Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Uffff, še prave teste počakat in eno leto, da odpravijo vse napake, potem pa bo v ožjem izboru :)

A nobenega ne moti relativno majhen rezervoar? :glare: Glede na "majhno" težo, bi lahko dodali 5l večjega

verjetno bo res polna hib kot konkurenca :grim

predvidevam, da bo  bolj uporabna za solo.......skupna teža???

fajn bi bilo, če bi dodali opcijo večjega tanka kot ADV-verzija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večji rezervoar? Tole je model s katerim malo tipajo "temperaturo" potencialnih kupcev, ki jim je 800 premalo 1200 pa preveč. Pomoje bodo v slučaju pravega zanimanja na tej osnovi lansiral še model "ADV" in nekaj na ALU kolesih 19/17.

Sicer pa "živi bili pa videli".

 

ps, tudi meni je všeč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že precej dolgo nism vidu tako kul japonskega izdelka. 

ima kar nekaj skupnega s crossturerjem ....samo da nima grdega kljuna :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep izdelek,kompakten,lepih linj,skladen ,upam da bo takšen tudi za vozit! Že stara AT ima zelo dobro ergonomijo in ciklistiko,motila me je edino podhranjenost agregata in zavor! 

Morali pa bi iti s konkurenco naprej in kot pravi Mina,eden za nas softiče z vsemi sodobnimi pritiklinami in ena verzija R z večjim hodom in boljšim vzmetenjem za off road.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal ji zna mali tiger v zelje hodit pri kupcih..ampak tut men je naceloma vsec..

Se veselim naslednjega leta in obiska v trzinu. Upam samo da ne bo prevec nc750 seriji podobna..tukaj mislim na sparanje tam kjer res ni potrebe..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni blo mišljeno, da bo rojena s hibami :P Jaz se pri vseh stvareh držim pravila, da se prvih modelov ne kupuje. Razen, če imaš takšno osebnost, da ko nekaj pride novega na trg - must have :P

Za rezervoar, pa mi je na malem stromu idealno teh 22 L tako, da ni potrebno "stalno" gledat kje bom tankal.

 

CRF1000L_Africa_Twin-black.jpg

V črni barvi je pa "uffff".

 

Pa še ena kritika z moje strani - digitalni števci :SS Vsaj obratomer more bit s kazalcem narejen.

A je kdo opazil razvrstitev stikal. Gumb za vžig in varnostne utripalke na desni strani, pa da nima hidravlične sklopke

2016-honda-crf1000l-guages.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je meni tudi všeč razmišljam o "downgradu",  ampak me zanima kako drugačna je kombinacija koles 21/18 v primerjavi z 19/17. To me zaenkrat najbolj zanima.

 

Konjev bo za mene dovolj, prav tako navora, razliko v teži bi tudi moral občutiti (v prid Africi seveda :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

V črni barvi je pa "uffff".

 

Pa še ena kritika z moje strani - digitalni števci :SS Vsaj obratomer more bit s kazalcem narejen.

A je kdo opazil razvrstitev stikal. Gumb za vžig in varnostne utripalke na desni strani, pa da nima hidravlične sklopke

2016-honda-crf1000l-guages.jpg

 

Saj ima moja Honda tudi gumb za vžig in varnostne utripalke na desni (pa še kakšna verjetno B) ) ?  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopka na zajlo je zakon; zraven po potrebi (neki daljši poti) z vezicami pripneš še eno zajlo in se ne sekiraš ko ti nek qrčev 30 centov vreden semering spusti in ostaneš brez kiplinge.

Drgač pa dopadljiv moped; čez 10-15 let k si ga bom lahko privoščil bo pa tud brez napak.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dimniki ne bodo kritično vidni, ker je videti, da je tam berajt za kufre, luknje v zandjih ročajih.

Lep Tenere oziroma Honda.

Teža?

Dry Weight: 208 kg STD (458 lbs) 212 kg ABS (467 lbs) 222 kg DCT (489 lbs)

Wet Weight: 228 kg STD (502 lbs) 232 kg ABS (511 lbs) 242 kg DCT (533 lbs)

fajn da bo dct, teža pa srednja žalost

Pa niti 100PS nima...to ni za MS...

