Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno

Tale HRC mi je dalec najbol vsec barva ;)! Res je lepa sedaj se bolj realne fotke. Sohen, a si jim slucajno ponudil svojo za menjavo :P??

Objavljeno
Ob 6. 1. 2016 at 15:33, kasti pravi:

Govori se, da bo 29.1.2016 v AS-u predstavitev!

Nekateri jo bodo imeli že prej v svoji garaži

Objavljeno
pred eno uro, sayo pravi:

Nekateri jo bodo imeli že prej v svoji garaži

Eni ukrepamo eni pa.....

pred eno uro, gradbenik pravi:

Tale HRC mi je dalec najbol vsec barva ;)! Res je lepa sedaj se bolj realne fotke. Sohen, a si jim slucajno ponudil svojo za menjavo :P??

Sem ja.Sam ne Old Lady!!

IMG_3187.JPG

Objavljeno

Ta stara AT se pelje nevrjetno dobro ,to Sohenovo sem priganjal od Kočevja -do Dola(Kolpa) in bil presenečen nad ciklistiko,edino bremze in moč agregata so primerne letniku. 

Tako da če bo nova tako vozna (predpostavljam ,da bo še bolj) in z novim solidno zmogljivim agregatom ter dobrimi zavorami in ostalimi komponentami ,bo to res en super motorček .

Objavljeno
pred 11 urami, Kmet2 pravi:

Ta stara AT se pelje nevrjetno dobro ,to Sohenovo sem priganjal od Kočevja -do Dola(Kolpa) in bil presenečen nad ciklistiko,edino bremze in moč agregata so primerne letniku. 

Tako da če bo nova tako vozna (predpostavljam ,da bo še bolj) in z novim solidno zmogljivim agregatom ter dobrimi zavorami in ostalimi komponentami ,bo to res en super motorček .

S poudarkom na motorček!

Objavljeno
pred 21 minutami, bambi61 pravi:

S poudarkom na motorček!

v preteklosti se je pokazalo , da je to razmerje 600ccm/60konjev , 800ccm/80 konjev  in 1000ccm /100 konjev v kombinaciji z razvojem en soliden kompromis med težo , zmogljivostmi , zanesljivostjo , porabo in vzdržljivostjo  tako agregata kot motorja v celoti..  je pa res , da pod takim brdavsom kot si ti pa lahko počepne vsak Motor pa ni nič čudnega :D

 

Objavljeno
pred 24 minutami, bambi61 pravi:

S poudarkom na motorček!

Ja, ker jürja kubikov pa 95KM je res sam za stare fotre, majhne froce pa 45 kilske anoreksične manekenke... res so hecni tile Honda razvojniki. Tolko let, denarja in resursov, pol pa eno brezvezno prdalico naredijo, knede?

Sej vsi vemo, da vsaj svojo kobilo najbolj hvali. Sam resno, pretiravat pa ni potrebno.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

To sam preverja kdo se bo uzgal.. :)

Objavljeno
pred 19 urami, frischfleisch pravi:

Bolj kot HRC mi je rdeča, še najbolj pa itak črna. Samo to sem jaz taki, ki je rad skrit v temi. :whistle:

Drugače pa prijazen stric pravi, da so original crash bari od honde za en kurac (na žalost) in da je boljše počakat par mescev na aftermarket. Kufri tud niso za advenčarje, za po dolomitih pa bojo. So plastični a imajo alu dekoracijo. Levi je 40L, desni pa 30L zaradi auspuha. Drugo pa tak že vse veste. :P 

20160107_170705.jpg

Sm mislil da sediš na Transalpki tok majhna je ta nova AT (koliko cm imaš?) ne bom jo kupil, ker ne maram majhnih mopedov

Objavljeno (popravljeno)

Saj se ne gre za kvaliteto oz starost in izrabljenost glede vrednosti motorja. Gre se za legendo in teh motorjev je verjetno se zelo malo res lepih ti pa bojo vedno drzali ceno mogoce le se bolj.. Zakaj se pa potem stari fico generalno obnovljen, kot nov prodaja za 11.000eur pa vsi vemo da je za vozit katastrofa in ne nudi udobja kot danasnji avti. Ampak mel bi ga pa marsikdo, le pri financah tiste z ne prevec goreco zeljo oz. premajhnim zepom mine. Kupi kdor ima denar oz. mu stvar nekaj oz. zelo veliko pomeni. Niti ni namenjena kupcu, ki razmislja kot ti

Pa ne mislim nic slabega, tudi sam ne bi dal toliko denarja za to ker mi ta zadeva ne pomeni, kaj sele da mi je vsec videz teh motorjev. Enim pac :). Vedno pa rad pogledam lepo obnovljen oz ohranjen motor.. 

In prav je da smo razlicni, le kako bi bilo da bi bili vsi isti, halo :)!?

