Skoči na vsebino

Bencin vs.Dizel


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

....vzdrževanje diesla, da ne bi komu padlo na pamet da je ceneje od benzinca---samo da ti mrkne, kar se pogosto dogaja okrog turbine in črpalke, šobe potem pa si v......in tega zneska na manjši porabi nikdar ne spraviš noter, pa še smrdeči ekološko sporni traktor voziš...

Ker podobno razmišljam kot kolega Royal (že dolgo tega) se sedaj sprašujem kakšna je kaj računica, če jo lahko kdo navrže. Računica za tole primerjavo recimo - za 7000€ dobiš spodobnega C4 ali Focusa letnik 06. Imaš 2 možnosti vzet - ena je 1.6 bencinski motor, ki imajo kilometrov načeloma okoli 60.000km. Druga opcija je dizl 1.6, ki ima večinoma okoli 120.000km. Sedaj človek, ki ima namen delati okoli 25.000km na leto se definitivno sprašuje ali je bencinc sploh še smiselna opcija, vse bo šlo k vragu že pri 150.000km (torej čez 3 leta), medtem ko najbrž naivno meni, da dizl pa ni panike tud do 400.000km brez kakršnihkoli stroškov. No, k sreči jz nism enako misleči, so pa premnogi drugi. A vseeno se sprašujem, če je sploh računica za nabavit takega dizla/bencinca ali ne, saj če resno vzamemo v obzir, da pije dizl nafte 1.5 litra manj (kar je nekako realno, če bo kdo rekel da ne, mu itak ne bom verjel :) ), je to na leto pri teh kilometrih dobrih 400€ "čistga profita". V recimo dobrih 4 letih je to 1800€, kar sicer res ni zanemarljivo. Sedaj pa je potrebno pomisliti, da bo ta isti avto po teh dobrih 4 letih imel kilometrov 180.000km (bencinc) ali 240.000km (dizl). Torej računica storškov je - bencinc bo šel čez en velik servis (jermeni, napenjalci, tekočine... ), ostalega bo morda potrebno menjati diske in zavorne ploščice, olje, filtre nekajkrat, to bo pa to, kar se rednih servisov tiče. Kako pa bo pri dizlu - moje mnenje je, da bo moral it čez 2 velka servisa, poleg prej naštetih reči pa bo morda potrebna menjava še sklopke, potrebno bo menjati amortizerje, noge, bog si ga vedi kaj še...in tu se sedaj računica spet pokrije in najverjetneje hitro pridemo na 0€ že samo z rednimi stroški, kako je z izrednimi raje sploh ne dodajam. Ali se precej motim?

Hvala, ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

nikoli več bencinarja :notworthy:

ne želim si pa starega dizla .)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

jest mam dizla..pa tut bencinarja..

dizel gre v prodajo..ne rabim sploh..bencinar pa (mogoče) še ta dobi plinsko napeljavo..

za kilometre ki jih delam je vseeno kaj imam..nič ne računam dosti.

sicer pa za primerjavo:

megane 1.9 dti - poraba 5.8-6.4 na sto..nič ne šparam

kolega ma megana 1.4 16v - poraba 6.4 če ga fajn špara..vsaj tako je rekel..

stroški popravil? čist odvisno od tega kaj delaš z avtom..in koliko redno ga vzdržuješ..

lahko je nič dodatnih stroškov, turbina ni nujno da kr crkne, dize tut ne grejo kar tako..

lahko pa se ti zgodi da je treba pred 200.000 km že kaj menjat..

Objavljeno

Imam dizla in benzinarja!

Dizel BMW 2000ccm 178 Ps povprečna poraba mešana vožnja 5,9-6,4 l končna 230Km/h +

Benzinar Toyota 1000 ccm 16 V ca.75 Ps povprečna poraba 5,5-6 l končna max.170 Km/h

Ps;res je manjši avto bolj uporaben za kratke relacije in pozimi, za daljše pa je absolutno dizel v prednosti je pa res kot je bilo že rečeno dizel mora biti nov tako, da veš kaj imaš, kako ga voziš in kako ga vzdržuješ.Jaz s tem nimam problemov saj ima avto 5-letno garancijo ali 100K Kil.in vse vzdrževanje:servisi,ola,filtri (razen gum)je njihov strošek !! :whistle:

