Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno

Spet kilometri debata :) 100k je ze za u kanta! :P 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Koliko verig je zamenjal? Vsaj 10 bi rekel, to stane več kot katerikoli kardan. 

Objavljeno
pred 8 minutami, Snecer pravi:

http://www.varahannes.at/

541k (kardana ziher ni menjal)

http://www.varahannes.at/afrika%20twin.htm

zgleda pa, da se model pripravlja na novo Africo twin...

Meni to manjka še častitljivih 260kkm v katerih lahko na prevožene km tud 5x zaRIBA ......tok da ne meči spet neke megle....

Vrjamem da v svoji celotni moto karieri nisi tud blizu videl 260kkm ........zato ne veš kaj pomenijo te št......Drži se ti raje "Zakaj ne bi mel ......"

Objavljeno (popravljeno)

ma koji vam je kurac? Takih kot je bla stara Africa ne dela noben in jih nikoli ni. to je bil HRCjev projekt. zdaj bi tak motor stal 30 kek. al pa več. in kaj točno dokaže, de ima nekdo na motorju 500 000? dokaže de ma ćlovk cajt in zna organizirat denar da tolko vozi. nič drugega.

Palamudite o neki vzdržlivosti motorje pa menjate najkasnej vsake 4 leta/50 000.  

 

edit, zdej mam še pol ure dela, in jo grem grem u trst pogledat 

 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
pred 16 minutami, Kmet2 pravi:

Meni to manjka še častitljivih 260kkm v katerih lahko na prevožene km tud 5x zaRIBA ......tok da ne meči spet neke megle....

Vrjamem da v svoji celotni moto karieri nisi tud blizu videl 260kkm ........zato ne veš kaj pomenijo te št......Drži se ti raje "Zakaj ne bi mel ......"

Dal sem primer motorja, ki ima veliko km in je Honda. Jaz verjetno nikoli ne bom prevozil 260k km z motorjem, pa nekako mi to niti ni cilj ali izziv na motorju.

Tudi ti jih nikoli ne boš prevozil z enim motorjem, ker bo prej stolčen ali zamenjan pa še drugi ti ga bodo prali, tako tebi se pa sploh ne sanja, kaj se dogaja z vozilom pri takšni kilometraži.

Objavljeno
pred 1 uro, hajoktejn pravi:

Na trgu mogoče, vozi se pa sigurno več starih rižkotov, vse od KLRjev, DRjev, XRV, XL, XR, XT, itd. ...

pa suwath ... :P 

bistvo bo , da ne bo pila olja - da ga lahko nadomestiš z rezervno kantico bencina .. ker tisti propelerčk  gor je sigurno že poldizl.. :D

Objavljeno
pred 12 urami, motolover pravi:

Filozofija BMWja: 800.000km in še deluje. 

IMG_3507+-+Version+2.jpg?format=1000w

 

Evo to je bil moj point.
1100 ccm, 80 KM, nobenih fenši smensi elektronskih drkalic, mal pretežk... to je bil še taprou BMW. R 100 in R 80 so bili še boljši. Ko boš s S1000 RRRR naredu 150.000 pa kar veselo povej tu. Drgač bi pa prou rad vidu kaku furaš, ko lahko izrabljaš razliko med 200 in 180 konji.

 

 

Glede novih BMW pa ...  No, vsaj v blabla so očitno dobro investirali:

1508654_833718790079871_76645819359308441611003_833719063413177_753276089904427311010616_833718850079865_44498182854285312063440_833719093413174_79153633973820612074881_833718980079852_64828840062075412122584_833719050079845_29207342612225912187933_833719070079843_41744089229320812189526_833718926746524_58870506607082112189528_833718953413188_72582619962914712191932_833719033413180_75593870683022312193298_833718853413198_62794570490620412193318_833718846746532_53113409473997812208321_833718993413184_20043179130392012193729_833719010079849_62254284523058912208321_833718993413184_20043179130392023251063_1X.JPG.aaf49d1d7e4a27e714d25d8a12193690_833718893413194_66790882613718112193318_833718846746532_53113409473997812193298_833718853413198_62794570490620412193890_833718940079856_36005970809399723251063_1X.JPG.aaf49d1d7e4a27e714d25d8a431450026_hU4Vg-M-1.jpg.847ce4b2237b7dcbbike1.jpg.7638d3c37ee8fc6d50fc6150cd892fpic001.jpg.44ddbb0eb849d8d5a21ebaf7620c7wheel1.jpg.5bb5f2075f9b78d640542e9f4485a

12189144_833718843413199_2608998963759720797_n.jpg

12190879_833718800079870_7818065122894232595_n.jpg

paris-dakar86_2.jpg

pic9001.jpg

r1200gs_final_drive_burnt-L.jpg

Objavljeno (popravljeno)
39 minutes ago, Snecer said:

Dal sem primer motorja, ki ima veliko km in je Honda. Jaz verjetno nikoli ne bom prevozil 260k km z motorjem, pa nekako mi to niti ni cilj ali izziv na motorju.

