Sharko Objavljeno December 30, 2010 Opozori Objavljeno December 30, 2010 (popravljeno) No, sicer pa - če se ti tako zavzemaš za tega "enega" - saj je vsak od nas posameznik, torej če se za vsakega "enega" zavzamemo, da ni nič narobe, če krši zakone in če ne plačuje davkov ... ni čudno, da imamo, kot je Tedybear korektno napisal, 10 milijard minusa LETNO! ... Sej se ne zavzemam!! sm reku že da se mi ne zdi utaja davkov pravilna, samo nismo mi tisti k mormo kej narest glede tega ne? Ja, pol pa jokcamo, ker se država zadolžuje in razvoj ne gre nikamor ... in spet so, čudežno, vsega itak krivi politiki. Zakaj že? Ker je najlažje s prstom na druge kazat, na tiste, za katere se nam zdi, da imajo ful boljše plače od nas itd ... (pustimo zdaj detajle in dejstvo, da je del slovenske politike res eno govno ... ampak to govno je izvolil del naroda, ki je morda tudi, v mentalnem/političnem smislu govno ... excuse my french, vem, da mi bo žena spet rekla, da grdo tipkam in si bom moral it roke umit s pralnim prahom ... )... mene ne mot če ma en visoko plačo pa si jo zasluž-mene mot govno... Popravljeno December 30, 2010. Popravil Sharko halls, ImenitnaPriložnost, maco47 in 1 other 4
Kremenčkovi Objavljeno December 30, 2010 Opozori Objavljeno December 30, 2010 mene sploh nič ne moti, najmanj pa fovšija, ker dokler so mi fovš, pomeni da mi gre dobro če pa bodo ceste kaj boljše, ker jaz ne bom vozu na kurilca, ga pa zdaj ven stankam... maco47, Bremzer, dotem in 3 others 1 5
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 30, 2010 Opozori Objavljeno December 30, 2010 krivi so pa za izgubo prihodka edino politiki ter davčni uslužbenci in inšpektorji ...prvi zato ker sprejmejo take gnile zakone , drugi in tretji pa zaradi lenobne gnilobe ter korupcije zaradi katere ne poberejo davka in kazni za kršitve .... To se pa maksimalno strinjam. maco47, sesir, Sharko in 2 others 5
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 30, 2010 Opozori Objavljeno December 30, 2010 Sej se ne zavzemam!! sm reku že da se mi ne zdi utaja davkov pravilna, samo nismo mi tisti k mormo kej narest glede tega ne? Emmm, kdo pa bo? Pizda, a smo mali pesi, ki jim je treba gobec v drek tišat skos, da jim jasno postane, da se v lastni bajti ne serje? Bremzer, Sharko, Dadi in 4 others 3 4
thumper Objavljeno December 31, 2010 Opozori Objavljeno December 31, 2010 dejmo te k*****e davke in razne opcije , ki jih ne moreš legalno v tank nafilat pa plačat na blagajni na miru pustit pa rajši tolčimo vsak po tistem kar mu ni všeč... jaz ne morem poslušat tistega traktorskega zvoka zjutraj pri dizlu, ko šipe čistim ... sploh v četrtek zjutraj ne ... pa izpušni plini se mi naberejo in mi delajo zgago v grlu - več katalizatorjev imajo slabše je za dihat...prav bljak .... se mi zdi , da so postali dizli popularni z masovno selitvijo ljudi s kmetov v mesta ... sploh sedaj , ko so močno zmanjšali število vrtičkarjev v večjih mestih je edino tisti traktorski zvok in smrad ostal nek nadomestek za lepo pokrajinsko idilo zetorja v jutranji zarji ko orje in se meglica dviga iz deviške zemlje... http://www.google.si...iw=1280&bih=578 Bremzer, jetman, Dadi in 3 others 3 3
Ice Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 zakaj dizel? ko bom lahko z 70 l bencina naredil min.1100 km z avtom tezkim 1500 kg + prtljaga in potniki (summarum ca. 1800 kg) bom presedlal na bencinca (ormoz-tessaloniki + 50 km).