Objavljeno

...še moje mnenje... Marca bo tri leta, kar sem kupil novega Accorda... takrat sem bil v dilemi... pa sem tudi sam malo računal... Garancija in vse te zadeve so bile za oba enake a dizel je bil cca 4 do 5000€ dražji...IZBRAL sem bencinarja 2.0, 155 KS. Letno delam okroglih 20000 (torej 1 servis), garancija še velja... in evo... Ker en števec porabe goriva že skoraj od začetka sploh ne resetiram, se je ustalila mi ves čas konstantno kaže 7,3 l /100, včasih naraste na 7,4 ali pade na 7,2, drugih odstopanj ni... Glede na moj stil vožnje in podatke tovarne bi mi verjetno primerljiv 2.2, 140 KS dizel, "pil" cca 1,5 litra manj, kar znese cca 2 € prihranka na 100 km, ali 2000ˇ€ prihranka na 100.000 km... Če računam samo ceno goriva, se razlika izenači po cca 250.000 prevoženih km. - v mojem primeru po 12 letih...

:closedeyes:

Glede na to, da sem že 18 let na Hondah, in sem se pozanimal tudi za ceno servisov (vedno pooblaščenih) itd. so za bencinarja seveda cenejši (Ne vem zakaj)... se pa s tem razlika pomakne še višje.

In ko bom avto nekje pri starosti 10 let prodajal, spet dvomim o tako veliki razliki v ceni med starim dizlom ali bencinarjem... :rolleyes:

Pri Accordu je po mojem torej BENCINAR v prednosti...:notworthy:

Prednost pa je VEDNO treba gledat predvsem v razliki pri nabavni ceni in letno prevoženi kilometrini, ker razlika v 2 litrih porabe je lahko na letni ravni zanemarljiva ali pa ogromna...:whistle:

Nekako pa sem mnenja, da vsi ki delamo manj kot 30000 letno, na račun dizla, ne bomo bistveno šparali, druga zgodba je pa kakšen stil vožnje nam bolj odgovarja, ker veliko ljudi ne kupuje dizla samo zaradi nižje porabe, ali bencinarja samo zato ker je cenejši... prisoten je še faktor užitka... kot pri mopedih....:evilgrin: ...navor - vlek od nule ali konji in 8000 obratov...:naughty:

Objavljeno

men je všeč instant gas pa moč od dizla. sam se hitro vse neha pol pa žagat po menjaču. bencinar mi bolj leži, ko prestave tulijo v rdeče B)

Objavljeno

men je všeč instant gas pa moč od dizla. sam se hitro vse neha pol pa žagat po menjaču. bencinar mi bolj leži, ko prestave tulijo v rdeče B)

Potem je zate TB, pa zadnje čase še dovolj izbire je.

lp

Objavljeno

vem ja, big bore bencinar al pa dober turbo.

zaenkrat mam še s corso gsi dost dela :D

Objavljeno

ferek: In ko bom avto nekje pri starosti 10 let prodajal, spet dvomim o tako veliki razliki v ceni med starim dizlom ali bencinarjem... :rolleyes:

Ko boš čez 10 let prodajal 2.0 bencinarja, bo dizel dražji vsaj za 50%, dizel bo prodan v roku enga tedna, bencinar se bo pa ponavljal na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)u kot ponedeljek :P

drgač pa HONDA ACCORD :OK:, sem tudi bivši ljubitelj..........

Jaz ne vozim dizla, ampak kurilnega, pa računajte.:grim

Objavljeno

ferek: In ko bom avto nekje pri starosti 10 let prodajal, spet dvomim o tako veliki razliki v ceni med starim dizlom ali bencinarjem... :rolleyes:

drgač pa HONDA ACCORD :OK:, sem tudi bivši ljubitelj..........

Ko prodajaš 10 let starega bencinarja od 1. lastnika, z 200.000 km, garažiranega, odlično ohranjenega, z vsemi računi servisov in ki povrhu še sliši na ime HONDA in ceno postaviš v zlato sredino ponudbe na netu... gre od hiše v 1. dnevu! :closedeyes: Vsaj tako se je zgodilo s Civicom in Streamom. Jaz pa do te kilometrine še niti ne bom začel "šparat", zaradi velike razlike v nabavni ceni.

