Strominator Objavljeno Januar 22, 2011 Opozori Objavljeno Januar 22, 2011 Pozdravljeni, menim, da sem zelo dobro osvojil vescine on road voznje.... do visokega nivoja znanja in obvladovanja motorja sem prisel s kombinacijo teoreticnega znanja pridobljenega iz knjig, videov ter prakticnega znanja s pomocjo moto dogodkov (maxi delavnice, day zi days, center varne voznje) in z veliko prevozenimi kilometri. zelo si zelim tudi osvojiti in obvladati tehnike offroad voznje ter max uzivati v njej (glede na tip motorja, ki ga imam v lasti). vem, da bi se s kaksnim pravim enduro motorjem dalo veliko vec iztrziti...morda pa kdaj presedlam na ktm ali husqvarno ali... zanima me ali obstaja kaksna (slovenska, angleska) literatura ali videi ali offroad delavnice... sedaj v zimskem casu bi imel cas za ucenje teorije ter utrjevanje....spomladi pa bi korak za korakom pricel s terensko voznjo tako, da bi obvladal od divjega speljevanja, driftanja, ucinkovitega zaviranja, manjsih skokov (230 kg je le 230 kg),... se posebej mi niso jasni pospeški in zaviranje v desni ovinek - kako naj zaviram v desni ovinek z zadnjo zavoro, ce pa je potrebno imeti nogo pripravljeno za morebiten odriv, prednja zavora pa odpade??? nedavno nazaj sem videl na bmw sletni strani trening offroad voznje po toskani 800 eur za 3 dni (petek-nedelja) z enim izmed bivsih tekmovalcev rallya dakar. to mi je predrago in si ne morem privosciti... hvala vsem za odgovore glede knjig, videov, ipd. lp vsem abstinentom ter ostalim, ki spremljajo MS forum :)
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 22, 2011 Opozori Objavljeno Januar 22, 2011 Pozdravljeni, menim, da sem zelo dobro osvojil vescine on road voznje.... do visokega nivoja znanja in obvladovanja motorja sem prisel s kombinacijo teoreticnega znanja pridobljenega iz knjig, videov ter prakticnega znanja s pomocjo moto dogodkov (maxi delavnice, day zi days, center varne voznje) in z veliko prevozenimi kilometri. zelo si zelim tudi osvojiti in obvladati tehnike offroad voznje ter max uzivati v njej (glede na tip motorja, ki ga imam v lasti). vem, da bi se s kaksnim pravim enduro motorjem dalo veliko vec iztrziti...morda pa kdaj presedlam na ktm ali husqvarno ali... zanima me ali obstaja kaksna (slovenska, angleska) literatura ali videi ali offroad delavnice... sedaj v zimskem casu bi imel cas za ucenje teorije ter utrjevanje....spomladi pa bi korak za korakom pricel s terensko voznjo tako, da bi obvladal od divjega speljevanja, driftanja, ucinkovitega zaviranja, manjsih skokov (230 kg je le 230 kg),... se posebej mi niso jasni pospeški in zaviranje v desni ovinek - kako naj zaviram v desni ovinek z zadnjo zavoro, ce pa je potrebno imeti nogo pripravljeno za morebiten odriv, prednja zavora pa odpade??? nedavno nazaj sem videl na bmw sletni strani trening offroad voznje po toskani 800 eur za 3 dni (petek-nedelja) z enim izmed bivsih tekmovalcev rallya dakar. to mi je predrago in si ne morem privosciti... hvala vsem za odgovore glede knjig, videov, ipd. lp vsem abstinentom ter ostalim, ki spremljajo MS forum :) Predlagam, da kontaktiraš Andreja Pogačarja, po mojih info ima "šolo" offroada na progi na Rabu, kjer trenirajo za rally-je. She 1
diskow Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Probaj pochekirat: Dirt Wise with Shane Watts Obstajata dva dela. (basic in advanced) Torrent download. Ce ne najdes torrentev me kontaktiraj.
