Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Sam se Akrapovica gor pa gas! :D

Objavljeno

Škoda ker so "popravili" začetni osnutek.
2015mt09trsport-touringe.jpg(early sketch)
ampak dobro, saj ravno zelo napačna tudi ni... mogoče je še bolje, da se vsaj malo loči od večine...bo malo bolj razpoznavna:hmm:
...če ima dovolj navora in 115 KM, ne vem ,zakaj ne bi bil za v dvoje? Po moje se bo dalo peljati tudi v dveh.

 

...še nekaj podobnega pa bolj za teren...samo zaenkrat itak ne bom še menjal.

Objavljeno

Sploh ne dvomim, da ne bi šlo v dvoje. Zelo lepo se pelje, sem jo malo peljal.

Samo zadnje stopalke se mi zdijo preveč blizu sedeža in bodo dolgonoge sopotnice imele težave s pokrčenostjo kolen.

 

Scarabeo

Objavljeno

Men je sicer Versis 1000 bolj všeč, ker se voziva večinoma dva. Me pa nekaj zanima....ne najdem nobene slike MT 09 Tracer z Top case-om?!  :glare:

Samo tiste stranske torbe....

Mogoče zato,  WARNING!

Objavljeno

:OK: Hvala MiNa !  Sem že črtal iz liste :whistle:  Se precej dva voziva, pa oprema za daljše ture, pa bom že s tistim priveskom (meni precej mimo) za tablico, po tleh rajsal! :grrr

Pa saj lahko vsakega "overloading" :slap:

Objavljeno

To je pa čudno, da potovalni motor ni primeren za obtežitev s prtljago...škoda, velika pomanjkljivost.

Pa še cena originalnih stranskih je nekam visoka na tistem linku... :(

Objavljeno (popravljeno)

:OK: Hvala MiNa !  Sem že črtal iz liste :whistle:  Se precej dva voziva, pa oprema za daljše ture, pa bom že s tistim priveskom (meni precej mimo) za tablico, po tleh rajsal! :grrr

Pa saj lahko vsakega "overloading" :slap:

V čem je problem, givi  nosilce in kovčke  gor in gas tile orginal je verjetno plastičen :blush: ! (originali pa niso poceni pri nobeni znamki)

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

V čem je problem, givi  nosilce in kovčke  gor in gas tile orginal je verjetno plastičen :blush: ! (originali pa niso poceni pri nobeni znamki)

tu se vidi  nosilec za top case......ostali sklop komentiram po testni vožnji :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

tu se vidi  nosilec za top case......ostali sklop komentiram po testni vožnji :grim

a to je dodatna oprema? A one pol kufre nosijo? :D

Objavljeno

tu se vidi  nosilec za top case......ostali sklop komentiram po testni vožnji :grim

Ja, opozorilo je le, da ni priporočljivo uporabljati vseh treh kovčkov hkrati zaradi možnosti preobremenitve motorja.

Torej, če ni v njih prevelike teže so tudi vsi trije hkrati lahko na motorju.

Saj tudi na TDM, če je bil zgornji preobtežen, posebno, ko sem v njem vozil 5 litrov tekočine, se je poznalo pri nagibanju v ovinkih.

Sem se spomnil na nekoga, ki je preuredil mmotor na plin ter v top case montiral 10 litrsko jeklenko za plin. Me zanima, kako je tista teža kar visoko na motorju in tekočina, ki se je pretakala z ene strani na drugo, vplivala na samo vožnjo? :hmm: 

 

Ima pa rdeči iz tistega videa poleg kovčkov in nosilca tudi konkretno večji sprednji vizir ali se le meni zdi? Je vse to le dodatna oprema ali gre za eno bolj opremljeno različico motorja? :? 

Objavljeno

sej je tut na vseh kovčkih omejitev hitrosti..in kdo se tega drži??

Če ni sposobna peljat dveh konkretnih ljudi in cunj v vseh treh kovčkih potem ni za nikamor..

In sem prepričan da ni nobenga problema če se jo obteži..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Folk pa kaj je z vami. Pa kakšne obremenitve motorja? Obnašate se ko kakšne .ičke  :BUA: Včasih resnično lahko kar malo podvomim, da je nekdo pravi motorist. Pri vsakem kufru piše zraven navodil o montaži tudi s kakšno težo se ga lahko maximalno obremeni. Pri moji 52 literski Kappi je zapisano, da jo lahko naložim z max. 12 kg. Originalne stranske kufre pa 6 kg po komadu. Ti so vpeti na plastičnem ogrodju. Kadar odpotujem z motorjem na dopust je zadnji kufer v povprečju težak krepko čez 20 kg. Duplo sta obložena oba kufra pa še vsaj 15 kg je nabasanih v tank torbi. Plus sopotnica. 

