Skoči na vsebino

Jadranska magistrala


jemcek
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

KORISTNE POVEZAVE (klikni me):

*vremenska napovedMeteo Hrvaška , Ilmeteo EU , ventusky-padavine, veter interaktivna mapa

*razmere na cesti: HAK  *gibanje padavindež in oblaki , Yr *veterWindy,  *livecam: kamere hrvaška , kamere live HR  radarji: https://m.hak.hr/map.asp?t=880&g=0 

datoteke za radarje by Snečer

BEST OF JADRANKA (jagodni izbor iz teme jadranska magistrala, ter povezave na potopise okrog jadranke, otokov itd..)

Priporočene objave

Objavljeno 16. May 2015 - 16:29

tonystx, on 16 May 2015 - 12:10, said:snapback.png

in kolk mora pihat, da zaprejo cesto ?

pri ca 10 m/s

------------------------

A lahko kdo iz konkretnih izkušenj pove kako je s tem (ali pa da link, če je bilo že obrazloženo):

 

Kako je označeno, da je Jadranka "zaprta" (predvidevam, da potem to velja prvenstveno za vozila s cerado, priklopniki.. .)?

A je že kdo bil na cesti v trenutku ko je močno pihalo, pa je spregledal opozorilo? A se da v takem primeru recimo z motorjem vseeno peljat, ampak s precej nižjo hitrostjo? Kje je najbolj nevaren odsek (okrog Senja?)

Hvala za info.

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se enkrat vracal domov, pa sem se po ravnem skoraj po kolenu vozil.....ne zdej cist dobesedno uzet.....ampak je res tolk pihal, da bi rajs parkiral. Pa nisem nobenega opozorila videl al karkoli. Ko sem domov prisel, sem bral, da je bla zaprta. Ampak ok.....verjetno sem sel mimo, ko so odprli....sam pihal je se zmer k prasica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opozorila ne moreš spregledat tale rampa je preko pol "tvojega" voznega pasu (teh ramp je na jadranki več).

Vozila so "rangirana" in je točno določeno za koga je kdaj in kateri odsek zaprt (objava v medijih). Teoretično te GPS, če ima vgrajen TMC obvesti o zapori.

Cesto pač zaprejo, ko za "večino" uporabnikov neke skupine, tudi zaradi karakteristik vozila, postane vožnja nevarna.

 

V času vojne sem parkrat vozil motor, še po stari jadranki, po takšni Burji, da je bilo skoraj nemogoče obdržati motor, ko sem stal. Medtem, ko je pri hitrosti 40-50km/h nekako šlo. Vendar to so le trenutni močni sunki.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani v začetku oktobra sva naletela na zaporo v Senju točno na tem mestu, ki ga je pokazal MiNa, vendar ni bilo rampe čez vozni pas. Bil pa je znak prepovedan promet in dopolnilna tabla z narisanim avtobusom, avtodomom in motociklom, vse skupaj pa opremljeno še z rumeno utripajočo lučjo. Sva se ustavila na bencinski črpalki, da bi se pozanimala, če je za tvegat (kazen, ker pihalo ni zelo). Medtem se je namreč mimo odpeljala čredica treh avtodomov. No, iz smeri Karlobaga se je pripeljal možakar s kombijem in povedal, da imajo to četico, nedaleč od rampe, že v delu policisti...

 

Ni bilo druge, kot v notranjost in za Velebitim proti Gospiču.

 

Ko sva se vračala je bil enak znak na izhodu iz Senja v smeri Rijeke. Ampak se je takrat v tej smeri odpeljala gruča kakšnih petnajstih Avstrijcev na motorjih in sva si rekla: Če si bojo vzeli čas za toliko ljudi pa naj si ga. Poleg tega res ni močno pihalo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak kot Mina piše, 1 razred vozil zaprejo s tablami in rampo, če te polcaj ustavi se lahko malce izgovarjaš, da si spal v točno prvem selu pred tem ko te je ustavil. Ker sem otrok "burje" lahko tole povem:

-za neiskušene, je bolje ne se voziti, ker si v nasprotnem lahko hitro v zidu

-za iskušene, burja ni problem, tja do nekih 100km/h (sunki), se da lepo vozit, važno ,da mehko voziš in se nepretirano ne upiraš sunkom, kar pomeni da si ponavadi po celem pasu

