raza Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 (popravljeno) Nič bat! Vsi uradno pooblaščeni serviserji so dožni odpravit napako na motorju, ki je v garanciji, neglede kje in pri komu je bil motor kupljen. Seveda je potrebno imeti dokumentacijo (potrjeno servisno knjižico). Moj je bil kupljen v Nemčiji-Minhen, pa so ga popravljali v Avstriji. Sicer so se sprva nekaj upirali, da naj ga v Minhen peljem, pa smo jim pod nos pomolili dopis iz Anglije, na katerem jasno piše, da morajo sprejeti v popravilo motor za katerega jamči tovarna. Kasneje so bile še težave z plačilom nekaterih stvari, ki jih tovarna kao ne prizna, pa smo se tudi to zmenili in so preplačan del računa lepo vrnili na TRR. Kar veselo ga dostavi v prvi pooblaščeni servis in jim naprej povej, da boš po pretečenem roku za odpravo napake zahteval nov motor, pa se bodo hitro obrnili. Pri tovarniški garanciji nema milosti! Če te kaj bolj konkretnega zanima piši na ZS. Popravljeno April 25, 2016. Popravil raza sayo, Synth, Scarabeo 500 in 5 others 8
mali šlosar Objavljeno Julij 3, 2016 Opozori Objavljeno Julij 3, 2016 On 25. 4. 2016 at 9:17 AM, NX650 said: Lastniki TEX-a.... je imel že kater take take težave z njem in na koga se je obrnil?? Motor je letnik 2015, ima 4.000 prevoženih, opravljen servis na 1.000, Zaribal je najverjetneje menjalnik ali pa kardan... nevozen in ne more niti premaknit iz mesta, prestavljaš ga pa lahko po prestavah.... uvožen je bil lani iz italije... Na koga se obrnit.. Jerman je rekel da bo videl kaj lahko naredi.. glede garancije mislim?? PA človek..motor še eno leto ni star... Kako ste rešili zadevo? ker to z garancijo triumphov v slo. je misija nemogoče. Govorim iz lastnih izkušenj, pa so moje težave minimalne, proti opisanim težavam. Je pa dejstvo da se človek malo vpraša o kakovosti, s katero se tovarna baha po svetu.
NX650 Objavljeno Julij 4, 2016 Opozori Objavljeno Julij 4, 2016 14 hours ago, mali šlosar said: Kako ste rešili zadevo? ker to z garancijo triumphov v slo. je misija nemogoče. Govorim iz lastnih izkušenj, pa so moje težave minimalne, proti opisanim težavam. Je pa dejstvo da se človek malo vpraša o kakovosti, s katero se tovarna baha po svetu. Težavo so rešili na servisu so priznali garancijo in vgradili nov menjalnik. Motor je bil na servisu več kot mesec dni, računali so samo delo za servis (olje, filtri zadnje disk ploščice). Motor je imel takrat 4900 kilometrov....S kakovostjo te znamke se ni ravno za bahat.... builder, Bmflar in vandrovec 3
MARJA Objavljeno Julij 4, 2016 Opozori Objavljeno Julij 4, 2016 pred 1 uro, NX650 pravi: Težavo so rešili na servisu so priznali garancijo in vgradili nov menjalnik. Motor je bil na servisu več kot mesec dni, računali so samo delo za servis (olje, filtri zadnje disk ploščice). Motor je imel takrat 4900 kilometrov....S kakovostjo te znamke se ni ravno za bahat.... Tko kot z nobeno drugo ne. Moj ma že 60 000 km pa je vidu samo predpisane servise in dela brez problemov. maus, misha07, domina in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Julij 4, 2016 Opozori Objavljeno Julij 4, 2016 pred 31 minutami, MARJA pravi: Tko kot z nobeno drugo ne. Moj ma že 60 000 km pa je vidu samo predpisane servise in dela brez problemov. Kakovost blagovne znamke se vidi, ne po tem kok ima napak, ampak po tem, kako jih odpravlja. Mam filing, da so Japonci po tem vprašanju pred EU. hajoktejn in MiNa 2
dlicen Objavljeno Julij 4, 2016 Opozori Objavljeno Julij 4, 2016 (popravljeno) Sam nisem imel ne vem koliko stikov s slovenskim zastopnikom, zato moje mnenje ni merodajno in pomembno. Vem pa, da so tudi v Italiji dokaj nezadovoljni z odnosom Triumph zastopnika oz. kar italijanske podružnice proizvajalca. Zelo neradi priznavajo popravila v garanciji in pot za nesrečnega lastnika je kar trnova. Pa ima Triumph v Italiji dosti drugačen položaj na trgu kot v Sloveniji. Je pa res, da so glasovi nezadovoljnih dosti bolj množični in glasni od glasov zadovoljnih lastnikov - slednji pač molčijo in se peljejo. Popravljeno Julij 4, 2016. Popravil dlicen NX650 in cikadina 2