Tudi ti jih nikoli ne boš prevozil z enim motorjem, ker bo prej stolčen ali zamenjan pa še drugi ti ga bodo prali, tako tebi se pa sploh ne sanja, kaj se dogaja z vozilom pri takšni kilometraži.

Če ne bi namensko iskal koristnih postov v kupih komposta ki jih ti sproduciraš na forumu, bi bil prepričan da je tvoj edini moto cilj trolanje. Res nočem vedet, kaj use se tebi dosanja ko opereš nov motorček po nekaj tisoč kilometrih, da brez najmanjše potrebe vijačiš in menjuješ popolnoma izpravne in zadovoljive kose. bolnik pač. Snecer Trolasaki. 

 

http://www.moto.it/moto-nuove/honda/africa-twin-crf-1000-l/africa-twin-dct-abs-travel-edition-2016/6261774

cene pa 12400 12900 in  14500. Ne vem, kaj naj si mislim. za 14500 obljublajo DCT travel edition. to naj bi vsebovalo;

tris di valigie con lo schienalino per il passeggero,
il cavalletto centrale,
i tubolari paracarena,
le luci fendinebbia a led,
le manopole riscaldabili,
il parabrezza alto e la presa 12V

se pravi tri kufre z naslonom, centralca, bočne rollbare, LED meglenke, ogrevane ročke, višji vizir in 12V štekar. ABS in TC sta z DCT serijska. dodatno se lahko zapravi še 300€ za Rally red ali HRC barvo

Če je vse to res, je to en HUD paket za odličn denar.

 

BTW, obstaja tudi Crossrunner Travel edition, za 12900, navedena je enaka oprema....torej zna bit res. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
7 minutes ago, Kölm said:

Ko boš s S1000 RRRR naredu 150.000 pa kar veselo povej tu. Drgač bi pa prou rad vidu kaku furaš, ko lahko izrabljaš razliko med 200 in 180 konji.

150.000km? Easy, v lanski sezoni 22k na RRu in še kakih 13k na ostalih. V dveh sezonah jih ima RR 33k in vse dela tako kot je treba. Prejšnjega sem prodal pri 22k in je isto delal brez kakršnihkoli težav. Rad uživam v življenju in rad menjam motorje, oziroma jih imam več, zato se km razporedijo.

Hmm, malo si zgrešil point o konjih in sposobnosti izkoristka. Če misliš, da lahko samo dirkači vozijo vrhunska vozila, se motiš. Vozijo jih lahko vsi tisti, ki si to lahko privoščijo v kolikor si želijo. Seveda se lahko tolažiš s tem, da ga ne morem izkoristiti, tega ti ne omejujem. 

25 minutes ago, Cartman said:

 

se pravi tri kufre z naslonom, centralca, bočne rollbare, LED meglenke, ogrevane ročke, višji vizir in 12V štekar. ABS in TC sta z DCT serijska.

Koliko tehta centralno stojalo, da ne omenjam rollbarov, meglenk in ostale opreme? Samo centralc najbrž kakih 10kg. Potem teža AT ni več samo 240kg, ampak identična GS Adv. Najbrž tudi identična ostalim velikim endurom (GSA, KTM Super Adv, Super Tenere, Triumph,..). Da ne rečem, da ima v tanku manj goriva od vseh naštetih. Honda je to naredila odlično. Prodaja gol motor s samo 18,8l goriva v tanku in ga primerja z ostalimi težkaši, ki bodo z vso opremo na koncu še malo lažji od AT. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sej pravim...pogrešam "middle tenere" z mt09 agregatom in ceno nekje pri tracerju...:-)

Objavljeno

 

pred 34 minutami, motolover pravi:

Koliko tehta centralno stojalo, da ne omenjam rollbarov, meglenk in ostale opreme? Samo centralc najbrž kakih 10kg. Potem teža AT ni več samo 240kg, ampak identična GS Adv. Najbrž tudi identična ostalim velikim endurom (GSA, KTM Super Adv, Super Tenere, Triumph,..). Da ne rečem, da ima v tanku manj goriva od vseh naštetih. Honda je to naredila odlično. Prodaja gol motor s samo 18,8l goriva v tanku in ga primerja z ostalimi težkaši, ki bodo z vso opremo na koncu še malo lažji od AT. 

