moto rider Objavljeno November 26, 2011 Opozori Objavljeno November 26, 2011 Meni je všečen. Odlična moč za te kubike (navor), zanimive rešitve; "rezervar" in prostor za prtljago (čelado), ter pogruntano težišče. Ni pa mi všeč, ker je za dva nekoliko prešvoh. Odličen, "žameten" glas & premalo vetrne zaščite (vsaj zame), za mojo kilometrino, kakor leta. Za eventuelne padce pa je več kot prikladen, saj ob zdrsu nimaš razen krmila, ročk in izpuha kaj poškodovati. Za začetnike in uživače; super! Ne dvomim pa v hondino tehnologijo. Cena (z ABS) 6.700 EUR pa je več kot konkurenčna!
RobiRoberto Objavljeno November 26, 2011 Opozori Objavljeno November 26, 2011 Meni tudi, seveda rdeča ...
biker77 Objavljeno November 26, 2011 Opozori Objavljeno November 26, 2011 50 konjev za 700 kubikov ni glih odlična moč no.. kako se bo v praksi izkazal bomo pa vidl.. cikadina 1
črna strela Objavljeno November 27, 2011 Opozori Objavljeno November 27, 2011 tudi meni se oblika in praktičnost zelo dopadeta pri tem motorju... a 60nm navora je dovolj za teh 50 konjev? - verjetno morš kar šaltat skoz...
cikadina Objavljeno November 27, 2011 Opozori Objavljeno November 27, 2011 črna če nimaš 1000ccm itak moreš stalno šaltat hajoktejn, Demon, BelaStrela in 2 others 5
MiNa Objavljeno November 27, 2011 Opozori Objavljeno November 27, 2011 Vodja projekta Soya Uchida je izjavil sleeče "I got a hacksaw and cut a Jazz engine in half, but it really didn’t run very well, so we had to put some more work into the NC700X." Pogonski agregat ima kopico nekonvencionalnih rešitev za motor, ki naj bi bil predvsem vačen. več o tem tukaj... Sicer pa zanimiva stvarčica (integra, 700x in 700s so pod "kožo" praktično enaki) yan 1
črna strela Objavljeno November 27, 2011 Opozori Objavljeno November 27, 2011 (popravljeno) črna če nimaš 1000ccm itak moreš stalno šaltat ma ne bom tok šaltala! :grrr sej je baje ta tut avtomatik na voljo če ne bom pa burgmana vozila Popravljeno November 27, 2011. Popravil črna strela nejcgs 1
bajsi Objavljeno November 29, 2011 Opozori Objavljeno November 29, 2011 Odlična moč za te kubike (navor), CBF 500 doseže večjo moč in nižji navor iz 200 kubov manj, pa nisem slišal, da kdo sprašuje po več navora in manj moči.... (pa je v ponudbi že od pamtiveka) baš i nije neko cviječe tota integra, pa že dejstvo da je skuter mašina dosti pove o tej zadevi.... O:-) Po mojem bo motor dosegel enak "uspeh" kot FMX 650
MiNa Objavljeno November 29, 2011 Opozori Objavljeno November 29, 2011 Ste prebrali mnenje tistih, ki so ta motor vozili? Sem vam prilepil bljižnico. Kratek citat "It feels like an 80bhp engine until you start to rev it and look for that 80bhp, then it goes flat and feels like a 40bhp engine instead". Tudi za takšne motorje se bodo našli kupci še posebej zaradi relativno nizke cene.... Sicer pa vsakemu svoje kdor "rabi" več moči bo pač pogledal po 1000, 1200, 1400, 1600 .... kubikih srečno in lepe sanje. ciciban in aders 2
