Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Strominator

Enduro Off road - osnove voznje v teoriji in praksi

Recommended Posts

Parus

Sem pogledal oba DSR-ja, in imam za začetek samo eno vprašanje.

Kje v Sloveniji bi se dalo trenirat tiste vaje, ki jih tip pove na začetku. Žal nimam nikjer nobenega travnika v lasti, tako da je že osmica iz vprašanja, da o tistih rockerjih sploh ne začnem.

Torej ali je kje vsaj približni primeren prostor (verjamem, da legalnega ni), kakšni kamnolomi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

eno tehnično vprašanje, ki se nanaša na prakso

če začneš peljat in je levi ovinek, se je zgodilo da si padel

na katero stran padeš ? na levo stran ali na desno ?

vsako stran obrazloži

Share this post


Link to post
Share on other sites
Basko

Pri levem ovinku padeš na levo in sicer zaradi izgube oprijema sprednje ali zadnje gume. Tipični primeri so pesek, mokra trava, blato, korenine, led,... kjer kolo izgubi oprijem, zato gre kolo naravnost namesto v ovinek. Tudi preveč gasa na slabi podlagi lahko povzroči padec zaradi izgube oprijema zadnje gume, pri levem ovinku spet na levo.

Seveda lahko pri levem ovinku padeš tudi na desno - primer pri highsiderju, ko zadnje kolo izgubi oprijem, ti popraviš smer in po možnosti zapreš gas, zadnje kolo pa spet dobi oprijem, sledi kompresija zadnjega vzmetenja in takoj zatem (če sediš) te lahko izstreli v zrak in padeš na desno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Štuhec tvoje vprašanje je bilo zastavljeno precej splošno / površno in temu primeren je bil potem tudi odziv.

Na tako vprašanje ni univerzalnega odgovora, je preveč spremenjljivk.

Že samo zakaj ti odnese prednji konec je veliko opcij, zakaj zadnjega, jih je še enkrat toliko, potem kak položaj/težišče na motorju si imel v tistem trenutku, potem ali si v tistem momentu dodajal gas, ali si zaviral, ali si zaviral na sprednjo, morda na zadnjo... kam si nagibal motor takrat....in še marsikaj je odvisnega in možni odgovori se lahko kar potencirajo.

In če se nisi toliko potrudil, da bi postavil natančno vprašanje, ne pričakuj, da se bo kdo drug potrudil bolj od tebe in ti na široko razlagal vse možne variante, ki so tu v igri.

MS pa je vreden toliko, kot so vredni posamezni člani na MS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

glej

jaz sem sem edino rekel da sem se začel peljat, čez 1o m levi ovinek in potem od začetka ko sem se začel 15 m padec

in padec je bil čez 15 m, to je vse kaj sem rekel

so pa napisali da mi je zaradi pospeševanja (bil je tudi klanec navzgor) spodneslo in padel na desno

Me pa zanima kako lahko nekdo kaj takega trdi da je res tako

zato sem jaz tudi dal samo take podatke

Share this post


Link to post
Share on other sites
madkupe

glej

jaz sem sem edino rekel da sem se začel peljat, čez 1o m levi ovinek in potem od začetka ko sem se začel 15 m padec

in padec je bil čez 15 m, to je vse kaj sem rekel

so pa napisali da mi je zaradi pospeševanja (bil je tudi klanec navzgor) spodneslo in padel na desno

Me pa zanima kako lahko nekdo kaj takega trdi da je res tako

zato sem jaz tudi dal samo take podatke

če se še tako trudim nisem sposoben razvozlati poteka tvoje vožnje in padca

:stupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

po 10 m je levi ovinek in potem čez 5 m v ovinku padec

so napisali drugi: zaradi pospeševanja spodneslo zadnje kolo in padec je sledil na desno

kako lahko nekdo trdi tako, da se je res tako zgodlo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Strominator

prvi korak sem naredil z ogledom nekaj video v preteklih tednih

drugi korak sem naredil pretekle dni, ko sem namestil karoo t

v petek sem sel na prvo "terensko" voznjo letos z novimi gumami :)

odlicno, zakon, to je to, kaj sem tako dolgo cakal z namestitivijo,.... :) :) :)

ju3 dopoldan pa morda vaditi kar je bilo videti v videih DSR do kosila, potem pa bom tako utrujen in za v posteljo popoldan :)

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

če se še tako trudim nisem sposoben razvozlati poteka tvoje vožnje in padca

:stupid:

in še vedno ne moreš razvozlat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi61

in še vedno ne moreš razvozlat ?