In če bo takrat avto vreden 3000€, dizel gotovo ne bo več kot 4000.:rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

...še moje mnenje... Marca bo tri leta, kar sem kupil novega Accorda... takrat sem bil v dilemi... pa sem tudi sam malo računal... Garancija in vse te zadeve so bile za oba enake a dizel je bil cca 4 do 5000€ dražji...IZBRAL sem bencinarja 2.0, 155 KS. Letno delam okroglih 20000 (torej 1 servis), garancija še velja... in evo... Ker en števec porabe goriva že skoraj od začetka sploh ne resetiram, se je ustalila mi ves čas konstantno kaže 7,3 l /100, včasih naraste na 7,4 ali pade na 7,2, drugih odstopanj ni... Glede na moj stil vožnje in podatke tovarne bi mi verjetno primerljiv 2.2, 140 KS dizel, "pil" cca 1,5 litra manj, kar znese cca 2 € prihranka na 100 km, ali 2000ˇ€ prihranka na 100.000 km... Če računam samo ceno goriva, se razlika izenači po cca 250.000 prevoženih km. - v mojem primeru po 12 letih...

:closedeyes:

Glede na to, da sem že 18 let na Hondah, in sem se pozanimal tudi za ceno servisov (vedno pooblaščenih) itd. so za bencinarja seveda cenejši (Ne vem zakaj)... se pa s tem razlika pomakne še višje.

In ko bom avto nekje pri starosti 10 let prodajal, spet dvomim o tako veliki razliki v ceni med starim dizlom ali bencinarjem... :rolleyes:

Pri Accordu je po mojem torej BENCINAR v prednosti...:notworthy:

Prednost pa je VEDNO treba gledat predvsem v razliki pri nabavni ceni in letno prevoženi kilometrini, ker razlika v 2 litrih porabe je lahko na letni ravni zanemarljiva ali pa ogromna...:whistle:

Nekako pa sem mnenja, da vsi ki delamo manj kot 30000 letno, na račun dizla, ne bomo bistveno šparali, druga zgodba je pa kakšen stil vožnje nam bolj odgovarja, ker veliko ljudi ne kupuje dizla samo zaradi nižje porabe, ali bencinarja samo zato ker je cenejši... prisoten je še faktor užitka... kot pri mopedih....:evilgrin: ...navor - vlek od nule ali konji in 8000 obratov...:naughty:

Ferek, najbrž se nebova nikol več tako strinjala, kot se glede tega kar si napisal. :)

dizel je precenjen, zato so dizel avti zgubili večino svoje prednosti. dokler je bla nafta 30-40% cenejša od bencina so bli računi enostavni. v tem čas so nabili trošarine, sodobni bencinarji pa so nehali žret 10 in več. ob zmerni vožnji je poraba pod 8l, če vozimo tak normalen srednji razred avta. enako velik diesel bo res pil liter manj, kaj več pa ne. Povedat je treba tudi, da so razlike med diesel agregati precejšnje, in če sučajno nimaš pravega, (dci mi hodi po glavi :headbang:) je lahko to izredno drago. Če delaš 40 000 ali več tisoč letno, nemoreš izbirati kje boš točil, in eno tankanje slabe nafte zna res KVALITETNO zagrenit življenje. . . . Smo kupli novega diesla, pa mislim, da je to zadnji pri hiši.

Če mal zabluzimo, včeraj sem gledal BMW635d. :hmm: avto mi je ekstremno hud, in najbrž žre okrog 10 litrčkov. hiter in močan stroj. 645i, z V8 kuliso žre okrog 15. razlika se vidi nora, ampak v8 hrup proti dizl šklepetu? nima konkurence! s 1600€ vredno plinifikacijo pa žrezelo zelo podobno.

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

ferek: In ko bom avto nekje pri starosti 10 let prodajal, spet dvomim o tako veliki razliki v ceni med starim dizlom ali bencinarjem... :rolleyes:

Ko boš čez 10 let prodajal 2.0 bencinarja, bo dizel dražji vsaj za 50%, dizel bo prodan v roku enga tedna, bencinar se bo pa ponavljal na ...

max 20%,če se bo hotel prodati in to pri nemcu ;)

Objavljeno

res ne vem kakšne avte in kako jih vozite, da je poraba bencinarja 6 litrov :hmm: pri hiši imam za svoje potrebe 2 dizla in enega bencinarja...pri bencincu imam porabo okoli 10-11 litrov,včasih tudi več ( bmw 3, 2.0i- 150km), pri audiu A4 (1.9.tdi- 101km+ čip) pa okoli 6 litrov, nikoli ne preseže 7- povprečne.

