Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

HyperJack
pred 40 minutami, maus pravi:

in pod 2.899,00 € :P 

Dnar ni problem, problem je dobit lep motor od vestnega lastnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 2 minutami, HyperJack pravi:

Dnar ni problem, problem je dobit lep motor od vestnega lastnika.

če dnar ni problem,  pol bi jaz novega kupu ... :P 

p.s.

tko tudi naredim ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 1 minuto, maus pravi:

če dnar ni problem,  pol bi jaz novega kupu ... :P 

p.s.

tko tudi naredim ;) 

Jaz bi ga tud, pa bosta že dva ganc nova pri bajti. Ta Z1000SX ta tretji motor, pa ne rabi bit nov oz. zmanjka za novega financ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
Pravkar, HyperJack pravi:

Jaz bi ga tud, pa bosta že dva ganc nova pri bajti. Ta Z1000SX ta tretji motor, pa ne rabi bit nov oz. zmanjka za novega financ.

torej je denar vendarle problem :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 minutami, maus pravi:

torej je denar vendarle problem :P 

ne 

problem je v letniku. On hoče serijo 1 do 2014 kapiš. Novi so pa vsi 2019 (al pa kkšn še 2018) :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

ne 

problem je v letniku. On hoče serijo 1 do 2014 kapiš. Novi so pa vsi 2019 (al pa kkšn še 2018) :P

 

prou :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 57 minutami, maus pravi:

torej je denar vendarle problem :P 

Za do 2014 letnika ni problem, za višji letnik je problem😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Ena zanimivost, vsake tolk ko pogledam v kakšnem stanju imam kaj gume, ponavadi zadnjo pogledam...in za SX-u me je presenetlo, ko sm pogledal še sprednjo, ki je že krepko v indikatorju, medtem, ko je zadnja komaj začela flirtat z njim :)

Prvi motor, ki mi je prednja šla pred zadnjo. Je to normalno? Gor so pa Angel GT, pa majo zdej ene 7k.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, Voodoo pravi:

Ena zanimivost, vsake tolk ko pogledam v kakšnem stanju imam kaj gume, ponavadi zadnjo pogledam...in za SX-u me je presenetlo, ko sm pogledal še sprednjo, ki je že krepko v indikatorju, medtem, ko je zadnja komaj začela flirtat z njim :)

Prvi motor, ki mi je prednja šla pred zadnjo. Je to normalno? Gor so pa Angel GT, pa majo zdej ene 7k.

normalno za angel GT, pa bridgestone s20, bt16pro, ker so malce bolj položne, pa ravno nekje v tistem delu nagiba najbolj pritiskaš in jo radira. Vsaj pri meni je bilo tako. 3 jurje pa je bila prva končana. Nato sem vzel Mitas SF+ in dosegel skoraj 3x več kmjev. Očitno ima veliko več mase točno na poziciji, kjer gumo najbolj radiram

Share this post


Link to post
Share on other sites
iztok 01

Pozdravljeni! 

Kawasaki z 1000 sx letnik 2016.

Zanima me, če je že kdo namontiral zadaj gumo višine 55.? Ali lahko vpliva na ktrc? 

Edited by iztok 01

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
On 9/13/2019 at 2:37 PM, iztok 01 said:

Pozdravljeni! 

Kawasaki z 1000 sx letnik 2016.

Zanima me, če je že kdo namontiral zadaj gumo višine 55.? Ali lahko vpliva na ktrc? 

 

On 9/13/2019 at 3:44 PM, DAMI34 said:

Ne bi smelo

To pa ni res. 

Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo. 

Kot vem SX on flight kalibracije nima. 

Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 8 urami, ukica pravi:

 

To pa ni res. 

Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo. 

Kot vem SX on flight kalibracije nima. 

Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.

2016 dalje ima IMU (oziroma zadnji model SXA), starejši modeli pa so meli itak možnost ročne nastavitve občutljivosti KTRCja (4 stopnje)

Koliko ima to vpliva ne bi vedel, sem pa zihr, da bo KTRC delal in če bo preveč/premalo občutljiv, pač nastaviš drugo stopnjo občutljivosti, to je fino pri kavi ker omogoča ročno nastavitev občutljivosti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
2 hours ago, DAMI34 said:

2016 dalje ima IMU (oziroma zadnji model SXA), starejši modeli pa so meli itak možnost ročne nastavitve občutljivosti KTRCja (4 stopnje)

Koliko ima to vpliva ne bi vedel, sem pa zihr, da bo KTRC delal in če bo preveč/premalo občutljiv, pač nastaviš drugo stopnjo občutljivosti, to je fino pri kavi ker omogoča ročno nastavitev občutljivosti.

