Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


biker77

Priporočene objave

Kaj tvoj še vžge, k je tako dolgo neregistriran v garaži?

 

Ti sam da moped je v iber praktičen, sam spredaj pa tak grd, ko Versys. Res te luči je en zrisal kar med malco... :grim

Dej ne skoviki  :P KTM je pri meni tretiran kot pri tebi Z.....le ko je suho in sonček  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kmet!!

 

Prosim za kratko primerjavo KTM vs. BMW GS (tanov model)

zanimajo me primerjava moči agregata

podajanje navora pri vožnji

tresljaji

prelaganje iz ene strani na drugo (visoko težišče), kako se to občuti na KTM.ju. Na Bmw,ju se potrudiš, da ga postaviš pokonc, nato v ovinek pade sam.

aja pa še to, kako je kaj z prestavljanjem brzin...BMW je do 4 brzine grob za popizdet, Kawasaki je simfonija proti BMW.jevemu menjalniku...

 

In glavno vprašanje, KTM je v osnovni obliki za 1kk€ dražji kot KTM, kje se ta denar predvsem pozna?

 

Hvala

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...evo pa če lahko še jaz prislinim eno vprašanje...kako je z airboxom..so te "porodne težave" že odpravili?   :beer2:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moč agregata BMW 120hp  KTM 150hp

Podajanje navora ima BMW zelo zvezno čez cel režim do 7-8rpm potem se konča sam še gruli pa nikamor ne vleče.....

                                     KTM ima podajanje malo višje ,začne se pri 4k rpm in se dogaja do 10k rpm pod 4 pa je bolj tako,da se ga vozit komot pri 3k rpm a me srce boli k slišim agregat.....

Tresljaje ima KTM manjše a pri obeh so nemoteči !

Za ciklistiko bi dal točko BMW -ju,prelaga pa se oba zelo suvereno a vseno bolje BMW!

Grob je zato ker si ga premalo vozil ,na pravih obratih se prestavlja glatko a tuki bi dal točko KTM -ju ,ki ima se mi zdi bolj nežen menjalnik,vsaj na občutek gledano pri prestavljanju .

Jah z glave bi reku da pri prvem žarometu ki je cel v led sistemu.(dolga ,kratka) in ne samo dnevna. Potem Dinamično vzmetzenje ki je pri LC res vrhunsko in opravlja svojo nalogo res dobro .....za ostalo bi rekel pa da ni nekih posebnih razlik in da celo KTM več nudi za manj denarja.

 

To je moje osebno mnenje in doživljanje obeh motociklov ,kdo drug jih lahko občuti kako drugače.....

 

OFI ,to so bile težave samo pri uporabnikih ki so se z temi motorji zagnali v puščavske sipine in iz agregata vlekli max,pri segrevanju motorja se je znal airbox na režah ki ga sestavljajo zvit od vročine in tam je potem vlekel prah(drobni pesek ki je poškodoval agregat )......sam z Airboxom nisem imel težav in nisem tudi extremist razen na asvaltni podlagi .

 

So pa pri KTM vse reševali ,da uporabnik sploh ni vedel ,če mu ni serviser povedal. Serviser odtipka ident motorja in je že nalog iz matične tovarne kaj naj naredijo......naprimer zadnja stvar ,ki je bila je bilo za zamenjat Napajalne vodnike iz akuja do štaRterja saj je motor užigal kot da ima prazen aku,zamenjali z debelejšimi vodniki in napako odpravili,bla je še neka fora z cevjo itz Kilerja na vodno pumpo pa reset računalnika in naložitev nove mape ,pa menjava starnskega stojala pa vrjetno še kakšna melenkost ki se je zdaj ne spomnim .

Toda to so bile vse napake zaradi katetrih uporabniuki niso trpeli abstinence in zaradi katerih si se vedno tudi vrnil domov brez asistenc . Z svojim sem naredil 15kkm in ga nebi zamenjal za BMW!!! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moč agregata BMW 120hp  KTM 150hp

Podajanje navora ima BMW zelo zvezno čez cel režim do 7-8rpm potem se konča sam še gruli pa nikamor ne vleče.....

