BRANE Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 pred 22 urami, BRANE pravi: Še črna manjka... igc1, J.a.m.e.s, kp-kp in 1 other 4
IgorG. Objavljeno Oktober 22, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2018 Pozdravljeni!SEM novopečeni lastnik AT dct.Res edinstven motor.Moj namen je bil nakup BMW 1200GS.Na kratki testni vožnji sem bil razočaran od tistega kar sem poslušal od lastnikov le teh in testov katere sem prebiral na računalniku.Skratka naslednji dan sem preizkusil še AT in me je takoj prepričal da je top.Zamenjal sem jo z Crossranerrjem 800X.Res bistvena razlika o vožnji in udobnosti. Res sem presrečen in uživam v vožnji.Imam povečan vezir kot jo ima adventure.Vendar me vetrna zaščita ne ustreza,ker mi še vedno preveč piha okoli čalade.To je edino kar želim spremeniti na AT.Zato prosim za kakršen koli nasvet kako si pomagati,da to izboljšam...Prosim za nasvet... bosa, Roman AT, MARE 65 in 1 other 4
motom Objavljeno Oktober 23, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2018 Imam adventure in vizir mi je visok toliko, da lepo vidim preko. Niti slucajno ne bom nic spreminjal, ker iz izkušenj vem, da lahko le poslabsam. Res imam nekaj turbulenc okoli glave, kar pa ni preveč moteče. Vzrok je preozek vizir. Razsiriti se ga ne da, zaradi velikega hoda krmila. Poleti ko je vroče je zrak redkejši in tubulenc je manj. Nasploh je pa vožnja po avtocesti dokaj neutrujajoča, se da vozit več ur preko omejitve. Da je vizir dovolj visok pove tudi dejstvo, da nisem čistil vizirja na celadi celotno turo po balkanu 8dni, 2800km bosa 1
IgorG. Objavljeno Oktober 23, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2018 Meni se tudi zdi da je poanta v širini vezirja.Bom poizkusil še z dodatkom nad vezirjem....če se turbolence umirijo sem zmagal..Poanta je ,da se poleti vozim predvsem z odprtimi (skuter ) čaladami ,ker tako bistveno bolj uživam... MARE 65 1
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 23, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2018 pred 15 minutami, IgorG. pravi: Meni se tudi zdi da je poanta v širini vezirja.Bom poizkusil še z dodatkom nad vezirjem....če se turbolence umirijo sem zmagal..Poanta je ,da se poleti vozim predvsem z odprtimi (skuter ) čaladami ,ker tako bistveno bolj uživam... Jaz sicer nimam takšnega motorja. A sem precej zmanjšal hrup z naklonom šipe - nastavil sem bolj položno. Pri enaki višini in bolj položnem položaju se je najbolj poznalo - pozitivno. Naklon sem spreminjal z različnimi distančniki. Lep motor - uživaj. bosa 1
Roman AT Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 (popravljeno) Ob 22. 10. 2018 ob 22:12, IgorG. pravi: Pozdravljeni!SEM novopečeni lastnik AT dct.Res edinstven motor.Moj namen je bil nakup BMW 1200GS.Na kratki testni vožnji sem bil razočaran od tistega kar sem poslušal od lastnikov le teh in testov katere sem prebiral na računalniku.Skratka naslednji dan sem preizkusil še AT in me je takoj prepričal da je top.Zamenjal sem jo z Crossranerrjem 800X.Res bistvena razlika o vožnji in udobnosti. Res sem presrečen in uživam v vožnji.Imam povečan vezir kot jo ima adventure.Vendar me vetrna zaščita ne ustreza,ker mi še vedno preveč piha okoli čalade.To je edino kar želim spremeniti na AT.Zato prosim za kakršen koli nasvet kako si pomagati,da to izboljšam...Prosim za nasvet... Zdravo, Ko se voziš takole na okoli postavljaj roko okoli "kanala" vilic, okoli vizirja in počasi proti čeladi, da ugotoviš s kje ti moteče piha ... Potem pa naprej k rešitvam ... jih je kar nekaj na netu. Lp Roman Popravljeno Oktober 24, 2018. Popravil Roman AT bosa 1
jskrablin Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 pred 13 urami, IgorG. pravi: Meni se tudi zdi da je poanta v širini vezirja.Bom poizkusil še z dodatkom nad vezirjem....če se turbolence umirijo sem zmagal..Poanta je ,da se poleti vozim predvsem z odprtimi (skuter ) čaladami ,ker tako bistveno bolj uživam... Daj vizir dol in se malo zapelji naokoli. Zna biti da boš presenečen. Dostikrat je problem v tem (vsaj za 180cm+ voznike), da ti vizir pošlje tok zraka direkt v čelado. In je rešitev kot je nakazal @Scarabeo 500 - nekoliko nižji vizir. Najlažje je primerjati tako da se ga dol vrze... pol pa studiraš naprej kako pa kaj.
