sayo Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 Evo Celjan, tukaj si jo opremiš: http://shop-africanqueens.de/epages/66f73c15-7f6a-4ff7-ae3f-c15fe6812bc9.sf/de_DE/?ViewAction=View&ObjectID=15046177&PageSize=36
celjan89 Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 Ja sem že opazu. Iz tam so slike To so zgolj mokre sanje. Pa toliko dat za motor in predelavo se ne splača Užitek je pa mogoče 5% večji od motorjev z 2x manj €... MiNa in bosa 2
IZTOK Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 On 11/6/2016 at 10:17 PM, celjan89 said: Ja sem že opazu. Iz tam so slike To so zgolj mokre sanje. Pa toliko dat za motor in predelavo se ne splača Užitek je pa mogoče 5% večji od motorjev z 2x manj €... Se tudi jaz podpišem pod tole. Stilling in tunning je hudičevo drag. Pa še nekaj, zgleda hudo a še vedno ima 230 kg. jskrablin in MiNa 2
sayo Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 KONCEPT HyperJack, kp-kp, Janezs in 1 other 4
drjack_dj Objavljeno November 9, 2016 Opozori Objavljeno November 9, 2016 Res hud koncept. Zdej pa že nevem, če ji ne bi še supermoto kolesa dal, potem je pa tudi ciklistika mal drugačna, bolj povšeči nevajenim 21". Glede 230 kg, res da so nedvoumno na njej, samo so hudičevo dobro razporejeni. sam sem jo pejal enako ali lažje kot kako 200 kilco. Osebno ne vem če bi dal prednost alu okvirju, predvsem zaradi občutljivosti na zlorabe (pokanje geštelov na aprilijah, zlomljene nihajke na GS-ih..)
jskrablin Objavljeno November 9, 2016 Opozori Objavljeno November 9, 2016 Teža ni (tako velik) problem, dokler se pelješ. Problem je, ko se ne in je treba motor pobirat. In endure se pobira. Pa vleče iz grab. Pa meče po vzponih. Pa meče na spustih. Pa zakoplje v blato in tako dalje... hajoktejn, MiNa, Nearrain in 2 others 5
celjan89 Objavljeno November 9, 2016 Opozori Objavljeno November 9, 2016 to je največji problem, ko začne motor v blatu namesto naprej notri pobirat in ko ne gre več potem veš kaj so kile
IZTOK Objavljeno November 10, 2016 Opozori Objavljeno November 10, 2016 Itak delajo za vse potovalne euduro motorje reklame v stilu adventure bike. Hudo opremljen motor z hard enduro gumami v pesku puscave. In kako ga moster pici, le kdo ne bi kupil Realnost je drugacna, s temle ne probaj nizi blizu blata in peska priti. Motor ni za to narejen. Razen tega v Evropi niti taksnih gum ne smes nataknit ker zahtevajo razred 59V ali celo 69V. Pol pa najdi enduro gumo Nearrain, hajoktejn in igc1 3
vandrovec Objavljeno November 10, 2016 Opozori Objavljeno November 10, 2016 A kovčki pašejo na tak bolj "strupen" motor? ...za po lokalnih brezpotjih je pa še vedno preveč vsega. Težka je ta enduro scena
kp-kp Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 hajoktejn, Janezs, igc1 in 1 other 4
Kölm Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 So angleški podnapisi: Janezs, sayo in kp-kp 3
gift Objavljeno November 20, 2016 Opozori Objavljeno November 20, 2016 MiNa, igc1, MARE 65 in 3 others 6
Roman ATHD Objavljeno December 4, 2016 Opozori Objavljeno December 4, 2016 Modelno leto 2017 SAR-Solo Adventure rider, DAMI34, MARE 65 in 3 others 6
MARE 65 Objavljeno December 4, 2016 Opozori Objavljeno December 4, 2016 pred 19 urami, Roman HD pravi: Modelno leto 2017 A je kaj drugače kot 2016?
