Skoči na vsebino

Enduro Off road - osnove vožnje v teoriji in praksi


Priporočene objave

Objavljeno

Koliko jaz poznam Prekmurje: res je ravno ampak to še ne pomeni, da so tudi njihove ceste ravne.... Ravno nasprotno :hmm:

Sicer pa, da ne bo pomote - Prekmurje mam rad, veeeliko dobrih žurk je bilo in veliko :beer1: sem spil tam...

Objavljeno

To pa dobiš, k daš na motor prekmurca, kjer imajo vse ravno.

Se pripelje v ovink in pade v 10 m.

:lol:

Joke, joke, pa brez zamere.

prideš ti 1x s tem tenere-tom do mene ?

Objavljeno

Če poznaš kake dobre poti, potem tut lahko kdaj poleti uletim,

Kaj vabiš na furo ?

Lahko tut organiziraš kak enduro ride in se z veseljem pripeljemo v vaše konce.

S čim se pa ti voziš?

Sicer pa razloži čemu točno ti to vabiš, da se ne bi vozil kot kako tele do tebe, zato da me s frendi scebaš, ker morda štosa nisi predobro sprejel. :whistle:

Objavljeno

Če poznaš kake dobre poti, potem tut lahko kdaj poleti uletim,

Kaj vabiš na furo ?

Lahko tut organiziraš kak enduro ride in se z veseljem pripeljemo v vaše konce.

S čim se pa ti voziš?

Sicer pa razloži čemu točno ti to vabiš, da se ne bi vozil kot kako tele do tebe, zato da me s frendi scebaš, ker morda štosa nisi predobro sprejel. :whistle:

Prekmurje je taprau za enduro. meso iz tunke prijazni ljudje, ki te ne pustijo žejnega. Noči so kratke, drug dan glava boli. Motor nikar ne jemlji s sabo.

Se hecam. Ne upoštevaj moje izkušnje, to je blo pred 30 leti.

Če vam bo kaj ratalo pridem zraven. če bo enduro preveč hard, še zmeri lahko posežem po tunki in šmarnici.

Objavljeno

lahko se zmenimo, pridete in se zapeljemo enduro, soft, hard

na koncu pa naredimo mali piknik, lahk vse organiziram, man dober plac, :music1: , drugo pa se nabavi, sam ljudi je treba

Ni3ous, sploh ni panike vzel sem kot sem vzel, saj tu tak noben ni kaj posebej resen, tak da...

Objavljeno

Če poznaš kake dobre poti, potem tut lahko kdaj poleti uletim,

Kaj vabiš na furo ?

Lahko tut organiziraš kak enduro ride in se z veseljem pripeljemo v vaše konce.

S čim se pa ti voziš?

Sicer pa razloži čemu točno ti to vabiš, da se ne bi vozil kot kako tele do tebe, zato da me s frendi scebaš, ker morda štosa nisi predobro sprejel. :whistle:

v bistvu, ne vem kaj točno to pomeni "scebaš" ?

Objavljeno

Scebal je fizični obračun.

Prekmurje je super.

Tam okol goričkega bi blo sploh zanimivo kake steze najt.

Zgleda kar mikavno, le da še nisem z motorjem po tistih koncih telovadi, z avtom pa vsak mesec..

Če bo kdo organiziral pridemo a ne.

Objavljeno

Scebal je fizični obračun.

Prekmurje je super.

Tam okol goričkega bi blo sploh zanimivo kake steze najt.

Zgleda kar mikavno, le da še nisem z motorjem po tistih koncih telovadi, z avtom pa vsak mesec..

Če bo kdo organiziral pridemo a ne.

jaz organiziram, da vidimo če maš jajca da prideš

Objavljeno

že ni nobene reakcije

Objavljeno

Če si za prijetno druženje mal motoriranja in kak debata ni problema, če ba bi rad preverjal kdo ima večja jajca, potem se pa kar sam vozi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če si za prijetno druženje mal motoriranja in kak debata ni problema, če ba bi rad preverjal kdo ima večja jajca, potem se pa kar sam vozi.

:yea1:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo poslal vsem.

Sicer pa sem za link zvedel od Diskowa... tko da hvala gre njemu.

Vem da malce pozno, vendar bi tudi jaz prosil za ta link, če je še mogoče!!

Hvala že vnaprej!!

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Fantje, da ne bom preveč iskal po forumu; ali je kdo že kdaj omenil domžalsko progo ?

Kaj se tam dogaja ? Ali je kdo na forumu, ki tam tudi vozi ?

S kolegom razmišljava kupit dve "podrtiji" in probat vožnjo v blatu :naughty:

Za posladek včerajšnja tekma v Orehovi vasi (pazi, na fotografiji so dekleta :boobies: )

Objavljeno

Tako pa je bilo včeraj v Orehovi vasi :notworthy:

:naughty:

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

izgleda to fajn

sem bil pa sam na terenu-progi, kjer so 3 različne cross steze, okol pa je enduro proga05112011183.jpg05112011200.jpg

Objavljeno

enduro proga pa

ena izmed začetek proge

05112011192.jpg05112011192.jpg05112011189.jpg

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Da malce obudim temo. Tudi mene počasi vleče z asvalta, seveda pa za vsako prelivanje teorije v prakso potrebuješ tudi motor. Zanima me par malenkosti:

1. Koliko moči začetnik dejansko potrebuje?

2. S kakšnimi hitrostmi se v resnici vozi po makadamu, kolovozih in gozdu?

3. Ali bi bilo za začetek dovolj kakšna Honda xl 125 4T 8 kilovatov/desc 100 kg, končna hitrost nekih 90 km/h... Kam se s takim motorjem sploh lahko prileze? Je to sploh uporabno za neke nežnejše vožnje?