                                     KTM ima podajanje malo višje ,začne se pri 4k rpm in se dogaja do 10k rpm pod 4 pa je bolj tako,da se ga vozit komot pri 3k rpm a me srce boli k slišim agregat.....

Tresljaje ima KTM manjše a pri obeh so nemoteči !

Za ciklistiko bi dal točko BMW -ju,prelaga pa se oba zelo suvereno a vseno bolje BMW!

Grob je zato ker si ga premalo vozil ,na pravih obratih se prestavlja glatko a tuki bi dal točko KTM -ju ,ki ima se mi zdi bolj nežen menjalnik,vsaj na občutek gledano pri prestavljanju .

Jah z glave bi reku da pri prvem žarometu ki je cel v led sistemu.(dolga ,kratka) in ne samo dnevna. Potem Dinamično vzmetzenje ki je pri LC res vrhunsko in opravlja svojo nalogo res dobro .....za ostalo bi rekel pa da ni nekih posebnih razlik in da celo KTM več nudi za manj denarja.

 

To je moje osebno mnenje in doživljanje obeh motociklov ,kdo drug jih lahko občuti kako drugače.....

 

OFI ,to so bile težave samo pri uporabnikih ki so se z temi motorji zagnali v puščavske sipine in iz agregata vlekli max,pri segrevanju motorja se je znal airbox na režah ki ga sestavljajo zvit od vročine in tam je potem vlekel prah(drobni pesek ki je poškodoval agregat )......sam z Airboxom nisem imel težav in nisem tudi extremist razen na asvaltni podlagi .

 

So pa pri KTM vse reševali ,da uporabnik sploh ni vedel ,če mu ni serviser povedal. Serviser odtipka ident motorja in je že nalog iz matične tovarne kaj naj naredijo......naprimer zadnja stvar ,ki je bila je bilo za zamenjat Napajalne vodnike iz akuja do štaRterja saj je motor užigal kot da ima prazen aku,zamenjali z debelejšimi vodniki in napako odpravili,bla je še neka fora z cevjo itz Kilerja na vodno pumpo pa reset računalnika in naložitev nove mape ,pa menjava starnskega stojala pa vrjetno še kakšna melenkost ki se je zdaj ne spomnim .

Toda to so bile vse napake zaradi katetrih uporabniuki niso trpeli abstinence in zaradi katerih si se vedno tudi vrnil domov brez asistenc . Z svojim sem naredil 15kkm in ga nebi zamenjal za BMW!!! 

 

Hvala za odgovor. :OK:  Kolikor sem bral po netu sem dobil občutek da na vseh 1190 airbox ni tesnil. To reč so reševali z nekimi Uni filetrji. Vem pa da sem na ADV forumu prebral poste lastnikov ki se niso vozili po terenu in so imeli kr precej finega prahu ki je šel mimo zračnega filterja. Motor je krasen, zelo lep, ima nekaj težavic a tole je pa kr neprijetna reč...upam da ga bodo avstrijci poflikali kot je treba :OK:      

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za KTM lahko rečem (pač kolikor sem ga peljal), da je menjalnik mehek ko putr, nobene razlike z mojim mopedom. Pa še eno zadevo občudujem pri KTM in to je MSC oziroma stabilizacijski program, ki sem ga imel ene 2x možnost videti kako deluje (ja Kmet je izvajal "situacije" pred mano) in zadeva je naravnost skregana z vsemi zakoni fizike :D po mojih izračunih bi moped moral gladko zdrsniti, zleteti ven iz ovinka, pa je "nemogoče" lepo malce pošejkal in ostal v svoji tirnici, tak da "angel varuh" v elektroniki fantastično opravil svoje delo.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moč agregata BMW 120hp  KTM 150hp

Podajanje navora ima BMW zelo zvezno čez cel režim do 7-8rpm potem se konča sam še gruli pa nikamor ne vleče.....

                                     KTM ima podajanje malo višje ,začne se pri 4k rpm in se dogaja do 10k rpm pod 4 pa je bolj tako,da se ga vozit komot pri 3k rpm a me srce boli k slišim agregat.....

Tresljaje ima KTM manjše a pri obeh so nemoteči !

