Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

izibajker
pred eno uro, DAMI34 pravi:

press lanč :P

 

 

Press lanč, ki ga omenjaš. A to je kot eno kosilo izpod preše?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, izibajker pravi:

Press lanč, ki ga omenjaš. A to je kot eno kosilo izpod preše?

a ni za prste obliznit? :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, mladench pravi:

Kero barvo si izbral?

črno SE turer

bela mi je preveč "honda"

zelena je preveč zelena :P

 

1983345921_Screenshot_2019-11-07-Ninja-1000SX--Le-meilleur-des-Deux-Mondes.thumb.png.9cf3dbb9a5ad6d313284b8f02022fcd4.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Par dni nazaj so bili v Angliji, sedaj so v Španiji, še mal, še mal..pa bodo pri nas :P

83780278_2718347168241728_13548746292561

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

A kar tkole, brez lesenih boxov, jih transportirajo. Najbolje da tule gor objaviš treking nambr, da bojo feni lahko sledili onalajn.:naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, izibajker pravi:

A kar tkole, brez lesenih boxov, jih transportirajo. Najbolje da tule gor objaviš treking nambr, da bojo feni lahko sledili onalajn.:naughty:

takole jih:

Rezultat iskanja slik za čreda krav

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

za vse fene in fenice

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, luxsa pravi:

Ta zelen je se najleps.

Ma ne vem...preveč "plastičar je". Sem vprašal mojo mojo, ona ma vedno veto na barve, kake barve vzameva, pa je odgovorila:

Ma vseeno mi je, sam da je črn.

Je pa res, da pozna samo 3 osnovne barve: črno, še bolj črno in najbolj črno :P

black on black 🖤

 

11175039_853517701384450_8478856442271396115_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Zdej pa res čakam tiste dilerje, ki imajo 2020 ninđo sx slikano na dvorišču :P

uradna predstavitev u Španjolskoj @twomče te moti raba slovenščine (izpih) angleško valda zastopiš

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 2 urami, luxsa pravi:

Ta zelen je se najleps.

Zelen ali bel, črn zgleda, kot bi bil s selotejpom poliman...šwoh izbira 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 minutami, vandrovec pravi:

Zelen ali bel, črn zgleda, kot bi bil s selotejpom poliman...šwoh izbira 😁

Jest in moja se ti opravičujeva ter izjavljava:

BMK kaj ti misliš :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Ma ne vem...preveč "plastičar je". Sem vprašal mojo mojo, ona ma vedno veto na barve, kake barve vzameva, pa je odgovorila:

Ma vseeno mi je, sam da je črn.

Je pa res, da pozna samo 3 osnovne barve: črno, še bolj črno in najbolj črno :P

black on black 🖤

 

11175039_853517701384450_8478856442271396115_n.jpg

A veš, da ima tvoja čist prav... ni važna barva samo da je črn. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, Ris pravi:

A veš, da ima tvoja čist prav... ni važna barva samo da je črn. 

sej veš, kdo sva mi2, da si sploh upava ugovarjat :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
KawaBanga

Zdravo, ima kdo cel sistem SC Project na svojmu SX-u ali Zju (2010-2013)? Kupil sem rabljenega iz Ebaya in je prišel brez nosilca na sliki in bi ga rabil "preslikati" :\ 

SC Project nosilec.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

šit..so že v Italiji

83132613_2153376408099442_4098491757891682304_o.thumb.jpg.1cb919bd90f732d313bbcf4dc16eee07.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Hudimana, pa sej tale moped se zalezuje bolj precizno kot leteči krožniki ufo entuziasto...:naughty:v

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 urami, izibajker pravi:

Hudimana, pa sej tale moped se zalezuje bolj precizno kot leteči krožniki ufo entuziasto...:naughty:v

A nisi rekel naj objavim tracking number?

😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, NejcZ pravi:

To boš imel namesto KTM ali poleg?

poleg, saj veš kako je:

kaj je lepše od motorja v garaži?

