k0ci Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 čakaj pa ti sploh kaj veš o mašinah z notranjim izgorevanjem??? pa ne more ti mašina požret 2L olja v enem tednu te mašina ga ne smejo požret niti 1dcl na 6kkm oz. na servisni interval, ti pa gledaš če ga bo slučajno kak liter zmanjkalo da ga boš nazaj natočil......svašta pička rodi, samo pare neče
budacki Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 čakaj pa ti sploh kaj veš o mašinah z notranjim izgorevanjem??? pa ne more ti mašina požret 2L olja v enem tednu te mašina ga ne smejo požret niti 1dcl na 6kkm oz. na servisni interval, ti pa gledaš če ga bo slučajno kak liter zmanjkalo da ga boš nazaj natočil......svašta pička rodi, samo pare neče e ti razumes Ehm ... malo offtopica ... koci poznas ksno nino, tam nad Brusnicami zivi
biker666999 Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 To nevem če je tovarniška napaka je pa itak kokr sm slišal na splošno znano da vse yamahe (r1, r6... .) ful pijejo olje. Tudi pogovarjal sem se z nekaterimi lastniki večjih mašinc ki s tem niso zadovoljni. Glede olja mi pa res ni težko vsak teden pogledat kolko ga je notr. R1 al pa R6 je pa vlka razlika od R125 .) čakaj pa ti sploh kaj veš o mašinah z notranjim izgorevanjem??? pa ne more ti mašina požret 2L olja v enem tednu te mašina ga ne smejo požret niti 1dcl na 6kkm oz. na servisni interval, ti pa gledaš če ga bo slučajno kak liter zmanjkalo da ga boš nazaj natočil......svašta pička rodi, samo pare neče
juree Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 samo para i cigara Vsem bi priporocu da mal preberete kaj govorite(no ne usm, določenim) V enem primeru govorite da v knjižici piše da je treba gledat nivo olja ter mazanje ketne, potem pa da tisti ki vsak teden gleda kolk je olja, da pretirava....Če se gremo kaj v knjižici piše, piše tko: Pred vsako vožnjo se pogleda nivo olja (nisem čisto citiral, sem jo pa malo listal lihk ene 2 dni nazaj)... Glede garancij, ponavadi itak skos nekaj najdejo da si sam narobe naredil, tudi če ti olje začne kurt, in ti zarad tega zariba si sam kriv ker nisi gledal nivo, ker če bi opazil da malo manjka bi klical na servis...Znajo se it, vse to je pa napisano na tistih straneh kjer piše za uveljavalnje garancije. Vem pa da bom sedaj moje škrtanje čimpreje peljal na servis da mi pove kaj je narobe, če je kaj resnega upam da garancijsko popravi. Krumpi, sej ti bojo na servisi povedal pa boš vidu...če ti je model reku da gre pod garancijo poj gre...sam pomoje ni vse od njega odvisno, največ od delta team-a ker more od tam garancijske dele dobit...(pomoje)
maki99 Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 ampak še vedno je 4t...4t nova mašina olja ne sme pit...
maki99 Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 prejšnjič mi je serviser govoru kaj vse lahko vidi ko priklopi yamaho na tester..rekel je da lahko vidi če je bil mootor prevrnjen(se mi zdi da je to ravno tisti senzor ko je pod sopotnikovim sedežem), baje da lahko vidi koliko je povprečno v obratih(to sicer nevem če drži), pa še kup drugih stvari...seveda lahko nastavlja tudi vbrizgavanje gorivo pa bla bla bla.. :closedeyes: a je mogoče gdo na netu bral kaj o tem??? a se je mogoče še komu dogaajalo da zaganjač ni mogel obrnit motorja???je kr zaganjač ustavlo in displej je ugasnil potem pa ga je zagnal...to se mi je že večkrat zgodilo..aja.pa akumulator je ok..največkrat pa se je to zgodilo ko je bil motor ogret... lp
juree Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Ampak se vedno v knjizci pise, da če ne delaš tako kot tam piše se garancije ne uveljavla, tam pa piše da moraš pred vsako vožnjo pogledat olje (ker vsi tok s to knjižico tišite)...Če jih boš pa uspel nategnit da si pogledal in da si v enem dnevu naredil 1k km pa da ti je olje v tem času pokurlo pa prav
maki99 Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 jaz nivo olja redno kontroliram..sicer ne pred vsako vožnjo..ampak ga kontroliram...
juree Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 a se je mogoče še komu dogaajalo da zaganjač ni mogel obrnit motorja???je kr zaganjač ustavlo in displej je ugasnil potem pa ga je zagnal...to se mi je že večkrat zgodilo..aja.pa akumulator je ok..največkrat pa se je to zgodilo ko je bil motor ogret... lp Ja... Zadnji teden mi to dela...Nisem glih opazil motor ogret neogret, ampak mi dela isto. Ko ga štartam, se noče štartat vse skupaj crkne (ni kontakta) pa se spet prižge... Potem obrnem ključ an off pa šeenkrat na on, pa dela
maki99 Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 ja pri meni tudi crkne displej, ampak se takoj ko se mašina prižge vklopi nazaj....čudno..meni to že dolgo dela...
