Skoči na vsebino

Bencin vs.Dizel


Priporočene objave

Objavljeno

:grim

jep, res je

sem vozil prej VWja, se mi je smejalo, ampak sam zarad tega ker je blo nekaj čez kW (RMS :D ) muzke notr :P

No ja pustmo to, mam jst 1kw( 2x 500rms) sam v gepeku :D (dls power) :OK: Ampak se mi ne smeji samo zarad tega .)

:grim

jep, res je

sem vozil prej VWja, se mi je smejalo, ampak sam zarad tega ker je blo nekaj čez kW (RMS :D ) muzke notr :P

Kok maš mašino? greva kdaj probat :P

Objavljeno

če hočeš da se dizel kam premakne se tudi poraba rahlo dvigne ;)

glede pospeškov, če imaš mazdo 3, imaš 1.6 109 KM?

si siguren v tvojo trditev o pospeških? stava :P ?

trenutno sem lastnik dizla in bencinarja, kar mi je pri dizlu močno všeč je zvok turbine :OK: , ko pa se vsedem v bencinarja se mi pa samo smeji :D

Da ne bo sedaj vse skupaj izpadlo v tistem slogu, da pač vsak svojo kanto hvali... .)

Pa vseeno...

Glede porabe. Res ga ne priganjam do konca, ampak 5-6 litrov pri meni pomeni mešan ciklus približno 50% mestne vožnje (tudi s klimo) in 50% avtoceste (v povprečju med 150 in 160 km/h). Res, ne nakladam.... O:-)

Glede pospeškov si pa resno vzel. Ampak moje izkušnje po enem letu so pač take. Seveda pa tud jaz ne dirkam z vsakim, in seveda je možno, da me kdo (tud ti) prehiti pri speljevanju s kakšnim bencinarjem 2.0 in manj brez turbine (sploh če zna dobro speljat, kar je tud pomembno...). Stava... Sori, ampak ne bi, ker se bojim poraza in bi mi bilo potem ful žal in bi se mi poznalo na samozavesti ... :P Pa še kazni je bilo dovolj v zadnjih nekaj mesecih :unsure: . So pa cifre na papirju eno, realnost pa drugo. Konji so pač različnih pasem. Sem vozil Astro 1.7 CDTI (tud 81 kw), pa je bila razlika hudo očitna. V povezavi s TCS (sistem proti zdrsu pogonskih koles) in ful trdim podvozjem je vse skupaj še bolje. Mogoče pa ravno zaradi tega Mazda pri trojki ne ponuja močnejšega motorja. In mogoče je ravno zaradi tega enako opremljena trojka z dizelskim motorjem skoraj 600k dražja od bencinarja... :blink: Verjemi, da ne bi dal toliko več, če se ne bi poznalo :nono: . Sem pa tud jaz pred nakupom naredil vsaj 50 testnih kilometrov, ker nisem verjel.

Objavljeno

No ja pustmo to, mam jst 1kw( 2x 500rms) sam v gepeku :D (dls power) :OK: Ampak se mi ne smeji samo zarad tega .)

Kok maš mašino? greva kdaj probat :P

probat dBje merit al kej druzga :lol1:

@Carr: saj ti verjamem, ni panike, niti nisem preveč resno vzel, samo malo provociram, že dolgo nisem ;)

PS: nemški konji so švohnejši :grim

Objavljeno

probat dBje merit al kej druzga :lol1:

@Carr: saj ti verjamem, ni panike, niti nisem preveč resno vzel, samo malo provociram, že dolgo nisem ;)

PS: nemški konji so švohnejši :grim

Lahko oboje če mislš, da si v dBjih konkurenčen :) :devil: Še vedno nisi povedu, kok maš mašino oz. kok konjov maš