s5jst Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Pozdravljeni (že kar resno) v letu 2011 Z dilemo izbrati Euro95 vs. Diesel se ukvarjam tudi sam. Ni kaj, sedanje vozilo postaj premajhno za "zverinjak" na zadnjih sedežih Razmišljam o Berlingo (Partner) ali Kangoo zabojniku. Ni toliko dilema ali izbrati enega ali drugega, pač pa s kakšnim motorjem. Kolikor sem računal, naredim letno ~15.000km, od tega jih je: - 2.000km s hladnim motorjem; 2 x 5km (skok v trgovino, službo, itd.) - 1.000km je na relacijah 2 x 10km oz. 2 x 15km - 12.000km pa je takšnih, da v eni vožnji naredim več kot 100km (motor normalno ogret) Bencinar bi bil v prid v prvih dveh primerih (hladen motor), medtem ko pri dolgih relacijah zmrzne napram dieslu. Za kalkulacijo sem vzel tovarniške podatke za R.Kangoo. Za 1.6 16v bi potreboval 1047L goriva, medtem ko bi pri isti konfiguraciji za diesel potreboval 771L goriva. Če predpostavim, da je cena za liter enaka (1,263€), potem me stane: - 1.6 16V = 1322,36€ - 1.5 dCi = 973,77€ Letni prihranek je torej 348,59€. Razlika v ceni povprečno opremljenega vozila (oprema Expression) je 1250€, kar pomeni, da bom po 3,6 letih zaradi porabe povrnil tisočaka. Če vračunamo še pogreške, potem velja 4 leta. Torej, dragi forumaši, prosim svetujte, je izračun pravilen in bom v 4 letih na boljšem z enim ali drugim motorjem. LP, Marko
Cartman Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 zakaj dizel? ko bom lahko z 70 l bencina naredil min.1100 km z avtom tezkim 1500 kg + prtljaga in potniki (summarum ca. 1800 kg) bom presedlal na bencinca (ormoz-tessaloniki + 50 km). 6,3l 100km? to je poprečna poraba oktavije 1.9tdi, 77kw, ob cijazenju. povdarjam cijazenju. frend se vozi v šiht 45km daleč, od tega 19km avtocesta ostalo kraške cestice med vasmi. Glede na čistokrvno relacijsko vožnjo se mi to ne zdi nevem kako ekstremno šparovno. civic 1.8 je ob podobnem režimu vožnje porabu 7.3 (trije plus mnogo opreme/hrane plus smuče na strehi) za 1100 km smo porabli 80l bencina? livigno in nazaj. Zdej cepidlačit in popolnoma neracionalen dopust reševat z 20 oziroma 40 evri potnih stroškov je bezvezna debata, se ti ne zdi? ker spalimo cca 50 000km letno se vsak dan bolj bojim kazni, kar me je upočasnilo. to je nardilo nepopisno večji prihranek goriva kot menjava bencinarja za dizla. (ki mi je naredu tolk stroškov de mi gre kr na jok, ko pomislim kolk bolš bi lahko zapravu denar, ampak to je subjektiven, Renaultov problem.) 15 let nazaj je blo dizel gorivo oooobčuutno cenej kot bencin, okrog leta 2000 pa so ceno skoraj izenačili, in se mi zdi razlika nevredna omembe. Bremzer, Ice in suhi 2 1
suhi Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 (popravljeno) Po mojem mnenju si @s5jts kr dobr zračunu Jz tudi tako računam in vidim da si šele po 5 letih (glede na ceno novega) na nuli, tako da je "isti drek" kaj kupiš, pač tisto kar ti bolj sede vozit (bi jz rekel). Pri rabljenih je pa po mojem mnenju računica bolj v prid bencinskim avtomobilom, saj se dobi spodoben za isto ceno kot dizel (isti letnik, isto konjev), le da ima bencinar najverjetneje vsaj pol manj prevoženih kilometrov, torej predvidenih in nepredvidenih stroškov bo definitivno precej manj. ajd Popravljeno Januar 4, 2011. Popravil suhi dotem in Bremzer 1 1
