Kmet2 Objavljeno April 24, 2015 Opozori Objavljeno April 24, 2015 Kaj tvoj še vžge, k je tako dolgo neregistriran v garaži? Ti sam da moped je v iber praktičen, sam spredaj pa tak grd, ko Versys. Res te luči je en zrisal kar med malco... :grim Dej ne skoviki KTM je pri meni tretiran kot pri tebi Z.....le ko je suho in sonček HyperJack 1
MiNa Objavljeno April 24, 2015 Opozori Objavljeno April 24, 2015 `Sm vedel, da so Mitas dobre gume :yes: . kp-kp 1
HyperJack Objavljeno Maj 10, 2015 Opozori Objavljeno Maj 10, 2015 (popravljeno) Kmet!! Prosim za kratko primerjavo KTM vs. BMW GS (tanov model) zanimajo me primerjava moči agregata podajanje navora pri vožnji tresljaji prelaganje iz ene strani na drugo (visoko težišče), kako se to občuti na KTM.ju. Na Bmw,ju se potrudiš, da ga postaviš pokonc, nato v ovinek pade sam. aja pa še to, kako je kaj z prestavljanjem brzin...BMW je do 4 brzine grob za popizdet, Kawasaki je simfonija proti BMW.jevemu menjalniku... In glavno vprašanje, KTM je v osnovni obliki za 1kk€ dražji kot KTM, kje se ta denar predvsem pozna? Hvala Popravljeno Maj 10, 2015. Popravil HyperJack
OFI Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 ...evo pa če lahko še jaz prislinim eno vprašanje...kako je z airboxom..so te "porodne težave" že odpravili?
Kmet2 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Moč agregata BMW 120hp KTM 150hp Podajanje navora ima BMW zelo zvezno čez cel režim do 7-8rpm potem se konča sam še gruli pa nikamor ne vleče..... KTM ima podajanje malo višje ,začne se pri 4k rpm in se dogaja do 10k rpm pod 4 pa je bolj tako,da se ga vozit komot pri 3k rpm a me srce boli k slišim agregat..... Tresljaje ima KTM manjše a pri obeh so nemoteči ! Za ciklistiko bi dal točko BMW -ju,prelaga pa se oba zelo suvereno a vseno bolje BMW! Grob je zato ker si ga premalo vozil ,na pravih obratih se prestavlja glatko a tuki bi dal točko KTM -ju ,ki ima se mi zdi bolj nežen menjalnik,vsaj na občutek gledano pri prestavljanju . Jah z glave bi reku da pri prvem žarometu ki je cel v led sistemu.(dolga ,kratka) in ne samo dnevna. Potem Dinamično vzmetzenje ki je pri LC res vrhunsko in opravlja svojo nalogo res dobro .....za ostalo bi rekel pa da ni nekih posebnih razlik in da celo KTM več nudi za manj denarja. To je moje osebno mnenje in doživljanje obeh motociklov ,kdo drug jih lahko občuti kako drugače..... OFI ,to so bile težave samo pri uporabnikih ki so se z temi motorji zagnali v puščavske sipine in iz agregata vlekli max,pri segrevanju motorja se je znal airbox na režah ki ga sestavljajo zvit od vročine in tam je potem vlekel prah(drobni pesek ki je poškodoval agregat )......sam z Airboxom nisem imel težav in nisem tudi extremist razen na asvaltni podlagi . So pa pri KTM vse reševali ,da uporabnik sploh ni vedel ,če mu ni serviser povedal. Serviser odtipka ident motorja in je že nalog iz matične tovarne kaj naj naredijo......naprimer zadnja stvar ,ki je bila je bilo za zamenjat Napajalne vodnike iz akuja do štaRterja saj je motor užigal kot da ima prazen aku,zamenjali z debelejšimi vodniki in napako odpravili,bla je še neka fora z cevjo itz Kilerja na vodno pumpo pa reset računalnika in naložitev nove mape ,pa menjava starnskega stojala pa vrjetno še kakšna melenkost ki se je zdaj ne spomnim . Toda to so bile vse napake zaradi katetrih uporabniuki niso trpeli abstinence in zaradi katerih si se vedno tudi vrnil domov brez asistenc . Z svojim sem naredil 15kkm in ga nebi zamenjal za BMW!!! OFI, HyperJack, gsxf750 in 1 other 4