Zanima me tudi kdo od vas se drži max hitrosti z zadnjim kufrom, ki v večini velja 120 km/h.  :slap: Pa ne me basat s takšnimi veleumi no.

  

post-238-0-50226800-1415893262_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

sej je tut na vseh kovčkih omejitev hitrosti..in kdo se tega drži??

Če ni sposobna peljat dveh konkretnih ljudi in cunj v vseh treh kovčkih potem ni za nikamor..

In sem prepričan da ni nobenga problema če se jo obteži..

 

:OK: :OK:  :yes:

 

 

tam zgoraj je bil izpad neta...pa to.... :BUA:

Popravljeno . Popravil ForU2
Objavljeno

Poglej Rocky, to je uradno opozorilo na strani Yamahe:

WARNING
Hard Saddlebags and Top Case not recommended to be used together due to increased risk of overloading the motorcycle. - See more at: https://www.yamahapartsandaccessories.com/product/details/hard-saddlebags?b=Street+Motorcycle&d=28%7C28#sthash.9H69T3pb.dpu

 

Nekateri drugi motocikli so pa že original opremeljeni s tremi kufri in tu je razlika...zakaj je tako.

 

Kar se tiče vsakega posameznika pa lahko sam spozna kje je meja in to je odvisno od motorja. Nekoga prične zanašati s tremi kufri pri hitrosti nad 150, drugega nad 170, nekateri se pa peljejo tudi 200 in več brez problemov,...npr. sedanji gs.

Obtežitev prav tako, če je fiksna niti ni problema, če se preklada pa ni prijetno in potem spet, če nimaš pravilno nastavljenega vzmetenja pač ne boš šel tako hitro, kot bi lahko vozil z idealno obtežitvijo motocikla.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ma zakon, to bo za dirkat motor. :evilgrin: Pa tale papir o obremenjenosti za sopotnico naprintat, pa aaaaajjjdeeeeee! :lol1:

Objavljeno

Od začetka spremljam temo pa sem obračal glavo kot čuk, kva je narobe s tem motorjem :) 

 

no, vedno bolj mi je všeč in je trenutno glavni kandidat za nakup spomladi...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Js tut komi cakam to pomlad.....leta 2020,da ksno rableno najdm :P

Objavljeno

.... js pa čakam, da bo kje kaka testna, da se grem malo pelet :grim

Objavljeno

.... js pa čakam, da bo kje kaka testna, da se grem malo pelet :grim

Pelji navadno mt 09, Tracer ima enak gištel, enake vilice,enak zadnji amortizer,enake bremze !!!!!!, že na navadni je vse našteto prava katastrofa ( najhuje je zapiranje krivulje pri najmanjšem nagibu, obvezno potiskanje krmila v kontra smeri ).

Objavljeno

Katastrofa? Kaksne kriterije pa imas?

Objavljeno

Katastrofa? Kaksne kriterije pa imas?

Kriterije ?????

Imel čast to " Čudo od motorja vozit", ko je za Vas bil še na Dark side, naklepal nekaj čez 8000 km, tudi 600-800 km na dan, razen termalne grupe ( 3 CL ) , je vse ostalo  slabo. MT O7 se bistveno bolje pelje, je bolj stabilna, ji pa seveda manjka moči ( rank ER7 N ).

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pelji navadno mt 09, Tracer ima enak gištel, enake vilice,enak zadnji amortizer,enake bremze !!!!!!, že na navadni je vse našteto prava katastrofa ( najhuje je zapiranje krivulje pri najmanjšem nagibu, obvezno potiskanje krmila v kontra smeri ).

 

Katastrofa?

 

Res zanimivo. No, bo v ZDA vpoklic, če je res tak nevarna.

Objavljeno

Sem 100%, da se 09 izjemno pelje.

 

Sicer pa je zadevo testiral biker77 pa si tam preberite.

 

O nobeni katastrofi ni pisal, mislim da ga je motil izpuh a kaj :)

 

On bo kar prava referenca.

Objavljeno

Za zahtevnejše uporabnike, kot je Vezalka, verjamem, da je moped "skret". Lahko potrdim, da sem ga med testiranji srečal na jadranki, kjer sva se malce razgovorila o motorju in že takrat ni bil zadovoljen. Glede na to da ga osebno poznam, mu absolutno verjamem.

Kar pa ne pomeni, da je slab moped in lahko marsikomu čisto fajn odgovarja. Seveda pa je kot povsod, boljšega kot si navajen, več zahtevaš od mopeda. Tudi XJ6 je navaden skret (povprečno vzmetenje, povprečen agregat, povprečne zavore, povprečna ciklistika), ki se pa na njemu da čudovito uživat, sprejemljivo dobro žgati skozi ovinke, relativno nezahteven za vzdrževanje. Žal pa ga pa hitro prerasteš in takrat je "skret", pa čeprav je "prize/performance" best buy.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!