mali šlosar Objavljeno Julij 4, 2016 Opozori Objavljeno Julij 4, 2016 (popravljeno) 10 hours ago, NX650 said: Težavo so rešili na servisu so priznali garancijo in vgradili nov menjalnik. Motor je bil na servisu več kot mesec dni, računali so samo delo za servis (olje, filtri zadnje disk ploščice). Motor je imel takrat 4900 kilometrov....S kakovostjo te znamke se ni ravno za bahat.... Še nekdo ki je kupil tri, prvega zadnjega in nobenega več.Potem pa evropski gospodarstveniki jamrajo kako ni prodaje novih izdelkov. 8 hours ago, MARJA said: Tko kot z nobeno drugo ne. Moj ma že 60 000 km pa je vidu samo predpisane servise in dela brez problemov. Čestitam, vesel sem zate. 57 minutes ago, dlicen said: Sam nisem imel ne vem koliko stikov s slovenskim zastopnikom, zato moje mnenje ni merodajno in pomembno. Vem pa, da so tudi v Italiji dokaj nezadovoljni z odnosom Triumph zastopnika oz. kar italijanske podružnice proizvajalca. Zelo neradi priznavajo popravila v garanciji in pot za nesrečnega lastnika je kar trnova. Pa ima Triumph v Italiji dosti drugačen položaj na trgu kot v Sloveniji. Je pa res, da so glasovi nezadovoljnih dosti bolj množični in glasni od glasov zadovoljnih lastnikov - slednji pač molčijo in se peljejo. Tudi v Slo. se skušajo na vsak način izmikat, glede na izkušnje!. Vse kaže na to da dela tovarna po principu nategni pobegni. Popravljeno Julij 4, 2016. Popravil mali šlosar
thumper Objavljeno Julij 4, 2016 Opozori Objavljeno Julij 4, 2016 pred 13 minutami, mali šlosar pravi: Tudi v Slo. se skušajo na vsak način izmikat, glede na izkušnje!. Vse kaže na to da dela tovarna po principu nategni pobegni. kaj Slo??? to je samo podrejena podružnica oz. prodajalna motorjev , ki dejansko spada pod avstrijo .. serviserji so šolani in pooblaščeni .. ok ne trdim za vse ... verjetno bi se lažje delalo prek italjanov , ki imajo nižje cene kot avstrijci.. motorji preden pridejo v slovenijo morajo biti v celoti plačani pri avstrijcu.. deli ravnotako ...
NX650 Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 17 hours ago, MARJA said: Tko kot z nobeno drugo ne. Moj ma že 60 000 km pa je vidu samo predpisane servise in dela brez problemov. Meni se 60k km ne zdi neko merilo za kvaliteten in vzdržljiv izdelek.... Samo še reci da imaš letnik 2013 pa si vse povedal.... 16 hours ago, DAMI34 said: Kakovost blagovne znamke se vidi, ne po tem kok ima napak, ampak po tem, kako jih odpravlja. Mam filing, da so Japonci po tem vprašanju pred EU. Japonci so daleč pred eu kar se tega tiče, tudi takih mizernih napak ne delajo.....
MARJA Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 pred 2 urami, NX650 pravi: Meni se 60k km ne zdi neko merilo za kvaliteten in vzdržljiv izdelek.... Samo še reci da imaš letnik 2013 pa si vse povedal.... Seveda je 2013 in .......
Cartman Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 2 hours ago, NX650 said: Meni se 60k km ne zdi neko merilo za kvaliteten in vzdržljiv izdelek.... Samo še reci da imaš letnik 2013 pa si vse povedal.... A en crknjen menjalnik pa je zadost za postavt pravilo? IMO je večina EU mašin nekje med butičnim in serijskim, bol eksota kot konfekcija. Ne smeš pričakovat "brezvezbne brezhibnosti" v po-prodaji ala BMW in japonski kolosi, z velikimi zaledji. Po videnem in prebranem se mi zdi da si imel pač smolo. dlicen 1
NX650 Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 16 minutes ago, MARJA said: Seveda je 2013 in ....... Naj te še tako naprej služi..... 2 minutes ago, Cartman said: A en crknjen menjalnik pa je zadost za postavt pravilo? IMO je večina EU mašin nekje med butičnim in serijskim, bol eksota kot konfekcija. Ne smeš pričakovat "brezvezbne brezhibnosti" v po-prodaji ala BMW in japonski kolosi, z velikimi zaledji. Po videnem in prebranem se mi zdi da si imel pač smolo. Cartman to si ga pa tako mim vsekal... en crknjen menjalnik... Gospod serviser se je čudil ko je šel menjalnik na 2015 letniku... rekel je da so šli menjalniki na 2013 letniku..2015 letnik naj bi imel že kao dober menjalnik.. Po njegovem mnenju so dali na motor menjalnik letnika 2013 da je crknil najverjetneje narejen v nočni koliko sem ga razumel.. da bi moral imet lastnik nenormalno srečo če na 2013 letniku menjalnik ne crkne... to kako začnejo ropotat ventili na 2013 sem tudi poslušal... tako da res nebi o kvaliteti izdelka.. builder 1
dlicen Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 Pa tudi pri Japoncih se pojavljajo napake, ki so lahko priznane, ali pa tudi ne. thumper in builder 2
raza Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 Ali se kdo vpraša, za koliko okvar smo pa dejansko krivi vozniki in jih potem ko se okvara zgodi pripišemo "šlampariji" proizvajalca? Sploh okvare menjalnika so dostikrat posledica težke noge uporabnika. Če crkne elektronika, če zrožljajo ventili zaradi napake v proizvodnji, je to svar na katero uporabnik nima vpliva. Kot sem prebral, so bile menjane tudi zadnje obloge na zavorah. Pri 4900 km? Kvaliteta materjala ali voznika? Samo za info: moj jih ima čez 40Kkm, pa so še original not in imajo še za kak 1-2Kkm mesa! Pa je motor nesrečni letnik 12/13 z vsemi hibami.