OFI Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Moč agregata BMW 120hp KTM 150hp Podajanje navora ima BMW zelo zvezno čez cel režim do 7-8rpm potem se konča sam še gruli pa nikamor ne vleče..... KTM ima podajanje malo višje ,začne se pri 4k rpm in se dogaja do 10k rpm pod 4 pa je bolj tako,da se ga vozit komot pri 3k rpm a me srce boli k slišim agregat..... Tresljaje ima KTM manjše a pri obeh so nemoteči ! Za ciklistiko bi dal točko BMW -ju,prelaga pa se oba zelo suvereno a vseno bolje BMW! Grob je zato ker si ga premalo vozil ,na pravih obratih se prestavlja glatko a tuki bi dal točko KTM -ju ,ki ima se mi zdi bolj nežen menjalnik,vsaj na občutek gledano pri prestavljanju . Jah z glave bi reku da pri prvem žarometu ki je cel v led sistemu.(dolga ,kratka) in ne samo dnevna. Potem Dinamično vzmetzenje ki je pri LC res vrhunsko in opravlja svojo nalogo res dobro .....za ostalo bi rekel pa da ni nekih posebnih razlik in da celo KTM več nudi za manj denarja. To je moje osebno mnenje in doživljanje obeh motociklov ,kdo drug jih lahko občuti kako drugače..... OFI ,to so bile težave samo pri uporabnikih ki so se z temi motorji zagnali v puščavske sipine in iz agregata vlekli max,pri segrevanju motorja se je znal airbox na režah ki ga sestavljajo zvit od vročine in tam je potem vlekel prah(drobni pesek ki je poškodoval agregat )......sam z Airboxom nisem imel težav in nisem tudi extremist razen na asvaltni podlagi . So pa pri KTM vse reševali ,da uporabnik sploh ni vedel ,če mu ni serviser povedal. Serviser odtipka ident motorja in je že nalog iz matične tovarne kaj naj naredijo......naprimer zadnja stvar ,ki je bila je bilo za zamenjat Napajalne vodnike iz akuja do štaRterja saj je motor užigal kot da ima prazen aku,zamenjali z debelejšimi vodniki in napako odpravili,bla je še neka fora z cevjo itz Kilerja na vodno pumpo pa reset računalnika in naložitev nove mape ,pa menjava starnskega stojala pa vrjetno še kakšna melenkost ki se je zdaj ne spomnim . Toda to so bile vse napake zaradi katetrih uporabniuki niso trpeli abstinence in zaradi katerih si se vedno tudi vrnil domov brez asistenc . Z svojim sem naredil 15kkm in ga nebi zamenjal za BMW!!! Hvala za odgovor. Kolikor sem bral po netu sem dobil občutek da na vseh 1190 airbox ni tesnil. To reč so reševali z nekimi Uni filetrji. Vem pa da sem na ADV forumu prebral poste lastnikov ki se niso vozili po terenu in so imeli kr precej finega prahu ki je šel mimo zračnega filterja. Motor je krasen, zelo lep, ima nekaj težavic a tole je pa kr neprijetna reč...upam da ga bodo avstrijci poflikali kot je treba Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 (popravljeno) Za KTM lahko rečem (pač kolikor sem ga peljal), da je menjalnik mehek ko putr, nobene razlike z mojim mopedom. Pa še eno zadevo občudujem pri KTM in to je MSC oziroma stabilizacijski program, ki sem ga imel ene 2x možnost videti kako deluje (ja Kmet je izvajal "situacije" pred mano) in zadeva je naravnost skregana z vsemi zakoni fizike po mojih izračunih bi moped moral gladko zdrsniti, zleteti ven iz ovinka, pa je "nemogoče" lepo malce pošejkal in ostal v svoji tirnici, tak da "angel varuh" v elektroniki fantastično opravil svoje delo. Popravljeno Maj 11, 2015. Popravil DAMI34 HyperJack, skoda, Kmet2 in 2 others 5
HyperJack Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Moč agregata BMW 120hp KTM 150hp Podajanje navora ima BMW zelo zvezno čez cel režim do 7-8rpm potem se konča sam še gruli pa nikamor ne vleče..... KTM ima podajanje malo višje ,začne se pri 4k rpm in se dogaja do 10k rpm pod 4 pa je bolj tako,da se ga vozit komot pri 3k rpm a me srce boli k slišim agregat..... Tresljaje ima KTM manjše a pri obeh so nemoteči ! Za ciklistiko bi dal točko BMW -ju,prelaga pa se oba zelo suvereno a vseno bolje BMW! Grob je zato ker si ga premalo vozil ,na pravih obratih se prestavlja glatko a tuki bi dal točko KTM -ju ,ki ima se mi zdi bolj nežen menjalnik,vsaj na občutek gledano pri prestavljanju . Jah z glave bi reku da pri prvem žarometu ki je cel v led sistemu.