Strominator Objavljeno Januar 23, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Predlagam, da kontaktiraš Andreja Pogačarja, po mojih info ima "šolo" offroada na progi na Rabu, kjer trenirajo za rally-je. sem slisal ze in videl za to kaksna 2 ali 3 mesece nazaj in tam resnicno ze vsi obvladajo potrebujem prvo dobre temelje - saj sem ze prevozil veliko km izven asfalta, pa tudi s hitrostjo 100 kmh po ravnem, ampak rad bi obvladal, ne da bi vozil kot po jajcih hvala, svobodnaptica..... bom morda sel kdaj "trenirati" tja ko se bom 1x, nekoc, nekdaj pripravljal za kaksen netekmovalni rally - kot sem prvic slisal za "budapest-bamako". vceraj tukaj na ms Probaj pochekirat: Dirt Wise with Shane Watts Obstajata dva dela. (basic in advanced) tudi tebi hvala, diskow. se kaksni predlogi, prosim? lp
FLY Objavljeno Januar 23, 2011 Opozori Objavljeno Januar 23, 2011 Divje speljevanje,driftanje...ne verjamem da je DL 650 za to ravno primeren,sploh pa če gre za OFF road !?Če misliš resno bo treba popolnoma drugačne gume,pa še vedno bojo na AL kolesih ? Tudi če ne boš pretiraval z skoki bo z serijskim vzmetenjem huda želost.Usmili se motorja.Če ne zmoreš v štalci še endurota menjaj štoma vsaj za kako Afriko ali pa počakaj na konec recesije. Glede same vožne je pa tako:ko boš imel primeren motor boš stvar obladal brez knig in filmov.LP gsxf750 1
Strominator Objavljeno Januar 24, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Divje speljevanje,driftanje...ne verjamem da je DL 650 za to ravno primeren,sploh pa če gre za OFF road !?Če misliš resno bo treba popolnoma drugačne gume,pa še vedno bojo na AL kolesih ? Tudi če ne boš pretiraval z skoki bo z serijskim vzmetenjem huda želost.Usmili se motorja.Če ne zmoreš v štalci še endurota menjaj štoma vsaj za kako Afriko ali pa počakaj na konec recesije. Glede same vožne je pa tako:ko boš imel primeren motor boš stvar obladal brez knig in filmov.LP nimam v mislih daljsih skokov - samo toliko da bi se morda malo odlepil od tal o gumah razmisljam, da bi poskusno nadel karoo. razmisljal sem tudi o zamenjavi feln, ampak bi me par prisel okrog 1000 eur kot je ze omenila svobodna ptica glede raba, se zavedam in niti ne bi sel poskusiti z vstromom tja - vsaj sodec po slikah in videih ni teren za v stroma, ampak morda kdaj drugic z drugim motorjem. za pravi offroad se zavedam, da je v osnovi pretežek motor, vzmetenje prekratko, gume pregladke, prenizek od tal do agregata. sem ze razmiljsal o kaksnem enduro motorcku, a sem podcenjeval ceno in prelozil nakup za nekaj casa:( zelja pac je, da bi bil resnicno allround driver :)
franc Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Če se hočeš naučiti kar imaš v planu, si najprej kupi dobro zaščitno opremo (ščitnike, škornje... pozabi na cestno opremo) in pripravi en kupček €, ker ga boš rabil (če še bolj paziš, boš prej ali slej na tleh), potem boš pa že videl kaj ti odgovarja in kaj rabiš. lp Franc
Pervy Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 jaz bi ti svetoval, da če te to res zanima potem kupiš kako staro xt-ko, klr-a ali pa kakega starega hard enduro ali krosarja, stalo te bo do jurja pa neko osnovno opremo, recimo vsaj škornje (pa ne neke vrhunske) in prsni ščitnik. to so motorji ki so poceni, ni jih škoda za metat po podu. potem pa treniraš. če na tvojem menjaš gume in ga samo enkrat vsipaš po podu boš imel več škode kot te pride zgoraj opisano. potem pa če vidiš da te to zanima greš na hard enduro ali kakega ktm adventurja. nevem, jaz se z takim fancy offroad wannabee (brez zamere) nebi ravno dosti ganjal po terenu in učil tehnike. Dr_Jakob in anja37 1 1
