Skoči na vsebino

Aprilia 1200 Caponord Nova


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

1795422402_ImagefromiOS(13).jpg.18110ae5fc890f3240f25bba3673817f.thumb.jpg.0104316fcb9a9ecb52b4f801628aae57.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

tukaj si poglej...grdo čoha

 

 

Malenkost manj kot Multistroodel  ...

Objavljeno

Izgleda da imajo italijani že po defoltu tako neumno skonstruirane motorje,to je res groza,saj motorji so zmogljivi in tehnično varnostno zelo dobro podprti a ne pomaga nič ko ga nagneš je loterija če ostaneš na cesti. 

Sem mislil da Capo nima teh problemov.....

Objavljeno

Izgleda da imajo italijani že po defoltu tako neumno skonstruirane motorje,to je res groza,saj motorji so zmogljivi in tehnično varnostno zelo dobro podprti a ne pomaga nič ko ga nagneš je loterija če ostaneš na cesti. 

Sem mislil da Capo nima teh problemov.....

Žal ima.... izpuh se sicer lahko prestavi na višjo pozicijo, vendar so problem tačke in centralno stojalo (v kolikor je montirano).

Testni Capo je imel vijake na tačkah že konkretno odbrušene, pa smo kljub temu "čohali". Smo pa kar konkretno "zalagal".. to je pa tudi res.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

tukaj si poglej...grdo čoha

 

 

Ja..hvala lepa tak test, avspuh na spodnji poziciji in med količki v dvoje. Sej ne rečem da bi moral ampak sigurno na tak način bi marsikateri motor tudi čohal :)

Vsekakor kot že povedano jaz z tem čohanjem nimam problema :) ...tam pa tam je pa tudi kull malo drsat ;)

Objavljeno (popravljeno)

Ja..hvala lepa tak test, avspuh na spodnji poziciji in med količki v dvoje. Sej ne rečem da bi moral ampak sigurno na tak način bi marsikateri motor tudi čohal :)

Vsekakor kot že povedano jaz z tem čohanjem nimam problema :) ...tam pa tam je pa tudi kull malo drsat ;)

Žal je tudi na testih, ki niso med stožci drsala:

https://www.youtube.com/watch?v=b_-jxaY_QBQ

https://www.youtube.com/watch?v=pkgw6fwhsPo

 

Slika je iz tega naslova: http://www.1000ps.at/testbericht-2357092-aprilia-caponord-1200

 

capo.jpg

Popravljeno . Popravil kasti
Objavljeno

Ja..hvala lepa tak test, avspuh na spodnji poziciji in med količki v dvoje. Sej ne rečem da bi moral ampak sigurno na tak način bi marsikateri motor tudi čohal :)

Vsekakor kot že povedano jaz z tem čohanjem nimam problema :) ...tam pa tam je pa tudi kull malo drsat ;)

Sej počohajo ,od Bmfe naprej,edini ki mi ni in mi ne je KTM ! Toda če primerjam "čohanje" nemcev in italijanov je pri italijanu to res zoprno ,ker motor bi ,pnevmatike bi ,vzmetenje bi no pol ga pa nagneš pa vse ruži po tleh ,ma men to vzame veselje .....

Poglej na centralcu imajo ponavadi velike endure vijak i gumico ki preprečuje centralnemu stojalu da butne ob kovino ko ga snameš dol,s tem ko ga privijačiš do konca pridobiš oziroma imaš 2cm več pri tleh ob nagibu .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Saj pa zato sem dal dol centralno stojalo in čohanja je bilo dosti manj, za nožnik pa ga itak spiliš pa je :)

Kot že napisano sem ga dal nazaj gor zaradi mazanja verige. Sploh pa to "čohanje" pride do izraza v zelo hitri vožnji tako, da mene ne moti, ker sem bolj umirjen tip in ne kaj dosti čoham (razen pri moji ženi;) )

Za divjake je pa res sitna ta reč, rešitev je riserje tačk pa centralca dol in pol gasaaaa :)

Original smerniki so pa tudi obupni, takoj sem jih menjal.

Popravljeno . Popravil sulica
Objavljeno

 

capo.jpg

Za divjake je pa res sitna ta reč, rešitev je riserje tačk pa centralca dol in pol gasaaaa :)

Vi sploh nimate problemov s "čohanjem". Kaj naj potem jaz rečem, ko pri mojem RT-ju poleg običajnega železja po tleh drsa še del oklepa in zaščita cilindra in to na obeh straneh?:kva2:

Za ilustracijo, kje vse se jaz dotikam tal:

5609a76142702_BMW_ohanje_asfalta2.thumb.jpg.ad5e7380461f022ef3a5748795acff4

A naj odstranim oklep in odšraufam cilindre, da ne bo čohalo po tleh? :eek: 

Pa da smo si na jasnem, to ni od kakega padca....z bavarcem še nisem padel - trkam po lesu! (je mi pa že padel po tleh, ampak od tega so druge praske)

 

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Vi sploh nimate problemov s "čohanjem". Kaj naj potem jaz rečem, ko pri mojem RT-ju poleg običajnega železja po tleh drsa še del oklepa in zaščita cilindra in to na obeh straneh?:kva2:

Za ilustracijo, kje vse se jaz dotikam tal:

5609a76142702_BMW_ohanje_asfalta2.thumb.jpg.ad5e7380461f022ef3a5748795acff4

A naj odstranim oklep in odšraufam cilindre, da ne bo čohalo po tleh? :eek: 

