Skoči na vsebino

Yamaha YZF R125


Priporočene objave

Objavljeno

za leovincija al pa arrow polklič 041694635 model jih ma cict pocen z vsemi papirji, js sm ga sov vceri iskat.

leovice1.jpg

leovince.jpg

Objavljeno

za leovincija al pa arrow polklič 041694635 model jih ma cict pocen z vsemi papirji, js sm ga sov vceri iskat.

leovice1.jpg

leovince.jpg

kok cenej si pa dal kot če bi kupil kje drugje? Sej vem da tale ni za r125 ampak sam tok da vidm za kok ceneje proda. Lahko tud na pm

Objavljeno

Mah..tako grdo se ti bo drl, vsak bo mislu kaj to ena endura prihaja ti pa s cestakom..Če hočeš mal spremembe na zvoku, poglej tam pri kolenu auspuha iz cilindra, bo taka gumjasta cevka ven iz železne cevi...To gumjasto cevko snemi, pa zalaufaj, pa se vozi..Noben te nebo preslišal :) Na določenih obratih, če pravilno spustiš gas pa še poka...kaj češ bolšga, sam se boš naveliču :)

Objavljeno (popravljeno)

Mah..tako grdo se ti bo drl, vsak bo mislu kaj to ena endura prihaja ti pa s cestakom..Če hočeš mal spremembe na zvoku, poglej tam pri kolenu auspuha iz cilindra, bo taka gumjasta cevka ven iz železne cevi...To gumjasto cevko snemi, pa zalaufaj, pa se vozi..Noben te nebo preslišal smile.gif Na določenih obratih, če pravilno spustiš gas pa še poka...kaj češ bolšga, sam se boš naveliču smile.gif

a ti si svoj avspuh speštal?

čemu pa drgač služ ta cev?

Popravljeno . Popravil yourfriend11
Objavljeno

Nism ga speštal, sam ga nebom posebi prodal..Ker bom cel motor tak kot je...

Tista cevka je speljana do dušilca zvoka...Na drugih izpuhih npr leovincie, tiste luknje nekje v sredini sploh ni...

Objavljeno

za leovincija al pa arrow polklič 041694635 model jih ma cict pocen z vsemi papirji, js sm ga sov vceri iskat.

leovice1.jpg

leovince.jpg

Če nerabiš tistga štoplca k se vid na prvi slikci ga lahk men šenkaš za eno pivo :D Kok pa je kaj cena?

Objavljeno

Nism ga speštal, sam ga nebom posebi prodal..Ker bom cel motor tak kot je...

Tista cevka je speljana do dušilca zvoka...Na drugih izpuhih npr leovincie, tiste luknje nekje v sredini sploh ni...

a niso eni že prej to cevko neki dol dajal pa da je ful grdo brnel

Objavljeno (popravljeno)

Če nerabiš tistga štoplca k se vid na prvi slikci ga lahk men šenkaš za eno pivo :D Kok pa je kaj cena?

cena je bla 335, aja pa wr250 je

Popravljeno . Popravil special749
Objavljeno

Zvok ni iz auspuha, ampak kot da bi nekaj iz mašine prihajalo...Probaj, 5 min dela, da daš to dol, probaš pa nazaj gor če ti ni všeč. Vsaj drugačen zvok boš imel, ne pa tega naveličanega originalnega...Nvm zakaj bi kupoval neke aftermark auspuhe, ker nebo razlike.....No odločitev je itak tvoja, ampak..mene je tut minilo :)

Objavljeno

a se vam zdi ta motor primern za prvi motor za šestnajstletnika z izpitom A1, al priporočate kej druzga ? :D

pa če je neumno vprašanje mi ne zamert :wallbash:

Objavljeno

a se vam zdi ta motor primern za prvi motor za šestnajstletnika z izpitom A1, al priporočate kej druzga ? biggrin.gif

pa če je neumno vprašanje mi ne zamert wallbash.gif

seveda da je primerno. Kej druzga ti pa nemorm priporočat ker je to moj prvi motor

Objavljeno

Sj ni motorja k nebi bil primeren za zacetnika.

