Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

18 minutes ago, XTR said:

Aja, sedel sem že na SX-u, to tudi nekaj šteje. V garaži pa ga verjetno ne bo.. preveč drsa po tleh.. :P 

 

Meni je dal dami za peljat. On je sel pa z mojo CB1000R. 

Ce bom napisal kaj sem si mislil bo itak pobrisal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, krucymucy pravi:

Meni je dal dami za peljat. On je sel pa z mojo CB1000R. 

Ce bom napisal kaj sem si mislil bo itak pobrisal. 

Ne, tega pa ne bom brisal, ker si se pač tako počutil. Peljal si pa moped pred menjavo olja, prav tako ni bil še niti malo bolje nastavljen in prva dunlop je bila obupna.

Jaz o Hondi pa ne bom nič pisal :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, DAMI34 said:

Da so oem nastavitve serije ena za cca 70 kg pa tudi ne rabim pisati.

No,.. počasi dojemaš, to sem napisal že na začetku "Nikjer se ne omenja teža voznika, kar pa je pri tem bistveno. " Do neke mere gre,... vsega pa ne boš rešil z menjavo olja. 

@krucymucy napiši.. me res zanima. Če bo šlo tako naprej, da bo Hondam ketne dol metalo :O, zna biti kdaj kakšen Kwak v garaži. 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nism tak znalc in voznik, kot vi, ampak vem kaj mi paše. Moja rešitev spredaj gostejše olje, zadaj komplet...

Sicer tale nek amater v tem ampak točki 5. in 6. ... http://www.carman-motosport.si/blog/carman-motosport-svetuje-6-najpogostejsih-tezav-z-vzmetenjem.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi kosmodisk deloma odpravi tezave s hrbtenico. Tudi scholl vlozki za cevlje jih celo. 

Sploh pa, zacelo se je z do konca zategnjenim preloadom, resitev je bila pa olje. Kam ste zabredli potem pa ne vem. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, XTR pravi:

No,.. počasi dojemaš, to sem napisal že na začetku "Nikjer se ne omenja teža voznika, kar pa je pri tem bistveno. " Do neke mere gre,... vsega pa ne boš rešil z menjavo olja. 

@krucymucy napiši.. me res zanima. Če bo šlo tako naprej, da bo Hondam ketne dol metalo :O, zna biti kdaj kakšen Kwak v garaži. 

Ne gre se za moje dojemanje, niti za to kdo več ve in je večji znalec pri nastavitvah.

Debata je potekala o točno konkretnem problemu ali problemčku, ki ga ima prva serija. Normalno je da vsak poskuša nastaviti prednapetost lastni teži (nekateri celo drugače, ker jim tako pač ustreza) in se popolnoma strinjam, da vsega ne rešiš z menjavo olja.

Vendar, če kar nekaj ljudi potrdi, da je sebi tako uredilo moped in da je potem bolje, potem je to to. Ne bi samo rad, da začnemo tule nabijat o vzmetenju, ker ne nastavljamo mopeda za pisto ampak so nastavitve kompromis ugodne vožnje po različnih podlagah, kaj to, celo teže so včasih različne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, krucymucy pravi:

Tudi kosmodisk deloma odpravi tezave s hrbtenico. Tudi scholl vlozki za cevlje jih celo. 

Sploh pa, zacelo se je z do konca zategnjenim preloadom, resitev je bila pa olje. Kam ste zabredli potem pa ne vem. 

Ali pa bereš površno. 

Preload zadaj je zapisal @mladench, kar mi je nekje logično, saj je kupil moped s 65 jurji in je bil amortizer že delno zmahan. Nihče drugi, pa lahko vprašaš nima prelouda zadaj do konca. (pri novem oziroma če je amortizer še dober)

Menjava olja se pa opravi spredaj, kar so najmanj trije tudi naredili.

Upam, da je dovolj nabijanja sedaj v tej temi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, DAMI34 said:

Ali pa bereš površno. 

Motiš se... ti bom še enkrat citiral zapis od @suzuki1000r. Krucy ima prav. 

Quote

ker ob agresivnem zaviranju sx zelo "počepne".spolh če sva na motorju dva...pa imam trdoto navito do konca...

Menjava olja v takem primeru ni pravilna rešitev in pika. Brez podatka o teži voznika je škoda razpravljati naprej. Je že bilo na forumu omenjeno "zvijanje" Kawasakija, nato pa ugotovimo težo voznika 130 kg. Tega ne rešiš z oljem! A je res tako težko usmeriti nekoga v pravo smer? Očitno je... :( 

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, XTR pravi:

Motiš se... ti bom še enkrat citiral zapis od @suzuki1000r. Krucy ima prav. 