juree Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Bom reku serviserju, vrjetno naslednji teden.
cesko Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 čakaj pa ti sploh kaj veš o mašinah z notranjim izgorevanjem??? pa ne more ti mašina požret 2L olja v enem tednu te mašina ga ne smejo požret niti 1dcl na 6kkm oz. na servisni interval, ti pa gledaš če ga bo slučajno kak liter zmanjkalo da ga boš nazaj natočil......svašta pička rodi, samo pare neče Lej js nimam pojma zakaj pije tolko olja pa tak dalje. Dosti sem bral po angleških forumih pa se jih tam večina pritožuje nad porabo olja pa tud kar nekaj takih je ki jim je mašina zaribala ker niso pazli na nivo olja. Zdaj po 1 mesecu je nivo olja isti kokr sm ga zraven dolil tako da je mogoče takrat samo slučajno blo.
biker666999 Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 a se je mogoče še komu dogaajalo da zaganjač ni mogel obrnit motorja???je kr zaganjač ustavlo in displej je ugasnil potem pa ga je zagnal...to se mi je že večkrat zgodilo..aja.pa akumulator je ok..največkrat pa se je to zgodilo ko je bil motor ogret... lp Men se je zgodil ene parkrat da ga nism mogu vžgat, sm ga mogu mal dlje kurblat drgač pa display tud včasih ugasne, mu pobere štrom, sam ko mašina zalaufa je pol ql. Drgač je blo pa to vedno pr neogretemu motorju
maki99 Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 tud meni se je že zgodilo da ni hotel vžgat..ampak samo enkrat..ko smo se nekaj časa hitro peljali pa sem ga ustavila in ga hotel zakurblat je kar kurblall in ni hotel vžgati..pa sem odvzel kontakt in ga dal nazaj pa je takoj vžgal.. :closedeyes:
obifix Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 Mene zanima, če ima kdo knigo o vzdrževanju na kompu? Ker jst te knige nimam ker sem jo v nemčiji kupu....prevodi so pa španski nemški pa francoski..Tko, da nism si nilč o vzdrževanju prebral itd., ker nism razumu, le par malenkosti... A nivo olja se kontrolira takrat, ko je motor na tački, ali ko je v ravnem položaju?
cesko Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 Mene zanima, če ima kdo knigo o vzdrževanju na kompu? Ker jst te knige nimam ker sem jo v nemčiji kupu....prevodi so pa španski nemški pa francoski..Tko, da nism si nilč o vzdrževanju prebral itd., ker nism razumu, le par malenkosti... A nivo olja se kontrolira takrat, ko je motor na tački, ali ko je v ravnem položaju? Ko je v ravnem položaju
shark90 Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 tudi meni že nekaj x ni hotel vžgati sem mogel kr verglati da je... aya pa včasih malo zašteka tak zažene pa se ustavi pa ponovno zažene... nevem kaj je pač neke ga j...
obifix Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 men sam včasih to naredi, ko se pelem več ko 30min na povno po AC...sam potem v drugo takoj vžge
maki99 Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 sej jaz sem se takrat tud peljal skoraj 20 minut z polnim gasom...so bli blagi ovinki...pa kar ni vžgal...
KruMpi Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 no evo zej so mi use povedla uglavnm garancija se nešteje ker je moja napaka da nism gledov olja... tko da glejte mal ole da navte peš ukol hodil... :P zanima me samo še ker sm se odloču da nebom imu več original use in mislm zej notr dt http://www.malossionline.com/fr/catalog/pr...MO_YAYZ125.html pa me zanima če do pozna kej boljšga...
juree Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 1248.00 € :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: Ni šanse:D
KruMpi Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 ja al pa 300€ mn pa da je use uriginal če je na motorju škode za 1200€
k0ci Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 no evo zej so mi use povedla uglavnm garancija se nešteje ker je moja napaka da nism gledov olja... tko da glejte mal ole da navte peš ukol hodil... :P zanima me samo še ker sm se odloču da nebom imu več original use in mislm zej notr dt http://www.malossionline.com/fr/catalog/pr...MO_YAYZ125.html pa me zanima če do pozna kej boljšga... tebe se pa res da nategnit, daj povej pred koliko km si delal servis........nov motor v garanciji med dvema servisoma ne sme požret niti 1dcl olja, kaj šele da je karter prazen
kewo Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 ti nisi normaln, jst sm se skregu k mi je kuplenge 100€ računu, ti bi pa kr plaču tole fajn, on bo pa lepo pod garancijo upoštevu in fajn zaslužu, jah dobre bizins majo k takele ukol prnašajo to je čist NJIHOVA napaka!!! drgač pa na delta team klič, pa zanor mal tole ma de upošteva garancijo!!!
GoUpC Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 ja al pa 300€ mn pa da je use uriginal če je na motorju škode za 1200€ Ok dejansko ti je zaribov 4t A si pogledov, da nimaš mejbi počenga tanka za ole oz. da ti kšna dihtnga ne tesni, ker da bi tok ola kuru je nemogoče Btw: a si iz Kranja?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se