(dolga ,kratka) in ne samo dnevna. Potem Dinamično vzmetzenje ki je pri LC res vrhunsko in opravlja svojo nalogo res dobro .....za ostalo bi rekel pa da ni nekih posebnih razlik in da celo KTM več nudi za manj denarja. To je moje osebno mnenje in doživljanje obeh motociklov ,kdo drug jih lahko občuti kako drugače..... OFI ,to so bile težave samo pri uporabnikih ki so se z temi motorji zagnali v puščavske sipine in iz agregata vlekli max,pri segrevanju motorja se je znal airbox na režah ki ga sestavljajo zvit od vročine in tam je potem vlekel prah(drobni pesek ki je poškodoval agregat )......sam z Airboxom nisem imel težav in nisem tudi extremist razen na asvaltni podlagi . So pa pri KTM vse reševali ,da uporabnik sploh ni vedel ,če mu ni serviser povedal. Serviser odtipka ident motorja in je že nalog iz matične tovarne kaj naj naredijo......naprimer zadnja stvar ,ki je bila je bilo za zamenjat Napajalne vodnike iz akuja do štaRterja saj je motor užigal kot da ima prazen aku,zamenjali z debelejšimi vodniki in napako odpravili,bla je še neka fora z cevjo itz Kilerja na vodno pumpo pa reset računalnika in naložitev nove mape ,pa menjava starnskega stojala pa vrjetno še kakšna melenkost ki se je zdaj ne spomnim . Toda to so bile vse napake zaradi katetrih uporabniuki niso trpeli abstinence in zaradi katerih si se vedno tudi vrnil domov brez asistenc . Z svojim sem naredil 15kkm in ga nebi zamenjal za BMW!!! osnovni motor GS 15.500, ktm 16.xxx (xxx beri pa še nekaj) Že v osnovi je dražji, kar mi je ok glede na konjenico, samo GS, mi je vizualno bolj privlačen, čeprav nudi manj konjev....in potem se ta saga konča. ŠE vseeno se nagibam GS.u...al nabavit nobega, al spet naslednjih nekaj let menjat motorje, pa se jebat s kupovanjem in prodajo....pa sem še pol leta nazaj reku, da nikoli ne bom mel gs.a....sam jebi ga, ta nov mi je lep in praktičen...
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 (popravljeno) osnovni motor GS 15.500, ktm 16.xxx (xxx beri pa še nekaj) Že v osnovi je dražji, kar mi je ok glede na konjenico, samo GS, mi je vizualno bolj privlačen, čeprav nudi manj konjev....in potem se ta saga konča. ŠE vseeno se nagibam GS.u...al nabavit nobega, al spet naslednjih nekaj let menjat motorje, pa se jebat s kupovanjem in prodajo....pa sem še pol leta nazaj reku, da nikoli ne bom mel gs.a....sam jebi ga, ta nov mi je lep in praktičen... O ceni nebi, oba sta predraga, sm pa prepričan, da z nobenim ne fališ, oba sta super udobna, super vodljiva, super potegneta in super opremljena. Upam, da ti nism nč pomagal pri tvoji odločitvi Popravljeno Maj 11, 2015. Popravil DAMI34 Mavti in Kmet2 2
HyperJack Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 O ceni nebi, oba sta predraga, sm pa prepričan, da z nobenim ne fališ, oba sta super udobna, super vodljiva in super opremljena. Upam, da ti nism nč pomagal pri tvoji odločitvi Dami, mel preblisk, da bi vzel SX.a? Sam pol si rečem, sej nakeda mam doma, kaj za vraga potrebujem še en motor "sličnega" segmenta. Ko mi zapaše kolenčkanje vžgem Z.ja. - Versys 1000 ? star je isto grd kot moj mlajši bratec, novejši mi je preveč plastična izpeljanka in je nekaj kar ni, kot novi prihajajoči 1000 XR. - Triumph 1200 explorer na čeloma deluje soliden, pa mi GS še vedno bolj v oči pade - Yamaha Tenere? enkrat sem se zaklel da jo ne bom mel več nikoli , ni napačna, pa je odgovor enak prejšnemu (pa mi GS še vedno bolj v oči pade) tko da gruntam, da naredim kompromis pri konjih pa vzamem GS.a =)
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Dami, mel preblisk, da bi vzel SX.a? Sam pol si rečem, sej nakeda mam doma, kaj za vraga potrebujem še en motor "sličnega" segmenta. Ko mi zapaše kolenčkanje vžgem Z.ja. - Versys 1000 ? star je isto grd kot moj mlajši bratec, novejši mi je preveč plastična izpeljanka in je nekaj kar ni, kot novi prihajajoči 1000 XR. - Triumph 1200 explorer na čeloma deluje soliden, pa mi GS še vedno bolj v oči pade - Yamaha Tenere? enkrat sem se zaklel da jo ne bom mel več nikoli , ni napačna, pa je odgovor enak prejšnemu (pa mi GS še vedno bolj v oči pade) tko da gruntam, da naredim kompromis pri konjih pa vzamem GS.a =) karkol bo dobro, k najhuj je trplenje ob odločanju