Cartman Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Pozdravljeni (že kar resno) v letu 2011 Z dilemo izbrati Euro95 vs. Diesel se ukvarjam tudi sam. Ni kaj, sedanje vozilo postaj premajhno za "zverinjak" na zadnjih sedežih Razmišljam o Berlingo (Partner) ali Kangoo zabojniku. Ni toliko dilema ali izbrati enega ali drugega, pač pa s kakšnim motorjem. Kolikor sem računal, naredim letno ~15.000km, od tega jih je: - 2.000km s hladnim motorjem; 2 x 5km (skok v trgovino, službo, itd.) - 1.000km je na relacijah 2 x 10km oz. 2 x 15km - 12.000km pa je takšnih, da v eni vožnji naredim več kot 100km (motor normalno ogret) Bencinar bi bil v prid v prvih dveh primerih (hladen motor), medtem ko pri dolgih relacijah zmrzne napram dieslu. Za kalkulacijo sem vzel tovarniške podatke za R.Kangoo. Za 1.6 16v bi potreboval 1047L goriva, medtem ko bi pri isti konfiguraciji za diesel potreboval 771L goriva. Če predpostavim, da je cena za liter enaka (1,263€), potem me stane: - 1.6 16V = 1322,36€ - 1.5 dCi = 973,77€ Letni prihranek je torej 348,59€. Razlika v ceni povprečno opremljenega vozila (oprema Expression) je 1250€, kar pomeni, da bom po 3,6 letih zaradi porabe povrnil tisočaka. Če vračunamo še pogreške, potem velja 4 leta. Torej, dragi forumaši, prosim svetujte, je izračun pravilen in bom v 4 letih na boljšem z enim ali drugim motorjem. LP, Marko kangooja en mal poznam, 1.4 bencinar je zvozil 300 000 brez silnih posegov, na pamet 1 vžigalna tuljava ki je posledično uničila izpušni kolektor, 1kat spihalo glavo. ostalo redni servisi. poraba med 8 in 10, brez šparanja, ko pogledam nazaj, sm bil morda kar malo objesten z gasom. 1.5 dci je popolnoma druga zgodba. kupljen v trgovini nov novcat, z vsemi potrebnimi servisi je v 150 000 spoznal že res precej avtovlek mi požrl živcev in denarja da niti ne govorim. predvsem pa ko je govor o porabi, se cifre nekako ne ujemajo s tovarniškimi. avtek na avtocesti ob zmerni obremenitvi in priganjanju pije okrog 7,5-7,8 l/100 km. temu jaz rečem osem, kak deci manj. o kakih šestih ni govora. ko sledim prometnemu toku na magistralah pa je res varčen, tud krepko pod magičnih 6 se spusti. simpatično! jaz nakup dizla obžalujem! Bremzer in thumper 1 1
ferek Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Razlika v ceni povprečno opremljenega vozila (oprema Expression) je 1250€, kar pomeni, da bom po 3,6 letih zaradi porabe povrnil tisočaka. Če vračunamo še pogreške, potem velja 4 leta. Torej, dragi forumaši, prosim svetujte, je izračun pravilen in bom v 4 letih na boljšem z enim ali drugim motorjem. LP, Marko ...ni si napisal kako dolgo ga nameravaš vozit? Če 10 let in če z zloglasnim 1.5 dci ne bo nepredvidenih težav, potem dizla... če boš prodajal po 5 letih pa bencinarja... Bremzer in dotem 1 1
siks Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 kangooja en mal poznam, 1.4 bencinar je zvozil 300 000 brez silnih posegov, na pamet 1 vžigalna tuljava ki je posledično uničila izpušni kolektor, 1kat spihalo glavo. ostalo redni servisi. poraba med 8 in 10, brez šparanja, ko pogledam nazaj, sm bil morda kar malo objesten z gasom. 1.5 dci je popolnoma druga zgodba. kupljen v trgovini nov novcat, z vsemi potrebnimi servisi je v 150 000 spoznal že res precej avtovlek mi požrl živcev in denarja da niti ne govorim. predvsem pa ko je govor o porabi, se cifre nekako ne ujemajo s tovarniškimi. avtek na avtocesti ob zmerni obremenitvi in priganjanju pije okrog 7,5-7,8 l/100 km. temu jaz rečem osem, kak deci manj. o kakih šestih ni govora. ko sledim prometnemu toku na magistralah pa je res varčen, tud krepko pod magičnih 6 se spusti. simpatično! jaz nakup dizla obžalujem! po dolgem času normalen, uporaben post. ImenitnaPriložnost in Mavti 1 1