razlika je vsaj 4 litre, s tem da bmw z 150km niti približno ne gre tako kot audi, niti pospeški, niti končna.

audi ima prevoženih 375000km in razen rednih servisov (olje, fitri...zobati remen,vodna pumpa...) in diskov ter zavornih ploščic, do sedaj ni bilo nič drugega. kar se motorja tiče, gre v nulo, nobena turbina, nobena diza itd ni crknila in povdarjam ,VSAJ 200000KM je prevoženih z kurilnim oljem.40 % vožnje je vlekel vsaj 800kg teže na prikolici....

bmw ima prevoženih 210000km, poleg servisov je bilo potrebno menjati en kup elektronike ( climatronic,luftmeser,airbag mrežo itd itd) ampak to ni važno ker govorimo v mašini....na motorju je bilo potrebno pri 190000 oparvit veliki servis, ki je bil dražji za 98€ in zamenjati senzor na gredi, tesnilo na karterju pri 200km,svečke in še bi lahko našteval.

o drugih stvareh raje ne bom pisal (dif,puše itd)

skratka, kupil sem ga zaradi opevanih 150 KM in sem zelo razočaran, saj je zavarovanje dražje, poraba veliko večja, pospeški in končna slabši.

imam tudi A4 140KM prevoženih 170000km ,ki ga tudi samo tankam in vozim, da v primerjavi z bencinarji tja do 150KM,kar se tiče hitrosti,sploh ne govorim.

Dolga leta sem bil zagovornik bencinarja, ker sem vozil le golfa dizl in se mi je dizl zasral.Mnenje sem hitro spremenil, ko sem začel vozit novejše dizle in nič več me ne spravi na bencinarja.

Nikoli pa ne bom imel renaula dizel.:notworthy:

lahko bi se razpisal pa se mi ne da.

z prodajo avtov se ukvarjam vsaj 15 let in sem probal že nešteto avtov....

Objavljeno (popravljeno)

ko sem kupoval xsaro picasso je bila dizlarca z istimi konji dražja 3500€ , z 90 konji pa 2200€ ... vzel sem bencinarja - ki res ni šparovček - in ga dal na plin ... dizel 90 papca med 6,5- 7,5l , bencinar med 7,7 do 9,2 ... na plinu je povprečje nekje med 9,0 in 11 l - ker tankam na verovškovi po 0,64€/l in porabim na eno leto za 13000km letno 100l bencina za segrevanje ( 47,2l za 6200km - od maja do novembra) in če vzamem povprečno porabo plina 10l/100km me pride strošek 0,972€(bencin) + 6,4€ plin = 7,372€ / 100km , kar znese porabo 6,18l dizla ...

pri novem avtu me dizel ne ujame nikoli in nikdar , ker sem štartal z minimalno prednostjo 400€ , pa še manjši strošek mi pride za gorivo kot pri dizlu... če ima kdo isti avto dizla , se lahko zmeniva za eno sobotno furico z mojim tempom in potem objaviva rezultate tukaj ... ker tudi mene zanima direktna primerjava ..

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

thumer ti nisi kompetenten, ker tko k ti voziš ne voz noben :P

Objavljeno

res ne vem kakšne avte in kako jih vozite, da je poraba bencinarja 6 litrov :hmm: pri hiši imam za svoje potrebe 2 dizla in enega bencinarja...pri bencincu imam porabo okoli 10-11 litrov,včasih tudi več ( bmw 3, 2.0i- 150km), pri audiu A4 (1.9.tdi- 101km+ čip) pa okoli 6 litrov, nikoli ne preseže 7- povprečne.

razlika je vsaj 4 litre, s tem da bmw z 150km niti približno ne gre tako kot audi, niti pospeški, niti končna.

audi ima prevoženih 375000km in razen rednih servisov (olje, fitri...zobati remen,vodna pumpa...) in diskov ter zavornih ploščic, do sedaj ni bilo nič drugega. kar se motorja tiče, gre v nulo, nobena turbina, nobena diza itd ni crknila in povdarjam ,VSAJ 200000KM je prevoženih z kurilnim oljem.40 % vožnje je vlekel vsaj 800kg teže na prikolici....

bmw ima prevoženih 210000km, poleg servisov je bilo potrebno menjati en kup elektronike ( climatronic,luftmeser,airbag mrežo itd itd) ampak to ni važno ker govorimo v mašini....na motorju je bilo potrebno pri 190000 oparvit veliki servis, ki je bil dražji za 98€ in zamenjati senzor na gredi, tesnilo na karterju pri 200km,svečke in še bi lahko našteval.

o drugih stvareh raje ne bom pisal (dif,puše itd)

skratka, kupil sem ga zaradi opevanih 150 KM in sem zelo razočaran, saj je zavarovanje dražje, poraba veliko večja, pospeški in končna slabši.

imam tudi A4 140KM prevoženih 170000km ,ki ga tudi samo tankam in vozim, da v primerjavi z bencinarji tja do 150KM,kar se tiče hitrosti,sploh ne govorim.