Pa da smo si na jasnem, to ni od kakega padca....z bavarcem še nisem padel - trkam po lesu! (je mi pa že padel po tleh, ampak od tega so druge praske)

 

 

 

Boga ti vidim, bravo ti to skalaprava, nije žvaka za seljaka :OK:..manjka se motorjev ku drsajo po tleh..npr Z1000SX tudi dosti drsa da je joj :) 

Popravljeno . Popravil sulica
Objavljeno

Boga ti vidim, bravo ti to skalapravi, nije žvaka za seljaka :OK:..manjka se motorjev ku drsajo po tleh..npr Z1000SX tudi dosti drsa da je joj :) 

Ja na SX-ih imajo pa menda višek rorov na vsaki strani, pa jih je treba iz 4 zbrusiti na 2 normalna rora....tako sem slišal :P

Spet bo en čelavac jezen na mene :ninja:

Objavljeno

Vi sploh nimate problemov s "čohanjem". Kaj naj potem jaz rečem, ko pri mojem RT-ju poleg običajnega železja po tleh drsa še del oklepa in zaščita cilindra in to na obeh straneh?:kva2:

Za ilustracijo, kje vse se jaz dotikam tal:

5609a76142702_BMW_ohanje_asfalta2.thumb.jpg.ad5e7380461f022ef3a5748795acff4

A naj odstranim oklep in odšraufam cilindre, da ne bo čohalo po tleh? :eek: 

Pa da smo si na jasnem, to ni od kakega padca....z bavarcem še nisem padel - trkam po lesu! (je mi pa že padel po tleh, ampak od tega so druge praske)

 

 

 

Nič ne šraufaj dol, kupi XR! B)

Objavljeno

Boga ti vidim, bravo ti to skalaprava, nije žvaka za seljaka :OK:..manjka se motorjev ku drsajo po tleh..npr Z1000SX tudi dosti drsa da je joj :) 

Ja na SX-ih imajo pa menda višek rorov na vsaki strani, pa jih je treba iz 4 zbrusiti na 2 normalna rora....tako sem slišal :P

Spet bo en čelavac jezen na mene :ninja:

Drajsajo sam tisti, ki ne nastavijo prav vzmetenja mopeda, pa uni k se jim ne da presedat. pa uni k pri polni obtežitvi pretiravajo. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

Drajsajo sam tisti, ki ne nastavijo prav vzmetenja mopeda, pa uni k se jim ne da presedat. pa uni k pri polni obtežitvi pretiravajo. 

Nasplošno tistim, ki so LENIIIII  :kva2:

Objavljeno

 

Drajsajo sam tisti, ki ne nastavijo prav vzmetenja mopeda, pa uni k se jim ne da presedat. pa uni k pri polni obtežitvi pretiravajo. 

To bo ja........

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

To bo ja........

a si se najdu pr točki 3 :P

no, kok si z mojim drajsal v paklenici?

Kok sm jz v nedeljo drajsal pri vzponu na Učko?

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

a si se najdu pr točki 3 :P

no, kok si z mojim drajsal v paklenici?

Kok sm jz v nedeljo drajsal pri vzponu na Učko?

Pa gre tema (kot že tolikokrat) ponovno v "maloro"! :bum:

Objavljeno

Pa gre tema (kot že tolikokrat) ponovno v "maloro"! :bum:

Nč ne gre v maloro, v tej temi je bilo objavljeno, da kr nekaj mopedov ruži po tleh in med njimi tudi SX. Mislim, da je replika dovoljena.

Objavljeno

Nč ne gre v maloro, v tej temi je bilo objavljeno, da kr nekaj mopedov ruži po tleh in med njimi tudi SX. Mislim, da je replika dovoljena.

Ja, v osnovi sem omenil da CAPONORD ruži po tleh, če ima še kdo take izkušnje s tem motorjem......  našteva se pa vse drugo, od BMWjev, Kawasakijev....

Objavljeno

Me pa res matra da grem probat tole. Ker slisal sem ze marsikaj pa nekak ne vrjamem cist na besedo. Naslednji teden ce jo majo se pa ce bo kej vremena.

Objavljeno (popravljeno)

Me pa res matra da grem probat tole. Ker slisal sem ze marsikaj pa nekak ne vrjamem cist na besedo. Naslednji teden ce jo majo se pa ce bo kej vremena.

Pred uporabo preveri nivo olja! :smoke:

 

Po uporabi seveda objavi test.

Popravljeno . Popravil kasti
Objavljeno

a si se najdu pr točki 3 :P

no, kok si z mojim drajsal v paklenici?

Kok sm jz v nedeljo drajsal pri vzponu na Učko?

Itak ,nimam pojma.....

Objavljeno

Teža voznika močno vpliva na posedanje motorja in oprijem gum. Praviloma se težji vozniki po deželskih cestah lahko peljejo hitreje (predvsem zaradi boljšega oprijema gum), na dirkališču kjer je pomemben tudi pospešek iz ovinka in pojemek pred njim, pa počasneje.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 30. 9. 2015, biker77 pravi:

Me pa res matra da grem probat tole. Ker slisal sem ze marsikaj pa nekak ne vrjamem cist na besedo. Naslednji teden ce jo majo se pa ce bo kej vremena.

Kdaj zdaj, si jo testiral al ne :) ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!