Če čez 10 m padeš v ovinku; je boljše da ne voziš motorja!!

Edited by bambi61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

To pa dobiš, k daš na motor prekmurca, kjer imajo vse ravno.

Se pripelje v ovink in pade v 10 m.

:lol:

Joke, joke, pa brez zamere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

To pa dobiš, k daš na motor prekmurca, kjer imajo vse ravno.

Se pripelje v ovink in pade v 10 m.

:lol:

Joke, joke, pa brez zamere.

:D:yea2:

brezveze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Ne pozabi na prometni znak delo na cesti, kjer je diskriminacija na polno; moški dela in to težaško delo, ženska pa verjetno brusi kremplje v pisarni s kofetom na mizi. 
    • jskrablin
      @ligenjček - pridi pa zvozi pentljo iz Lj obvoznice na štajersko AC pri 200 km/h. Al pa taisto, s katere je on nesrečni kamionar odletel. Pogoj je edino relativno povprečen avto, ki spravi skup 200 km/h. Do prometnih nesreč prihaja zaradi neupoštevanja pravil. Bi si upal trditi da je izredno malo nesreč, pri katerih so vsi storili vse prav, pa je prišlo do sranja zaradi nekega popolnoma objektivnega zunanjega faktorja. Ovi avto na posnetku se ni peljal 60km/h. Niti 80 km/h. Da takole s smeri zbiješ vozilo, ki je nekajkrat težje od tvojega, se je treba kr malo potruditi. Pa tudi razmere niso bile zelo slabe, dežja je že par dni dovolj, morebitna umazanija je že zdavnaj oprana s ceste. Če pa tja not vletiš ko da je suho in sredi poletja, so pa hitro težave. Btw, razlika med max hitrostjo večine kamionov na AC in teboj pri 200 km/h je tam nekje med 100 - 110 km/h. To je veliko. Po prazni AC gre tud 300 (dokler te kaka zjebana dilatacija na viaduktu ne izstreli v zrak), po AC z ostalim prometom je 200 km/h izzivanje usode. Slej ko prej te nekdo bo spregledal in ne bo prostora za reagirat. Spektakularen rezultat je garantiran. Pa tudi kolker so do sedaj delali simulacij ti vožnja, ki je bistveno hitrejša od ostalega prometa ne prinese kaj veliko časovne prednosti. Kar je logično, prav dosti hitreje od povprečja ostalih na malo bolj zasedeni cesti pač ne gre. 
    • Kmet2
      Uf super, spet bo razpis napisan za določeno osebo in z posebnimi pogoji, ki bodo pasali le dotični osebi ,,,,top in to vse za varnost In namesto, da bi vlagali v prometno infrastrukturo tam kjer je to potrebno "Šivilja" blodi o semaforjih z žensko podobo svetlobnega telesa na semaforju za pešce, da ne bi bilo diskriminacije........osebno mislim spet kraja državljanov na grotesken način. če res nimamo drugih problemov v cestni infraskrukturi pa naj bojo še kiklce na semaforjih za prehod pešcev čez cesto.......jebe lud zbunjenog ......
    • J.a.m.e.s
      🤢 https://www.slovenskenovice.si/kronika/na-tujem/clanek/pozor-vznemirjajoc-video-migrant-na-dvoriscu-spolno-zlorabil-psa-248947
    • bobi1001
      ILirska bistrica je raj za migranTE
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!