DAMI34 Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 V bistvu, bi moral menjalnik zdržati vsa menjavanja, kot je napisano v navodilih. Sklopka gor in sklopka dol, ne vidim, kaj bi tu bil kriv uporabnik. Bmflar, NX650, sayo in 1 other 4
raza Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 Običajno pri motorju v garanciji seveda uporabnik noče biti nič kriv, če gre kaj narobe. Uporaba sklopke pri menjavanju brzin da ali ne je teško dokazljiva zadeva. Če se pa nekaj pod polno obremenitvijo presili in dela kot svinja z mehom, pa mislim, da tu garancija nima nič poleg - sory. In tudi totalno izrabljene ploščice v tako kratkem času so verjetno hiba ne odraz stalnega tiščanja na zadnjo zavoro? In pri zavrtem kolesu še prestavljat..... pa nekaj mora it v maloro. Moje mišljenje. In taki piloti potem mečejo slabo luč na znamko, neglede katero vozijo.
mali šlosar Objavljeno Julij 6, 2016 Opozori Objavljeno Julij 6, 2016 On 4. 7. 2016 at 10:56 PM, thumper said: kaj Slo??? to je samo podrejena podružnica oz. prodajalna motorjev , ki dejansko spada pod avstrijo .. serviserji so šolani in pooblaščeni .. ok ne trdim za vse ... verjetno bi se lažje delalo prek italjanov , ki imajo nižje cene kot avstrijci.. motorji preden pridejo v slovenijo morajo biti v celoti plačani pri avstrijcu.. deli ravnotako ... Ali pa če je podružnica od Pakistana, če je stvarna napaka in ni kriv uporabnik, potem je vse jasno.
builder Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 (popravljeno) Ob 5. 7. 2016 at 11:25, raza pravi: Ali se kdo vpraša, za koliko okvar smo pa dejansko krivi vozniki in jih potem ko se okvara zgodi pripišemo "šlampariji" proizvajalca? Sploh okvare menjalnika so dostikrat posledica težke noge uporabnika. Če crkne elektronika, če zrožljajo ventili zaradi napake v proizvodnji, je to svar na katero uporabnik nima vpliva. Kot sem prebral, so bile menjane tudi zadnje obloge na zavorah. Pri 4900 km? Kvaliteta materjala ali voznika? Samo za info: moj jih ima čez 40Kkm, pa so še original not in imajo še za kak 1-2Kkm mesa! Pa je motor nesrečni letnik 12/13 z vsemi hibami. kaj pa če bremzbat na novem motorju zadnje bremze ni deloval, kot je treba in je posledično popapalo zadnje ploščice poznam lastnika in motor to bo pravi vzdržljivostni test Popravljeno Julij 7, 2016. Popravil builder NX650 in DAMI34 2
sayo Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 A se kdo razspozna na cesti Trenta-Vršič 23.9.2016 ???
raza Objavljeno April 8, 2017 Opozori Objavljeno April 8, 2017 (popravljeno) A bi kdo mel zadnji podblatnik od Pyramid za Explorerja 1200 letnik 2012-15? Podrobnosti na ZS. Popravljeno April 8, 2017. Popravil raza
skofk Objavljeno Julij 2, 2017 Opozori Objavljeno Julij 2, 2017 Eno vprašanje za tiste ki imate low verzijo explorerja...ali imate kaj problemov z prekomernim brušenjem tačk po ovinkih?
raza Objavljeno Julij 2, 2017 Opozori Objavljeno Julij 2, 2017 Težko boš prišel do odgovora, saj je verjetno na MS zelo malo voznikov Explorerja v low verziji, saj že klasičnih ni prav veliko. Za obično verzijo ti lahko povem, da se več vozim v dvoje in natovorjen kot solo, pa do zdaj še nisem imel težav z brušenjem katerega koli dela na motorju. Seveda je obremenitvi primerno nastavljeno vzmetenje, pa tudi pretiravati ne gre, če si v dvoje in turing naravnan. Sicer pa mi robovi podplata škornja sporočajo, do kje smo v nagibu.
MARJA Objavljeno November 8, 2017 Opozori Objavljeno November 8, 2017 http://www.triumphmotorcycles.co.uk/ Spet posodobljen maus 1
maus Objavljeno November 8, 2017 Opozori Objavljeno November 8, 2017 pred 8 minutami, MARJA pravi: http://www.triumphmotorcycles.co.uk/ Spet posodobljen celo lowa majo .... Seat Height - 815 - 835 mm
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se