bajsi Objavljeno November 29, 2011 Opozori Objavljeno November 29, 2011 (popravljeno) "Who’s going to buy this bike? Some riders will move up from scooters, and plenty of these will opt for the Dual Clutch Transmission, likely to cost a further £700 in the UK. Others will rightly see the NC700X as a rival to BMW’s F650GS (the 800cc twin). The NC700X doesn’t have quite the performance of the BMW, but it’s not far off, while Honda says it’s quicker to 75mph (120kph) than the firm’s own CBF600. The Honda will also be more economical even than the famously thrifty German bike, and Honda says it’s an astonishing 56 per cent more economical than the CBF600." - sodeč po navedbah na tem forumu bo ta motor pil okrog 2,5l pa tja do cele 3 litre.... še ena brihtna navedba Honde "Honda’s own research showed that riders typically travel at less than 85mph (140kph) for 90 per cent of the time, and use less than 6,000 revs for 80 per cent of the time." malo je držav z "Autobahnom" kjer ni omejitve,in ja pod 6.000 rpm če maš nekaj konkretnega pod ritjo pa za 6.690€ brez "čudežnega" menjalnika,ki stane skoraj tisočaka doplačila dobim že kar zajeten kos motocikla, tudi iz te iste hiše... se že veselim prodajnega uspeha, verjetno bo podoben MT-03, da ne bom samo po Hondinih odločitvah tolkel... Enjoy! LP Bajsi Popravljeno November 29, 2011. Popravil bajsi cikadina 1
Endurosatan Objavljeno November 13, 2013 Opozori Objavljeno November 13, 2013 pozdrav vsem a si lasti kdo tu HONDO NC 700X?v soboto grem pogledat 750-ko in me zanima tudi z vase strani(prebral skoraj vse forume na google se kitajske se mi zdi ) kako se ta stroj kaj obnasa letos sem opravil izpit za neomejeno in sem kolebal med Suzukijem v -stromom,hondo transalp in to nc 700x(zdaj 750) :unsure: ce gledam po moji naravi se rad vozim po omejitvah in nizkimi obrati tako da mislim pride NCX najbol v postev rewiewi z vase strani dobrodosli
c3c Objavljeno November 13, 2013 Opozori Objavljeno November 13, 2013 pozdrav vsem a si lasti kdo tu HONDO NC 700X?v soboto grem pogledat 750-ko in me zanima tudi z vase strani(prebral skoraj vse forume na google se kitajske se mi zdi ) kako se ta stroj kaj obnasa letos sem opravil izpit za neomejeno in sem kolebal med Suzukijem v -stromom,hondo transalp in to nc 700x(zdaj 750) :unsure: ce gledam po moji naravi se rad vozim po omejitvah in nizkimi obrati tako da mislim pride NCX najbol v postev rewiewi z vase strani dobrodosli gustincic in blaz crnivec iz motosija ga hvalita.enga so celo nabavli.ja standard enim je 50 konjev premalo.s tem se ne morejo kurcit.to je problem.kr bos kupu fajn vozi
biker77 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 (popravljeno) pozdrav vsem a si lasti kdo tu HONDO NC 700X?v soboto grem pogledat 750-ko in me zanima tudi z vase strani(prebral skoraj vse forume na google se kitajske se mi zdi ) kako se ta stroj kaj obnasa letos sem opravil izpit za neomejeno in sem kolebal med Suzukijem v -stromom,hondo transalp in to nc 700x(zdaj 750) :unsure: ce gledam po moji naravi se rad vozim po omejitvah in nizkimi obrati tako da mislim pride NCX najbol v postev rewiewi z vase strani dobrodosli sam tok da veš, to je bolj za po asfaltu.. če bi rad še kak makadam in to potem raje transalpo.. sta pa men oba ta motocikla bila zelo všeč ko sem ju vozil..bi mel.. če bi rabil.. Popravljeno November 14, 2013. Popravil biker77
Endurosatan Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 sam tok da veš, to je bolj za po asfaltu.. če bi rad še kak makadam in to potem raje transalpo.. sta pa men oba ta motocikla bila zelo všeč ko sem ju vozil..bi mel.. če bi rabil.. aja sem pozabil povedat ,da bo 98%asfalta ja bi mel ce bi rabil???pomeni??
