Butnglavc Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Da nebom samo sranja delal po MS, moje mnenje, dokler se ne boste začeli vozit, nobena teorija ne pomaga, jaz sem pogledal 1000 klipov na you tube pa jih analiziral.....pa ni pomagalo, ker sam brez izkušenj ne znaš dovolj ocenit vožnje. Problem je, ker ko prideš v realnost se v tistem trenutku vstrašiš 10 stvati, ki so v tistem trenutku nove, pozabiš obremenit na stopalko, pozabiš na koleno, pozabiš na komolce, pozabiš na zadnjo bremzo, pozabiš prestavit, pozabiš pospešit, kje je šele da bi izbral pravo linijo.... začnite počasi in z glavo, tretja in 70 km/h v ovinek ni pogoj za zmago. Iz klipov in knjig se naučiš teorijo,ki jo boš uporabil na terenu le v zavednem stanju, npr greš na offroad, ti bo k.... pomagala teorija, ker boš razmišljal kaj je za ovinkom, kaj če me vrže pa sem sam...zanimivo ne?,da nikol ne odpelješ take linije kot on v knjigi, čeprav si obremenil in prestavil vse tak kot je pisalo Na začetku preveč strahov in premalo osnov vožnje... Naučiš se, če si postaviš za začetek dva kamna in pičiš osmico okrog njih, probaj delat stoje kroge, probaj isti ovinek po večih linijah...sčasoma pogruntaš kakšna linija je najboljša, pogruntaš, da je zadnja bremza uporabna, da je fajn če se kdaj vstaneš in ne pelješ sede, ob enem pa še ugotoviš, da je krmilo prenizko ....preizkušaš videno teorijo na terenu in počasi zavedno začneš vključevat prečitano in videno v vožnjo, ter povezovat oboje v užitek. Kilometri pa prelevijo teorijo navado Zdaj pa trenirat LP Točno tk, dodal bi pa še, da te mora parkrat orng razmetat, da se pol ne bojiš več. gsxf750 1
Strominator Objavljeno Januar 27, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Ma kakšen vulkanizer? Pajsarje v roko pa trenirat! se strinjam... bicikl sem zmeraj sam preobuval - tudi 5x v enem mesecu zaradi "snike bite-ov" ali stekla ali vijakov.... tako, da tehnika in umazane roke mi niso tuje Da nebom samo sranja delal po MS, moje mnenje, dokler se ne boste začeli vozit, nobena teorija ne pomaga, jaz sem pogledal 1000 klipov na you tube pa jih analiziral.....pa ni pomagalo, ker sam brez izkušenj ne znaš dovolj ocenit vožnje. Problem je, ker ko prideš v realnost se v tistem trenutku vstrašiš 10 stvati, ki so v tistem trenutku nove, pozabiš obremenit na stopalko, pozabiš na koleno, pozabiš na komolce, pozabiš na zadnjo bremzo, pozabiš prestavit, pozabiš pospešit, kje je šele da bi izbral pravo linijo.... začnite počasi in z glavo, tretja in 70 km/h v ovinek ni pogoj za zmago. Iz klipov in knjig se naučiš teorijo,ki jo boš uporabil na terenu le v zavednem stanju, npr greš na offroad, ti bo k.... pomagala teorija, ker boš razmišljal kaj je za ovinkom, kaj če me vrže pa sem sam...zanimivo ne?,da nikol ne odpelješ take linije kot on v knjigi, čeprav si obremenil in prestavil vse tak kot je pisalo Na začetku preveč strahov in premalo osnov vožnje... Naučiš se, če si postaviš za začetek dva kamna in pičiš osmico okrog njih, probaj delat stoje kroge, probaj isti ovinek po večih linijah...sčasoma pogruntaš kakšna linija je najboljša, pogruntaš, da je zadnja bremza uporabna, da je fajn če se kdaj vstaneš in ne pelješ sede, ob enem pa še ugotoviš, da je krmilo prenizko ....preizkušaš videno teorijo na terenu in počasi zavedno začneš vključevat prečitano in videno v vožnjo, ter povezovat oboje v užitek. Kilometri pa prelevijo teorijo navado Zdaj pa trenirat LP temty? super prispevek za razsirjenost obzorja - teorija in ogled videoposnetkov je premalo, da bi v nulo obvladal. ampak vsaj nek zacetek je, da vidis, slisis nekaj kar je cisto logicno, ampak morda ne pomislis na to kilometrina seveda svoje prinese in ko prides v neznano situacijo....te morda razmece ali pa z veliko srece ne alpsko smucanje je pac pri meni tako, da tam imam kilometrine še pa še, pa me redko katera situacija preseneti kaj šele da ji ne bi bil kos. z motorjem pa mi še manjka ogromno...nekje je treba zaceti sem pa toliksna pusy, da resnicno vozim znotraj tistih meja v katerih se varno pocutim in tako postopoma višam letvico za premagovanje. nekateri pac gredo na polno in cakajo, da adrenalin brizga po žilah....morda se 1x, 2x, 3x, 4x,.... iztece vse ok, samo 1x pa je dovolj, da gre vse narobe. osmice bom delal.... samo dovolj veliko ravnino z zemljo