Odvisno je samo za kaj ga rabiš pa koliko si zagrižen za motociklizem in šravfanje (:

Objavljeno

ja jz bi pač mel motor k ni treba skoz šraufat pa da je bl športna oblika (kar je ta sigurn :) ), pa da se da tud koga recimo na avtocesti prehitet (čeprou se ne bi dost vozu tm)

pa zanima me še a ma ta motor kšne slabe strani kot so recimo originalne gume al pa kej podobnga ( tuki gor sm bral da so baje gume ful zanič, pa me zdej zanima kok je to res pa kok ni)

Objavljeno

Po avtocesti boš večinoma vozil po voznem pasu :) Tiste ki bodo vozili manj kot 115 - 120 boš prehitel, tiste pa ki bodo vozili 130 pa boš bolj vštric vozil.....Zdej se ti mogoče zdi veliko, je pa zelo malo :) Samo, pač to je zaenkrat maksimum kar ga 125ccm 11kW 4 takt ponuja.

Slabosti na motorju. Gume sem imel originalne dokler niso šle k vragu. So zanič, ampak za "normalno" vožnjo so dobre, oz. za privajanje motorja...Rabijo pač zelo zelo dolgo časa da se segrejejo. Glede gum, zdej sem zasledil neke "racing" gume od Save(mislim da so Sava mc25) nevem kako se obnesejo, ker ne poznam nobenega da bi jih imel. Lahko ti rečem za dunlop arrowmax d103, ki so saj meni zdržale zelo dolgo, držijo pa ko pribite ko so enkrat ogrete (pa tudi ogrejejo se zelo hitro).

ostale slabosti, hm...kakor za koga.. Nevem, meni zadnje kilometre ki sem delal, je bilo izredno dolgočasno, res pa da sem jih naredil okoli 30.000 tko da se boš moral kar potrudit da boš toliko prevozil :) Enkrat sem računal takrat ko je bil motor vozen okoli 300-400 povprečja na dan :)

Bom pa še premislil če se bo še kaj najdlo :)

Objavljeno

Po avtocesti boš večinoma vozil po voznem pasu :) Tiste ki bodo vozili manj kot 115 - 120 boš prehitel, tiste pa ki bodo vozili 130 pa boš bolj vštric vozil.....Zdej se ti mogoče zdi veliko, je pa zelo malo :) Samo, pač to je zaenkrat maksimum kar ga 125ccm 11kW 4 takt ponuja.

Slabosti na motorju. Gume sem imel originalne dokler niso šle k vragu. So zanič, ampak za "normalno" vožnjo so dobre, oz. za privajanje motorja...Rabijo pač zelo zelo dolgo časa da se segrejejo. Glede gum, zdej sem zasledil neke "racing" gume od Save(mislim da so Sava mc25) nevem kako se obnesejo, ker ne poznam nobenega da bi jih imel. Lahko ti rečem za dunlop arrowmax d103, ki so saj meni zdržale zelo dolgo, držijo pa ko pribite ko so enkrat ogrete (pa tudi ogrejejo se zelo hitro).

ostale slabosti, hm...kakor za koga.. Nevem, meni zadnje kilometre ki sem delal, je bilo izredno dolgočasno, res pa da sem jih naredil okoli 30.000 tko da se boš moral kar potrudit da boš toliko prevozil :) Enkrat sem računal takrat ko je bil motor vozen okoli 300-400 povprečja na dan :)

Bom pa še premislil če se bo še kaj najdlo :)

Hudoo stari 30 000 s tem motorjem... In kako kej mašina pri teh kilomitrih?? Se že kej menjalo kar se agregata tiče?'

Objavljeno

Agregat je pri 15.000 zaribal, kao naj nebi bilo olja...Seveda vse pod garancijo, ker sem olje redno pregledoval in menjal na 3000km tako kot piše v servisni da je priporočljivo menjanje...Ena od "variant" zakaj je kar naenkrat tolk olja pokuril, je kao ker bi bil prevelik luft med batom in cilindrom. Zdej od takrat najprej mašina spet dela tipitopi brez kakršnih koli problemov, olja pa tudi ne žre tako da, res mašine mislim da so kar vzdržljive. Poznam enega ki je znjim naredil 29.000 pa ni menjal mašine.

