Skoči na vsebino

Honda NC 700/750


Priporočene objave

Objavljeno

Meni je všečen. Odlična moč za te kubike (navor), zanimive rešitve; "rezervar" in prostor za prtljago (čelado), ter pogruntano težišče. Ni pa mi všeč, ker je za dva nekoliko prešvoh. Odličen, "žameten" glas & premalo vetrne zaščite (vsaj zame), za mojo kilometrino, kakor leta.

Za eventuelne padce pa je več kot prikladen, saj ob zdrsu nimaš razen krmila, ročk in izpuha kaj poškodovati.

Za začetnike in uživače; super! Ne dvomim pa v hondino tehnologijo.

Cena (z ABS) 6.700 EUR pa je več kot konkurenčna!

Objavljeno

Meni tudi, seveda rdeča ...

post-12027-0-76856500-1322305748_thumb.jpg

Objavljeno

50 konjev za 700 kubikov ni glih odlična moč no..

kako se bo v praksi izkazal bomo pa vidl..

Objavljeno

tudi meni se oblika in praktičnost zelo dopadeta pri tem motorju... :OK:

a 60nm navora je dovolj za teh 50 konjev? - verjetno morš kar šaltat skoz... :hmm:

Objavljeno

črna če nimaš 1000ccm itak moreš stalno šaltat :lol1:

Objavljeno

Vodja projekta Soya Uchida je izjavil sleeče "I got a hacksaw and cut a Jazz engine in half, but it really didn’t run very well, so we had to put some more work into the NC700X." Pogonski agregat ima kopico nekonvencionalnih rešitev za motor, ki naj bi bil predvsem vačen. več o tem tukaj...

Sicer pa zanimiva stvarčica (integra, 700x in 700s so pod "kožo" praktično enaki)

Objavljeno (popravljeno)

črna če nimaš 1000ccm itak moreš stalno šaltat :lol1:

ma ne bom tok šaltala! :grrr sej je baje ta tut avtomatik na voljo ;) če ne bom pa burgmana vozila :D

Popravljeno . Popravil črna strela
Objavljeno

Odlična moč za te kubike (navor),

CBF 500 doseže večjo moč in nižji navor iz 200 kubov manj, pa nisem slišal, da kdo sprašuje po več navora in manj moči.... (pa je v ponudbi že od pamtiveka) :doze:

baš i nije neko cviječe tota integra, pa že dejstvo da je skuter mašina dosti pove o tej zadevi.... O:-)

Po mojem bo motor dosegel enak "uspeh" kot FMX 650 :SS

Objavljeno

Ste prebrali mnenje tistih, ki so ta motor vozili? Sem vam prilepil bljižnico. Kratek citat "It feels like an 80bhp engine until you start to rev it and look for that 80bhp, then it goes flat and feels like a 40bhp engine instead".

Tudi za takšne motorje se bodo našli kupci še posebej zaradi relativno nizke cene....

Sicer pa vsakemu svoje kdor "rabi" več moči bo pač pogledal po 1000, 1200, 1400, 1600 .... kubikih

srečno in lepe sanje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

"Who’s going to buy this bike? Some riders will move up from scooters, and plenty of these will opt for the Dual Clutch Transmission, likely to cost a further £700 in the UK. Others will rightly see the NC700X as a rival to BMW’s F650GS (the 800cc twin). The NC700X doesn’t have quite the performance of the BMW, but it’s not far off, while Honda says it’s quicker to 75mph (120kph) than the firm’s own CBF600. The Honda will also be more economical even than the famously thrifty German bike, and Honda says it’s an astonishing 56 per cent more economical than the CBF600." - sodeč po navedbah na tem forumu bo ta motor pil okrog 2,5l pa tja do cele 3 litre....

še ena brihtna navedba Honde "Honda’s own research showed that riders typically travel at less than 85mph (140kph) for 90 per cent of the time, and use less than 6,000 revs for 80 per cent of the time." malo je držav z "Autobahnom" kjer ni omejitve,in ja pod 6.000 rpm če maš nekaj konkretnega pod ritjo

pa za 6.690€ brez "čudežnega" menjalnika,ki stane skoraj tisočaka doplačila dobim že kar zajeten kos motocikla, tudi iz te iste hiše...

se že veselim prodajnega uspeha, verjetno bo podoben MT-03, da ne bom samo po Hondinih odločitvah tolkel...

Enjoy!