Popravljeno . Popravil gradbenik
Objavljeno

@gradbenik, no, sej pravim, ima pač "čustveno" vrednost. Je kot staro vino. Zanič, ampak ga znajo "promovirat" in "pisat zgodbe"(€€€€€), skratka prepričat da je boljše kot dobro frišno mlado. Če pa kupuješ s pametjo in glede na realno stanje, pa.....kot praviš, vsakemu svoje. Sorry, meni ne :ras:

Ps: fičota loh prodajaš za 11k.....ampak.......ga boš prodajal. doooooooolgo :)

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, Kmet2 pravi:

Glede števila kupcev definitivno nista....:P

Afrika ne cilja na kupce bmfa GS

Popravljeno . Popravil sayo
Objavljeno
pred 11 urami, jskrablin pravi:

Ja, ker jürja kubikov pa 95KM je res sam za stare fotre, majhne froce pa 45 kilske anoreksične manekenke... res so hecni tile Honda razvojniki. Tolko let, denarja in resursov, pol pa eno brezvezno prdalico naredijo, knede?

Sej vsi vemo, da vsaj svojo kobilo najbolj hvali. Sam resno, pretiravat pa ni potrebno.

Cestni izstrelek kupi, pa bo red v tvoji glavi!! (Nekoč je eden rekel: "Tudi za najhitrejšim se naredi kolona! Če ne prej, pa na pogrebu")

Mi tastari :yawn: se bomo pa z "drekpumpami":quad: vozili... A verjemi, prekleto dobro vemo, zakaj ta "neracionalna" odločitev!! :P 

Objavljeno
1 hour ago, sayo said:

Afrika ne cilja na kupce bmfa GS

Bi jim pa prav pasalo, da bi jih dobili.  V poslu štejeta samo količina in RVC.

Če se ne motim pri ASu štartajo na 25 prodanih v sezoni 2016, pri BMWju pa 120 ali tam nekje.

Objavljeno

Ne me narobe razumet, GS je konkreten motor... Bi ga imel. Samo so pa tako pogosti, da je vse skupaj že rahlo dolgocajtno za gledat. Mi je tale Honda ena taka dobra popestritev tega segmenta. Sploh rang 750-1000cc je bil dolgo časa precej zapostavljen.

Objavljeno
pred 1 uro, moto rider pravi:

Cestni izstrelek kupi, pa bo red v tvoji glavi!! (Nekoč je eden rekel: "Tudi za najhitrejšim se naredi kolona! Če ne prej, pa na pogrebu")

Mi tastari :yawn: se bomo pa z "drekpumpami":quad: vozili... A verjemi, prekleto dobro vemo, zakaj ta "neracionalna" odločitev!! :P 

Pomoje si rahlo sfalil poanto moje objave... poglej, komu in na kaj sem odgovarjal ;)

 

Cestni "izstrelek" pa že mam :ras: 

Objavljeno
57 minutes ago, ciciban said:

Ne me narobe razumet, GS je konkreten motor... Bi ga imel. Samo so pa tako pogosti, da je vse skupaj že rahlo dolgocajtno za gledat. Mi je tale Honda ena taka dobra popestritev tega segmenta. Sploh rang 750-1000cc je bil dolgo časa precej zapostavljen.

Moj odgovor se je bolj nanašal na to, da naj Honda ne bi štartala na kupce GSov. Vsi so konkurenti in nihče se ne otepa kupcev drugih. 

Objavljeno
pred 9 urami, sayo pravi:

Sm mislil da sediš na Transalpki tok majhna je ta nova AT (koliko cm imaš?) ne bom jo kupil, ker ne maram majhnih mopedov

Visok sem 180cm. To je original sedež na nižji stopnji. Dobi se tudi nižji sedež za tiste malo manjše. Meni se ne zdi majhen motor, ampak ravno prav. :P 

Sem isti dan sedel na BMW GS-u in GSA v BMW welt-u in moram rečt na prvi občutek mi je afrika veliko bolj všeč. Noge so mičkeno bolj komot in afrika je ožja. Meni odgovarja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 8. 1. 2016 at 9:12, jskrablin pravi:

Ja, ker jürja kubikov pa 95KM je res sam za stare fotre, majhne froce pa 45 kilske anoreksične manekenke... res so hecni tile Honda razvojniki. Tolko let, denarja in resursov, pol pa eno brezvezno prdalico naredijo, knede?

Sej vsi vemo, da vsaj svojo kobilo najbolj hvali. Sam resno, pretiravat pa ni potrebno.

Samo v informacijo: imel sem Afriko !Imel sem in še imam KTM, pa BMW Adventure sem tud mel!Imel sem še marsikakšen drug motor.

S poudarkom na KTM!!Verjemi da vem kaj govorim.

Objavljeno
Ob 8. 1. 2016 at 15:26, sayo pravi:

Sm mislil da sediš na Transalpki tok majhna je ta nova AT (koliko cm imaš?) ne bom jo kupil, ker ne maram majhnih mopedov

Se strinjam ....za solo super ...za duo preveč utesnjeno...odpadeB)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!