Strominator Objavljeno Januar 24, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 kupiš kako staro xt-ko, klr-a ali pa kakega starega hard enduro ali krosarja, stalo te bo do jurja pa neko osnovno opremo, recimo vsaj škornje (pa ne neke vrhunske) in prsni ščitnik. to so motorji ki so poceni, ni jih škoda za metat po podu. potem pa treniraš. če na tvojem menjaš gume in ga samo enkrat vsipaš po podu boš imel več škode kot te pride zgoraj opisano. nevem, jaz se z takim fancy offroad wannabee (brez zamere) nebi ravno dosti ganjal po terenu in učil tehnike. ta matematika mi je vsec nekaj pod tisoc € kar ni skoda za po tleh metati in je manjsa škoda kot motor wannabee popraviti sem iskal v jeseni, pa nic nasel pod 1000 € morda premalo vztrajno. "fancy offroad wannabee" ni zamere - saj je res tako :)
Python Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Heh jaz ti dam mojega za 1000 evrov
Strominator Objavljeno Januar 24, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Probaj pochekirat: Dirt Wise with Shane Watts Obstajata dva dela. (basic in advanced) na uradni njegovi spletni strani sem nasel naslednje: DirtWise with Shane Watts (najbrz je to basic, ki si ga omenjal) Dirtwise with Shane Watts Advanced Volume #1 DirtWise with Shane Watts Advanced Volume #2 na spletni strani motorcycle usa sem našel naslednje njegove izdelke: Volume 1 – Mud, Sand and Rough Ground..........(Advanced volume 1) Volume 2 – Braking and Cornering......................(Advanced volume 2) Volume 3 – Hills, Gullies and Off Cambers Volume 4 – Logs, Rocks and Wheelies ocitno sta 3 in 4 del še v fazi snemanja ali obdelave ali tiskanja ali... skratka še v izdaji.
BRANE Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 na moped najprej kake krampe, pa cross škornje, pa cross čelada in očala, pa body armour. ogromno vaje je potrebno, da ne boš po kakih jebah samo "veslal" z nogami. nevem kako je na kravah, ampak na hardendurah se v glavnem stoji... v ovinkih se ne bremza, zato desni ovinki ne bi smeli bit problematični. pred ovinkom težo čimbolj nazaj, da glih vse ne počepne na prednje kolo, tako dosežeš najboljši zavorni učinek, v ovinku se usest ful naprej, nogo notranjo zraven prednjega kolesa predvsem zaradi težišča), iz ovinka ven čibolj naprej, da ne gre na zadnje kolo.. tukaj je še prestavljanje teže na stopalkah.. teža na zunanji stopalki- ne drifta, teža na notranji stopalki- drifta. skoki: za začetek ne pretiravat, v prestavi vedno, v zraku reguliraš z gasom nos gor/dol: več gasa, padeš na zadnje kolo, odvzameš gas, padeš na prednje. ... uf, še dosti je tega, sem kr precej pozabu... Strominator, benny0104, gsxf750 in 1 other 4
Strominator Objavljeno Januar 24, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 na moped najprej kake krampe, pa cross škornje, pa cross čelada in očala, pa body armour. ogromno vaje je potrebno, da ne boš po kakih jebah samo "veslal" z nogami. nevem kako je na kravah, ampak na hardendurah se v glavnem stoji... v ovinkih se ne bremza, zato desni ovinki ne bi smeli bit problematični. pred ovinkom težo čimbolj nazaj, da glih vse ne počepne na prednje kolo, tako dosežeš najboljši zavorni učinek, v ovinku se usest ful naprej, nogo notranjo zraven prednjega kolesa predvsem zaradi težišča), iz ovinka ven čibolj naprej, da ne gre na zadnje kolo.. tukaj je še prestavljanje teže na stopalkah.. teža na zunanji stopalki- ne drifta, teža na notranji stopalki- drifta. skoki: za začetek ne pretiravat, v prestavi vedno, v zraku reguliraš z gasom nos gor/dol: več gasa, padeš na zadnje kolo, odvzameš gas, padeš na prednje. ... uf, še dosti je tega, sem kr precej pozabu... TOČNO TO iščem oz takšne informacije v teoriji in za povrh še v slovenščini ! ! ! potem pa postopoma na prakso... BRANE - HVALA! bom kar zacel v fitnes () hoditi, da ojacam celo telo