Dolga leta sem bil zagovornik bencinarja, ker sem vozil le golfa dizl in se mi je dizl zasral.Mnenje sem hitro spremenil, ko sem začel vozit novejše dizle in nič več me ne spravi na bencinarja.

Nikoli pa ne bom imel renaula dizel.:notworthy:

lahko bi se razpisal pa se mi ne da.

z prodajo avtov se ukvarjam vsaj 15 let in sem probal že nešteto avtov....

dobro si to napisal, v vsem se strinjam. upam, da ne bi bila zgodba drugačna, če bi ti na enem dizlu crknila turbina (kar se ne zgodi tako poredko), diza, luftmeser, itd... tudi za mene je zaenkrat dizl zakon, pa čeprav delam manj kot 20.000km letno. je pa res, da je pri nekaterih znamkah primerljiv(po motornih zmogljivostih) dizel mnogo dražji od bencinca, zato je potrebno več kilometrov, da se ti splača. ne verjamem pa tudi, da ti kr crkne mašina, če en kesl slabšega dizla(beri petrol) natankaš.

kk je pa kaj s kontrolami keslov kurilca v tanku zadnje čase? mi je kolega pravo, da je ob kontroli še več kot pol leta po zadnji uporabi kurilca v keslu ostala sled in so na mejnem prehodu ugotovili!!!

Objavljeno (popravljeno)

Kontrole so pogoste....sam sem zasledil v zadnjem mesecu ene 4 kontrole.

PS.: Pa ni vse v konjih,pospeških in končni hitrosti. Tko da preucavat se kaj je bolše in kaj ne je bzv. Vsakemu svoje !

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno (popravljeno)

@israil - to, da BMW 320 pije povprečno 10.5l/100km in Audi A4 "sčipan" na najbrž glih en tolk konjev 6l/100km ti seveda ne verjamem (no ti, samo razlaga je potrebna zadaj). Najverjetneje pač to ni identična vožnja, prav tako niso identične relacije, da bi to bil verodostojen podatek. Že sam internet in ljudje, ki vpisujejo podatke, koliko povprečno spijejo njihovi avtomobili (LINK) pravi, da BMW 320 pije povprečno 9l/100km, medtem ko dizl 140PS Audi pije povprečno 7l/100km. In to najverjetneje niso identične vožnje, saj si načeloma ljudje kupujejo bencince, če se ne vozijo 300km na dan...(poznamo zgodbo). Torej realna podoba razlike med benz:dizl je okoli 1.5l, o čemer že vseskozi govorimo.

Koliko kateri "potegne" in "pusti zadaj" je spet nesmiselno debatirati, saj govorimo o jako podhranjenih gigantih in milisekunde tu res niso pomembne, prav tako je to skrajno subjektivno mnenje brez objektivne podlage. Je pa res, da nudi dizl precej boljši občutek jakega pospeška, ki pa je itak še vedno bogi. Konji so konji in to je merilo, ne pa občutek in drag race z naključnim mimoidočim :boobies: .

Kakorkoli, zdi se mi, da smo si kar složni, da jake finančne prednosti nima nobeden in da dokler je razlika nekaj sto evrov na par let je vseeno kaj voziš, pač tisto kar ti bolj leži.

Hvala, ajd

p.s. Fereku - dobr si napisal in menim, da dobra Honda Accord z več kot 200.000km še vedno tudi po 10 let ne bo zastojn. Poglej na netu recimo en prodaja 240.000km, letnik 04 in 9000€!

Popravljeno . Popravil suhi
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Če mal zabluzimo, včeraj sem gledal BMW635d. :hmm: avto mi je ekstremno hud, in najbrž žre okrog 10 litrčkov. hiter in močan stroj. 645i, z V8 kuliso žre okrog 15. razlika se vidi nora, ampak v8 hrup proti dizl šklepetu? nima konkurence! s 1600€ vredno plinifikacijo pa žrezelo zelo podobno.