In vsi ostali nimajo avtomatike niti pod opcijo. Tako da tu direktne primerljivosti ni, ker konkurenca sploh nima ponudbe na to temo. Če hočeš avtomatika, je AT. Pri klasičnem menjalniku pa zna biti takole zastavljena cena hudo v prid novi AT. Pa ene 10 kil je lažja v štartu. Bo še zanimivo. Več kot očitno se tule odstopa od dosedaj uveljavljenega koncepta 'adventure motorja'. Bomo vidli, kako jim bo to uspelo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Po mojih izračunih ni lažja, oziroma je lažja le v štartu, ker so jo stehtali brez opreme in ima manjši rezrvoar za gorivo. Glede avtomatike se strinjam, da je drugi nimajo, čeprav ne vpliva na težo. Vseeno pa gre za isti segment motorjev in so primerljivi.

Objavljeno

afrika je tisoča samo zaradi psihe, da kupec vidi,da je jurja in je pomirjen

sicer pa ni nobene potrebe po takšen agregatu, ki je še dodatno povečal težo, ki je vse prej kot majhna

iz tega vidika je at veliko razočaranje in nobena reklama ne bo tega odpravila

ko toliko let ni naslednika, moraš ponudit nekaj revolucionarnega

Objavljeno

ker se bo večina vozila z njo predvsem po asfaltu, veliko njih z dvema potnikoma in njuno prtljago, smatram, da jurja ni preveč... beri..od viška glava ne boli...nooo...razen od kil...

Objavljeno

Za asfalt bo definitivno podhranjena, razočaranje pa po moje ne bo. Če bo kdo razočaran, jo bo prodal, laže in ceneje kot zamenjati ženo.

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 minutami, motolover pravi:

Za asfalt bo definitivno podhranjena,

...kot je tudi GS, katerega bo na cesti "nesla" B)

če drugega ne, po zanimanju nima konkurence...

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
11 minutes ago, vandrovec said:

...kot je tudi GS, katerega bo na cesti "nesla" B)

če drugega ne, po zanimanju nima konkurence...

Ista teža, 35 konj manj, nižji navor in kombinacija spredaj 21", zadaj 18", ki ni ravno za cestno dirkanje. 

Vsi novi modeli imajo na začetku zanimanje, to je čisto normalno. Poglej kakšno je bilo l.13 za novega GSa. No ja, tudi po treh letih prodaje GSa bo Honda težko dosegla prodajo preko 100 GSov na leto pri nas. Jim pa privoščim, da jim uspe, ker so pri ASu fajn fantje (in dekleta) in se zelo trudijo.

 

Objavljeno

Poglobljena študija je pokazala da nimam ča$a ne za Afriko in ne za GS.                                                                      Po vseh naštetih  informacijah o teh mopedih se ne počutim več tako hendikepiran.                                                                                                                          

 

Objavljeno
pred 24 minutami, motolover pravi:

Ista teža, 35 konj manj, nižji navor in kombinacija spredaj 21", zadaj 18", ki ni ravno za cestno dirkanje.

Ni vse v karakteristikah. Si pogledal video par strani nazaj, kako hitro preseže 210 km/h? Tudi TDM je imela veliko bolj prožen motor od GS-a, kateri ima preveč lukenj med obrati (govorim za starega-zračnega), koliko je nov prožnejši in hitrejši, ne vem.

Objavljeno

Nov ima 15 konj več in višji navor. Razlika v performancah med starim in novim je enormna. Na ovinkasti cesti je pomembno kako hitro izstreli v isti prestavi iz ovinka in koliko motor niha pri zaviranju pred ovinkom in pri pospeševanju. Tega pri GSu ni, deloma zaradi vezanih zavor, deloma zaradi teleleverja. Daš v Dynamic mode, ESA na Hard in imaš raketo, ki jo je na krajših ovinkih težko prehiteti. Govorim iz izkušenj, ker sem kar nekaj prevozil z(a) Nearrainom. Nad 160 mu zmanjka, do tja je pa neverjetno hiter.

Videa nisem pogledal, bom zdaj.

Objavljeno

Jurja z 95 konji pa res ni podhranjen za moje pojme....Mogoce raketarjem, povprecnemu motoristu sigurno ne. Stajerc pa ze kar obsoja, da je zadeva skret, pa reklama mu gre na jetra, pa se vozil je ni.....:lol1:

Objavljeno

Ja, sam to se ne pomeni, da je pa 95 premal :) 

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!