Pervy Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 predvsem pa je treba zbrat dober poligon za vadbo. ni fajn če driftaš po kakem lepem makedamu pa ti nasproti pripelje čez celo cesto obložen avto vikend planincev ali če sredi gozda v hribu srečaš skupino prej omenjenih ki so preveč crknjeni da bi se umaknili no pa še zakon o vožnji v naravi je tu pa.... anja37 1
Electric Objavljeno Januar 25, 2011 Opozori Objavljeno Januar 25, 2011 Želiš imeti rally šolo in še to po možnosti v slovenščini, ko te pa vabim da gremo na makedam ljubice zlorabljat te pa ni od nikoder. Tak se boš bolj švoh kaj naučil če boš samo po tipkovnici drajsal P.S. javi se mam nekaj gradiva, dobiš če boš priden. bladzo 1
Whiskey Objavljeno Januar 25, 2011 Opozori Objavljeno Januar 25, 2011 (popravljeno) @Brane: Makadamski ovinki, prenos težišča na notranjo stopalko. Te kar samo potegne v ovinek. Mehkejša podlaga, težišče nazaj in regulacija glisiranja prvega kolesa z gasom. Treba se je še izogibati kanalov pred teboj vozečih, da te ne razmeče. Tudi menjava kolesnic pri večjih hitrostih (čez 100 km/h) se lepo regulira z dodajanjem gasa, vožnja stoje. Malo zapleše zadek in menjava je mimo. Še tole, balanco večinoma držati na mehko, naj pleše lepo po svoje. Razen pri vožnji s težiščem čimbolj nazaj. Popravljeno Januar 25, 2011. Popravil Whiskey gsxf750 1
BRANE Objavljeno Januar 25, 2011 Opozori Objavljeno Januar 25, 2011 sigurno so velike razlike med hardendurami in teškimi endurami. nevem, menjava kolesnic se mi pri moji hardenduri ne zdi problem. pa v špuri se tudi da fajn vozit: 3, al pa 4. na pouno pa težišče nazaj. za težke endure pa se ne morem kaj pameten delat, saj konkretnih izkušenj z njimi nimam. balanco pa treba res čimbolj nežno prijet, v nasprotnem se zelo hitro utrudiš brez nobenega haska.
Whiskey Objavljeno Januar 25, 2011 Opozori Objavljeno Januar 25, 2011 Menjava kolesnic zna delat hude težave rookijem. Ko dobiš enkrat občutek, gre brez problemov tudi na polno. Sam nisem nikoli prakticiral s težiščem nazaj v ovinkih, večinoma samo s prenosom težišča na noter. Težki enduro je precej bolj okorn kot npr. kaka Yamaha XT-660. Tudi po šodrasto skalni podlagi, ko ga premetava mal levo/desno se ga lepo z dodajanjem gasa zravna in umiri. Na makadamu sta dovolj dva prsta na vsaki roki za kontrolo balance. Dobro je, če je voznik čimbolj nevtralen, ker s tem pridobiš na boljši kontroli motorja. Zdaj je treba samo še teorijo v prakso sprovest :evilgrin:
Strominator Objavljeno Januar 26, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Želiš imeti rally šolo in še to po možnosti v slovenščini, ko te pa vabim da gremo na makedam ljubice zlorabljat te pa ni od nikoder. P.S. javi se mam nekaj gradiva, dobiš če boš priden. nazadnje sva se za en dan zgresila 2 soboti nazaj, ko si ti sel v soboto, jaz pa v nedeljo. morem priti samo do vulkanizerja, da zamenjam conti trail attack v Karoo T. celo leto sem ze priden tako in mi je zato mamica dovolila pisati g. Bozicek, mislim reci Electric glede gradiva :) @Brane: Makadamski ovinki, prenos