moto rider Objavljeno April 14, 2012 Opozori Objavljeno April 14, 2012 (popravljeno) Fantje! Vrniti se moramo dobro stoletje v preteklost, pa boste videli, koga kdo kopira: To je, prvi motor, ki izvira iz bicikla (z dodatki): Motor, pogon itd... Vsi imajo dve kolesi, krmilo, pogonski agregat, pa takšne in drugačne fedre, itd. itd... Vse ostalo je "kaprica". Neki "kljuni" (ki izvirajo iz daaaavnih časov dirkalnikov) in novodobnega Suzukija DR in blablabla.... Kdo torej koga kopira?? To je jezična župa, kateri na temle forumu ne bomo nikoli prišli do končnega zaključka - kdo koga kopira?! Amen! No, pa naj gre debata zopet od začetka! Torej: Vrnimo se dobro stoletje v preteklost... Vmes pa bodo vojne, genocidi, blišč in beda, katastrofe in malo lepega življenja. Torej je najbolje, da ostanemo, kjer smo. V realnosti in pričakovanju jutrišnjega dne. A ja... še tole sem pozabil; Triumph Explorer 1200 je pa super!!! Popravljeno April 14, 2012. Popravil moto rider basbas, Ruf, MARJA in 2 others 5
Ruf Objavljeno April 14, 2012 Opozori Objavljeno April 14, 2012 Fantje! Vrniti se moramo dobro stoletje v preteklost, pa boste videli, koga kdo kopira: To je, prvi motor, ki izvira iz bicikla (z dodatki): Motor, pogon itd... Vsi imajo dve kolesi, krmilo, pogonski agregat, pa takšne in drugačne fedre, itd. itd... Vse ostalo je "kaprica". Neki "kljuni" (ki izvirajo iz daaaavnih časov dirkalnikov) in novodobnega Suzukija DR in blablabla.... Kdo torej koga kopira?? To je jezična župa, kateri na temle forumu ne bomo nikoli prišli do končnega zaključka - kdo koga kopira?! Amen! No, pa naj gre debata zopet od začetka! Torej: Vrnimo se dobro stoletje v preteklost... Vmes pa bodo vojne, genocidi, blišč in beda, katastrofe in malo lepega življenja. Torej je najbolje, da ostanemo, kjer smo. V realnosti in pričakovanju jutrišnjega dne. A ja... še tole sem pozabil; Triumph Explorer 1200 je pa super!!! Se strinjam s tabo, v Villachu imajo že testnega, tako da kdor želi gre lahko probat - Motorrad klinik
MilanAndonovski Objavljeno April 14, 2012 Opozori Objavljeno April 14, 2012 Sem se ravno vrnil iz celovca, kjer je sejm avto - moto, sejem je drugač brez veze, edino kar je za videti je novi Triumph Explorer, ki stoji zraven Bmw štanta, sem si ga dobro ogledal in ni kaj je lep motor, samo več kot očitno je videti iz katerega motorja izvira - GS Sem bil tudi danes tam s svojo družino. In se je meni tudi Triumph fejst dopadel. Edino kaj sem na njihovem štantu pogrešal je bil Sprint ST
MARJA Objavljeno April 14, 2012 Opozori Objavljeno April 14, 2012 Edino kaj sem na njihovem štantu pogrešal je bil Sprint ST Mislim da ga ne delajo več. Namesto njega je sedaj po moje GT.
KeC Objavljeno April 15, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 15, 2012 Mislim da ga ne delajo več. Namesto njega je sedaj po moje GT. Jep tko je. Sem bil tudi danes tam s svojo družino. In se je meni tudi Triumph fejst dopadel. Edino kaj sem na njihovem štantu pogrešal je bil Sprint ST Pridi ga v soboto pogledat v Mursko.
MilanAndonovski Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Mislim da ga ne delajo več. Namesto njega je sedaj po moje GT. Niti GTja niso meli. Edino kaj mi je blo všeč na Triumphovem štantu sta bla oba tigra. Speed triple je še vedno grd Sprinta ni blo, choperji pa niso zame. Pridi ga v soboto pogledat v Mursko. Nimam trenutno motorja. Z avtom pa se mi ni v MS za vozit.
KeC Objavljeno April 15, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 15, 2012 Ni panike, Prevalje so mi praktično na poti do golice, tako da takoj, ko bo malo lepše vreme bom sigurno kaj šibal mimo. Malo berem prve izkušnje lastnikov Explorerja, ni kaj, ga bo treba probat
biker77 Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 jest ne štekam čist vzporednega testa v MCN-ju..ampak ja, treba probat
Fritz Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 jest ne štekam čist vzporednega testa v MCN-ju..ampak ja, treba probat Nalepi ga sem gor pa bomo lahko družno 'ne štekali'. dromomaniac in vrho1679 2
KeC Objavljeno April 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 19, 2012 (popravljeno) Evo, ena super novica za potencialne kupce: Triumph Explorer 1200 sedaj za 13.990EUR! Popravljeno April 19, 2012. Popravil KeC
Kmet2 Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Evo, ena super novica za potencialne kupce: Triumph Explorer 1200 sedaj za 13.990EUR! Že,že sej maš GS-a tud že za 13.500 sam je gol od golote.....kaj pa nudi Explorer za ta denar od opreme?
