Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pomoje nimajo šans.

Ostala je še samo legenda in lepi spomini, ko še ni bil trg poln motorjev.

Ko se zepelješ malo po Evropi, prevladujejo BMW 1200 enduro. Verjetno le ta šteje kot pravi klateški motor.

Japonce lahko prešteješ na prste na sto motorjev. 

 

Scarabeo

 

Jaz mam Japonca :grim

 

Pa verjetno bo naslednji tudi (dotični), ker bi rad malo manjšega in lažjega :blush:

 

 

 

Mokre sanje, da bo 10k€.

 

Po moje bo cena med VFR800X in VFR1200X.

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno (popravljeno)

:OK: 

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

tkole pravjo: Sprejemamo že prednaročila po MPC 12.590 EUR za verzijo z elektronskim varnostnim paketom ABS+TCS in 13.590 EUR z opcijskim DCT menjalnikom ( kot prva v kategoriji bo ponujala opcijski samodejni menjalnik Dual Clutch Transmission (DCT), ki je edinstven v motorističnem svetu. Zadnja evolucija DCT je bila prilagojena za doseganje optimalnih rezultatov izven utrjenih terenov. )

Objavljeno

tisti ki rabi hudo off road mašino bo kupil kaj bistveno lažjega-tale afrika pa mislim da bo vsaj tok dobra za off road kot gs800, bistveno bolje kot gs1200 ter hkrati dovolj dobro na asfaltirani cesti. Koliko je velik trg za take ki iščejo ultra mašino za okoli sveta? Zelo malo. 99% gs-ov sploh ne zapusti asfalta-mislim da bo tole kar dober stroj, cena pa tudi ni pretirana

Objavljeno

Malo bolj raven sedež, da bo vsaj 5cm višji pa bo še meni všeč...

Objavljeno

tisti ki rabi hudo off road mašino bo kupil kaj bistveno lažjega-tale afrika pa mislim da bo vsaj tok dobra za off road kot gs800, bistveno bolje kot gs1200 ter hkrati dovolj dobro na asfaltirani cesti. Koliko je velik trg za take ki iščejo ultra mašino za okoli sveta? Zelo malo. 99% gs-ov sploh ne zapusti asfalta-mislim da bo tole kar dober stroj, cena pa tudi ni pretirana

Stara AT je veljala za eno boljših endur za popotnike po svetu in je bla težka vsaj toliko kot GS,KTM itd,,,,,,zdej bi pa vsi radi zmogljive stroje pod 200kg,svet se je pomehkužil tudi v motorizmu sami fantki ki ne morejo dvignit vrečo cementa .......pa cb1300 post ni mišljen osebno tebi,temveč splošno vsem ki jokcajo o teži nove AT......
Objavljeno

Stara AT je veljala za eno boljših endur za popotnike po svetu in je bla težka vsaj toliko kot GS,KTM itd,,,,,,zdej bi pa vsi radi zmogljive stroje pod 200kg,svet se je pomehkužil tudi v motorizmu sami fantki ki ne morejo dvignit vrečo cementa .......pa cb1300 post ni mišljen osebno tebi,temveč splošno vsem ki jokcajo o teži nove AT......

Hja, takle imamo, najlažje je po internetu okoli sveta hodt pa šinfat vse po vrsti :-) Nujno rabiš 190KM, 120kg, 21 sprednje kolo, velik hoda, da prepleza erzberg, da se pelje čez marijo reko vsaj tko kot lanska cbr1000rr, pa da je pod 10 jurjev :-)

Ultimativnega stroja ni, kdor hoče več rabi vsaj tri motorje, tko to je :-) Bi pa zlo rad osebno primerjavo naredil med gs800, afriko, angležem (mi najmanj diši) pa avstrijcem.

Ta velike endure sem primerjal, tudi imel-pa do penzije ne rabim več :-)

Objavljeno

Sam cena je pa 1000 evrov nizja kot Ktm 1050. Pa se mi zdi da zna bit honda bols..a velik al mal bols bomo pa vidl ;)

Objavljeno

kak modno grd dimnik ima ... 

Objavljeno

Mislim da je bil glavni atribut africe twin da je bil motor skoraj neuničljiv...

 

 

manjka mu pa tole tanovemu :

 

s-l1000.jpg

Objavljeno

Sam cena je pa 1000 evrov nizja kot Ktm 1050. Pa se mi zdi da zna bit honda bols..a velik al mal bols bomo pa vidl ;)

Od morda najbližjega konkurenta cenejša, "boljša" in zame tudi lepša...ni slabo. :OK:

Objavljeno

Meni deluje všečna, da je oznaka crf1000 tudi neki pomeni da je razvita oz so pomagali inženirji iz motocross oddelka... torej je top zadeva... nimam zastonj honde crossa  :OK:

 

 

Osebno boljvšečna kot super tenere  :grim

Objavljeno

Od morda najbližjega konkurenta cenejša, "boljša" in zame tudi lepša...ni slabo. :OK:

 

upam, da manj pokvarljiva in bolj kakovostno narejena (če kot konkurenta smatraš moj moped) 

Objavljeno

Citiral sem primerjavo s KTM 1050 in tega sem mislil.

BMW, Triumph, Yamaha nimajo nekja podobnega, vsi so na 800 ali 1200 in marsikdo je čakal ravno nekaj takega vmes.

Objavljeno

Jezus, a to je un dimnik iz Trbovljama?

Objavljeno

Uffff, še prave teste počakat in eno leto, da odpravijo vse napake, potem pa bo v ožjem izboru :)
A nobenega ne moti relativno majhen rezervoar? :glare: Glede na "majhno" težo, bi lahko dodali 5l večjega

Objavljeno

že precej dolgo nism vidu tako kul japonskega izdelka. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!