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

pozdrav vsem

 

a si lasti kdo tu HONDO NC 700X?v soboto grem pogledat 750-ko in me zanima tudi z vase strani(prebral skoraj vse forume na google se kitajske se mi zdi :D  :D ) kako se ta stroj kaj obnasa ;) letos sem opravil izpit za neomejeno in sem kolebal med Suzukijem v -stromom,hondo transalp in to nc 700x(zdaj 750) :unsure: ce gledam po moji naravi se rad vozim po omejitvah in nizkimi obrati tako da mislim pride NCX najbol v postev :D rewiewi z vase strani dobrodosli :)

Objavljeno

pozdrav vsem

 

a si lasti kdo tu HONDO NC 700X?v soboto grem pogledat 750-ko in me zanima tudi z vase strani(prebral skoraj vse forume na google se kitajske se mi zdi :D  :D ) kako se ta stroj kaj obnasa ;) letos sem opravil izpit za neomejeno in sem kolebal med Suzukijem v -stromom,hondo transalp in to nc 700x(zdaj 750) :unsure: ce gledam po moji naravi se rad vozim po omejitvah in nizkimi obrati tako da mislim pride NCX najbol v postev :D rewiewi z vase strani dobrodosli :)

gustincic  in  blaz  crnivec   iz  motosija  ga  hvalita.enga  so  celo  nabavli.ja  standard  enim  je  50  konjev  premalo.s  tem  se  ne  morejo  kurcit.to  je  problem.kr  bos  kupu  fajn  vozi

Objavljeno (popravljeno)

pozdrav vsem

 

a si lasti kdo tu HONDO NC 700X?v soboto grem pogledat 750-ko in me zanima tudi z vase strani(prebral skoraj vse forume na google se kitajske se mi zdi :D  :D ) kako se ta stroj kaj obnasa ;) letos sem opravil izpit za neomejeno in sem kolebal med Suzukijem v -stromom,hondo transalp in to nc 700x(zdaj 750) :unsure: ce gledam po moji naravi se rad vozim po omejitvah in nizkimi obrati tako da mislim pride NCX najbol v postev :D rewiewi z vase strani dobrodosli :)

sam tok da veš, to je bolj za po asfaltu..

če bi rad še kak makadam in to potem raje transalpo..

sta pa men oba ta motocikla bila zelo všeč ko sem ju vozil..bi mel.. če bi rabil..

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

sam tok da veš, to je bolj za po asfaltu..

če bi rad še kak makadam in to potem raje transalpo..

sta pa men oba ta motocikla bila zelo všeč ko sem ju vozil..bi mel.. če bi rabil..

aja sem pozabil povedat ,da bo 98%asfalta ja :OK: bi mel ce bi rabil???pomeni?? :ninja:

Objavljeno

aja sem pozabil povedat ,da bo 98%asfalta ja :OK: bi mel ce bi rabil???pomeni?? :ninja:

bi mel če bi rabil en motor ki me bo veliko veliko vozil po asfaltu, od katerega bi pričakoval izključno zadovoljivo dinamiko vožnje in minimalne stroške (poraba, gume itd)

ker pa tega sedaj še ne rabim imam druge, sigurno manj uporabne in dražje igrače, pa zato bolj meni primerne..

tista 2 % lepega makadama se da pa z vsakim motorjem prepeljat..

 

priporočam, če pa hočeš res enostaven moped pa vzemi DCT menjalnik..

Objavljeno

bi mel če bi rabil en motor ki me bo veliko veliko vozil po asfaltu, od katerega bi pričakoval izključno zadovoljivo dinamiko vožnje in minimalne stroške (poraba, gume itd)

ker pa tega sedaj še ne rabim imam druge, sigurno manj uporabne in dražje igrače, pa zato bolj meni primerne..

tista 2 % lepega makadama se da pa z vsakim motorjem prepeljat..

 

priporočam, če pa hočeš res enostaven moped pa vzemi DCT menjalnik..

Bomba je ta menjalnik! Jaz sem sicer peljal VFR-ko s tem menjalnikom in je res fantazija!

Objavljeno

bi mel če bi rabil en motor ki me bo veliko veliko vozil po asfaltu, od katerega bi pričakoval izključno zadovoljivo dinamiko vožnje in minimalne stroške (poraba, gume itd)

ker pa tega sedaj še ne rabim imam druge, sigurno manj uporabne in dražje igrače, pa zato bolj meni primerne..

tista 2 % lepega makadama se da pa z vsakim motorjem prepeljat..

 

priporočam, če pa hočeš res enostaven moped pa vzemi DCT menjalnik..

ziher je DCT menjalnik vredu samo mi nekak sede rocka sklopke ze od nekdaj :OK:

Objavljeno

Sem lastnik NC700X.

Kot so domnevali ob prihodu motocikla tisti, ki se na dvokolesnike spoznajo. Tudi jaz sem med njimi, tistimi, ki sem si umislil moto za nadgradnjo iz skuterja.

Vozim ga leto dni in sem zelo zadovoljen. Res je, da ne skoči pri višjih vrtljajih. Daleč od hitrostne vožnje. Vožnja je bolj uživaška, v ovinkih pa lahko zelo nagibna. Zdi se lahek in zelo okreten motocikel. Priročen za po mestni vožnji in nikakor se ne boji avtoceste. Zaščite nisem menjal, naj bo 'veter v laseh'.