Za ciklistiko bi dal točko BMW -ju,prelaga pa se oba zelo suvereno a vseno bolje BMW!

Grob je zato ker si ga premalo vozil ,na pravih obratih se prestavlja glatko a tuki bi dal točko KTM -ju ,ki ima se mi zdi bolj nežen menjalnik,vsaj na občutek gledano pri prestavljanju .

Jah z glave bi reku da pri prvem žarometu ki je cel v led sistemu.(dolga ,kratka) in ne samo dnevna. Potem Dinamično vzmetzenje ki je pri LC res vrhunsko in opravlja svojo nalogo res dobro .....za ostalo bi rekel pa da ni nekih posebnih razlik in da celo KTM več nudi za manj denarja.

 

To je moje osebno mnenje in doživljanje obeh motociklov ,kdo drug jih lahko občuti kako drugače.....

 

OFI ,to so bile težave samo pri uporabnikih ki so se z temi motorji zagnali v puščavske sipine in iz agregata vlekli max,pri segrevanju motorja se je znal airbox na režah ki ga sestavljajo zvit od vročine in tam je potem vlekel prah(drobni pesek ki je poškodoval agregat )......sam z Airboxom nisem imel težav in nisem tudi extremist razen na asvaltni podlagi .

 

So pa pri KTM vse reševali ,da uporabnik sploh ni vedel ,če mu ni serviser povedal. Serviser odtipka ident motorja in je že nalog iz matične tovarne kaj naj naredijo......naprimer zadnja stvar ,ki je bila je bilo za zamenjat Napajalne vodnike iz akuja do štaRterja saj je motor užigal kot da ima prazen aku,zamenjali z debelejšimi vodniki in napako odpravili,bla je še neka fora z cevjo itz Kilerja na vodno pumpo pa reset računalnika in naložitev nove mape ,pa menjava starnskega stojala pa vrjetno še kakšna melenkost ki se je zdaj ne spomnim .

Toda to so bile vse napake zaradi katetrih uporabniuki niso trpeli abstinence in zaradi katerih si se vedno tudi vrnil domov brez asistenc . Z svojim sem naredil 15kkm in ga nebi zamenjal za BMW!!! 

 

osnovni motor GS 15.500, ktm 16.xxx (xxx beri pa še nekaj)

Že v osnovi je dražji, kar mi je ok glede na konjenico, samo GS, mi je vizualno bolj privlačen, čeprav nudi manj konjev....in potem se ta saga konča. ŠE vseeno se nagibam GS.u...al nabavit nobega, al spet naslednjih nekaj let menjat motorje, pa se jebat s kupovanjem in prodajo....pa sem še pol leta nazaj reku, da nikoli ne bom mel gs.a....sam jebi ga, ta nov mi je lep in praktičen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osnovni motor GS 15.500, ktm 16.xxx (xxx beri pa še nekaj)

Že v osnovi je dražji, kar mi je ok glede na konjenico, samo GS, mi je vizualno bolj privlačen, čeprav nudi manj konjev....in potem se ta saga konča. ŠE vseeno se nagibam GS.u...al nabavit nobega, al spet naslednjih nekaj let menjat motorje, pa se jebat s kupovanjem in prodajo....pa sem še pol leta nazaj reku, da nikoli ne bom mel gs.a....sam jebi ga, ta nov mi je lep in praktičen...

O ceni nebi, oba sta predraga, sm pa prepričan, da z nobenim ne fališ, oba sta super udobna, super vodljiva, super potegneta in super opremljena. Upam, da ti nism nč pomagal pri tvoji odločitvi :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O ceni nebi, oba sta predraga, sm pa prepričan, da z nobenim ne fališ, oba sta super udobna, super vodljiva in super opremljena. Upam, da ti nism nč pomagal pri tvoji odločitvi :D

 

Dami, mel preblisk, da bi vzel SX.a? Sam pol si rečem, sej nakeda mam doma, kaj za vraga potrebujem še en motor "sličnega" segmenta. Ko mi zapaše kolenčkanje vžgem Z.ja.

- Versys 1000 ? star je isto grd kot moj mlajši bratec, novejši mi je preveč plastična izpeljanka in je nekaj kar ni, kot novi prihajajoči 1000 XR.