morem najti nato pa nadgradnja osmice na klancu pa voznja v breg s cim manj spodrsavanja zadnjega kolesa.... pa zaviranje po bregu dol tudi vključno s prednjo bremzo - da pridobim obutek ce bi v mehko podlago zaril, da popustim prednjo bremzo, itd pa... pa... pa... ja to pa je glavno... voznja stoje, ne vem zakaj se pocutim bolj varnega sede - morda ker nisem pravilno uravnotezen z motorjem? ob voznji stoje sem pa tudi ze ugotovil prenizko krmilo - ampak kot ze ves Temty, sem to resil in zvisal belanco po tvojem nasvetu ok, zdaj pa si me (nas) nagnal trenirati..... samo neko celado bi si se mogel kupiti za terensko voznjo, saj sem poleti 2010 po velebitu ugotovil, da je res potrebna druga celada, saj se mi je vizir rosil, jaz pa se potil kot nor :) pa ene tanjske rokavice bi tudi potreboval pa enduro cevlje tudi, ne pa touring
Electric Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Da ne omenjam gum za začetek, no res pa da je šlo bolj z njimi po jadranski magistrali kot pa nama, aja pa poglej kak se abs vun vgasne skoraj si ne predstavljam kako se boš stoje vozil na fštromu, lahko ti pa pomagam imam še eno bmx lenkarco viška v garaži Lahko pa malo potreniraš z nami na bmxu ko bodo samo malo višje temperature, mogoče ne boš imel več težav glede motorja po tem, beri al se boš razbil ko piiii al pa boš videl da je bmx še vedno zakon Samo ti treniraj pa ne pozabi kaj poklicat ko boš imel karuje, da vidimo če tvoj moped lahko ftrga kaki štopl stran
Ni3ous Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Kaj se dejansko na tem Rabu dogaja? Enduro variante? Kaj vec informacij... Mogoce sem spregledal... Pogačar tole organizira, poskrbi za teren, nočitve in hrano, ti le svojo kobilco dol prpelješ in se voziš, po terenu, za katerega imajo urejeno dovoljenje da se lahko vozi v naravi... http://www.facebook.com/pages/Enduro-camp/114496161944241
Electric Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 SAmo vi zdaj delajte lušte z rabom, sploh danes ko je tako vreme da mi še za spat ni P.S. fštromar, prilepim posnetek tvoje vožnje na velebitu, da ti malo povedo kako in kaj je treba popravit?
Strominator Objavljeno Januar 27, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Da ne omenjam gum za začetek, no res pa da je šlo bolj z njimi po jadranski magistrali kot pa nama, aja pa poglej kak se abs vun vgasne skoraj si ne predstavljam kako se boš stoje vozil na fštromu, lahko ti pa pomagam imam še eno bmx lenkarco viška v garaži Lahko pa malo potreniraš z nami na bmxu ko bodo samo malo višje temperature, mogoče ne boš imel več težav glede motorja po tem, beri al se boš razbil ko piiii al pa boš videl da je bmx še vedno zakon Samo ti treniraj pa ne pozabi kaj poklicat ko boš imel karuje, da vidimo če tvoj moped lahko ftrga kaki štopl stran abs je treba izkljuciti, ja bmx proga ni vec kot je bila v mojh casih - ima polno dodatnih grbin. ja, za to pa potrebno še kar nekaj znanja, preden bom znal štopl vtrgat kot se to lahko zgodi na ktm po velebitu fštromar, prilepim posnetek tvoje vožnje na velebitu, da ti malo povedo kako in kaj je treba popravit? škoda prostora tukaj za take posnetke... ne glede na "premikajočo" podlago iz okroglih kamnov in cestnih gum Tourance EXP
TONTO Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Danes mal makadamske podlge, sam je nisem videl, ker je bil sneg in led-ena velika JEBA oprijema nič pol se pa pel če se moraš. po eni slabi uri lih za pod tuš in na kavč.Mater me vse boli. Ma luštnu je pa blu ni kej gsxf750 1
simonsi Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 po eni slabi uri lih za pod tuš in na kavč.Mater me vse boli. softič drugače pa najbolj nujno, da voziš v stoje in pa rahlo držiš balanco. sčasoma se navadiš, da ti motor skoz plava in miga balanco, ti ga samo usmerjaš. čisto drugače kot po cesti za zavore moraš imet pa en prst za sprednjo zavoro več kot dovolj
TONTO Objavljeno Januar 28, 2011 Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 softič drugače pa najbolj nujno, da voziš v stoje in pa rahlo držiš balanco. sčasoma se navadiš, da ti motor skoz plava in miga balanco, ti ga samo usmerjaš. čisto drugače kot po cesti za zavore moraš imet pa en prst za sprednjo zavoro več kot dovolj He he he kar probi po zaledenelih kolesninah tako vozit, pol pa mi rezultat sporoči.!!
