Nearrain Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 tukaj si poglej...grdo čoha Malenkost manj kot Multistroodel ...
Kmet2 Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 Izgleda da imajo italijani že po defoltu tako neumno skonstruirane motorje,to je res groza,saj motorji so zmogljivi in tehnično varnostno zelo dobro podprti a ne pomaga nič ko ga nagneš je loterija če ostaneš na cesti. Sem mislil da Capo nima teh problemov.....
kasti Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 Izgleda da imajo italijani že po defoltu tako neumno skonstruirane motorje,to je res groza,saj motorji so zmogljivi in tehnično varnostno zelo dobro podprti a ne pomaga nič ko ga nagneš je loterija če ostaneš na cesti. Sem mislil da Capo nima teh problemov..... Žal ima.... izpuh se sicer lahko prestavi na višjo pozicijo, vendar so problem tačke in centralno stojalo (v kolikor je montirano). Testni Capo je imel vijake na tačkah že konkretno odbrušene, pa smo kljub temu "čohali". Smo pa kar konkretno "zalagal".. to je pa tudi res. sulica in Port Folio 2
sulica Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 tukaj si poglej...grdo čoha Ja..hvala lepa tak test, avspuh na spodnji poziciji in med količki v dvoje. Sej ne rečem da bi moral ampak sigurno na tak način bi marsikateri motor tudi čohal Vsekakor kot že povedano jaz z tem čohanjem nimam problema ...tam pa tam je pa tudi kull malo drsat
kasti Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 (popravljeno) Ja..hvala lepa tak test, avspuh na spodnji poziciji in med količki v dvoje. Sej ne rečem da bi moral ampak sigurno na tak način bi marsikateri motor tudi čohal Vsekakor kot že povedano jaz z tem čohanjem nimam problema ...tam pa tam je pa tudi kull malo drsat Žal je tudi na testih, ki niso med stožci drsala: https://www.youtube.com/watch?v=b_-jxaY_QBQ https://www.youtube.com/watch?v=pkgw6fwhsPo Slika je iz tega naslova: http://www.1000ps.at/testbericht-2357092-aprilia-caponord-1200 Popravljeno September 28, 2015. Popravil kasti Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 Ja..hvala lepa tak test, avspuh na spodnji poziciji in med količki v dvoje. Sej ne rečem da bi moral ampak sigurno na tak način bi marsikateri motor tudi čohal Vsekakor kot že povedano jaz z tem čohanjem nimam problema ...tam pa tam je pa tudi kull malo drsat Sej počohajo ,od Bmfe naprej,edini ki mi ni in mi ne je KTM ! Toda če primerjam "čohanje" nemcev in italijanov je pri italijanu to res zoprno ,ker motor bi ,pnevmatike bi ,vzmetenje bi no pol ga pa nagneš pa vse ruži po tleh ,ma men to vzame veselje ..... Poglej na centralcu imajo ponavadi velike endure vijak i gumico ki preprečuje centralnemu stojalu da butne ob kovino ko ga snameš dol,s tem ko ga privijačiš do konca pridobiš oziroma imaš 2cm več pri tleh ob nagibu . sulica in Dadi 2
sulica Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 (popravljeno) Žal je tudi na testih, ki niso med stožci drsala: https://www.youtube.com/watch?v=b_-jxaY_QBQ https://www.youtube.com/watch?v=pkgw6fwhsPo Slika je iz tega naslova: http://www.1000ps.at/testbericht-2357092-aprilia-caponord-1200 Saj pa zato sem dal dol centralno stojalo in čohanja je bilo dosti manj, za nožnik pa ga itak spiliš pa je Kot že napisano sem ga dal nazaj gor zaradi mazanja verige. Sploh pa to "čohanje" pride do izraza v zelo hitri vožnji tako, da mene ne moti, ker sem bolj umirjen tip in ne kaj dosti čoham (razen pri moji ženi;) ) Za divjake je pa res sitna ta reč, rešitev je riserje tačk pa centralca dol in pol gasaaaa Original smerniki so pa tudi obupni, takoj sem jih menjal. Popravljeno September 28, 2015. Popravil sulica
skalaprava Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 Za divjake je pa res sitna ta reč, rešitev je riserje tačk pa centralca dol in pol gasaaaa Vi sploh nimate problemov s "čohanjem". Kaj naj potem jaz rečem, ko pri mojem RT-ju poleg običajnega železja po tleh drsa še del oklepa in zaščita cilindra in to na obeh straneh? Za ilustracijo, kje vse se jaz dotikam tal: A naj odstranim oklep in odšraufam cilindre, da ne bo čohalo po tleh? Pa da smo si na jasnem, to ni od kakega padca....z bavarcem še nisem padel - trkam po lesu! (je mi pa že padel po tleh, ampak od tega so druge praske) Kmet2, gsxf750, Port Folio in 4 others 6 1
sulica Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 (popravljeno) Vi sploh nimate problemov s "čohanjem". Kaj naj potem jaz rečem, ko pri mojem RT-ju poleg običajnega železja po tleh drsa še del oklepa in zaščita cilindra in to na obeh straneh? Za ilustracijo, kje vse se jaz dotikam tal: A naj odstranim oklep in odšraufam cilindre, da ne bo čohalo po tleh? Pa da smo si na jasnem, to ni od kakega padca....z bavarcem še nisem padel - trkam po lesu! (je mi pa že padel po tleh, ampak od tega so druge praske) Boga ti vidim, bravo ti to skalaprava, nije žvaka za seljaka ..manjka se motorjev ku drsajo po tleh..npr Z1000SX tudi dosti drsa da je joj Popravljeno September 28, 2015. Popravil sulica skalaprava 1