biker77 Objavljeno November 15, 2013 Opozori Objavljeno November 15, 2013 aja sem pozabil povedat ,da bo 98%asfalta ja bi mel ce bi rabil???pomeni?? bi mel če bi rabil en motor ki me bo veliko veliko vozil po asfaltu, od katerega bi pričakoval izključno zadovoljivo dinamiko vožnje in minimalne stroške (poraba, gume itd) ker pa tega sedaj še ne rabim imam druge, sigurno manj uporabne in dražje igrače, pa zato bolj meni primerne.. tista 2 % lepega makadama se da pa z vsakim motorjem prepeljat.. priporočam, če pa hočeš res enostaven moped pa vzemi DCT menjalnik.. Demon 1
Demon Objavljeno November 15, 2013 Opozori Objavljeno November 15, 2013 bi mel če bi rabil en motor ki me bo veliko veliko vozil po asfaltu, od katerega bi pričakoval izključno zadovoljivo dinamiko vožnje in minimalne stroške (poraba, gume itd) ker pa tega sedaj še ne rabim imam druge, sigurno manj uporabne in dražje igrače, pa zato bolj meni primerne.. tista 2 % lepega makadama se da pa z vsakim motorjem prepeljat.. priporočam, če pa hočeš res enostaven moped pa vzemi DCT menjalnik.. Bomba je ta menjalnik! Jaz sem sicer peljal VFR-ko s tem menjalnikom in je res fantazija!
Endurosatan Objavljeno November 16, 2013 Opozori Objavljeno November 16, 2013 bi mel če bi rabil en motor ki me bo veliko veliko vozil po asfaltu, od katerega bi pričakoval izključno zadovoljivo dinamiko vožnje in minimalne stroške (poraba, gume itd) ker pa tega sedaj še ne rabim imam druge, sigurno manj uporabne in dražje igrače, pa zato bolj meni primerne.. tista 2 % lepega makadama se da pa z vsakim motorjem prepeljat.. priporočam, če pa hočeš res enostaven moped pa vzemi DCT menjalnik.. ziher je DCT menjalnik vredu samo mi nekak sede rocka sklopke ze od nekdaj
Wtilen Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Sem lastnik NC700X. Kot so domnevali ob prihodu motocikla tisti, ki se na dvokolesnike spoznajo. Tudi jaz sem med njimi, tistimi, ki sem si umislil moto za nadgradnjo iz skuterja. Vozim ga leto dni in sem zelo zadovoljen. Res je, da ne skoči pri višjih vrtljajih. Daleč od hitrostne vožnje. Vožnja je bolj uživaška, v ovinkih pa lahko zelo nagibna. Zdi se lahek in zelo okreten motocikel. Priročen za po mestni vožnji in nikakor se ne boji avtoceste. Zaščite nisem menjal, naj bo 'veter v laseh'. Če bi na novo kupoval motor bi polagal več pozornosti na sedež (kar nikakor ne pomeni, da se nebi še enkrat odločil zanj). Tu je nekoliko preveč nagnjen naprej. Sam sem se sicer kar navadil, kar nekaj pa jih posega po predelavah. Lp Cartman 1
Endurosatan Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Sem lastnik NC700X. Kot so domnevali ob prihodu motocikla tisti, ki se na dvokolesnike spoznajo. Tudi jaz sem med njimi, tistimi, ki sem si umislil moto za nadgradnjo iz skuterja. Vozim ga leto dni in sem zelo zadovoljen. Res je, da ne skoči pri višjih vrtljajih. Daleč od hitrostne vožnje. Vožnja je bolj uživaška, v ovinkih pa lahko zelo nagibna. Zdi se lahek in zelo okreten motocikel. Priročen za po mestni vožnji in nikakor se ne boji avtoceste. Zaščite nisem menjal, naj bo 'veter v laseh'. Če bi na novo kupoval motor bi polagal več pozornosti na sedež (kar nikakor ne pomeni, da se nebi še enkrat odločil zanj). Tu je nekoliko preveč nagnjen naprej. Sam sem se sicer kar navadil, kar nekaj pa jih posega po predelavah. Lp hm...v pondeljek grem iskat mlajso sestro 750-ko glede sedeza pa je tudi resitev ,ker tudi meni ni pasal sedez nekako http://www.nc700shop.com/en/140-shad-comfort-seat.html
