSja

 Ninja 1000 SX SE, Tourer----15.976-

 Ninja 1000 SX SE----14.582-

 Ninja 1000 SX Tourer----15.771-

 Ninja 1000 SX----14.377

http://www.dks.si/html_levo/cenik/Cenik_motorji_SLO.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

tule jo imaš v cenikih DKSja

 Ninja 1000 SX SE, Tourer----15.976-

 Ninja 1000 SX SE----14.582-

 Ninja 1000 SX Tourer----15.771-

 Ninja 1000 SX----14.377

http://www.dks.si/html_levo/cenik/Cenik_motorji_SLO.html

sm vidu .. prodajajo tisto, kar ni niti v www.kawasaki.eu  ponudbi :P  .. niti  www.kawasaki.de 

svaka čast ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 31 minutami, maus pravi:

sm vidu .. prodajajo tisto, kar ni niti v www.kawasaki.eu  ponudbi :P  .. niti  www.kawasaki.de 

svaka čast ;) 

no vidiš, mogoče bom dobiu Semi Ectiv vzmetenje :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Se strinjam

 

jest ga rabim, gor bo držalo za piksno pira :P

DKS je še mal navil cene :(

 

http://www.dks.si/html_levo/cenik/Cenik_motorji_SLO.html

 

 

Pa še test v domačem jeziku

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-kawasaki-ninja-1000-sx/

K sreči je na Vršiču zimska zapora... :)

So pa tile testi "neugodni", ko te povabi zastopnik, vse časti, moraš pazit, kaj napišeš, sicer te naslednjič "ni".

Citiraj

Pri tem pogled uide k stopalkam za noge, za katere bi glede na udobje pričakoval, da so postavljene precej nizko. Vendar niso. Namreč, da bi stopalke odvzele vzorec asfalta, se bo potrebno v ovinku nagniti za vsaj malenkost več kot 50-stopinj in to je, verjemite, na navadni cesti že vsaj zelo pogumno, če ne že malenkost na drugi strani zdravega razuma.

me prav zanima... :) tu na MS je standard 60 stopinj+

Citiraj

Prisoten je še en bonbonček – indikator nagiba s spominom - ker za šankom smo lahko vsi junaki.

:) povzeto po MS

Citiraj

Čeprav gre načeloma za zelo konvecionalno pogonsko enoto, pa je v času preizkusa postalo jasno, da gre za enega najbolj uglajenih motorjev na motociklih. Sploh ne pretiravam, če zapišem, da je elastičnost dobila novo ime – Kawasakijev litrski štirivaljnik.

še en kawasakijev model brez konkurence...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 minutami, Snečer pravi:

 

1. So pa tile testi "neugodni", ko te povabi zastopnik, vse časti, moraš pazit, kaj napišeš, sicer te naslednjič "ni".

2. me prav zanima... :) tu na MS je standard 60 stopinj+

:) povzeto po MS

še en kawasakijev model brez konkurence...

 

1. to je res, ampak podobno velja za vsa testiranja mopedov

2. na MS je 90 štandard, če se še pobereš je zmaga

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Ninč.
    • Dimen
      Poznam podobno zgodbo. No, pred enim letom je končno dal odpoved. Veš, je treba znat bit miljonar. Ni tok u izi, če si cel življenje "skromno" živel in ti v resnic ni nič manjkal. Poleg tega je treba ipak neki migat, ne morš zdej zaključit in gledat vsak dan v luft. Pa miljon na računu niti ni velik dnarja, če greš v penzijo pri npr. 40 letih. Če je zdravje lahk računaš še na 35-40 let. Penzija je minimalna, če se predčasno upokojiš. Pa recimo ene 400 eur / mesec.  40 let x 12 mesecev = 480 mesecev Miljon / 480 = 2.083 eur + penzija 400 eur = 2.483 eur / mesec Ni slabo ipak, ampak daleč od bogatije. Seveda pa, če si dobil miljon iz kripta zdele in greš v penzijo se bo preostanek plemenitil dalje in bo izračun seveda konkretno drugačen. Hočem sam izpostavt, da je miljon sicer veliko denarja, in po drugi strani niti ne, ko začneš dolgoročno kalkulirat.  
    • skalar36
      Boš mogu z MS- kam na izlet, tam kripto misionarji dajemo za per.  
    • VS800
      Kokr jest vem so šli sodelouci sam zarat miljonou u kripto....sam se mi zdi da več majo bl so škrt....učas je kdo še za per dau, zdej pa sam hodm oz. z drugimi   
    • skalar36
      Ti se mal hecaš. Pa sej v kripto ne greš zato, da bi imel millione. Če se da kej oplemenitit, al pa kak evro ujet, da si lažje kaj privoščiš je za poskusit. A delaš v zdravstvu? Ker tam so dinozavri, ki imajo dost dnarja pa še vedno hodijo v službe. 
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!