s5jst Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 po dolgem času normalen, uporaben post. Tudi mene je dal še malo na premišljevanje.... Vsekakor pa se avto kupuje (vsaj pri meni) za dobo "upam da bo treba čim kasneje menjati" t.j. vsaj 10 let. Pomemben je Ferekov podatek "zloglasni 1.5 dci" ki te lahko precej Še kakšno mnenje o 1.6 hdi iz PSA koncerna? Tudi tam je baje ruska ruleta; kot spomin iz časov stoenk. Če si prišel iz trgovine do doma, potem je delala, drugače pa si že vedel kaj te čaka LP, Marko dotem 1
Tedybear Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 (popravljeno) Še moja primerjava...imamo dizla in bencinarja s 100 KM. Oba avta primerljiva tudi cenovno. Letno naštepam okoli 20-22000 km. Predvsem kratke fure - v službo in nazaj cca 20 km.. Ko sem malo primerjal porabo, je razlika dober liter, mogoče dva. Plus malenkost dražji servis dizla (težko primerljivo, ker gre za dve različni firmi - oba pooblaščena servisa). In tu računice v korist dizla ni. Ampak...tiste kratke fure v službo imajo v eno stran breg, dolg 9 km. Vožnja pa je z dizlom neprimerljivo lepša. Lepo ga ruknem v tretjo in pelje, pelje....medtem ko sem bencinarja stalno šaltal med drugo in tretjo...druga pa gaaas, pa tretja...pa zmanjka moči pa spet druga... Naftaš pa lepo klok, klok, klok.... Meni tudi to nekaj šteje. Pa še daljše ture.......pri bencincu poraba ostaja na okol 8, pri naftašu pade krepko pod 6. Vožnja pa.....v okviru omejitev. Popravljeno Januar 5, 2011. Popravil Tedybear
Ice Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 6,3l 100km? to je poprečna poraba oktavije 1.9tdi, 77kw, ob cijazenju. povdarjam cijazenju. frend se vozi v šiht 45km daleč, od tega 19km avtocesta ostalo kraške cestice med vasmi. Glede na čistokrvno relacijsko vožnjo se mi to ne zdi nevem kako ekstremno šparovno. civic 1.8 je ob podobnem režimu vožnje porabu 7.3 (trije plus mnogo opreme/hrane plus smuče na strehi) za 1100 km smo porabli 80l bencina? livigno in nazaj. Zdej cepidlačit in popolnoma neracionalen dopust reševat z 20 oziroma 40 evri potnih stroškov je bezvezna debata, se ti ne zdi? hmnja, ne vem glede octavie, toda 6,3/100 je za c5 1,6 hdi ze kar "veliko". hitrost na ac se giba med 110-150 (odvisno kaj se rola na radiu). povprecno rabi c5 na sluzbenih in po mestu (ca.60:40) 5,7-6,0/100. in se ne cijazim. ker ne maram tankati v hr, srb in mk tankam sele v gr. zato 1000+ km min. "domet". in ker mi odgovarja nacin podajanja moci dizla. pac avto za od a do b. za duso je motor. ker spalimo cca 50 000km letno se vsak dan bolj bojim kazni, kar me je upočasnilo. to je nardilo nepopisno večji prihranek goriva kot menjava bencinarja za dizla. (ki mi je naredu tolk stroškov de mi gre kr na jok, ko pomislim kolk bolš bi lahko zapravu denar, ampak to je subjektiven, Renaultov problem.) 15 let nazaj je blo dizel gorivo oooobčuutno cenej kot bencin, okrog leta 2000 pa so ceno skoraj izenačili, in se mi zdi razlika nevredna omembe. et tu brutus? BTW novega avta ne nameravam vec kupiti. raje 3-4 leta star rabljen in dobro ohranjen avto z ca. 50-70k km, izven garancije; in menjam na 3-4 leta. tudi to prispeva k moji racunici zakaj dizel in ne bencinc.
