Nearrain Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 Sem si jo ogledal v četrtek v Milanu. Pozitivno ni kaj. Lep motocikel. Sem prebral pripombe, da se ne ve v kateri segment motor spada. Beri - segment asfalt... ;-) kdor pač ne ve kam bi postavil ta motocikel... Pardoniram se. Vem kam spada. Med sekrete.
TakeALookAround Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 A si pozabu visine nakaplat?
biker77 Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 Jest pa mislim da tole ne bo spadal med "sekrete".. Sej bo testna pa bomo vidl..če bo podobna mt-09 pol že ne more bit sekret..če bo pa še cena podobna mt-09 pa nima konkurence.. skalar36, bajsi, ciciban in 3 others 6
vandrovec Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 Po moje bo to kar prodajan motocikel, predvsem zaradi cene in tudi kvalitete, ki jo Yamaha zagotavlja. Neposredni konkurent bo večji Versys, kjer pa bo tudi Tracer imel posamezne prednosti.
KLOVN Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 jest pa mislim, da jih bo kar nekaj na cesti bajsi 1
Danilo D Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 .... že vidim kako se bo spet debata razvnela ....... :grrr
TakeALookAround Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 A se ze kej ve, kdaj to h nam pride?
Nearrain Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 Ce bi moral izbirat med temle Tracer-jem in Versachejem ima Versache moj glas. Tanov Kawasaki 2015 model je super-duper maneken proti temle spakedralu. PS: agregat je brez dvoma zelo dober...samo ostalo je pa cist adijo . . .
biker77 Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 Ce bi moral izbirat med temle Tracer-jem in Versachejem ima Versache moj glas. Tanov Kawasaki 2015 model je super-duper maneken proti temle spakedralu. PS: agregat je brez dvoma zelo dober...samo ostalo je pa cist adijo . . . in bremze so odlične, okvir je odličen, vzmetenje je zelo solidno, mogoče se komu zdi da je preveč kičasta, ampak vseen bolš to kot pa vidni znaki šparanja.. kako so pa plastike oblikovane..to ga pa ne dela sekretastega.. sicer pa, 650 versače je velik švohnej od tega, 1000 versače pa bolš opremljen in predvsem bo dražji..prav tako triumph tiger 1050..kaj pa je še v takem cena/prostornina/zmogljivosti razredu? mt-09 proti novi hondi crossrunner bo tole..pa še MW Agusta ma nekej podobnega..ampak če gledamo SLO trg je Agusta zelo redka, pa tut zelo redki jo bojo probal, kaj šele kupil.. Cufa, skalar36, KLOVN in 1 other 4
Fazer03 Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 Kot sem prebral pride na Hrvaško februarja 2015 in ker gre preko Delte v Krškem velja verjetno to tudi za nas. V primerjavi s Hondo bo Yamaha sigurno v rubriki nabavna cena pridelala veliko prednost, saj je za Crossrunerrja v AS-u določena cena na 11.000 €, Tracer pa bo Italiji stal okoli 9.500 € in če malo špekuliram, bo pri nas verjetno še malo cenejši.
lajbn Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 (popravljeno) Kot sem prebral pride na Hrvaško februarja 2015 in ker gre preko Delte v Krškem velja verjetno to tudi za nas. V primerjavi s Hondo bo Yamaha sigurno v rubriki nabavna cena pridelala veliko prednost, saj je za Crossrunerrja v AS-u določena cena na 11.000 €, Tracer pa bo Italiji stal okoli 9.500 € in če malo špekuliram, bo pri nas verjetno še malo cenejši. Verjetno si mislil napisati dražji. Popravljeno November 11, 2014. Popravil lajbn
Fantocci Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 (popravljeno) Ponavadi se malo prilagajajo kupni moči države, lahko da bo cenejši. Prednost pred velikim Versisom je predvsem v manjši teži. Kdor se vozi solo, roko na srce ne rabi težke krave s 1000 in več ccm. 800 ccm in trivaljnik je idealno. Popravljeno November 11, 2014. Popravil Fantocci
Snečer Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Škoda je, da so MT09 (tdm verzijo) naredili z levo roko, da se niso bolj potrudili in je dodelali, tako da deluje, kot da ji nekaj manjka. Teža navadne je 188kg, kar je zelo solidno, najbrž tale tdmka še ima par kg poleg. Če bi izbiral med versačejem in to novo mt09 bi vzel raje mt09.
Fazer03 Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9043827&show=1 Evo kogar zanima cena pa naj pokliče ....
biker77 Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Ne bi rekel da ji kej manjka..je samo bolj šlank..niso pretiravali s širino oklepa kot naprimer R1200RS.. Če pa bo dovolj ščitila pred vetrom bomo pa vidl..
ForU2 Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Men je sicer Versis 1000 bolj všeč, ker se voziva večinoma dva. Me pa nekaj zanima....ne najdem nobene slike MT 09 Tracer z Top case-om?! :glare: Samo tiste stranske torbe....