Objavljeno

Za 100 kg bi rekel, da 125 4T presvoh, 250 pa bi ze slo. Rabis mal vec navora, da ce nimas zadost ravnine da splezas kak breg. Pa se zanimiv je da v kakem maked. ovinku mal posrek skoz njega.

125 bos prevec ozemal in bo hiter crknila

Objavljeno

Drugače sem pa nekaj takega iz linka spodaj gledal. Izkodišče mi je bilo, da ima motor veliko avtonomijo, pa da ga lahko poberem še po tretjem padcu... Prav daleč skakal ne bom - EMŠO tega več ne dovoli. Morda me še najbolj zanima, ali se me bo družba s takim motorjem hitro naveličala, če me bo morala čakat, zato tudi sprašujem, kako hitro se vozi na takšnih in drugačnih furah.

Evo link: http://dayerses.com/honda-xl-125-r.html

Se zadeva da reševati tudi z večjim zobnikom zadaj?

Objavljeno

Da malce obudim temo. Tudi mene počasi vleče z asvalta, seveda pa za vsako prelivanje teorije v prakso potrebuješ tudi motor. Zanima me par malenkosti:

1. Koliko moči začetnik dejansko potrebuje?

2. S kakšnimi hitrostmi se v resnici vozi po makadamu, kolovozih in gozdu?

3. Ali bi bilo za začetek dovolj kakšna Honda xl 125 4T 8 kilovatov/desc 100 kg, končna hitrost nekih 90 km/h... Kam se s takim motorjem sploh lahko prileze? Je to sploh uporabno za neke nežnejše vožnje?

Moje izkušnje z endurom so borne...ampak so ble pa ure na njih strašno študiozne :D Koncentracija je bla velika hehe.

Po moje, te tale 125 zvleče marsikam, ampak....to ni TO. Vozil sem Trailway? Yamahco z debelo gumo zadej? 125 4t....to je u resnici mal močnejš kot tomos. Po makadamu kruzaš počas, in v kakšno strmo vlako ne greš. Tam je stvar hitro v zadregi, oziroma v prvi brzini na sklopki.

Minimum na čemr sm se jaz mel fajn, je bla husa 350 4t. Motor je zadost močn za vse razmere, kak transfer po makadamu, 30Km, ni tako dolgočasen. in za začetk je fino, da te ne poskuša ubit. KTM 520.....ja ni mi bil všeč. preveč rukanja. ko mal "tiščiš" in te strese, morš res pazit na gas, ker stvar pač popizdi. če ti ga mal uzame spod riti in ti stegne roke.....zajebano zajebano.

Po moje, kak 450 more bit taman. pa enduro, ne kros.

Objavljeno

No sej jaz bi tudi rajši 250, samo ni nič uporabnega, če se pa že najde, pa hočejo ljudje za 20 let stara pregonjena jajca skoraj pol cene 4 leta stare "novotarije", ali pa nima papirjev...)))

Objavljeno

No sej jaz bi tudi rajši 250, samo ni nič uporabnega, če se pa že najde, pa hočejo ljudje za 20 let stara pregonjena jajca skoraj pol cene 4 leta stare "novotarije", ali pa nima papirjev.. .)))

Vrjamem.....ampak ce bi si jaz kupil 125 je to stran fuknen dnar. Pa ne ker sm Stanovnik.... vajeni smo motorjev saj ni vazno kje vozis. . Motor je motor. Nekje se to spremeni in postane moped. tud moped ma svoj car, ampak motor pa ni. To ma mord 10 konj. obracajmo kakor hocemo, je cifra prava za skuterck.

Po XTejko 600 za jurja....pa se lahk peles, mas avtonomijo.....

Objavljeno

Ima kdo kak predlog za alternativo hondi CRF250L?

Oziroma, ali mi lahko kdo razloži koliko bolj "nekultiviran" je v primerjavi s tema dvema recimo KTM 250 EXC F?

In ali je Suzukijev DRZ 400 E user friendly ali je samo kos starega železja?

Objavljeno

Če se boš vozil večinoma po makadamu,širših gozdnih vlakah in podobnih poteh potem si lahko ogledaš tudi kakšne soft endure (XT 600, LC4 620 ipd) ampak, če si želiš iti na kakšen bolj zahteven teren, potem boš s takim motorjem težko kam priplezal. 125 4T ti ne bi priporočal, ker ti bo z njim dolgčas sploh na makadamu, če že gledaš 125, potem mogoče 2T samo ne bo za kakšne daljše ture, razen če boš imel s seboj v nahrbtniku nekaj mešanice. Če si trdno odločen za 4T potem je najboljša izbira 250, da se naučiš pravilne tehnike vožnje, je pa res da je izbira dokaj majhna, vsaj kar se tiče endur. Vožnja po terenu tahteva kar nekaj kondicije in če si boš izbral premočan motor te bo dokaj hitro utrudil in namesto, da bi ti peljal motor bo on tebe, to pa najbrž veš kam potem pelje. Posledično se ti bo lahko vse skupaj zamerilo. Kot je bilo že zgoraj omenjeno raje poišči enduro kot kros, ker je med njima kar nekaj razlik. Res da so kros motorji cenejši ampak je vzdrževanje dražje.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!