- Triumph 1200 explorer na čeloma deluje soliden, pa mi GS še vedno bolj v oči pade

- Yamaha Tenere? enkrat sem se zaklel da jo ne bom mel več nikoli :P, ni napačna, pa je odgovor enak prejšnemu :P (pa mi GS še vedno bolj v oči pade)

 

tko da gruntam, da naredim kompromis pri konjih pa vzamem GS.a =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami, mel preblisk, da bi vzel SX.a? Sam pol si rečem, sej nakeda mam doma, kaj za vraga potrebujem še en motor "sličnega" segmenta. Ko mi zapaše kolenčkanje vžgem Z.ja.

- Versys 1000 ? star je isto grd kot moj mlajši bratec, novejši mi je preveč plastična izpeljanka in je nekaj kar ni, kot novi prihajajoči 1000 XR.

- Triumph 1200 explorer na čeloma deluje soliden, pa mi GS še vedno bolj v oči pade

- Yamaha Tenere? enkrat sem se zaklel da jo ne bom mel več nikoli :P, ni napačna, pa je odgovor enak prejšnemu :P (pa mi GS še vedno bolj v oči pade)

 

tko da gruntam, da naredim kompromis pri konjih pa vzamem GS.a =)

karkol bo dobro, k najhuj je trplenje ob odločanju :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z Damijem povsem..edino Bmw boš lažje in bolje prodal z nekih 50 000 km

Se ne strinjam, moj je šel v 2 dneh...s 65kkm :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z Damijem povsem..edino Bmw boš lažje in bolje prodal z nekih 50 000 km

 

Pa sej pri 50.000 km je mašina komaj dobro ulavfana :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osnovni motor GS 15.500, ktm 16.xxx (xxx beri pa še nekaj)

Že v osnovi je dražji, kar mi je ok glede na konjenico, samo GS, mi je vizualno bolj privlačen, čeprav nudi manj konjev....in potem se ta saga konča. ŠE vseeno se nagibam GS.u...al nabavit nobega, al spet naslednjih nekaj let menjat motorje, pa se jebat s kupovanjem in prodajo....pa sem še pol leta nazaj reku, da nikoli ne bom mel gs.a....sam jebi ga, ta nov mi je lep in praktičen...

Za 15.500 pri BMW dobiš nič razen okvirja ,gum in belance ,za 16.200 pa pri KTM dobiš vso podporno elektroniko pa ne bom našteval ker jo je preveč ,poglej na google + konjenico in v primerjavi z BMW varčen motor gledano na hp ...........dinamična vožnja 5.7l na 100km ,tam nekje tudi GS a z 30 hp manj.....odločitev je tvoja,jaz sem vzel KTM ,bil sem pa v isti dilemi kot ti !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A boš dau en krog, a boš, anede boš, pliiis :P

 

da vidm če sm kej zrastel, pa če sedaj pridem z nogami do tal :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti ki so kupili ktm namesto gs-a so ga kupil lih zarad tega kar ktm je in gs ni. In obratno. Trdim da je vecim vsec gs kot ktm. Jest bi mel pa eno mesanico teh dveh z agregatom od triumpha..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti ki so kupili ktm namesto gs-a so ga kupil lih zarad tega kar ktm je in gs ni. In obratno. Trdim da je vecim vsec gs kot ktm. Jest bi mel pa eno mesanico teh dveh z agregatom od triumpha..

Pol neb blo ne tč ne mš  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm da maš gor turatehove BOKOBRANE za na jadranko

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm da maš gor turatehove BOKOBRANE za na jadranko

Ja dobr očuvajo motor  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet kako je z vetrno zaščito GS vs. KTM, kje jo je več (ne samo vezir, tudi plastike z bokov). GS zgleda kot da ga je več spredaj. Vendar verjamem, da ni to pogoj za veter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet kako je z vetrno zaščito GS vs. KTM, kje jo je več (ne samo vezir, tudi plastike z bokov). GS zgleda kot da ga je več spredaj. Vendar verjamem, da ni to pogoj za veter.

GS ima boljšo vetrno zaščito že v osnovi,Na KTM sem rešil z oriđiđi višjo šipco in MRA.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!