Snečer Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Ne bi rekel da ji kej manjka..je samo bolj šlank..niso pretiravali s širino oklepa kot naprimer R1200RS.. Če pa bo dovolj ščitila pred vetrom bomo pa vidl.. Zadeva ima 210kg...hm?, to je kar 22kg več od navadne? http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx?view=featurestechspecs http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09.aspx?view=featurestechspecs navadna 188 oz. 191abs Malo plastike in šajba pa kar 22 oz. 19kg več? ok 4l večji tank pa vseeno, centralno stojalo... jah, nabere se počasi balast. Neko zaščito bi mu še morali gor dat. Pozitivno pa sem presenečen, da ima prednje luči LED. Šipa pač ok, nekaj posebnega, plasti dip sprej lepo reši prozornost Je pa to čisti razred Versys 650 z močnejšim motorjem in novejšo tehniko. Skratka nekaj uporabnega, ne kot navadna mt09, ki ni za nikamor. Bomo videli bike77@ če ti bo dovoljeno napisati objektivni test...
Danilo D Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 (popravljeno) Lohka bi bli tank iste kapacitete kot je na tdm- ki obdržal, torej 20L . Je morda kdo kje zasledil, če ima indikator prestav in merilec zunanje temperature? Popravljeno November 11, 2014. Popravil Danilo D
biker77 Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Zadeva ima 210kg...hm?, to je kar 22kg več od navadne? http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx?view=featurestechspecs http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09.aspx?view=featurestechspecs navadna 188 oz. 191abs Malo plastike in šajba pa kar 22 oz. 19kg več? ok 4l večji tank pa vseeno, centralno stojalo... jah, nabere se počasi balast. Neko zaščito bi mu še morali gor dat. Pozitivno pa sem presenečen, da ima prednje luči LED. Šipa pač ok, nekaj posebnega, plasti dip sprej lepo reši prozornost Je pa to čisti razred Versys 650 z močnejšim motorjem in novejšo tehniko. Skratka nekaj uporabnega, ne kot navadna mt09, ki ni za nikamor. Bomo videli bike77@ če ti bo dovoljeno napisati objektivni test... Močnejši zadnji del za večjo nosilnost..se kar naberejo kilogramčki tkole ja.. Bo pa mela tudi TC..odlično..se pravi dober komplet, samo malo individualno sfrizirat jo.. no, za ene bo še vedno sekret..ampak tako pač je.. Če mi bo dovoljeno? Kar sem testiral je bilo objektivno po moji oceni.. Ko bojo pa začel srat da premal "reklame" delamo se pa tut jest ne bom šel več tega.. Ampak kam pa pol pridemo? Sicer imaš pa za vsak motor več testov iz več različnih oči..eni so reklamni, drugi pa pravi, vendar iz oči testnega voznika..kakršenkoli že je.. cikadina in KLOVN 2
Snečer Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Malo sem te samo dreznil , ja saj načeloma kar poveš ok, razen da vedno motijo zavore in vzmetenje. 210kg je sicer ok teža, agregat pa na papirju razvija lepo moč in navor. Na papirju bi rekel, da nima konkurence. Malo bo pa treba zadevo z dodatki "popraviti", saj tega bo za yamaho ogromno.
biker77 Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 razen da vedno motijo zavore in vzmetenje. Spet iz oči vsakega posameznika..če veš kolk boljše bi lahko bilo vzmetenje in zavore z minimalnim vložkom.. Pa saj se tudi japonci že popravljajo..ni več tako da "je pač dovolj dobro" za kogar je.. cikadina 1
Snečer Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Lohka bi bli tank iste kapacitete kot je na tdm- ki obdržal, torej 20L . Je morda kdo kje zasledil, če ima indikator prestav in merilec zunanje temperature? Tolko manj pije, da ima 18 dovolj Prikaz prestave na aramturki vidim, da ima.
Snečer Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Spet iz oči vsakega posameznika..če veš kolk boljše bi lahko bilo vzmetenje in zavore z minimalnim vložkom.. Pa saj se tudi japonci že popravljajo..ni več tako da "je pač dovolj dobro" za kogar je.. http://www.yamaha-motor.eu/designcafe/en/index.aspx?view=article&id=579235&fromurl=http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx&fromsite=Yamaha%20Motor%20Europe MT-09 Tracer: versatility and fun in an exciting combination Versys Pa tudi sicer mu je zelo podoben. V tem rangu bi moral versys 650 predelati in sicer z mašino 800ccm, a vprašanje če bi lahko konkurirali trivaljni yamahi (glede skupne teže) The dashboard comes from the latest Super Ténéré and includes indications for gear position, outside temperature, fuel level, drive mode settings, traction control settings, accessory grip heater settings, and more. Yamaha je naredila korak v pravo smer, nekako bi bila to moja top izbira. cikadina 1
Fantocci Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Škoda samo, da ni tako lepa kot Versys, mkI ali II Manjka ji malo značaja v potezah, ma pa druge kvalitete. Definitivno jo vzamem na test spomladi.
Scarabeo 500 Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Kolikor vidim, bodo zadnji na tesnem z nogami. Scarabeo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se