težišča na notranjo stopalko. Te kar samo potegne v ovinek. Mehkejša podlaga, težišče nazaj in regulacija glisiranja prvega kolesa z gasom. Treba se je še izogibati kanalov pred teboj vozečih, da te ne razmeče. Tudi menjava kolesnic pri večjih hitrostih (čez 100 km/h) se lepo regulira z dodajanjem gasa, vožnja stoje. Malo zapleše zadek in menjava je mimo. Še tole, balanco večinoma držati na mehko, naj pleše lepo po svoje. Razen pri vožnji s težiščem čimbolj nazaj. hvala za navodila Whiskey in Brane.... mislim da bodo vsi ti napotki in teoreticne osnove prišli v poštev še komu v poštev. sinoci sem gledal Doc-a glede dual sport tehnike - basic. odlicne vaje za zacetek - nekaj sem ze sam poskusil v preteklih sezonah, nekaj stvari pa je bilo novih, ki jih bom letos vadil
Temty Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Pubeci vaja dela mojstra, če kdo rabi info za Rab in ma rad sledi kamenja na plastiki...pa na PM LP
franc Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 morem priti samo do vulkanizerja, da zamenjam conti trail attack v Karoo T. Ma kakšen vulkanizer? Pajsarje v roko pa trenirat! lp Franc gsxf750 1
Bambi61 Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Pubeci vaja dela mojstra, če kdo rabi info za Rab in ma rad sledi kamenja na plastiki...pa na PM LP Nea laži da maš ktm-a, če pa hučkvarno voziš!
Temty Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Da nebom samo sranja delal po MS, moje mnenje, dokler se ne boste začeli vozit, nobena teorija ne pomaga, jaz sem pogledal 1000 klipov na you tube pa jih analiziral.....pa ni pomagalo, ker sam brez izkušenj ne znaš dovolj ocenit vožnje. Problem je, ker ko prideš v realnost se v tistem trenutku vstrašiš 10 stvati, ki so v tistem trenutku nove, pozabiš obremenit na stopalko, pozabiš na koleno, pozabiš na komolce, pozabiš na zadnjo bremzo, pozabiš prestavit, pozabiš pospešit, kje je šele da bi izbral pravo linijo.... začnite počasi in z glavo, tretja in 70 km/h v ovinek ni pogoj za zmago. Iz klipov in knjig se naučiš teorijo,ki jo boš uporabil na terenu le v zavednem stanju, npr greš na offroad, ti bo k.... pomagala teorija, ker boš razmišljal kaj je za ovinkom, kaj če me vrže pa sem sam...zanimivo ne?,da nikol ne odpelješ take linije kot on v knjigi, čeprav si obremenil in prestavil vse tak kot je pisalo Na začetku preveč strahov in premalo osnov vožnje... Naučiš se, če si postaviš za začetek dva kamna in pičiš osmico okrog njih, probaj delat stoje kroge, probaj isti ovinek po večih linijah...sčasoma pogruntaš kakšna linija je najboljša, pogruntaš, da je zadnja bremza uporabna, da je fajn če se kdaj vstaneš in ne pelješ sede, ob enem pa še ugotoviš, da je krmilo prenizko ....preizkušaš videno teorijo na terenu in počasi zavedno začneš vključevat prečitano in videno v vožnjo, ter povezovat oboje v užitek. Kilometri pa prelevijo teorijo navado Zdaj pa trenirat LP gsxf750 in Strominator 2
Temty Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Predlagam, da kontaktiraš Andreja Pogačarja, po mojih info ima "šolo" offroada na progi na Rabu, kjer trenirajo za rally-je. To je na Rabu, lokacije za vožnjo pa sta pokazala Andrej Pogačar in Aleš Pravst: gsxf750 in BMWRIDER 2
diskow Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 To je na Rabu, lokacije za vožnjo pa sta pokazala Andrej Pogačar in Aleš Pravst: Kaj se dejansko na tem Rabu dogaja? Enduro variante? Kaj vec informacij... Mogoce sem spregledal...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se