Objavljeno

nope, v dBjih nisem več konkurenčen, sem napisal da ne vozim več VWja v katerem je bilo to vgrajeno ;)

kar se pa tiče mašine, 1.6, zmerjenih in v prometno zapisanih je blo 97 kW ;)

zadost za prepotentne dizle, prot tvojmu 2.0 bi pa zelo verjetno ostal zadaj (ali pa tudi ne, vsa muzka pri tebi se pozna na kilaži, hehe :P)

Objavljeno (popravljeno)

Vsekakor se veselje pri bencinarju začne tam, kjer se pri dizlu že gladko konča.. end of story.. če si mlad, definitivno bencinar :OK:

Ja ne vem no. Mi je slo vedno za pospeske in ovinke. Dizli majo boljse pospeske (v mislih imam standardne druzinske avtomobile). Zlo pri srcu mi je res Clio cdi 1.5, cipan na 100 konjev. Kratka medosna, super za kratke ovinke, pospeski odlicni, poraba se giblje nekaj nad 4/100km, razen koncna je pa mal nizka :(

Bi pa enkrat sprobu tamocnga Cliota cdi 1.5 (prejsni model seveda, ta nov je ze prevelik). A kdo ve kok ma sploh konjev? Po moje jih ma necipan neki nad 100.

Popravljeno . Popravil Brihta
Objavljeno

Ja ne vem no. Mi je slo vedno za pospeske in ovinke. Dizli majo boljse pospeske (v mislih imam standardne druzinske avtomobile). Zlo pri srcu mi je res Clio cdi 1.5, cipan na 100 konjev. Kratka medosna, super za kratke ovinke, pospeski odlicni, poraba se giblje nekaj nad 4/100km, razen koncna je pa mal nizka :(

Bi pa enkrat sprobu tamocnga Cliota cdi 1.5 (prejsni model seveda, ta nov je ze prevelik). A kdo ve kok ma sploh konjev? Po moje jih ma necipan neki nad 100.

clio ni ravno družinski avto se mi zdi :hmm: in v tako malem avtu kot je clio je vsaka mašina nad 1,2 (dizel ali bencin) že dovolj za solidne pospeške.

razlika dizel - bencin se vidi pri večjih avtih in npr. 1,9 bencin VS 2,0 dizel!

pri enoprostorcih in podobnih sem za dizle z min 2,0, pri klasičnih avtih pa bencinarji nad 1,8 :OK:

Objavljeno

clio ni ravno družinski avto se mi zdi :hmm: in v tako malem avtu kot je clio je vsaka mašina nad 1,2 (dizel ali bencin) že dovolj za solidne pospeške.

razlika dizel - bencin se vidi pri večjih avtih in npr. 1,9 bencin VS 2,0 dizel!

pri enoprostorcih in podobnih sem za dizle z min 2,0, pri klasičnih avtih pa bencinarji nad 1,8 :OK:

Torej bencinar naj bo :)

Objavljeno

Itak da mora bit bencinar. :hmm: Pa bokser mašina mora bit... :whistle: Aja, pa 4WD mora met. :naughty:

D.

Objavljeno (popravljeno)

Itak da mora bit bencinar. :hmm: Pa bokser mašina mora bit... :whistle: Aja, pa 4WD mora met. :naughty:

D.

Ah kje, more bit 10valjnik pa more met zadn pogon .) oz. še lepše..6valjnik 343km in zadn pogon .)

Popravljeno . Popravil Pleya
Objavljeno

Danes (razen Golfa SDI) praktično ne moreš več dobiti dizelskega motorja brez turbine :nono: . To je stvar razvoja... Potem pa moraš odvzeti bencinarjem recimo 16 ventilov itd... pa bo razmerje spet mal drugačno, a ne. Po 10 letih imam prvi dizel (Mazda 3) in se v bencinarja sploh ne usedem več. Nizka poraba (5-6 litrov), udobje (sploh na daljših vožnjah), vzdrževanje (prva menjava jermena pri 240.000 km), pospeški (bencinar 2.0 in manj brez turbine na semaforjih nima šans) :OK: :OK: ...