Roman ATHD Objavljeno December 4, 2016 Opozori Objavljeno December 4, 2016 pred eno uro, MARE 65 pravi: A je kaj drugače kot 2016? Emisijski razred 4 potrjen, ne vem pa kaj so storili s šicami na obročih. Veliko reklamacij je bilo po vsem svetu glede patine, ki je nastajala po špicah ... Bolj detajlno se pa nisem spuščal. hajoktejn 1
sulica Objavljeno December 5, 2016 Opozori Objavljeno December 5, 2016 Ob 4. 11. 2016 at 7:44, Rdeči pravi: Na motorradu zanimivi primerjalni test. http://www.motorradonline.de/vergleichstest/alpen-masters-2016-kategorie-adventure-bikes/756418 Končni ?? Sej ne morem verjet.....ne znam nemško ampak vidim Caponord na 1 mestu ? Je samo v nemščini ali tudi v angleščini ?
motolover Objavljeno December 5, 2016 Opozori Objavljeno December 5, 2016 3 hours ago, sulica said: Sej ne morem verjet.....ne znam nemško ampak vidim Caponord na 1 mestu ? Je samo v nemščini ali tudi v angleščini ? 1.mesto si je delila z AT.
hy650 Objavljeno December 6, 2016 Opozori Objavljeno December 6, 2016 Kaj pa naj bi bilo narobe s capotom? Na asfaltu na gorskih cestah je sigurno boljši od konkurence na testu...Ni pa za na šoder ne vem kaj...
sulica Objavljeno December 8, 2016 Opozori Objavljeno December 8, 2016 Ob 6. 12. 2016 at 7:04, hy650 pravi: Kaj pa naj bi bilo narobe s capotom? Na asfaltu na gorskih cestah je sigurno boljši od konkurence na testu...Ni pa za na šoder ne vem kaj... po moje Afrika ne spada v ta test...je bolj za off kakor drugi motorji, pa še 200ccm manj ima. Kmet2 in thumper 2
thumper Objavljeno December 8, 2016 Opozori Objavljeno December 8, 2016 honda je naredila nekaj , kar se dejansko ne da spraviti v nek primerjalni test po isti namembnosti motorja.. ali je okoli 1000ccm pa ima 19 col ali pa ima 800 ali 1200 ccm kar spet ni neka realna primerjava.. je pa prepričala kar nekaj kupcev odkar se prodaja..če se bo izkazala za trpežno kobilico bo znala lepo naslediti staro AT .. Roman ATHD 1
ferek Objavljeno December 8, 2016 Opozori Objavljeno December 8, 2016 ...MENI zanimivo nekaj ne potegne... hodim po sejmih, Verona, Muenchen... mal posedim na motorjih, tudi endurah, ampak ZIC NA A.T. mi ne sede... na testu ga hvalijo... Caponord se mi zdi luksuz kar se sedenja tiče napram A.T., najboljše pa definitivno sedim na Super Tenere... ampak očitno je ta OBČUTEK po KAKŠNI minuti povsem napačen in po neki dolgi furi "špartanski" zic na A.T. očitno nudi zelo zavidljivo udobje... Caponord je meni osebno izredno všeč... poleg tega ima zame velik plus pred A.T. zaradi tempomata, je pa res, da je malo bolj požrešen... BMWja ne mešam tu zram namenoma... ker ga ne bom imel iz nekaj preprostih razlogov: PREVEČ JIH JE, vprašljiva je zanesljivost in dragi servisi. Snečer, dopolavoro in Rdeči 3
Fadil Objavljeno December 9, 2016 Avtor Opozori Objavljeno December 9, 2016 Tudi meni je sedež na AT beden. Zdi se mi, da je preozek in zaradi tega je neprijeten občutek, mogoče neka lažja bolečina z notranje strani stegen. Si ne predstavljam, da bi tako vozil 8 ur ali več.
ferek Objavljeno December 9, 2016 Opozori Objavljeno December 9, 2016 Točno to sem jaz opazil.. . Ampak glede na prebrane teste, se očitno oba motiva in je zic udoben... Me je pa težko v to prepričat, ker težko odmislim svoj fotelj na vulkanu.
Kawl Objavljeno December 9, 2016 Opozori Objavljeno December 9, 2016 Tudi na stari afriki po cele dneve na motorju se je dalo zdržat... Tako da verjamem da je tole luksuz proti stari africi... Roman ATHD 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se