-za iskušene, burja je severovzhodnik, kar pomeni, če greš dol (proti Dinkotu) je ponavadi prvi del ovinka miren, pri izhodu pa fašeš sunek, ki te hitro strese lahko na drugo stran, oziroma u grmoule :D

-za iskušene, burja ni tak problem, kot so potem kazni in vožnja čez Gospič (preverjeno) :(

-za iskušene, burja je problem, ker ne moreš uživati v ovinkih in pa je problem, ko prehitevaš vse neiskušene ki so isto po celem pasu, vendar pri hitrosti 40km/h

 

odpeljal sem Vipavsko dolino, ko je pihalo 140km/h in ne bom več, bilo je krepko nevarno...štartal sm s hitrostjo 60km/h, nakar je hitro padlo na 40km/h in vozil pod kotom 45 stopinj. Bil sem po celem pasu, pa še nasprotivozeča vozila so ponavadi nevarna, ker ti odrežejo veter in v trenutku zletiš proti smeri od kjer piha.

 

povzetek: burja ni fajn, sploh pa ne za jadranko, ker ni več uživancije, se pa da, če je nujno. Dejansko predlagam, v kolikor piha, da se v Senju užge čez velebit, pa odzadaj preko Gospiča na Gračac, potem pa kamorkol

 

264038_387072238029001_606260436_n.jpg?o

 

404001_387071661362392_499457575_n.jpg?o

 

Jaz sem, prvi mesec ko sem naredil izpit, odpeljal to tvojo dolino pri hitrosti vetra (sunkov) 101kmh (vsaj toliko je pisalo na tabli mislim da v Ajdovščini, ne vem kok je to verodostojno), ampak je blo čist prehudo zame... Tko da, po burji, sem sam še za u krevet :)

 

ps. sorry za off topic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34, on 18 May 2015 - 16:20, said:

.... povzetek: burja ni fajn, sploh pa ne za jadranko, ker ni več uživancije, se pa da, če je nujno. Dejansko predlagam, v kolikor piha, da se v Senju užge čez velebit, pa odzadaj preko Gospiča na Gračac, potem pa kamorkol

-------------------------------------------------

 

Če prav razumem je najbolj nevaren odsek (v smislu burje) nekje na relaciji Senj-Karlobag. In v teh dveh krajih so tudi odcepi, kjer se v takih primerih preusmeriš čez Velebit...

Po Jadranki sem šel že vsaj 50x, ampak nikoli z motorjem. Letos mislim enkrat odmotorirat do Šibenika, pa po notranjosti nazaj...

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... povzetek: burja ni fajn, sploh pa ne za jadranko, ker ni več uživancije, se pa da, če je nujno. Dejansko predlagam, v kolikor piha, da se v Senju užge čez velebit, pa odzadaj preko Gospiča na Gračac, potem pa kamorkol

-------------------------------------------------

 

Če prav razumem je najbolj nevaren odsek (v smislu burje) nekje na relaciji Senj-Karlobag. In v teh dveh krajih so tudi odcepi, kjer se v takih primerih preusmeriš čez Velebit...

Po Jadranki sem šel že vsaj 50x, ampak nikoli z motorjem. Letos mislim enkrat odmotorirat do Šibenika, pa po notranjosti nazaj...