 

Ni problem v obcjtljivosti. Sistem zaradi nepravilnih dimenzij napacno racuna parametre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 5 minutami, ukica pravi:

Ni problem v obcjtljivosti. Sistem zaradi nepravilnih dimenzij napacno racuna parametre.

možno, ne bom rekel da ne, vendar ima sistem možnost ročne nastavitve, prav tako sistem ne ve kdaj imaš novo gumo, kdaj pa zlizano (nova ima daljši obod, zlizana krajši, hočem povedati, da nekaj se mora znati sam sistem prilagoditi), tako da po mojem laičnem mnenju ne bi smelo biti problemov

Sicer pa večji problem bo tehnični pa poostrene kontrole

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Pozdrav, včeraj sem opazil da mi pri zaviranju  pri višji hitrosti "utripa" ročka na zavori. Kot zadnja, ko se ABS vklopi. Dvomim, da sem tolk zaviral, da bi se ABS vklapljal. Motor je 2016 in ma 13k kilometrov. Mislim, da še nebi smel bit material tolk utrujen, da bi se pokrivil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 minutami, Voodoo pravi:

Pozdrav, včeraj sem opazil da mi pri zaviranju  pri višji hitrosti "utripa" ročka na zavori. Kot zadnja, ko se ABS vklopi. Dvomim, da sem tolk zaviral, da bi se ABS vklapljal. Motor je 2016 in ma 13k kilometrov. Mislim, da še nebi smel bit material tolk utrujen, da bi se pokrivil?

da, pulziranje je ABS, včasih se pri kratkih in malih neravninah vklopi prej, kot bi bilo običajo, sicer pišem bolj za male brzine, vsaj tako je na mojem KTM, ki tudi ima IMU. Očitno programi tako preračunajo.

Pri velikih brzinah pa tudi zna hitro prijeti, sploh če je bila hitra reakcija.

Dokler ne trese, torej da utripa, je vse ok. :D

Včasih se pa tresenje zna tudi zgoditi, pri nežnem stisku ročice.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Moj še sicer nima IMU, ampak ja, opazil sem samo 2x pri 150+ in rahlem nagibu. Prvo sem mislil, da je kaj narobe z gumo/centriranjem, ker je sorazmerno nova(1200km).

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 6 minutami, Voodoo pravi:

Moj še sicer nima IMU, ampak ja, opazil sem samo 2x pri 150+ in rahlem nagibu. Prvo sem mislil, da je kaj narobe z gumo/centriranjem, ker je sorazmerno nova(1200km).

150 ni mala brzina, svašta lahko takrat potrese :D

spremljaj zadevo.

Jaz se spomnim mojih dveh SXov, ki sta pri določenih prevoženih kilometrih imela problem rahlega tresenja (delno izrabljene ploščice) predvsem pri nežnem stisku zavore. Ko sem spet prevozil kakih 5-10 jurjev je pa nehalo. Lahko tudi ploščice tako grabijo. ampak to bolj potrese, ne pa pulzira.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 13 minutami, Voodoo pravi:

Moj še sicer nima IMU, ampak ja, opazil sem samo 2x pri 150+ in rahlem nagibu. Prvo sem mislil, da je kaj narobe z gumo/centriranjem, ker je sorazmerno nova(1200km).

Preveri, zračnost v teleskopih, stabilizator krmila, če ga imaš, pnevmatika obrabljena na strehco in konec koncev prvo platišče, če je ravno v piko.

To so vse lahko poleg drugih stvari vzroki za pojav, ki ga opisuješ.

Tudi nove pnevmatike so že imele napake zaradi katerih se ni dalo centrirati platišče.

lpS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Zračnost križa in vilic so mi pre cca mesecem preverili in zategnili pri Čarmanu, tako da s tem upam, da nebi smelo biti težav, stabilizatorja nimam. 

Guma je še sorazmerno nova. Sem pa začutil, da je takrat motor malo zaplesal, tako da upam, da je res bla kriva neravna podlaga in je ABS malo vskočil.  Se mi je pa že na prejšnjem motorju zgodilo, da sem reklamiral novo gumo, tako da ja, se tudi to zgodi.

Hvala vsem za nasvete, predvsem me je zanimalo, če imajo ti motorji slučajno kako znano napako na materialu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 minutami, Voodoo pravi:

Zračnost križa in vilic so mi pre cca mesecem preverili in zategnili pri Čarmanu, tako da s tem upam, da nebi smelo biti težav, stabilizatorja nimam. 

Guma je še sorazmerno nova. Sem pa začutil, da je takrat motor malo zaplesal, tako da upam, da je res bla kriva neravna podlaga in je ABS malo vskočil.  Se mi je pa že na prejšnjem motorju zgodilo, da sem reklamiral novo gumo, tako da ja, se tudi to zgodi.

Hvala vsem za nasvete, predvsem me je zanimalo, če imajo ti motorji slučajno kako znano napako na materialu.

 

 

sem skoraj 100% da ti je populziral abs, mogoče sprememba na podlagi, malce močnejši stisk ročice, pa je malo "podelal"

Share this post


Link to post
Share on other sites
sand66
Ob 23. 9. 2019 ob 8:59, DAMI34 pravi:

2016 dalje ima IMU (oziroma zadnji model SXA), starejši modeli pa so meli itak možnost ročne nastavitve občutljivosti KTRCja (4 stopnje)

Koliko ima to vpliva ne bi vedel, sem pa zihr, da bo KTRC delal in če bo preveč/premalo občutljiv, pač nastaviš drugo stopnjo občutljivosti, to je fino pri kavi ker omogoča ročno nastavitev občutljivosti.

 

Jz že skoz devam 55 zadnjo gumo,ker z njimi manj oz.skoraj nič ne brusim  in ni nikakršnih problemov..vozim že drugi novi sx sedaj 2018

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!