Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Strominator

Enduro Off road - osnove voznje v teoriji in praksi

Recommended Posts

Parus

Sem pogledal oba DSR-ja, in imam za začetek samo eno vprašanje.

Kje v Sloveniji bi se dalo trenirat tiste vaje, ki jih tip pove na začetku. Žal nimam nikjer nobenega travnika v lasti, tako da je že osmica iz vprašanja, da o tistih rockerjih sploh ne začnem.

Torej ali je kje vsaj približni primeren prostor (verjamem, da legalnega ni), kakšni kamnolomi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

eno tehnično vprašanje, ki se nanaša na prakso

če začneš peljat in je levi ovinek, se je zgodilo da si padel

na katero stran padeš ? na levo stran ali na desno ?

vsako stran obrazloži

Share this post


Link to post
Share on other sites
Basko

Pri levem ovinku padeš na levo in sicer zaradi izgube oprijema sprednje ali zadnje gume. Tipični primeri so pesek, mokra trava, blato, korenine, led,... kjer kolo izgubi oprijem, zato gre kolo naravnost namesto v ovinek. Tudi preveč gasa na slabi podlagi lahko povzroči padec zaradi izgube oprijema zadnje gume, pri levem ovinku spet na levo.

Seveda lahko pri levem ovinku padeš tudi na desno - primer pri highsiderju, ko zadnje kolo izgubi oprijem, ti popraviš smer in po možnosti zapreš gas, zadnje kolo pa spet dobi oprijem, sledi kompresija zadnjega vzmetenja in takoj zatem (če sediš) te lahko izstreli v zrak in padeš na desno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Štuhec tvoje vprašanje je bilo zastavljeno precej splošno / površno in temu primeren je bil potem tudi odziv.

Na tako vprašanje ni univerzalnega odgovora, je preveč spremenjljivk.

Že samo zakaj ti odnese prednji konec je veliko opcij, zakaj zadnjega, jih je še enkrat toliko, potem kak položaj/težišče na motorju si imel v tistem trenutku, potem ali si v tistem momentu dodajal gas, ali si zaviral, ali si zaviral na sprednjo, morda na zadnjo... kam si nagibal motor takrat....in še marsikaj je odvisnega in možni odgovori se lahko kar potencirajo.

In če se nisi toliko potrudil, da bi postavil natančno vprašanje, ne pričakuj, da se bo kdo drug potrudil bolj od tebe in ti na široko razlagal vse možne variante, ki so tu v igri.

MS pa je vreden toliko, kot so vredni posamezni člani na MS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

glej

jaz sem sem edino rekel da sem se začel peljat, čez 1o m levi ovinek in potem od začetka ko sem se začel 15 m padec

in padec je bil čez 15 m, to je vse kaj sem rekel

so pa napisali da mi je zaradi pospeševanja (bil je tudi klanec navzgor) spodneslo in padel na desno

Me pa zanima kako lahko nekdo kaj takega trdi da je res tako

zato sem jaz tudi dal samo take podatke

Share this post


Link to post
Share on other sites
madkupe

glej

jaz sem sem edino rekel da sem se začel peljat, čez 1o m levi ovinek in potem od začetka ko sem se začel 15 m padec

in padec je bil čez 15 m, to je vse kaj sem rekel

so pa napisali da mi je zaradi pospeševanja (bil je tudi klanec navzgor) spodneslo in padel na desno

Me pa zanima kako lahko nekdo kaj takega trdi da je res tako

zato sem jaz tudi dal samo take podatke

če se še tako trudim nisem sposoben razvozlati poteka tvoje vožnje in padca

:stupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

po 10 m je levi ovinek in potem čez 5 m v ovinku padec

so napisali drugi: zaradi pospeševanja spodneslo zadnje kolo in padec je sledil na desno

kako lahko nekdo trdi tako, da se je res tako zgodlo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Strominator

prvi korak sem naredil z ogledom nekaj video v preteklih tednih

drugi korak sem naredil pretekle dni, ko sem namestil karoo t

v petek sem sel na prvo "terensko" voznjo letos z novimi gumami :)

odlicno, zakon, to je to, kaj sem tako dolgo cakal z namestitivijo,.... :) :) :)

ju3 dopoldan pa morda vaditi kar je bilo videti v videih DSR do kosila, potem pa bom tako utrujen in za v posteljo popoldan :)

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

če se še tako trudim nisem sposoben razvozlati poteka tvoje vožnje in padca

:stupid:

in še vedno ne moreš razvozlat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi61

in še vedno ne moreš razvozlat ?

Če čez 10 m padeš v ovinku; je boljše da ne voziš motorja!!

Edited by bambi61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

To pa dobiš, k daš na motor prekmurca, kjer imajo vse ravno.

Se pripelje v ovink in pade v 10 m.

:lol:

Joke, joke, pa brez zamere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

To pa dobiš, k daš na motor prekmurca, kjer imajo vse ravno.

Se pripelje v ovink in pade v 10 m.

:lol:

Joke, joke, pa brez zamere.

:D:yea2:

brezveze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DinDiin
      Jaz sem spodaj fasal pri trgovini ob cesti... Lih za motor plac, pa mu je verjetno ze slinca potekla ko me je videl parkirat, ko odneses pete pa hopla iz sencke mal podelat in nazaj 😁
    • mcgiver
      Čeprav sem pred dvemi leti kupil kupil konkurenta MS, mi slednja še vedno ne da spati. Je kdo zainteresiran za kakšno furco z menjavo?
    • RobiRoberto
      Še nekaj, da si malo olajšam dušo.    Sestri sem pravkar poslal mail z naslednjim besedilom: najlepša hvala, da je bila mama v soboto "predristana" od kolen do prsi in škoda da je nisem fotografiral ... če ne bi bilo zore doma, je jaz v takem stanju sigurno ne bi znal in zmogel urediti ...
    • smasher
      Torej, kako se štuka kovinske zavorne cevi, oziroma popravlja? Je kakšno orodje za poštukat kovinske zavorne cevi pa da ni rpedrago. Ne morem it do majstra za zavore, ker je vozilo doma na klocnih in morem demontirat glavni zavorni cilinder, ampak kljub uporabi ključev za zavorne cevi en vijak ne popusti, oz se je obrnu in ni možnosti da bo ponovno uporaben. Torej čeprerežem cev za dobit dol zavorni cilinder, kakšne so opcije za poštukat doma ? Kaj lota se lahko te cevi?
    • CibaJr
      Recimo da je za V7 nekje 100€ manj če ima pol manj ventilov in 1.5l manj olja? Vidim v uradnem maintenance schedule se menja olje v menjalniku na 60k v kardanu pa na 20. Je na Stelviu to drugače?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!