Ta pa ista kot bi poslušal vice na kakšni lovski veselici :kva2: menjava jermena :grrr vzdrževanje diesla, da ne bi komu padlo na pamet da je ceneje od benzinca---samo da ti mrkne, kar se pogosto dogaja okrog turbine in črpalke, šobe potem pa si v :BUA: :slap: in tega zneska na manjši porabi nikdar ne spraviš noter, pa še smrdeči ekološko sporni traktor voziš :lol1:

Objavljeno

6valjnik 343km in zadn pogon .)

Ah, ja... Z4, to mora bit užitek :blush:

(M izvedba seveda :naughty: )

Objavljeno (popravljeno)

Ah, ja... Z4, to mora bit užitek :blush:

(M izvedba seveda :naughty: )

Še lepše M3.. :) še lepšee M3 cabrio :D

Popravljeno . Popravil Pleya
Objavljeno

kot je bil moj dolgoletni podpis tukaj na forumu.....LIFE IS TO SHORT TO DRIVE A GOLF DIESEL :devil: :devil: :grim :grim

Objavljeno

kot je bil moj dolgoletni podpis tukaj na forumu.....LIFE IS TO SHORT TO DRIVE A GOLF DIESEL :devil: :devil: :grim :grim

¸

Zato maš pa golfa, sam ne dizla :D

Objavljeno (popravljeno)

Itak da mora bit bencinar. :hmm: Pa bokser mašina mora bit... :whistle: Aja, pa 4WD mora met. :naughty:

D.

Pa 2.0, pa TURBO, pa obvezno Subaru. :yes:

Aja, kar se pa Clio dci-jev tiče, pa mislim da je varianta 68(tle nekje) ali pa 86(tle nekje). Moja je imela tašvohnejšega, poraba 4.2 litra, vožnja malo boljša kot v petki, super gre v sneg, je pa občutljiv kar se tiče čistosti nafte (kot vsi jtd, hdi, tdi).

Zame obstajata samo dva tipa motorjev: DIZEL in TURBOdizel.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

¸

Zato maš pa golfa, sam ne dizla :D

no ja...če bi že meu Golfa...pol edin 1 ali 2 GTI lepo zrihtana :grim ,...ostalo od VW mi ni všeč :grrr

Objavljeno

LIFE IS TO SHORT TO DRIVE A GOLF DIESEL :devil: :devil: :grim :grim

in kaj to zgoraj pomeni ?

ali mislis "life´s too short to drive a...." :devil: :whistle:

Objavljeno

Clio težek 735 kg, 200 konjev in 300 RMS muzike notri ... :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Clio težek 735 kg, 200 konjev in 300 RMS muzike notri ... :whistle:

Potem premočno zate...Bi lahk lepo pošrek čez 3M padu (ljubljanca.press)+ še 3 mesci bolniške

Popravljeno . Popravil Pleya
Objavljeno

Pa 2.0, pa TURBO, pa obvezno Subaru. :yes:

Aja, kar se pa Clio dci-jev tiče, pa mislim da je varianta 68(tle nekje) ali pa 86(tle nekje).

Ja pa še en obstaja, k ma mal čez 100 konjev. Strupeno.

Da ne govorim ov raznih 2.0 bencinar izvedbah :OK:

Objavljeno

Se neki ne da citirat...

Odgovor royal-u:

Da ne bo vse tako po lovsko... da pojasnim... .)

Vzdrževanje je v glavnem podoben strošek kot pri bencinarju (mogoče nisem bil dovolj jasen), tisto kar sem rekel v zvezi z jermenom, pa drži... :closedeyes: vsaj pri meni v servisni knjižici tako piše... Veš pa, da je komplet garnitura z jermenom, šponarji in vodno črpalko (tako kot se to pač mora menjat) eden prvih večjih stroškov pri avtu (npr. original za R Clio okrog 100.000 SIT). Če je vse ostalo seveda v redu... Ob tem upoštevaj še, da dizelski motor povprečno obratuje pod 25-30% nižjimi obrati (kar se verjetno tudi še kje drugje pozna, a ne).