Menjava olja v takem primeru ni pravilna rešitev in pika in brez podatka o teži voznika je škoda razpravljati naprej. Je že bilo na forumu omenjeno "zvijanje" Kawasakija, nato pa ugotovimo težo voznika 130 kg. Tega ne rešiš z oljem! A je res tako težko usmeriti nekoga v pravo smer? Očitno je... :( 

 

ok. Zmagu si. Evo problem rešen, sedaj pa dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, XTR pravi:

Motiš se... ti bom še enkrat citiral zapis od @suzuki1000r. Krucy ima prav. 

Menjava olja v takem primeru ni pravilna rešitev in pika. Brez podatka o teži voznika je škoda razpravljati naprej. Je že bilo na forumu omenjeno "zvijanje" Kawasakija, nato pa ugotovimo težo voznika 130 kg. Tega ne rešiš z oljem! A je res tako težko usmeriti nekoga v pravo smer? Očitno je... :( 

 

Ja resujes....z zadnjim pac servis...kilometrina in teza...istocasno servis sprednjih vilic in pac kot svetovano malo gostejse olje...za ta model 10....ves prednji in zadnji amortizerji sodelujejo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, DAMI34 pravi:

Beri odgovor Kruciju. Linkaj v temo vzmetenje in tam brihtoliraj. Vse ostalo je za sxa že zdavnaj napisano in rešeno v okviru nekih normalnih možnosti.

Lah mu daš tudi ohlinse gor pa bo Kmetu še vedno drgnil po tleh.

Pa ne pozabi, tule govorimo o prvi generaciji.

Ter ne govorimo o osnovnih nastavitvah, sag itd, ker to je samo po sebi umevno, ampak o konkretnem problemu, ki so ga lastniki večinoma z enostavnim posegom rešili.

Da so oem nastavitve serije ena za cca 70 kg pa tudi ne rabim pisati.

 

Nekaj časa odsoten. Vidim da se je debata kar ostro razvila in mnenja so precej različna.Predelal sem celoten forum sx-a in delno tudi o vzmetenju...Naj povem bolj v detajle za moj primer,kar bi verjetno moral storit ze na začetku,pa bi bila mogoče mnenja bolj enotna. Motor sx l.2011,prevoženih cca.32kkm.Moja teža pri visini 192 cca 100+ kg v polni bojni opremi(usnjen kombinezon,škornji,čelada)in pa cca 60kg moja draga v enaki opremi. Nič kufrov,nič prtljage. Tudi sam sem bil skeptičen glede vožnje zaradi moje višine,ampak gre,ni noben problem. Kot sem omenil me moti posedanje sprednjega dela motorja pri močnejšem zaviranju in pa rahlo zibanje v daljših ovinkih... Tko da ,po dosedanjih informacijah:

1.menjav olja vilic z 10W

2.ponastavitev spredaj na defolt nastavitve in testirat z popravki do željenih občutkov..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, krucymucy pravi:

Tudi kosmodisk deloma odpravi tezave s hrbtenico. Tudi scholl vlozki za cevlje jih celo. 

Sploh pa, zacelo se je z do konca zategnjenim preloadom, resitev je bila pa olje. Kam ste zabredli potem pa ne vem. 

tebi vse drsa, meni nikoli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, suzuki1000r pravi:

Nekaj časa odsoten. Vidim da se je debata kar ostro razvila in mnenja so precej različna.Predelal sem celoten forum sx-a in delno tudi o vzmetenju...Naj povem bolj v detajle za moj primer,kar bi verjetno moral storit ze na začetku,pa bi bila mogoče mnenja bolj enotna. Motor sx l.2011,prevoženih cca.32kkm.Moja teža pri visini 192 cca 100+ kg v polni bojni opremi(usnjen kombinezon,škornji,čelada)in pa cca 60kg moja draga v enaki opremi. Nič kufrov,nič prtljage. Tudi sam sem bil skeptičen glede vožnje zaradi moje višine,ampak gre,ni noben problem. Kot sem omenil me moti posedanje sprednjega dela motorja pri močnejšem zaviranju in pa rahlo zibanje v daljših ovinkih... Tko da ,po dosedanjih informacijah:

1.menjav olja vilic z 10W

2.ponastavitev spredaj na defolt nastavitve in testirat z popravki do željenih občutkov..

da, tako bi jaz naredil vsaj v začetku. Glede tvoje teže bo potrebno tak al tak povečati prednapetost spredaj in zadaj. Se pa moraš zavedati, da v dvoje niso iste nastavitve kot za solo vožnjo.