Objavljeno

Agregat je pri 15.000 zaribal, kao naj nebi bilo olja...Seveda vse pod garancijo, ker sem olje redno pregledoval in menjal na 3000km tako kot piše v servisni da je priporočljivo menjanje...Ena od "variant" zakaj je kar naenkrat tolk olja pokuril, je kao ker bi bil prevelik luft med batom in cilindrom. Zdej od takrat najprej mašina spet dela tipitopi brez kakršnih koli problemov, olja pa tudi ne žre tako da, res mašine mislim da so kar vzdržljive. Poznam enega ki je znjim naredil 29.000 pa ni menjal mašine.

Kurc se zgudi... sam d zdj laufa tko k je treba... sej yamaha ma odlične agregate... js na tomosu s mašino k je mela 50% več moči k originalna sm naredu 17000 in še zdj pri drugi lastnici teče tko k je treba :P

Objavljeno (popravljeno)

Po avtocesti boš večinoma vozil po voznem pasu smile.gif Tiste ki bodo vozili manj kot 115 - 120 boš prehitel, tiste pa ki bodo vozili 130 pa boš bolj vštric vozil.....Zdej se ti mogoče zdi veliko, je pa zelo malo smile.gif Samo, pač to je zaenkrat maksimum kar ga 125ccm 11kW 4 takt ponuja.

Slabosti na motorju. Gume sem imel originalne dokler niso šle k vragu. So zanič, ampak za "normalno" vožnjo so dobre, oz. za privajanje motorja...Rabijo pač zelo zelo dolgo časa da se segrejejo. Glede gum, zdej sem zasledil neke "racing" gume od Save(mislim da so Sava mc25) nevem kako se obnesejo, ker ne poznam nobenega da bi jih imel. Lahko ti rečem za dunlop arrowmax d103, ki so saj meni zdržale zelo dolgo, držijo pa ko pribite ko so enkrat ogrete (pa tudi ogrejejo se zelo hitro).

ostale slabosti, hm...kakor za koga.. Nevem, meni zadnje kilometre ki sem delal, je bilo izredno dolgočasno, res pa da sem jih naredil okoli 30.000 tko da se boš moral kar potrudit da boš toliko prevozil smile.gif Enkrat sem računal takrat ko je bil motor vozen okoli 300-400 povprečja na dan smile.gif

Bom pa še premislil če se bo še kaj najdlo smile.gif

hvala ti, zelo si mi pomagu (pa še komu drugmu ziher)trance_40_thumbup.gif

pa ostali tud da ne bo pomotebiggrin.gif

Popravljeno . Popravil zanco
Objavljeno

Agregat je pri 15.000 zaribal, kao naj nebi bilo olja...Seveda vse pod garancijo, ker sem olje redno pregledoval in menjal na 3000km tako kot piše v servisni da je priporočljivo menjanje...Ena od "variant" zakaj je kar naenkrat tolk olja pokuril, je kao ker bi bil prevelik luft med batom in cilindrom. Zdej od takrat najprej mašina spet dela tipitopi brez kakršnih koli problemov, olja pa tudi ne žre tako da, res mašine mislim da so kar vzdržljive. Poznam enega ki je znjim naredil 29.000 pa ni menjal mašine.

Eni se pač znamo merkat winkiss.gif drgač mi je pa mutor kr pokuru ene 7dcl olja od 14000-17000km, kar nej nebi blo normalno.

Objavljeno

Kok je rezerve(benza) ?

Objavljeno

okoli 50km...Drgač pa s sabo vzami liter pa pou bencina v ruzak, pa se furaj z rezervo nekje po mestu..Ko zmanka, tisto natankaj, pa boš natančno vedu kok s tvojo vožno drži rezerva.

Vem da sem jih sam naredil 48km, pa ni še crknil...Več pa nisem nikoli probaval

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!