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ima moja Honda tudi gumb za vžig in varnostne utripalke na desni (pa še kakšna verjetno B) ) ?  

Aja, potem se pa posipam s pepelom. Sem navajen, da so utripalke na levi (ne vem od kje pomislek, da imam sedaj "start gumb" na levi :headbang: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dimniki ne bodo kritično vidni, ker je videti, da je tam berajt za kufre, luknje v zandjih ročajih.

Lep Tenere oziroma Honda.

Teža?

Dry Weight: 208 kg STD (458 lbs) 212 kg ABS (467 lbs) 222 kg DCT (489 lbs)

Wet Weight: 228 kg STD (502 lbs) 232 kg ABS (511 lbs) 242 kg DCT (533 lbs)

fajn da bo dct, teža pa srednja žalost

Pa niti 100PS nima...to ni za MS...

No pa mate motor z isto težo kot pri konkurenci  :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa z 18,8 litra v kestlu bo avanturost in dolgoprogaš.. :blush: . 3 litre bo torej pil!   

 

Svetovno! :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri normalnem potovalnem tempu okrog 4l, takšnem kot ga trenutno "cepa" Doktor Brzina s staro Afriko BP.

 

Pri prehodu iz 1150-ke me je najbolj skrbelo tistih 16 litrov pod zicem. Lahko napišem, da s polnim tankom na potovanju pri enakem režimu vožnje kot prej PB naredim več kot 400km. Enako kot 1150-ko, kjer sem vozil 22l bencina.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej to maš prav... Ampak po mojem bi motor za brezpotja ali dolgoprogaš moral met vsaj dobrih 500 km avtonomije... torej kestl ala GSadv, ali Pan european...

 

tam, cca 25 l....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri normalnem potovalnem tempu okrog 4l, takšnem kot ga trenutno "cepa" Doktor Brzina s staro Afriko BP.

 

Pri prehodu iz 1150-ke me je najbolj skrbelo tistih 16 litrov pod zicem. Lahko napišem, da s polnim tankom na potovanju pri enakem režimu vožnje kot prej PB naredim več kot 400km. Enako kot 1150-ko, kjer sem vozil 22l bencina.

Po takšnih poteh ki jih vozi doktor brzina bi motor popil kar več kot 5l. In ja tega f650gs se da spravit na 3.7 litra z mojo kilažo sam moraš motor božat,nobenega odpiranja itd.. kot veš sem jih imel eno par. Prav tako bo po terenu AT pila občuťno več kot 4 litre,tako da avtonomije ravno ne bo za izvoz:-)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za take ekstra podvige se itak montira dve kantici ob straneh agregata

 

1024px-Africa_twin.jpg

 

drugače se mi pa zdi, da ima vsega ravno prav za tak motor. Če bi imela velik rezervoar tudi nekaterim ne bi bilo všeč in teža na višini spremeni težišče, kar je na terenu bolj nerodno...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To z dometom je bolj stvar navade.... Prej sem tanku pri 400 sedaj pri 200. Po dveh mesecih sem se navadu, sedaj mi je čist normalno in nemoteče. Nova Africa mi je pa všeč. Upam, da ne bo preveč porodnih težav, pa da tale agregat vtaknejo še v kakšen drug model.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je tut všeč...za cestno enduro...sedež zgleda dober?!...vetrna zaščita tut...kk s bo pa v praksi obnašala bomo pa vidli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To z dometom je bolj stvar navade.... Prej sem tanku pri 400 sedaj pri 200. Po dveh mesecih sem se navadu, sedaj mi je čist normalno in nemoteče. Nova Africa mi je pa všeč. Upam, da ne bo preveč porodnih težav, pa da tale agregat vtaknejo še v kakšen drug model.

Verjetno vsak ve ki je že okusil  daljša potovanja, da se lahko kdaj tudi zalomi s količino goriva, vsepovsod ravno ni črpalk za vsakim vogalom,predvsem tam ne kam bi naj bila namenjena, vsaj kakšnih 21L bi bilo ok :grim...........seveda še ne vemo koliko dejansko troši??

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!