Dva motorja v garaži :P

 

 

blek or wajt moud? Najbrž bo kar črna!

 

 
 

po mojem, da 2020 ne bo več šlajsal po tleh :D

kawasaki-ninja-1000-sx.thumb.jpg.85072a27765bdd6f6316c20e6109757e.jpg1541929065_kawasaki-ninja-1000-sx(1).thumb.jpg.1419bc931ee29d8b4d78f7b9eb4b5655.jpg456026629_kawasaki-ninja-1000-sx(2).thumb.jpg.253baa37028d7510f9d16bf195f531d9.jpg381137704_kawasaki-ninja-1000-sx(3).thumb.jpg.aaa0fc12dd8e11b335d6bd6cba59e525.jpg866756696_kawasaki-ninja-1000-sx(4).thumb.jpg.dd2d9e857226c4bf2a26fce6dc42ad42.jpg

 

Come va

La nuova sport-tourer di Akashi cambia il nome, ma anche le quote vitali, e l’effetto si sente: rispetto alla versione 2017 ha un maggiore feeling dell’anteriore, merito della nuova inclinazione del cannotto di sterzo.  

Gli inserimenti in curva sono più precisi e meno contrastati, lo sterzo è sempre molto neutro in tutte le condizioni e grazie anche ai nuovi pneumatici Bridgestone Battlax Hypersport S22 la sicurezza durante tutta la percorrenza di curva è degna di nota.  

Grandissimo lavoro è stato fatto anche sulla gestione dell’acceleratore, rispetto alla precedente versione quel leggero “on-off” che si avvertiva durante andature allegre è stato completamente eliminato. Ora infatti la risposta dell’acceleratore è morbida, progressiva e per nulla filtrata. 

guglov prevod :P

Kako gre Akashi novi sport-tourer spreminja ime, pa tudi svoje življenjske dimenzije, učinek pa je čutiti: v primerjavi z različico 2017 ima večji občutek spredaj, zahvaljujoč novemu naklonu volanske glave. Vstavki v ovinku so natančnejši in manj kontrastni, krmiljenje je v vseh pogojih vedno zelo nevtralno in zahvaljujoč novim pnevmatikam Bridgestone Battlax Hypersport S22 je varnost na zavoju vredna pozornosti. V upravljanju pospeševalnika je bilo vloženega tudi veliko dela v primerjavi s prejšnjo različico, da je rahlo "vklop", ki ga je bilo čutiti med srečnimi gibi, popolnoma odpravljeno. Dejansko je odzivnost plina zdaj mehka, progresivna in sploh ni filtrirana. :OK:

Cel test:

https://www.omnimoto.it/reviews/395703/kawasaki-ninja-1000-sx-2020-prova-prezzo/

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Lej to barvo no... 

s-l1600.jpg

 

huda kt ps.

Share this post


Link to post
Share on other sites
peterjanko
Ob 30. 1. 2020 ob 9:32, DAMI34 pravi:

poleg, saj veš kako je:

kaj je lepše od motorja v garaži?

Dva motorja v garaži :P

 

 

blek or wajt moud? Najbrž bo kar črna!

 

 
 

po mojem, da 2020 ne bo več šlajsal po tleh :D

kawasaki-ninja-1000-sx.thumb.jpg.85072a27765bdd6f6316c20e6109757e.jpg1541929065_kawasaki-ninja-1000-sx(1).thumb.jpg.1419bc931ee29d8b4d78f7b9eb4b5655.jpg456026629_kawasaki-ninja-1000-sx(2).thumb.jpg.253baa37028d7510f9d16bf195f531d9.jpg381137704_kawasaki-ninja-1000-sx(3).thumb.jpg.aaa0fc12dd8e11b335d6bd6cba59e525.jpg866756696_kawasaki-ninja-1000-sx(4).thumb.jpg.dd2d9e857226c4bf2a26fce6dc42ad42.jpg

 

Come va

La nuova sport-tourer di Akashi cambia il nome, ma anche le quote vitali, e l’effetto si sente: rispetto alla versione 2017 ha un maggiore feeling dell’anteriore, merito della nuova inclinazione del cannotto di sterzo.  