Kar se tiče morebitnih okvar turbine, je pa takole. Seveda se lahko naredi, ampak se pa ve, čigave bolj crkujejo... Se je pokazalo pred časom, ko je imel Petrol težave z dizlom (po številu okvar je bil R Clio daleč na prvem mestu). Mal je pa tud od načina vožnje odvisno, a ne...

No, če malo preračunaš (da ne bo po lovsko) :hmm: . Kupiš nov avto z dizelskim motorjem. V povprečju porabi 2l/100km manj od primerljivega bencinarja, poleg tega pa je dizel v povprečju 15-20SIT/l cenejši. Na 100.000 prevoženih kilometrov to znese okrog 500.000 do 600.000 SIT. No, če je soliden avto, ima še tri leta garancije, zato do teh stroškov v prvih (ribližno treh) letih niti ne more pridt... no, koliko pa stane nova turbina (da o kakšnem popravilu ne govorim) B) :hmm: :xx:

Objavljeno

Pa 2.0, pa TURBO, pa obvezno Subaru. :yes:

Tega nisem rekel! O:-) Se pa 100% strinjam. :whistle: :grim

D.

Objavljeno

Se neki ne da citirat...

Odgovor royal-u:

Da ne bo vse tako po lovsko... da pojasnim... .)

Vzdrževanje je v glavnem podoben strošek kot pri bencinarju (mogoče nisem bil dovolj jasen), tisto kar sem rekel v zvezi z jermenom, pa drži... :closedeyes: vsaj pri meni v servisni knjižici tako piše... Veš pa, da je komplet garnitura z jermenom, šponarji in vodno črpalko (tako kot se to pač mora menjat) eden prvih večjih stroškov pri avtu (npr. original za R Clio okrog 100.000 SIT). Če je vse ostalo seveda v redu... Ob tem upoštevaj še, da dizelski motor povprečno obratuje pod 25-30% nižjimi obrati (kar se verjetno tudi še kje drugje pozna, a ne).

Kar se tiče morebitnih okvar turbine, je pa takole. Seveda se lahko naredi, ampak se pa ve, čigave bolj crkujejo... Se je pokazalo pred časom, ko je imel Petrol težave z dizlom (po številu okvar je bil R Clio daleč na prvem mestu). Mal je pa tud od načina vožnje odvisno, a ne...

No, če malo preračunaš (da ne bo po lovsko) :hmm: . Kupiš nov avto z dizelskim motorjem. V povprečju porabi 2l/100km manj od primerljivega bencinarja, poleg tega pa je dizel v povprečju 15-20SIT/l cenejši. Na 100.000 prevoženih kilometrov to znese okrog 500.000 do 600.000 SIT. No, če je soliden avto, ima še tri leta garancije, zato do teh stroškov v prvih (ribližno treh) letih niti ne more pridt... no, koliko pa stane nova turbina (da o kakšnem popravilu ne govorim) B) :hmm: :xx:

Vzdrževanje diesla(redno) je dražje kot bencinarja, če še nisi boš to še spoznal, daj še enkrat preveri menjavo jermena na 240 tkm ali vprašaj na servisu :nono: diiselski motor je nažalost bolj obremenjen saj na njegove vitalne dele delujejo večje sile....malo se pozanimaj kako deluje diesel motor :grim

Nisem apriori proti dieslu, če bi prevozil letno nad 30 tkm bi se računica izšla .....sicer to ni moja iznajdba.

lp

Objavljeno

in kaj to zgoraj pomeni ?

ali mislis "life´s too short to drive a...." :devil: :whistle:

:blush: :blush: tko je mišlen kt si ti napisal ja....s "too" :grim jebi ga...sem se zmotu...no sj opazu si pa itak sam ti :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!