BIF Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 Točno tako kot pravi @jskrablin...moja izkušnja je enaka..sicer na Tenerejki, ampak to so itak podobne rajngle. V istem obdobju sem imel doma še Hondo 250 brez vizirja. Pri enaki hitrosti (cca.110km/h) sem se na motorju brez vizirja peljal brez težav s turbolenco in butanjem v glavo. Potem sem na Tenerejki namestil večji vizir...potem sem bil poštar z vizirjem, ki je tako vibriral, da sem mislil, da bom ostal brez prednjega dela z armaturko in lučjo vred. Zdaj sem dal nazaj originalni vizir, vozim v znosnem območju...malo sem se navadil...in vsega skupaj sploh ne opazim več. Če pa že moram silom prilike za par kilometrov na avtoban, pa malo sklonim glavo naprej in vse utihne. Na splošno je tako...ko se navadiš je vse v redu...nekateri pa pač večno iščejo neka jajca in moderirajo, popravljajo, izboljšujejo, dokupujejo, menjujejo....rezulta pa je zanemarljiv, ali pa še slabši. skalar36, jskrablin, fazerčk in 3 others 6
Kmet2 Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 pred 13 minutami, BIF pravi: Točno tako kot pravi @jskrablin...moja izkušnja je enaka..sicer na Tenerejki, ampak to so itak podobne rajngle. V istem obdobju sem imel doma še Hondo 250 brez vizirja. Pri enaki hitrosti (cca.110km/h) sem se na motorju brez vizirja peljal brez težav s turbolenco in butanjem v glavo. Potem sem na Tenerejki namestil večji vizir...potem sem bil poštar z vizirjem, ki je tako vibriral, da sem mislil, da bom ostal brez prednjega dela z armaturko in lučjo vred. Zdaj sem dal nazaj originalni vizir, vozim v znosnem območju...malo sem se navadil...in vsega skupaj sploh ne opazim več. Če pa že moram silom prilike za par kilometrov na avtoban, pa malo sklonim glavo naprej in vse utihne. Na splošno je tako...ko se navadiš je vse v redu...nekateri pa pač večno iščejo neka jajca in moderirajo, popravljajo, izboljšujejo, dokupujejo, menjujejo....rezulta pa je zanemarljiv, ali pa še slabši. Jaz si motor prilagodim na svojo rit, pa čeprav z malenkostmi , ki mi na dolgih progah pomenijo zelo veliko . Vsak tega pač ne razume . jskrablin in BIF 2
MiNa Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 (popravljeno) pred 33 minutami, Kmet2 pravi: Jaz si motor prilagodim na svojo rit Za boljše sedenje Confort sedež, za vse ostalo udobje je pa avto! Pa še OT... Da Honda "kopira" KTM in da na trg CRF1000 z "feltnami" 19/17 in možnost montaže TL gum, kupim takoj. To pa zato, ker Offroad praktično ne vozim, makadam se pa tudi z 19/17 brez problema "premaga". Popravljeno Oktober 24, 2018. Popravil MiNa
Kmet2 Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 pred 4 minutami, MiNa pravi: Za boljše sedenje Confort sedež, za vse ostalo udobje je pa avto! Če ti tako praviš ......jaz za sebe vem Roman AT in MiNa 1 1
motom Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 pred 12 minutami, MiNa pravi: Za boljše sedenje Confort sedež, za vse ostalo udobje je pa avto! Pa še OT... Da Honda "kopira" KTM in da na trg CRF1000 z "feltnami" 19/17 in možnost montaže TL gum, kupim takoj. To pa zato, ker Offroad praktično ne vozim, makadam se pa tudi z 19/17 brez problema "premaga". Kje vidiš problem pri 21 in 18"? Tubeless pa nekateri naredijo sami z lepilnim trakom. bosa 1
MiNa Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 (popravljeno) pred 15 minutami, motom pravi: Kje vidiš problem pri 21 in 18"? Ni problem, ampak ne rabim. Nisem med velikani z enim stotom na vagi, in grem stavit, da bi Honda dobila še kakšnega kupca več kot samo mene. Z omenjeno dimenzijo koles, bi bil motor brez dodatnih predelav nižji cca 2-3cm (za nas pod 180cm "dolžine"). ADV Sport že imajo, imeli bi še en model v paleti, seveda cestno usmerjen. Ja predelave na TL z "leplenjem" naper pa poznam.... Popravljeno Oktober 24, 2018. Popravil MiNa CINDAPP 1
IgorG. Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 OK,,priznam,da sem na testni vožnji z original vezirjem bil presenečen,da je bilo okoli čelade Ok.Šele ko sem odprl vezir sem čutil močan veter v oči.Drugače pa samo v ramena.Bom zamenjal pa na avtoban 150 pa bo takoj vse jasno.Napišem kako in kaj.Drugać pa ,da mal prilijem na ogenj..pri vožnji z GS 1200 sem opazil le to,da ima mogoče še boljšo vetrno zaščito..vse ostalo pa me ni prepričalo..Afrika je zakon..... BIF, Roman AT, MARE 65 in 1 other 4
MARE 65 Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 Ob 7. 4. 2018 ob 22:10, MARE 65 pravi: Evo namontiral, sprobal od 0 - 190 km/h, zadeva je 90% popravila zadevo, tresenje šilta je v mejah normale, vsekakor ni več tistih drobnih vibracij, mi so parale živce. IgorG, evo še enkrat kako sem jaz rešil moj problem, probaj če tudi tebe mogoče moti "prepih" pri vilicah (nalepi za začetek kaki karton, da ugotoviš, če je mogoče to problem. Ta kos plastike z vijaki je relativno drag, v glavnem zaradi poštnine. Roman AT 1
MARE 65 Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 Evo danes zrihtal varovalke na centralnem stojalu (original, dobil vpoklic na servis) zdaj se pa ne more več prevrnit, vsaj takrat ko stoji na centralnem stojalu ne . Roman AT 1
IgorG. Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 OK hvala za nasvet..samo še vreme počakam...
