Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Ob 15. 1. 2016 at 12:05, Vezalka pravi:

Položaj-lega stopalk za noge:bum:, ko morajo le te biti na tleh ???

zakaj bi pa mel stopalke na tleh ? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, drjack_dj pravi:

@biker77 jo boš vzel na test?

Me močno zanima kako jo boš /če jo boš primerjal z ETV1000.

Uff..to tut mene zanima. Ne vem kaj bojo rekl v asu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, thumper pravi:

zakaj bi pa mel stopalke na tleh ? :P

ko morajo le te biti na tleh ???

Noge, poizkusi vozit in povej tvoje opažanje.

Popravljeno . Popravil Vezalka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Vezalka pravi:

ko morajo le te biti na tleh ???

Noge, poizkusi vozit in povej tvoje opažanje.

":P" ? mal heca? ja vem kaj misliš ..zunanji vrh tačke se dotika notranje strani noge.. je pa to odvisno od velikosti voznika , dolžine nog , širine medenice , debeline stegn - skratka celega razmerja mer voznikovega telesa .. mene je to motilo pri hd xr1200.. 

če bom zbral pogum jo bom šel peljat - samo sem načeloma mal premajhen za tak motor . moje mnenje pa je , da navkljub vsej slini , ki mi teče ob nekaterih - in to celo finančno dosegljivih - motorjih ne silim z glavo skozi zid ..

a nimajo eni ss-i nastavljive tačke ? ker navsezadnje bi tisti , ki bi poleg motorja ponudil tudi različne kombinacije višine balance in položaj tačk verjetno uspel prodati več motorjev .. ob tem se je treba zavedati nečesa . ko spremeniš položaj voznika se spremeni težišče med vožnjo ..kako lahko to vpliva na obnašanje samega motorja med vožnjo pa bi znal kdo drug več strokovno razložiti.. in kako bi to vplivalo na počutje voznika med daljšo vožnjo ?

črna mi je huda k ps.. moti me samo nekaj - preveč različnih barv izstopa - prav bode v oči : vilice zlate , izpušne cevi verjetno iz rosfreja , blok motorja nekaj rjavega , cilindri,šus plata , toplotna zaščita izpušnih cevi in špice na feltnah pa srebrno .. danes se lahko naredi vse črno če se hoče .. pa saj vsi ostali tudi delajo "black" modele , na katerih me motijo deli v drugih barvah.. tako da enkrat mogoče ..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prav razumem tiste grafe, ima Super Tenere sicer več navora in moči (kar za 200 kubikov večji motor niti ni neko presenečenje), zato pa AT tako navor kot moč podaja zelo lepo, linearno, brez kakih lukenj ali skokov. Grafa moči in navora sta zelo "ravni" krivulji pri AT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Vezalka pravi:

ko morajo le te biti na tleh ???

Noge, poizkusi vozit in povej tvoje opažanje.

Model pravi, da ko ima noge na tleh, se dotika oz. ga motijo stopalke od sopotnika....

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi neugodnega položaja pač nekako spraviš nogo mimo stopalke na tla, meni bolj ustreza, če dam nogo pred stopalko, on je verjetno spušča za stopalko in ima tako težavo z zadnjo stopalko ??

Očitno so pri Hongdi ta problem zaznal, zato je tudi stopalka "otroška" dolga samo 75 mm, za primerjavo običajna dolžina stopalk je 105 mm. Morda bi običajna dolžina preveč ružila po tleh v bolj globokem nagibu, kar bi bilo potrebno preizkusit ob menjavi za daljšo. 

Popravljeno . Popravil Vezalka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

voznikova ali sopotnikova stopalka?

Voznikove stopalke so običajno na endurah krajše da ne zapenjaš v ovire na terenu in z možnostjo odstranitve gume ali pa kar brez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, blindek pravi:

Zakaj pa bi naj bila luknja v vizirju?

Zaradi toka zraka ,da ne dela turbolenc okrog čelade,prav tako ma to izvedeno 1290ADV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, Kmet2 said:

Zaradi toka zraka ,da ne dela turbolenc okrog čelade,prav tako ma to izvedeno 1290ADV

Sicer po slikah na 1290 ne vidim nobene luknje (razen če misliš tisto na zgornjem koncu vizirja), razen na 1190, ampak okej, hvala za obrazložitev :OK:

Torej bi teoretično moralo to pomagati na vseh motorjih, ki imajo večjo steklo in probleme s turbulencami.

Se opravičujem da sem malo zašel s teme.

 

Od kdaj naprej bodo prve AT dobavljene v sloveniji in bo možno testirati motor?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, blindek pravi:

Sicer po slikah na 1290 ne vidim nobene luknje (razen če misliš tisto na zgornjem koncu vizirja), razen na 1190, ampak okej, hvala za obrazložitev :OK:

Torej bi teoretično moralo to pomagati na vseh motorjih, ki imajo večjo steklo in probleme s turbulencami.

Se opravičujem da sem malo zašel s teme.

 

Od kdaj naprej bodo prve AT dobavljene v sloveniji in bo možno testirati motor?

 

Pri vseh motorji to ni rešitev ker ima vsak drugačno obliko ,pa tudi ne vrjamem da poceni motorje testirajo v vetrovniku !

Malo obrni kakšno stran te teme nazaj pa boš dobil točen datum predstavitve .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi poceni motorje testirajo v vetrovniku, proizvajalci šip, ki potem oem opremijo motor

tista šipa ermax je bila testirana v vetrovniku

motorji so že dolgo ena sama sestavljanka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina vizirjev ima bodisi luknje, ali zračnike, ali zajem zraka spodaj, da izniči učinek turbulenc pri prehodu zraka preko zgornjega roba vizirja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!