Ice Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 Vsekakor pa se avto kupuje (vsaj pri meni) za dobo "upam da bo treba čim kasneje menjati" t.j. vsaj 10 let. Pomemben je Ferekov podatek "zloglasni 1.5 dci" ki te lahko precej lady si lasti clia II 1.5 dci. kupila rabljenega 2005 (se mi zdi?) z 25k km, danes ima nekaj preko 93k km. na cesti prakticno vsak dan. edini pripeljaj pretrgana cev dovoda zraka do turbine, ker so na uradnem servisu prevec zategnili objemko. rezultat: slepanje in poravilo za 400 ojroff. slampasti bumbarji servisni. Še kakšno mnenje o 1.6 hdi iz PSA koncerna? Tudi tam je baje ruska ruleta; kot spomin iz časov stoenk. Če si prišel iz trgovine do doma, potem je delala, drugače pa si že vedel kaj te čaka LP, Marko c5 II z 1.6 hdi posedujem skoraj dve leti. nobenih tezav, nobenih pripomb, avto deluje bp. kupil rabljenega z 64k km, danes ima ca. 104k. poraba povprecno, gledana na to dobo, ca. 5,8-6,0. vcasih pade na 5,6, vcasih se dvigne na 6,2/100. vedno vsaj 1000 km z enim tankom, rekord je bil 1430 km z 78 l (yep, v 67 l tank gre preko 78 l goriva). po ac povprecno 120, po magistralkah pa vcasih tudi malo zasrbi noga. sedezi ne dajo dovolj stranske podpore. masina je ze v original izvedbi dovolj poskocna in dinamicna (za dizla), s cipsom se malo bolj. ce turbino (in masino) pred uprabo ogrejes in po uporabi spet ohladis ne bo problemov. pa redni servisi tudi ne skodijo. pred tem imel xantio II 2.0 hdi. kupil novega 1999, prodal 2009 z 264k km (zaradi prerjavelih pragov -konstrukcijska napaka xantij. drugace nikjer rje na celem avtu!). avto delal bp, nobenih napak, okvar ali tezav. vedno reden servis. pred tem imel XM 2.1 td. je ze druga zgodba; ni hdi, stara zasnova masine. bil zadovoljen (bi bil zelo, ce bi bila masina malce bolj poskocna). nekateri ljudje ne ogrejejo masin s turbinami in jih po teranju ne ohladijo (nekaj minut normalne ali zadrzane voznje), pa pride do raznih razpok na ohisjih ali lopaticah in bang. potem pa famoze o "zloglasnih" dizlih. z raznimi dizli naredil preko 500k km in niti eden mi ni razpadel. zdaj, ali sem srecko ali pa nekdo nekje nekaj ne ve/ne zna/ne razume.
bna Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 če je turbina kvalitetna bo preživela tudi hladno teranje in neohlajanje na svojem mondeu td ne posvečam turbini nobene pozornosti pa ima avtomobil prevoženih 230 tisoč brez okvar na motorju
Cartman Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 l nekateri ljudje ne ogrejejo masin s turbinami in jih po teranju ne ohladijo (nekaj minut normalne ali zadrzane voznje), pa pride do raznih razpok na ohisjih ali lopaticah in bang. potem pa famoze o "zloglasnih" dizlih. z raznimi dizli naredil preko 500k km in niti eden mi ni razpadel. zdaj, ali sem srecko ali pa nekdo nekje nekaj ne ve/ne zna/ne razume. jaz še čakam da turbina crkne meni (in žal nisem osamljen primer, od tod zloglasnost) je crknila DCi črpalka, ki je z opilki uničila tudi vse 4 injektorje. Danes sm bil spet priča varčnostimojga dizla. crknila je baterija, pač potrošni material, preživela je dve zimi in pol. 44Ah za bencinca je 50€, 70Ah za dizla stane 88€.
suhi Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 Najbolj zabavna trditev od vseh: "masina je ze v original izvedbi dovolj poskocna in dinamicna" pa ma 109PS hehe. Ti lastniki dizlov ga res sekajo! Pa tudi merila za nepokvarljivost (Cliota ravno omenjaš) niso kilometri do 100.000km temveč nad 200.000km vsaj po mojih merilih. Če imaš večje težave z avti do 200.000km potem so res samo za na odpad. ajd Sharko 1
Kremenčkovi Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 kot sem že 100x omenil: nikoli renaulta dizla, pa če bi ga nemc nardil. jaz nimam nobenih problemov z turbino, čeprav ga ne šparam, ne grejem in ne hladim avto ima pa 375ooo.znamke ne bom omenjal, da ne bo spet............. kar se tiče pospeškov pa vabim junaka z 100KM bencinarjem na test z mojim 100KM dizlom. dam za gajbo pira ,če me špricne. pa pozabili ste eno veliko prednost dizlov : ČIP. pa tud dober 6 stopenjski menjalnik naredi svoje. registriran za 74kw, realno pa 100kw nikol pa nisem pluval bo bencinarju !!!!!! suzuki in dotem 2