Gli inserimenti in curva sono più precisi e meno contrastati, lo sterzo è sempre molto neutro in tutte le condizioni e grazie anche ai nuovi pneumatici Bridgestone Battlax Hypersport S22 la sicurezza durante tutta la percorrenza di curva è degna di nota.  

Grandissimo lavoro è stato fatto anche sulla gestione dell’acceleratore, rispetto alla precedente versione quel leggero “on-off” che si avvertiva durante andature allegre è stato completamente eliminato. Ora infatti la risposta dell’acceleratore è morbida, progressiva e per nulla filtrata. 

guglov prevod :P

Kako gre Akashi novi sport-tourer spreminja ime, pa tudi svoje življenjske dimenzije, učinek pa je čutiti: v primerjavi z različico 2017 ima večji občutek spredaj, zahvaljujoč novemu naklonu volanske glave. Vstavki v ovinku so natančnejši in manj kontrastni, krmiljenje je v vseh pogojih vedno zelo nevtralno in zahvaljujoč novim pnevmatikam Bridgestone Battlax Hypersport S22 je varnost na zavoju vredna pozornosti. V upravljanju pospeševalnika je bilo vloženega tudi veliko dela v primerjavi s prejšnjo različico, da je rahlo "vklop", ki ga je bilo čutiti med srečnimi gibi, popolnoma odpravljeno. Dejansko je odzivnost plina zdaj mehka, progresivna in sploh ni filtrirana. :OK:

Cel test:

https://www.omnimoto.it/reviews/395703/kawasaki-ninja-1000-sx-2020-prova-prezzo/

bo treba en fotoshotting z vsemi generacijami SX-ov narest 

Edited by peterjanko

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 1 uro, peterjanko pravi:

bo treba en fotoshotting z vsemi generacijami SX-ov narest 

Takoj ko ga Dami dobi, damo vse skupaj..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • VS800
      Bl k berem tole....škoda da človek živi samo tolko kokr živi....... Sem že enkat pisou, da se v naši firmi večina ljudi ukvarja z kripto....menda ima sodelavec, ki je že skos v tem čez 7 mio.......in me pri njegovih letih čudi, da je še vedno kle u fermi zaposlen k en lolek......aja menda bo po smrti začeu šele tole zapraulat.....
    • BIF
      Da ne bi zdaj to zvenelo kot neko jasnovidenje in podobne zadeve. Samo moje mnenje....ker gledam zadevo širše in dolgoročno.  Osebno mislim, da bosta na cilju zlato in bitcoin povezana...na nek način bo spet vzpostavljen "zlati standard". Ta povezava bo osnova za stabilen in pošten finančni instrument, ki bo onemogočal to kar se dogaja zdaj....inflacije praktično ne bo...fiat bo zgodovina. Seveda pa bo do tega cilja preteklo še veliko vode. Verjamem pa tudi, da je opisan pot dobro dobro premišljena in v naprej načrtovana.
    • Dimen
      Ja, sam to je ravno obdobje ko je BTC eno leto padal zarad pumpa na 20k. K je BTC v več mesečnem downtrendu je zlo težko karkoli optimističnega napovedat. To je treba povedat in vzet v obzir. Poleg tega je bil takrat še novinec na sceni. Sicer pa, naj vsak presodi sam.
    • ftp
      Američani so zelo čuden narod, s še bolj čudnimi "vrednotami". Na plaži se lahko s tankom voziš pa postreliš pol ljudi, če pa joško pokažeš, pa greš v arest. 
    • skalar36
      Evo video od Bosanca. Dogajat se začne 6:20 min.  
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!