skalaprava Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 Boga ti vidim, bravo ti to skalapravi, nije žvaka za seljaka ..manjka se motorjev ku drsajo po tleh..npr Z1000SX tudi dosti drsa da je joj Ja na SX-ih imajo pa menda višek rorov na vsaki strani, pa jih je treba iz 4 zbrusiti na 2 normalna rora....tako sem slišal Spet bo en čelavac jezen na mene Kmet2 1
kasti Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Vi sploh nimate problemov s "čohanjem". Kaj naj potem jaz rečem, ko pri mojem RT-ju poleg običajnega železja po tleh drsa še del oklepa in zaščita cilindra in to na obeh straneh? Za ilustracijo, kje vse se jaz dotikam tal: A naj odstranim oklep in odšraufam cilindre, da ne bo čohalo po tleh? Pa da smo si na jasnem, to ni od kakega padca....z bavarcem še nisem padel - trkam po lesu! (je mi pa že padel po tleh, ampak od tega so druge praske) Nič ne šraufaj dol, kupi XR! skalaprava 1
DAMI34 Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Boga ti vidim, bravo ti to skalaprava, nije žvaka za seljaka ..manjka se motorjev ku drsajo po tleh..npr Z1000SX tudi dosti drsa da je joj Ja na SX-ih imajo pa menda višek rorov na vsaki strani, pa jih je treba iz 4 zbrusiti na 2 normalna rora....tako sem slišal Spet bo en čelavac jezen na mene Drajsajo sam tisti, ki ne nastavijo prav vzmetenja mopeda, pa uni k se jim ne da presedat. pa uni k pri polni obtežitvi pretiravajo. Dadi in sulica 2
sulica Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Drajsajo sam tisti, ki ne nastavijo prav vzmetenja mopeda, pa uni k se jim ne da presedat. pa uni k pri polni obtežitvi pretiravajo. Nasplošno tistim, ki so LENIIIII DAMI34 1
Kmet2 Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 Drajsajo sam tisti, ki ne nastavijo prav vzmetenja mopeda, pa uni k se jim ne da presedat. pa uni k pri polni obtežitvi pretiravajo. To bo ja........ skalaprava in kasti 2
DAMI34 Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 (popravljeno) To bo ja........ a si se najdu pr točki 3 no, kok si z mojim drajsal v paklenici? Kok sm jz v nedeljo drajsal pri vzponu na Učko? Popravljeno September 30, 2015. Popravil DAMI34
kasti Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 a si se najdu pr točki 3 no, kok si z mojim drajsal v paklenici? Kok sm jz v nedeljo drajsal pri vzponu na Učko? Pa gre tema (kot že tolikokrat) ponovno v "maloro"! Fazer03 1
DAMI34 Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 Pa gre tema (kot že tolikokrat) ponovno v "maloro"! Nč ne gre v maloro, v tej temi je bilo objavljeno, da kr nekaj mopedov ruži po tleh in med njimi tudi SX. Mislim, da je replika dovoljena.
kasti Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 Nč ne gre v maloro, v tej temi je bilo objavljeno, da kr nekaj mopedov ruži po tleh in med njimi tudi SX. Mislim, da je replika dovoljena. Ja, v osnovi sem omenil da CAPONORD ruži po tleh, če ima še kdo take izkušnje s tem motorjem...... našteva se pa vse drugo, od BMWjev, Kawasakijev....
biker77 Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 Me pa res matra da grem probat tole. Ker slisal sem ze marsikaj pa nekak ne vrjamem cist na besedo. Naslednji teden ce jo majo se pa ce bo kej vremena.
kasti Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 (popravljeno) Me pa res matra da grem probat tole. Ker slisal sem ze marsikaj pa nekak ne vrjamem cist na besedo. Naslednji teden ce jo majo se pa ce bo kej vremena. Pred uporabo preveri nivo olja! Po uporabi seveda objavi test. Popravljeno September 30, 2015. Popravil kasti ZaskA 1
Kmet2 Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 a si se najdu pr točki 3 no, kok si z mojim drajsal v paklenici? Kok sm jz v nedeljo drajsal pri vzponu na Učko? Itak ,nimam pojma..... NejcZ 1
motolover Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 Teža voznika močno vpliva na posedanje motorja in oprijem gum. Praviloma se težji vozniki po deželskih cestah lahko peljejo hitreje (predvsem zaradi boljšega oprijema gum), na dirkališču kjer je pomemben tudi pospešek iz ovinka in pojemek pred njim, pa počasneje.
Nearrain Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 2015 Ultimate Sports-Adventure-Touring Shootout
sulica Objavljeno November 12, 2015 Opozori Objavljeno November 12, 2015 Ob 30. 9. 2015, biker77 pravi: Me pa res matra da grem probat tole. Ker slisal sem ze marsikaj pa nekak ne vrjamem cist na besedo. Naslednji teden ce jo majo se pa ce bo kej vremena. Kdaj zdaj, si jo testiral al ne ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se