Ice Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 če je turbina kvalitetna bo preživela tudi hladno teranje in neohlajanje na svojem mondeu td ne posvečam turbini nobene pozornosti pa ima avtomobil prevoženih 230 tisoč brez okvar na motorju hmmmm......... potem bmw in audi definitivno ne vgrajujeta kvalitetnih turbin. tudi fiat -posledicno alfa- ima bolj kot ne skart robo za turbine. ali? oz. drugace povedano, ce bos od obrata kluca tiscal gas kot prtegnjen in ko se ustavis s taksne voznje takoj ugasnil masino ti garantiram, da ti turbina ne bo zdrzala 230k km. in ker ti je tega ocitno ne pocenjas. osebno tudi ne posvecam tehniki pretirane pozornosti, a se vsako masino preden jo teram ogrejem na delovno temperaturo. mogoce pa za slovenski trg delajo trpeznejse stroje. jaz še čakam da turbina crkne meni (in žal nisem osamljen primer, od tod zloglasnost) je crknila DCi črpalka, ki je z opilki uničila tudi vse 4 injektorje. jeba. se pravi naj preventivno menjam to zadevo? Danes sm bil spet priča varčnostimojga dizla. crknila je baterija, pač potrošni material, preživela je dve zimi in pol. 44Ah za bencinca je 50€, 70Ah za dizla stane 88€. zanimivo. kot ze omenil, ali sem sam srecko ali kaj....... pri vseh dizlih do danes menjal samo po enkrat baterijo. prevec mestne/kratke voznje skoduje vsakji bateriji. ergo enako se lahko zgodi pri bencincu. Najbolj zabavna trditev od vseh: "masina je ze v original izvedbi dovolj poskocna in dinamicna" pa ma 109PS hehe. Ti lastniki dizlov ga res sekajo! pa kaj bi ti rad: da ti dizel pospesi kot motor? z 1.6 masino in ca.1500 kg natankane teze? ocitno imas tudi sam secno dovoljenje. :evilgrin: menim in napisal sem tocno, kar sem napisal. hitrostnih rekordov nimam ne namena in niti zelje podirati. s tem avtom. :surrender: Pa tudi merila za nepokvarljivost (Cliota ravno omenjaš) niso kilometri do 100.000km temveč nad 200.000km vsaj po mojih merilih. Če imaš večje težave z avti do 200.000km potem so res samo za na odpad. ajd podal sem samo nase izkusnje z doticnimi avti. o nepokvarjlivosti ne mislim niti zacenjati, ker lahko vse takoj odmah in to iz inata zruzi. faktorjev toliko, da boli vse od precke navzdol. pa bi se to naj ne dogajalo (kontrola kakovosti, standardi itd.).
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 pa pozabili ste eno veliko prednost dizlov : ČIP. pa tud dober 6 stopenjski menjalnik naredi svoje. registriran za 74kw, realno pa 100kw nikol pa nisem pluval bo bencinarju !!!!!! Tole je spet nekaj za davkarje ... Čip pa tudi - obratno sorazmerno z življenjsko dobo.
Kremenčkovi Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 oz. drugace povedano, ce bos od obrata kluca tiscal gas kot prtegnjen in ko se ustavis s taksne voznje takoj ugasnil masino ti garantiram, da ti turbina ne bo zdrzala 230k km. in ker ti je tega ocitno ne pocenjas. osebno tudi ne posvecam tehniki pretirane pozornosti, a se vsako masino preden jo teram ogrejem na delovno temperaturo. :blink:230.000km ???? prav pred tabo sem omenil da imam na avtu 375000km bp.brez šparanja.
Ice Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 verjemi, da sparas. ti pa lahko ob priliki na tvojem vozilu pokazem, kaj pomeni "brez sparanja".
Cartman Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 h se pravi naj preventivno menjam to zadevo? ta jeba stane dobrega jurja. in kdo ve, če s preventivno menjavo rešiš zadevo? konec koncev, smo novega kupili točno zato, da nebi meli problemov vsaj pet let, kot je to brez težav zmogel rabljen bencinar. Tole je spet nekaj za davkarje ... Čip pa tudi - obratno sorazmerno z življenjsko dobo. tole s čipom in obratno sorazmerno življenjsko dobo niti ne velja. osebno in dobro poznam točno enega ki je imel zarad čiptuninga probleme, in zdi se mi, da bi a3 še zdej normalno delal, če bi ga mel normal človek. ker ga je mel bebec, so stvari pokale. Kolega, paketna pošta, je načipiral kombi, z njim zvozil 300 000km in ga prodal z original turbino in skoraj 400 000, ko je kupil novega ga je načipiral prvi teden.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se