OFI Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Se strinjam z Damijem povsem..edino Bmw boš lažje in bolje prodal z nekih 50 000 km
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Se strinjam z Damijem povsem..edino Bmw boš lažje in bolje prodal z nekih 50 000 km Se ne strinjam, moj je šel v 2 dneh...s 65kkm
speedfighttuning Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Se strinjam z Damijem povsem..edino Bmw boš lažje in bolje prodal z nekih 50 000 km Pa sej pri 50.000 km je mašina komaj dobro ulavfana
Kmet2 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 osnovni motor GS 15.500, ktm 16.xxx (xxx beri pa še nekaj) Že v osnovi je dražji, kar mi je ok glede na konjenico, samo GS, mi je vizualno bolj privlačen, čeprav nudi manj konjev....in potem se ta saga konča. ŠE vseeno se nagibam GS.u...al nabavit nobega, al spet naslednjih nekaj let menjat motorje, pa se jebat s kupovanjem in prodajo....pa sem še pol leta nazaj reku, da nikoli ne bom mel gs.a....sam jebi ga, ta nov mi je lep in praktičen... Za 15.500 pri BMW dobiš nič razen okvirja ,gum in belance ,za 16.200 pa pri KTM dobiš vso podporno elektroniko pa ne bom našteval ker jo je preveč ,poglej na google + konjenico in v primerjavi z BMW varčen motor gledano na hp ...........dinamična vožnja 5.7l na 100km ,tam nekje tudi GS a z 30 hp manj.....odločitev je tvoja,jaz sem vzel KTM ,bil sem pa v isti dilemi kot ti ! DAMI34 1
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Maj 11, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Evo oživljamo ga ,nazadnje je bil v uporabi septembra 2014 :grim Italijana so prevzeli mehaniki ,petarda bo pa jutri že na cesti,poskrite se Kmet prihaja spet..... skalar36, gsxf750, MiNa in 7 others 10
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 (popravljeno) A boš dau en krog, a boš, anede boš, pliiis da vidm če sm kej zrastel, pa če sedaj pridem z nogami do tal Popravljeno Maj 11, 2015. Popravil DAMI34 Kmet2 1
biker77 Objavljeno Maj 11, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Tisti ki so kupili ktm namesto gs-a so ga kupil lih zarad tega kar ktm je in gs ni. In obratno. Trdim da je vecim vsec gs kot ktm. Jest bi mel pa eno mesanico teh dveh z agregatom od triumpha.. gsxf750 1
Kmet2 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Tisti ki so kupili ktm namesto gs-a so ga kupil lih zarad tega kar ktm je in gs ni. In obratno. Trdim da je vecim vsec gs kot ktm. Jest bi mel pa eno mesanico teh dveh z agregatom od triumpha.. Pol neb blo ne tč ne mš gsxf750 1
sayo Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 (popravljeno) Vidm da maš gor turatehove BOKOBRANE za na jadranko Popravljeno Maj 11, 2015. Popravil sayo
Kmet2 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Vidm da maš gor turatehove BOKOBRANE za na jadranko Ja dobr očuvajo motor
biker77 Objavljeno Maj 11, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Pol neb blo ne tč ne mš Bil bi idealen..zame..
HyperJack Objavljeno Maj 12, 2015 Opozori Objavljeno Maj 12, 2015 Kmet kako je z vetrno zaščito GS vs. KTM, kje jo je več (ne samo vezir, tudi plastike z bokov). GS zgleda kot da ga je več spredaj. Vendar verjamem, da ni to pogoj za veter.
Kmet2 Objavljeno Maj 12, 2015 Opozori Objavljeno Maj 12, 2015 Kmet kako je z vetrno zaščito GS vs. KTM, kje jo je več (ne samo vezir, tudi plastike z bokov). GS zgleda kot da ga je več spredaj. Vendar verjamem, da ni to pogoj za veter. GS ima boljšo vetrno zaščito že v osnovi,Na KTM sem rešil z oriđiđi višjo šipco in MRA.....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se