Dimen Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 On 10/24/2018 at 10:37 AM, jskrablin said: Daj vizir dol in se malo zapelji naokoli. Zna biti da boš presenečen. Dostikrat je problem v tem (vsaj za 180cm+ voznike), da ti vizir pošlje tok zraka direkt v čelado. In je rešitev kot je nakazal @Scarabeo 500 - nekoliko nižji vizir. Najlažje je primerjati tako da se ga dol vrze... pol pa studiraš naprej kako pa kaj. To lahko potrdim. Sem imel tudi višji aftermarket vizir na Tenerejki in mi je v zgornji del čelade nabijalo, da je meglilo pogled pri 110kmh. Nato montiral original vizir in je vse kot mora biti. V čelado mora biti nekaj vetra! Enako je bilo na Hondi Pan European, ki ima nastavljiv vizir do višine poštarja. Najbolje se je obneslo, ko je bil nastavljen na višino, ko je bila čelada na pol v vetru. BIF 1
BIF Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 Saj tu ni neke filozofije. Motor gre čez stotine testov (tudi skozi vetrovnik) preden pride na trg. Prepričan sem, da na koncu ne rečejo..."Yakamuri...si ti testiral vizir?...ups..ne..sn pozabo. Eh, zaj je kaj je..." Da pa smo uporabniki različnih višin in konstitucij je pač dejstvo. Se pač malo prilagodiš...drugače pa v avtobusu načeloma nič ne piha. MARE 65, Tedybear in Luka66 2 1
VS800 Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 pred 10 minutami, BIF pravi: ...drugače pa v avtobusu načeloma nič ne piha. Kaj ne?? https://www.youtube.com/watch?v=OQqeTEYBFfM igc1 in BIF 2
jskrablin Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 pred 2 urami, BIF pravi: Saj tu ni neke filozofije. Motor gre čez stotine testov (tudi skozi vetrovnik) preden pride na trg. Prepričan sem, da na koncu ne rečejo..."Yakamuri...si ti testiral vizir?...ups..ne..sn pozabo. Eh, zaj je kaj je..." To je res. Sam če testirajo Japonci je to bolj hecno. Povprečna velikost japonskega moškega je 171 cm. V Evropi pa 177 - 180 cm, odvisno od države. Če Yakamuri pravi da je ok, pol ni nujno da je ok za vse BIF 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 pri večini motorjev je turbulenca preko ramen ali spodnjem ali samo zgornjem delu čelade problem. Rešitev je ali dovolj velika vetrna zaščita, da odrine zrak stran ali dovolj nizka vetrna zaščita, da veter lepo objame čelado ali razni deflektorji, ki jih navesiš na moped in vetrno zaščito, da se veter drugače preusmeri. ali drug aftermarket zaslon, z drugačno obliko (zavihki itd) recimo Zerogravity mi je bil kul. Bilokateri moped sem vozil je bilo vedno isto. Al mi je nabijalo v čelo in ropotalo, ali pod ušesi in ropotalo, še najmanj ropota če je moped nejked (malo turbulenc), ali SS (ležeča poza), al pa cestna križarka, kjer piha bolj v hrbet kot kam drugam. BIF in MiNa 2
BIF Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 pred 1 uro, jskrablin pravi: To je res. Sam če testirajo Japonci je to bolj hecno. Povprečna velikost japonskega moškega je 171 cm. V Evropi pa 177 - 180 cm, odvisno od države. Če Yakamuri pravi da je ok, pol ni nujno da je ok za vse To imaš prav...ampak sem prepričan, da so Yakamurijev šef in kolegi inžinjer-san...pomislili tudi na Evropskega pračloveka, ki je nekaj vseeno dobil na višini...ne pa vsi..... Mislim pa, da obstajajo tudi (pri nekaterih modelih)...različice glede na kontinent kjer določen model prodajajo. Evropski papež model ima ziher drugačen ekološki standard, kot Ameriški fuck the earth model. Verjetno se tudi pri vizirjih najde kakšna različica... Luka66 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se