Wtilen Objavljeno November 29, 2013 Opozori Objavljeno November 29, 2013 hm...v pondeljek grem iskat mlajso sestro 750-ko glede sedeza pa je tudi resitev ,ker tudi meni ni pasal sedez nekako http://www.nc700shop.com/en/140-shad-comfort-seat.html Super, mislim, da je vreden svojega napkupa. Da bo dobro služil! Še en za lajšanje : http://www.corbin.com/honda/hnc7fr.shtml,
Endurosatan Objavljeno November 30, 2013 Opozori Objavljeno November 30, 2013 Super, mislim, da je vreden svojega napkupa. Da bo dobro služil! Še en za lajšanje : http://www.corbin.com/honda/hnc7fr.shtml, ce verjames ali ne prebral sem miljon forumov (se kitajske )in vem o sedezih toliko kot ,ce bi jih delal(na koncu skapiras ,da je najboljse sedez peljati k enemi tapeticaru mu poves zelje in naredi) :grim :grim upam da hondura pride v ponedeljek ,da jo lahko cartam v garazi ne morem spat vec
Wtilen Objavljeno December 1, 2013 Opozori Objavljeno December 1, 2013 ce verjames ali ne prebral sem miljon forumov (se kitajske )in vem o sedezih toliko kot ,ce bi jih delal(na koncu skapiras ,da je najboljse sedez peljati k enemi tapeticaru mu poves zelje in naredi) :grim :grim upam da hondura pride v ponedeljek ,da jo lahko cartam v garazi ne morem spat vec Vrjetn je kr pri večini podobno, vsaj pri tistih, ki so res navdušeni. Sam sem moral biti takrat v službi, ko so mi mopija prpelal domov. Domači so si mislili ups tale kombi (zaradi reklamnih napisov na njem) je pa falil. Potem začnejo vlečt tračnce in motor dol, pokažejo papirje gor moje ime in.....švig pa so ga moral porint v garažo. Potem sem nabavil opremo ves navdušen. Prišel je lep dan ko sem se vsedel nanj. Takrat požene adrenalin, strah... super filing. Upam še na kdaj tako.
Endurosatan Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 (popravljeno) ojla sem vtipkal v iskanje pac ta motor in ni nic naslo zato sem se odlocil ,da odprem temo samo glede teh HOND NC :grim no lastim si 750x(bolj enduro verzija)in bom napisal pac moje izkusnje +vodljivost,navor v nizkih obratih,udobje,majhna poraba(z enim tankom skoraj 400km )servisni interval na 12000(ce imas rad moped zamenjas na 6000)pa se bi se naslo -blokada na 6000(ni nujno ,da je to slaba stvar ,ker se do nje nisem prisel niti pri prehitevanjih,original gume(dunlop trailmax bodo pri 3000km odsle v k....c)ni zascite radiatorja,ni zascite zadnjega amortizerja(voda ,blato itd. .),slaba vetrna zascita(vse te stvari se dajo resit preko ebay-a poceni :grim :grim )..no ce pogledam na ceno(7000e) je dosti motorja za tako ceno mogoce se kdo drug pove kaj kaj si misli o tem motorju nekateri ga primerjajo s skuterjem :blink: ,ker ima prazen prostor tam ,kjer je ponavadi tank(celada je skrita :grim )podobno je imela se mi zdi aprilia mana meni je ta Honda nc 750x super,ker sem ze od nekdaj imel rad motorje ,ki nimajo 4 cilindrov(motor je od od honde jazz avta s tem ,da sta samo 2 cilindra )no ce se kdo kako pripomni bo se bol veselo Popravljeno Julij 1, 2014. Popravil Endurosatan
Snečer Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Daj kake fotke, tudi predelav iz "ebaya"
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se