simonsi Objavljeno Januar 28, 2011 Opozori Objavljeno Januar 28, 2011 zmrznjene kolesnice so razred zase mislil sem na kak hiter makedam ali podobno in težek motor. ker tak motor v vsakem primeru bolj usmerjaš kot voziš po terenu
TONTO Objavljeno Januar 29, 2011 Opozori Objavljeno Januar 29, 2011 mislil sem na kak hiter makedam ali podobno in težek motor. ker tak motor v vsakem primeru bolj usmerjaš kot voziš po terenu S tem se pa strinjam
stuhec Objavljeno Januar 30, 2011 Opozori Objavljeno Januar 30, 2011 če boš vozil za enim, ki malo bolj obvlada (kot teren in tehniko vožnje ), in se boš trudil se za njim peljat tut lahk dost pomeni pa cross steza tut ni slaba
raza Objavljeno Januar 30, 2011 Opozori Objavljeno Januar 30, 2011 če boš vozil za enim, ki malo bolj obvlada (kot teren in tehniko vožnje ), in se boš trudil se za njim peljat tut lahk dost pomeni Za to tehniko učenja je prvi pogoj, da sta motorja dosti enakih karakteristik! V nasprotnem primeru je lahko katastrofa!
stuhec Objavljeno Januar 30, 2011 Opozori Objavljeno Januar 30, 2011 Za to tehniko učenja je prvi pogoj, da sta motorja dosti enakih karakteristik! V nasprotnem primeru je lahko katastrofa! ja to pa absolutno
Strominator Objavljeno Februar 3, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 sem nasel teorijo za zacetek, ki je zadela tocno moje zelje: DSR - basic DSR - advance morda kdaj kasneje ko osvojim vescine v praksi iz DSR in bi me mikali novi podvigi: dirt wise - basic dirt wise - advance vol.1 dirt wise - advance vol.2 ...
Ni3ous Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 Ravno včeraj pogledal oba DSR, zelo poučno za srednje in velike endure. Dirt Wise je pa že bl kross extrem, ampak vseeno poučno.
Electric Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 Verjamem, da se splača vse to pogledati, ampak še vedno začeti z osnovami, ampak po drugi strani je pa fajn ker se prej ko slej znajdeš v kakšni situaciji ko je treba kaj advanced uporabit. Predvsem pa trenirat osnove na začetku sezone, sako kaj ko paše kaki full gas powerslide za zbijanje abstinence in prebujanje inzulinske črpalke Štorminator javi se kaj pa se gremo malo trenirat, aja že maš karuje?
Strominator Objavljeno Februar 5, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 (popravljeno) Ni3ous? me veseli, da se en strinja z menoj, da je poucna zadeva :) Verjamem, da se splača vse to pogledati, ampak še vedno začeti z osnovami, ampak po drugi strani je pa fajn ker se prej ko slej znajdeš v kakšni situaciji ko je treba kaj advanced uporabit. Predvsem pa trenirat osnove na začetku sezone, sako kaj ko paše kaki full gas powerslide za zbijanje abstinence in prebujanje inzulinske črpalke Štorminator javi se kaj pa se gremo malo trenirat, aja že maš karuje? nimam se karoo... trenutno se celade ne premorem - prejsno soboto predana na pregled v velenje. pa oba dneva tega vikenda sta topla.... in ne morem svojega ter motorjevega akumulatorja napolniti z voznjo za povrh vsega pa me je se v torek okrog 2am pobralo - 2 tedna sem se uspesno zoperstavljal proti vsem bacilom, ampak v ponedeljek proti sodelavkinim...ni slo vec Popravljeno Februar 5, 2011. Popravil Strominator
Barth Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 Ravno včeraj pogledal oba DSR, zelo poučno za srednje in velike endure. a je kakšen bolj natančen naslov tega DSR-ja, da vem iskat na pašnikih? še kak drug predlog za torente stila "adventure riding"?
Ni3ous Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 Barth, pošiljam ti link na PM, ne morem tle, ker bi me zbanal...
FreeBird Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 Barth, pošiljam ti link na PM, ne morem tle, ker bi me zbanal... Živ. A bi še men na pm, prosim poslal link!
kotzi Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 Pozdravljen! Tudi jaz bi prosil link na PM! Hvala! Iztok
stromar Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 lahko še meni pošlješ link kurjac in tad3y 2
Python Objavljeno Februar 8, 2011 Opozori Objavljeno Februar 8, 2011 Me to me to me tooo:) prety prety please with cherry on top:=)
Ni3ous Objavljeno Februar 8, 2011 Opozori Objavljeno Februar 8, 2011 Evo poslal vsem. Sicer pa sem za link zvedel od Diskowa... tko da hvala gre njemu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se