To je meni tako zanimivo, ko kupujejo BMW-je recimo nove, za 30.000 in veliko več evrov in presenetljivo je teh veliko več z oznako D.

To mi nikakor ne gre v glavo, ker kdor ima toliko denarja, IMA tudi za bencin, ki se bolje poda že toliko cenjenemu avtu.

Recimo 80.000 eur pa traktor pod haubo - pfui.

Če bi sam imel toliko in kupil diesel bi bil tako nor, da si tega še sam nebi verjel.

Pač nekaterim dieselski avtomobili sedejo, jaz jih ne maram in ga ne vzamem zastonj, pa sem vozil od golf2 60 do X5 280 konj in razne dci, tdci, hdi.

In pri večini vseh do določenih obratov avto ne zgane, potem potegne in pol spet nič - slab razpon obratov.

Še celo v nizkih vrtljajih, ko rabiš moč za v klanec v sneg ima bencinar več moči, kjer je traktor še mrtev.

Saj imajo veliko prednosti, prihodnosti pa ne.

Objavljeno

thumer ti nisi kompetenten, ker tko k ti voziš ne voz noben :P

pri meni pa motorji zdržijo .... dizli pač ne ... edino gume gredo v nič.... :whistle:

Objavljeno

moj a4 je čipan original v firmi na 125KM.

treba je vedeti da ima vsak avto svoja merila v KM.Motor lahko ima 150KM in z nepravilnim menjalnikom, ne iskoristi dejanskih 120...itd itd.

suhi, zate ne vem kakega dizla si vozu, verjetno brez turbine, da ni vlekel že pri 1500-2000 obratih, kar pa pri večini bencinarjev ni izrazit pojav, saj visoko turažni motorji ,dajo pravo moč ,nekje nad 4500 obratov...

ma, ne da se mi....bom raje gledal za ekološkimi stroji .)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Več dizlov, pa vsi so mel turbine :) Sej se men tud ne da, vsakemu svoje pa je :P

ajd

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno (popravljeno)

Jaz ne vozim dizla, ampak kurilnega, pa računajte.:grim

tole pa se mi zdi mal bedasto, da voziš na kurilca namreč,

no pa sem zračunal 6 litrov na 100 km = 600 litrov 10000 km

nafta liter = 1,193 vs. kurilno olje = 0,762

razlika je 0,431 x 600 litrov na 10000 km

= si prišparal 258,6 eura v 10000 km, :eek:

v 100000 km 2586,0 eura, :eek:

nisem čisto prepričan, bom pa gotovo našel tudi to, skratka skoraj prepričan sem, da je zadnja kazen bila tam nekje okoli prihranka pri 100000 km in zato se mi zdi tole nerazumljivo početje razen, če ti tolko kuzla skače v rit kot pravijo pri nas, predvsem zato, ker imajo možnost tudi zasega vozila in uničenja poleg kazni, možnost da ne bo pomote.

seveda jemljite to z rezervo, sem pa ziher da sem zelo blizu pri višini kazni, se pa še pozanimam !

žal se mi tole zdi nepremišljeno pri tako mali razliki v ceni in tako veliki možni kazni !

Popravljeno . Popravil Dadi
Objavljeno

To je meni tako zanimivo, ko kupujejo BMW-je recimo nove, za 30.000 in veliko več evrov in presenetljivo je teh veliko več z oznako D.

To mi nikakor ne gre v glavo, ker kdor ima toliko denarja, IMA tudi za bencin, ki se bolje poda že toliko cenjenemu avtu.

Recimo 80.000 eur pa traktor pod haubo - pfui.

Če bi sam imel toliko in kupil diesel bi bil tako nor, da si tega še sam nebi verjel.

Pač nekaterim dieselski avtomobili sedejo, jaz jih ne maram in ga ne vzamem zastonj, pa sem vozil od golf2 60 do X5 280 konj in razne dci, tdci, hdi.

In pri večini vseh do določenih obratov avto ne zgane, potem potegne in pol spet nič - slab razpon obratov.

Še celo v nizkih vrtljajih, ko rabiš moč za v klanec v sneg ima bencinar več moči, kjer je traktor še mrtev.

Saj imajo veliko prednosti, prihodnosti pa ne.

BUČE !!

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!