Tako je, najbolj nevarno in tudi zapirajo Senj-Karlobag, včasih pa še do Starigrada. Prej in potem ponavadi ni zaprto in tudi burja izgubi nekaj na moči. Primer, cesta je pod Velebitom zaprta, v Zadru je pa mirno.  Iz Senja in iz Karlobaga se da zaviti preko velebita na Gospič, sicer pa se splača kdaj tut tja pogledat pa čeprav ni burje, namreč razgledi z Velebita so veličastni, cesta za Velebitom je pa tudi zelo lepa in hitra.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitrjš pelješ bol je motor stabilen, fizika pa to, drugač je pa kazen 250 kun ( 500 u pola ). Rampe so tri, v Senju, v Karlobagu in Mariji Magdaleni. Je pa problem, ko greš iz Sarigrada proti Karlobagu in rampe v Mariji .... ne postavijo, ker se jim ne da ( je kao daleč ), nekaj km naprej kjer sta dve gostilni v levem ovinku ( na desni strani ) malo naprej pa je večja avtobusna postaja, tam je steber z opozorilno rumeno utripajočo lučjo ( ob močnejšem vetru jo prižgelo na daljavo ) z pripadajočo tablico za katero vrsto motornih vozil je prepoved (cca 350 x 350 mm ) in ker so skale tam tudi rujavo rumene in če nisi pozoren ( ne veš da je tam ) jo sigurno spregledaš, v Lukovem Šugarju pa potem veselo kasirajo, in ko jim daš 250 krznenih životijica se lahko z pooblastilom veselo voziš dalje, seveda če nisi preveč pameten in trobezlješ nesmisle, potem pa moraš naložit motorin na šlep službo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitrjš pelješ bol je motor stabilen, fizika pa to, drugač je pa kazen 250 kun ( 500 u pola ). Rampe so tri, v Senju, v Karlobagu in Mariji Magdaleni. Je pa problem, ko greš iz Sarigrada proti Karlobagu in rampe v Mariji .... ne postavijo, ker se jim ne da ( je kao daleč ), nekaj km naprej kjer sta dve gostilni v levem ovinku ( na desni strani ) malo naprej pa je večja avtobusna postaja, tam je steber z opozorilno rumeno utripajočo lučjo ( ob močnejšem vetru jo prižgelo na daljavo ) z pripadajočo tablico za katero vrsto motornih vozil je prepoved (cca 350 x 350 mm ) in ker so skale tam tudi rujavo rumene in če nisi pozoren ( ne veš da je tam ) jo sigurno spregledaš, v Lukovem Šugarju pa potem veselo kasirajo, in ko jim daš 250 krznenih životijica se lahko z pooblastilom veselo voziš dalje, seveda če nisi preveč pameten in trobezlješ nesmisle, potem pa moraš naložit motorin na šlep službo.

Hitreje kot pelješ slabše je ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na portal HAK - hrvatski autoklub pogledas putne informacije. Ce imas pametni telefon si nalozis aplikacijo. Na njej imas obilo info, o razmerah na cestah, mejah, kamere, cene goriv itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si mankal v šoli pri fiziki ? Hitreje se pelješ, hitreje se vrtita kolesi, posledično je vstrajnostni moment motocikla večji, sunek vetra te bistveno manj nagne in zato ob sunku bistveno manj zaviješ ( po vaši logiki ) te manj premakne.

https://www.youtube.com/watch?v=8H98BgRzpOM

Se strinjam z vztrajnostim momentom. Ne strinjam se pa z vplivom vetra z večanjem hitrosti ;) Če mi ne verjameš lahko probaš živim v NG in verjemi da sem že velikokrat vozil v vetru enako je pri letalih ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitrjš pelješ bol je motor stabilen, fizika pa to, 

jp, zato je v primeru burje v vipavski dolini priporočena hitrost 200km/h...zarad varnosti :P

in fizike, valam se :P :P

 

a ti moram, razložit, kako je z vetrom in burjo, al boš sam mal po netu prebrskal?

 

Nadalje: kazen je bila 500, mogoč so znižali k fajn služijo :D pa tut naprej ni pustil, ampak čez hrib.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z vztrajnostim momentom. Ne strinjam se pa z vplivom vetra z večanjem hitrosti ;) Če mi ne verjameš lahko probaš živim v NG in verjemi da sem že velikokrat vozil v vetru enako je pri letalih ;)

Ne rabi probat, lahko tudi fiziko za 5 razred odpre, pa preveri kako je z gibanjem telesa ob različnih hitrostih, ko nanj deluje bočna sila. (tut ta spremenljiva)

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa je bilo že ogromno debat in prepričevanj na to temo in to ponavadi s strani takih ka si niso bli zmožni sami niti čika pržgat pred vertigotom (wajdušna) ko je ene 80km/h pihalo (večinoma ljubljančani )  :hooray:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa je bilo že ogromno debat in prepričevanj na to temo in to ponavadi s strani takih ka si niso bli zmožni sami niti čika pržgat pred vertigotom (wajdušna) ko je ene 80km/h pihalo (večinoma ljubljančani )  :hooray:

Kaj maš spet komplekse  :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!