Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno

Teža?

Dry Weight: 208 kg STD (458 lbs) 212 kg ABS (467 lbs) 222 kg DCT (489 lbs)

Wet Weight: 228 kg STD (502 lbs) 232 kg ABS (511 lbs) 242 kg DCT (533 lbs)

 

 

Tudi meni je teža kar veliko razočaranje.

Objavljeno

Eksotični materiali, eksotične cene. To je to za ta denar.

 

Kar se teže tiče je povsem v okvirih tiste na sliki, ki jo je prilepil @vandrovec zgoraj.

Objavljeno

Verjetno vsak ve ki je že okusil  daljša potovanja, da se lahko kdaj tudi zalomi s količino goriva, vsepovsod ravno ni črpalk za vsakim vogalom,predvsem tam ne kam bi naj bila namenjena, vsaj kakšnih 21L bi bilo ok :grim...........seveda še ne vemo koliko dejansko troši??

Jah, vem kako je to, ko ti gate v rit vleče zaradi pomanjkanja čorbe.... Še vedno milsim, da če se bo nova AT prijela, da bo kmalu sledila kakšna ADV verzija z večjim tankom. Za tiste ta ekstremne bo pa kakšen Acerbis najdu rešitev.

Samo pesti držat, da niso kje preveč šparal/falil pa bo tole super stroj.

Objavljeno

sicer se res nisem kaj več poglobil..ampak glede na to, da bo 90% telih hond bolj na asfaltu kot na makadamu/terenu..kakšna je pa izbira pnevmatik pri 21/18 col v rangu trail attack in tourance next?

Objavljeno

Meni se zdi od Honde nabjboljsa izbira Transalpka, ce govorimo o dolgih turah in da motor ni prevec zastarel.

Objavljeno

Verjetno vsak ve ki je že okusil  daljša potovanja, da se lahko kdaj tudi zalomi s količino goriva, vsepovsod ravno ni črpalk za vsakim vogalom,predvsem tam ne kam bi naj bila namenjena, vsaj kakšnih 21L bi bilo ok :grim...........seveda še ne vemo koliko dejansko troši??

20 l kovinski kanister reši problem. In kot je biker77 napisal, 90 % se jih bo furalo po urbanem okolju kjer ni pomanjkanja črpalk. Od tistih 10 % avanturistov jih bo pa le nekaj švicalo po vukojebinah brez črpalk.

Objavljeno

Meni se zdi od Honde nabjboljsa izbira Transalpka, ce govorimo o dolgih turah in da motor ni prevec zastarel.

Všečn moped, samo majčkeno švohcan.

Objavljeno (popravljeno)

...premajhen rezervoar, premalo moči...nikoli ne bodo vsi zadovoljni ampak meni se zdi, da je trenutno to motor, kateri ponuja v svoji kategoriji najširšo možnost uporabe, morda najbolj uporaben motor za različne namene. Kdor hoče več moči jo lahko najde pri drugih motorjih, kdor želi večji rezervoar tudi...mimogrede sem našel podatek, da naj bi bil doseg te Honde okrog 400 km, kar je več od navadnega GS-a in ker vem, da je 20 konjev šibkejša TDM-ka bila bolj živahna od GS-a, tudi z večjo končno hitrostjo, se mi moč zdi ravno pravšnja. Večja moč, večji rezervoar, večja teža, večja poraba, to se vse potencira, na koncu je najboljši nek kompromis.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Kako je Honda ta kompromis zadela pri tem modelu, bo pa tako kot vedno, pokazal čas.

Objavljeno

Se strinjam bo treba počakat na prihod pa da pol malo bol opišejo zadevo. 

Objavljeno (popravljeno)

Komaj čakam da jo :kmet: kupi in da napiše kako se obnese, moped zelooo dobro zgleda in mislim da bo zgledna naslednica LEGENDE

 

 

P.S. po dolgem času nekaj ZANIMIVEGA iz Hondine štale

Popravljeno . Popravil sayo
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tole bi znalo biti zanimivo! Bom moral testirati!

 

CRF1000L%20Africa%20Twin-DCT-2015-025.jp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Sayo boš zdaj menjal svojo BCS-ko za to novo zverino :grim

če bo uporabna tudi v dvoje(ni druge :closedeyes: ) je na spisku :OK:

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

Evo so vsi začeli z bmflarskim marketingom......

Objavljeno

Bolj me zanima kako se na asfaltu obnasa..na terenu smo bore malo..

Objavljeno

Bolj me zanima kako se na asfaltu obnasa..na terenu smo bore malo..

A ne vidiš da je na terenu skoz u zraku :-D
Objavljeno

A ne vidiš da je na terenu skoz u zraku :-D

Vse ze pregledal..kokr da nocjo pokazat kako je na asfaltu ali v dvoje. Tko k teli na videu se ne bom nikol vozu..pa 99% ostalih tut ne..

Objavljeno

Vse ze pregledal..kokr da nocjo pokazat kako je na asfaltu ali v dvoje. Tko k teli na videu se ne bom nikol vozu..pa 99% ostalih tut ne..

Ne zdi se mi ravno motor za 2.....al pa,treba odvozit 1000km pol bomo palohk pametoval .
Objavljeno

Tkole se tut jest s crf250l po asfaltu peljem..

Treba probat..vsaj 200 km-jev. 1000 je pa pobozna zelja..

Objavljeno (popravljeno)

Se popolnoma strinjam! :)

 

Ponudba pnevmatik bo bolj slaba ker bo R18?

Na a.net sem našel:

M Karoo 3, D TRAILMAX TR91, Conti TKC 70, Prepareli SCORPION TRAIL,...

Nekaj pa tudi tukaj: http://www.bikebandit.com/tires-tubes/150-70-18-street-motorcycle-tires/t11a7u6q

 

Ena od zanimivih Heidenau K60 scout nevem, če je ta znamka dobavljiva pri nas? Sicer pa verjamem, da bo sava kmalu nekaj izdala oz.. Mitas -> E07??

34sosi9.jpg

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Objavljeno (popravljeno)

Bolj me zanima kako se na asfaltu obnasa..na terenu smo bore malo..

 

Vse ze pregledal..kokr da nocjo pokazat kako je na asfaltu ali v dvoje. Tko k teli na videu se ne bom nikol vozu..pa 99% ostalih tut ne..

 

Verjetno na asfaltu ne bo slabše od konkurence (800gs in 800Xcx) :hmm:

Če bo tako kot NC 750 ali podobno bo za nas turiste čisto O.K.

 

 

Se popolnoma strinjam! :)

 

Ponudba pnevmatik bo bolj slaba ker bo R18?

Na a.net sem našel:

M Karoo 3, D TRAILMAX TR91, Conti TKC 70, Prepareli SCORPION TRAIL,...

Nekaj pa tudi tukaj: http://www.bikebandit.com/tires-tubes/150-70-18-street-motorcycle-tires/t11a7u6q

 

Ena od zanimivih Heidenau K60 scout nevem, če je ta znamka dobavljiva pri nas? Sicer pa verjamem, da bo sava kmalu nekaj izdala oz.. Mitas -> E07??

............................

 

Za Heidenaua je zastopnik v MB. Kupujem gume za skuter tam, so prijazni. Čeprav je tale precej groba.

Mogoče je TKC 70 najboljši kompromis za cesto in ne "hud" teren.

Popravljeno . Popravil skuterist

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!