 

v tem primeru (to je kr velika teža, jaz recimo 90 v bojni opremi) so tudi napisali, kak je upgrejd vilic (olje+vzmeti). Ampak jaz bi eno z drugim, če se že odločiš, da boš imel moped več časa, torej še zadaj kak Wilbers. Narediš 1x in prav. Čarmana pokličeš, zihr ma komplete in ti bo dal ponudbo. Vem da ima tudi akcije

Ostale prosim, ne meni citirat, predlagajte rešitve njemu, ki je post napisal.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, suzuki1000r pravi:

Nekaj časa odsoten. Vidim da se je debata kar ostro razvila in mnenja so precej različna.Predelal sem celoten forum sx-a in delno tudi o vzmetenju...Naj povem bolj v detajle za moj primer,kar bi verjetno moral storit ze na začetku,pa bi bila mogoče mnenja bolj enotna. Motor sx l.2011,prevoženih cca.32kkm.Moja teža pri visini 192 cca 100+ kg v polni bojni opremi(usnjen kombinezon,škornji,čelada)in pa cca 60kg moja draga v enaki opremi. Nič kufrov,nič prtljage. Tudi sam sem bil skeptičen glede vožnje zaradi moje višine,ampak gre,ni noben problem. Kot sem omenil me moti posedanje sprednjega dela motorja pri močnejšem zaviranju in pa rahlo zibanje v daljših ovinkih... Tko da ,po dosedanjih informacijah:

1.menjav olja vilic z 10W

2.ponastavitev spredaj na defolt nastavitve in testirat z popravki do željenih občutkov..

3. opcija zamenjaš motor za npr. gsx1250 fa in prišparaš par eurov, ter pridobiš na fizični moči, ko ga boš porival v garažo. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, brutal pravi:

3. opcija zamenjaš motor za npr. gsx1250 fa in prišparaš par eurov, ter pridobiš na fizični moči, ko ga boš porival v garažo. ?

He,he...?tudi je opcija...ampak zaenkrat mi je ta motorček všeč in se prav lepo pelje..saj na koncu če potegnem črto ni tako kritično vse skupaj da bi bilo nevarno. Gre se samo za občutke ki so prisotni ,v primerjavi z prejšnjim motorjem. Pač bo treba malo umirit vse skupaj(kar je bil v končni fazi tudi cilj da sem šel na sprt-touring) in bo vse ok... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Verjetno je bilo že dosti, napisano o tej temi, vendar sem malo v časovni stiski, pa bi rabil čimprejšnjo informacijo. Zanima me, ali se da namontirati zadnji kovček na Z1000sx, letnik 2016.

 Imam original stranske kovčke. Če kdo ve kje to nabaviti, oziroma če je kakšen mojster, ki to obvlada? Hvala vnaprej za kakršnokoli informacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, iztok 01 pravi:

Pozdravljeni!

Verjetno je bilo že dosti, napisano o tej temi, vendar sem malo v časovni stiski, pa bi rabil čimprejšnjo informacijo. Zanima me, ali se da namontirati zadnji kovček na Z1000sx, letnik 2016.

 Imam original stranske kovčke. Če kdo ve kje to nabaviti, oziroma če je kakšen mojster, ki to obvlada? Hvala vnaprej za kakršnokoli informacijo.

v tej temi je bil podan tudi odgovor. Uporabi iskalnik, pa ga boš našel.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 2. 2018 ob 20:05, bobi1001 pravi:

Evo spravl gor še zadnji kovček,čeprav se je pokazalo kar nekaj problemov je mojster Tomaž vse rešil .Kjer je volja so tudi rezultati

20180206_173952.thumb.jpg.14a2a3a4eb21b4a1ec7e07679bcca7a2.jpg

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, iztok 01 pravi:

kako lahko kontaktiram tega mojstra?

L.p.

Elisa Domžale. Tomaž. Servis Kawasaki.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, iztok 01 pravi:

kako lahko kontaktiram tega mojstra?

L.p.

Od letos naprej je SHAD napravil original nosilce za zadnji kovček,kljub original stranskim kovčkom,ostalo ti je povedal dami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bobi1001, ali lahko prilimaš gor še kakšno sliko zadnjega kovčka iz drugega zornega kota ? Sploh se ne morem odločiti ali naj ga namontiram ali  ne.

Katero olje priporočate, pri menjavi olja??

Hvala

bobi 1001 koliko litrski je zadnji kovček?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 14. 5. 2019 ob 20:13, iztok 01 pravi:

bobi1001, ali lahko prilimaš gor še kakšno sliko zadnjega kovčka iz drugega zornega kota ? Sploh se ne morem odločiti ali naj ga namontiram ali  ne.

Katero olje priporočate, pri menjavi olja??

Hvala

bobi 1001 koliko litrski je zadnji kovček?

 

Se opravičujem ,sem spregledal vprašanje,če še rabiš sliko,jo dobiš.

Moj kovček je od shada in se dvakrat da povišat,tako da je popolnoma povišan 56 l,ko sva oba ,ženi najbolj odgovarja najviśja pozicija zaradi naslona,ko sem pa sam pa je v najnižjem položaju,je manj turbulenc.za krajśe fure sem pa brez.

Popravljeno . Popravil bobi1001
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bobi 1001 hvala. 

Nosilec in kovček že nameščena, edini problem je bil, ker se nosilec Shad in nosilec kovčka Givi ne ujemata. Vendar sem tudi to težavo rešil. Žena zadovoljna... Zelooo?

IMG_20190524_182915.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!