KeC Objavljeno April 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 19, 2012 http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/range/adventure/tiger-explorer/2012/tiger-explorer/7945 Si lahko tukaj prebereš. Serijsko: abs, traction control, tempomat pa še ostale bolj standardne zadeve Kmet2 1
moto rider Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 (popravljeno) Meni je od vse navlake še najpomembnejše, da zadeva funkcionira kakor treba! Ajd u redu. ABS bi še prežvečil... Vse ostalo je balast. Popravljeno April 19, 2012. Popravil moto rider hajoktejn 1
sayo Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 Pa ABS za izklopit, če ne si na makedamu mrzu
KeC Objavljeno April 20, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 20, 2012 Pravijo, da se ti ta novi ABS-i montirani na velike endure (xt1200, tiger800xc) prav dobro obnesejo tudi na makadamu. Nekateri jih izklopijo (če se to da) nekateri pa se tudi z vklopljenimi povsem suvereno vozijo.
basbas Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 (popravljeno) Prva zavora z ABS ustavlja na makadamu skor kot na asfaltu ,zadnja pa nič ,če bi lahko izklopil samo zadnjo pol pa bi blo super. Popravljeno April 20, 2012. Popravil basbas
nordkap Objavljeno April 21, 2012 Opozori Objavljeno April 21, 2012 A je mogoče zaslediti kje dejansko porabo explorerja, ne tovarniške navedbe, rabim dejansko-resnično od človeka, ki je realen.
Kmet2 Objavljeno April 21, 2012 Opozori Objavljeno April 21, 2012 A je mogoče zaslediti kje dejansko porabo explorerja, ne tovarniške navedbe, rabim dejansko-resnično od človeka, ki je realen. Za to boš pa mogel še kak teden,mesec počakat.....
biker77 Objavljeno April 21, 2012 Opozori Objavljeno April 21, 2012 na testu: Triumph 6.25, BMW 5.96, Honda 6.52, KTM 6.4, MotoGuzzi 7.09, Yamaha 6,06... Se mi zdi da so kar realne cifre..
MARJA Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 Za sprobat bo menda na voljo v maju tudi v Ljubljani. In ne sam Explorer, menda tud ostali modeli. Jaz sem ga vozil včeraj. Ne morem ga usporejati z GS-om ( to boste moral GS vozniki ), ker ga še nisem probal. Glede na mojga pa lahko povem, da je zelo lahkoten motor. KeC 1
KeC Objavljeno April 22, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 22, 2012 In, bi bil za naslednjih 10 let? MARJA 1
nejcgs Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 Meni je od vse navlake še najpomembnejše, da zadeva funkcionira kakor treba! Ajd u redu. ABS bi še prežvečil... Vse ostalo je balast. tempomat je kar koristna zadeva ni tak nepotreben balast. Ker vemo da bo motor bolj za potovanja in dolge relacije kot pa za kak (hard) offroad.
MARJA Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 In, bi bil za naslednjih 10 let? Seveda. Od drugega leta naprej. Sam še nekja drobiža moram skup vrečt. KeC, Frogson in klimbra 3
Popularna objava raza Objavljeno April 27, 2012 Popularna objava Opozori Objavljeno April 27, 2012 Danes smo v Beljaku testirali Explorer 1200, Tiger 800xc in za jagodo na smetani Speed Triple 1050. Trije Triumphi, vsak s svojega sveta! V glavnem me je zanimal Explorer in pa primerjava z manjšim Tigrom. Začel sem s "Tigrico". Ko presedeš z Honde Varadero je malček prava igrača, lušten, za zabavo, uporaben za mestno vožnjo, sopotnica ni bila ravno navdušena nad sedenjem zadaj, bi ga raje vozila, ker je tudi za žensko več kot primeren "enduro". Na tretini poti presedeva na večjega, močnejšega Explorerja. Tu je sedenje drugačno. Občutek, da imaš nekaj konkretnega pod ritjo, ti da kurjo kožo. Motor sede takoj v roko in se spoprijateljiš v momentu. Takoj dobiš občutek sigurnosti, mu zaupaš in te ni strah nepredvidnih odzivov. Celoten pogonski sklop deluje odlično. Kardana ni čutiti, menja se mehko tiho, tudi navzdol, brez strahu, da občutiš togost kardana. Mašina se rada vrti in pospeševanja v eni prestavi kar ni konca. V zavoje gre kot po tirnici, le vzmetenje je treba nastaviti malo bolj na hard (ko sem ga dobil v roke je bil nastavljen premehko za dva potnika). Zelo težko sem po izteku moje tretjine poti presedel na športnega goliča. Ker ima sedež samo za voznika (zadnji del je bil pokrit) je žena ostala na Explorerju, krmilo pa je prevzel kolega, ki drugače vozi BMW GS1200A. Po končani testni vožnji ni mogel skriti navdušenja nad Explorerjem.Besede "Korak naprej.....zelo resna konkurenca......." povedo vse! cisco, flero, sayo in 7 others 10
Strominator Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 ContiTrailAttack 110/80/19 ...4mm profila (5mm nova) 150/70/17 ...7mm profila (9mm nova) prodam, saj je preveč cestno usmerjena. Vozim že drugi komplet kramparc (Karoo T). Pnevmatiki sta v brezhibnem stanju, nikoli nista tresli pri nobeni hitrosti ali bili predrti ali.. Sem iz Maribora. Vse dodatne info v ZS ali na mobitel 031 651 890, Aleksander Cena kompleta 120 € oz po dogovoru
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se