Če bi na novo kupoval motor bi polagal več pozornosti na sedež (kar nikakor ne pomeni, da se nebi še enkrat odločil zanj). Tu je nekoliko preveč nagnjen naprej. Sam sem se sicer kar navadil, kar nekaj pa jih  posega po predelavah.

 

Lp

post-30716-0-57279900-1385319730_thumb.jpg

Objavljeno

Sem lastnik NC700X.

Kot so domnevali ob prihodu motocikla tisti, ki se na dvokolesnike spoznajo. Tudi jaz sem med njimi, tistimi, ki sem si umislil moto za nadgradnjo iz skuterja.

Vozim ga leto dni in sem zelo zadovoljen. Res je, da ne skoči pri višjih vrtljajih. Daleč od hitrostne vožnje. Vožnja je bolj uživaška, v ovinkih pa lahko zelo nagibna. Zdi se lahek in zelo okreten motocikel. Priročen za po mestni vožnji in nikakor se ne boji avtoceste. Zaščite nisem menjal, naj bo 'veter v laseh'.

Če bi na novo kupoval motor bi polagal več pozornosti na sedež (kar nikakor ne pomeni, da se nebi še enkrat odločil zanj). Tu je nekoliko preveč nagnjen naprej. Sam sem se sicer kar navadil, kar nekaj pa jih  posega po predelavah.

 

Lp

hm...v pondeljek grem iskat mlajso sestro 750-ko :smoke: glede sedeza pa je tudi resitev ,ker tudi meni ni pasal sedez nekako http://www.nc700shop.com/en/140-shad-comfort-seat.html

Objavljeno

Super, mislim, da je vreden svojega napkupa. Da bo dobro služil!

Še en za lajšanje : http://www.corbin.com/honda/hnc7fr.shtml

ce verjames ali ne prebral sem miljon forumov (se kitajske  :ninja: )in vem o sedezih toliko kot ,ce bi jih delal(na koncu skapiras ,da je najboljse sedez peljati k enemi tapeticaru mu poves zelje in naredi) :grim  :grim upam da hondura pride v ponedeljek ,da jo lahko cartam v garazi :smoke: ne morem spat vec  :kva2:

Objavljeno

ce verjames ali ne prebral sem miljon forumov (se kitajske  :ninja: )in vem o sedezih toliko kot ,ce bi jih delal(na koncu skapiras ,da je najboljse sedez peljati k enemi tapeticaru mu poves zelje in naredi) :grim  :grim upam da hondura pride v ponedeljek ,da jo lahko cartam v garazi :smoke: ne morem spat vec  :kva2:

 

Vrjetn je kr pri večini podobno, vsaj pri tistih, ki so res navdušeni. Sam sem moral biti takrat v službi, ko so mi mopija prpelal domov. Domači so si mislili ups tale kombi (zaradi reklamnih napisov na njem) je pa falil. Potem začnejo vlečt tračnce in motor dol, pokažejo papirje gor moje ime in.....švig pa so ga moral porint v garažo.

Potem sem nabavil opremo ves navdušen. Prišel je lep dan ko sem se vsedel nanj. Takrat požene adrenalin, strah... super filing. Upam še na kdaj tako.

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

ojla

 

sem vtipkal v iskanje pac ta motor in ni nic naslo zato sem se odlocil ,da odprem temo samo glede teh HOND NC :grim no lastim si 750x(bolj enduro verzija)in bom napisal pac moje izkusnje :OK:

+vodljivost,navor v nizkih obratih,udobje,majhna poraba(z enim tankom skoraj 400km :OK: )servisni interval na 12000(ce imas rad moped zamenjas na 6000)pa se bi se naslo :smoke:

-blokada na 6000(ni nujno ,da je to slaba stvar ,ker se do nje nisem prisel niti pri prehitevanjih,original gume(dunlop trailmax bodo pri 3000km odsle v k....c)ni zascite radiatorja,ni zascite zadnjega amortizerja(voda ,blato itd. .),slaba vetrna zascita(vse te stvari se dajo resit preko ebay-a poceni :OK:  :grim  :grim )..no ce pogledam na ceno(7000e) je dosti motorja za tako ceno :OK: mogoce se kdo drug pove kaj kaj si misli o tem motorju :whistle: nekateri ga primerjajo s skuterjem  :blink: ,ker ima prazen prostor tam ,kjer je ponavadi tank(celada je skrita :grim )podobno je imela se mi zdi aprilia mana :blush:  meni je ta Honda nc 750x super,ker sem ze od nekdaj imel rad motorje ,ki nimajo 4 cilindrov(motor je od od honde jazz avta s tem ,da sta samo 2 cilindra :smoke: )no ce se kdo kako pripomni bo se bol veselo :beer2:

Popravljeno . Popravil Endurosatan

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!