Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

tole pa men izgleda kot en konc klaftre ...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi izpuha je manjši kufer, kar je smešno, saj gre nekako za "potovalen" motor, najbrž bi se našla kakšna drugačna rešitev.

Zgleda, da so motor gradili okoli izpuha :)

Da bi pa menjal izpuh zaradi zvoka, je pa še najbolj banalen razlog od vseh. Tudi žensko menjaš, če ne vzdihuje dovolj glasno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Snecer pravi:

Zaradi izpuha je manjši kufer, kar je smešno, saj gre nekako za "potovalen" motor, najbrž bi se našla kakšna drugačna rešitev.

Zgleda, da so motor gradili okoli izpuha :)

Da bi pa menjal izpuh zaradi zvoka, je pa še najbolj banalen razlog od vseh. Tudi žensko menjaš, če ne vzdihuje dovolj glasno?

Ne vem! Moja se dere ko hudič!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, vandrovec pravi:

Izpuh je morda smiselno zamenjat zaradi zvoka ali morebiti, moči motorja, Zaradi izgleda pa to delajo le šminkerji, B)

kvečjemu zaradi volumna desnega kovčka.. samo to bi potem Moral nekdo ponuditi slip-on in kovčke z nosilci v paketu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

marsikje res bolje izgledajo aftermarket izpuhi, ampak pri vsem do sedaj videnem in v bodoče pričakovanem se mi zdi original po izgledu še najbolj skladen s celim motorjem.

zarad kovčkov bi bila pa edina rešitev, če bi ga v rit stlačil, kot športakom, čeprav enduri to res ne paše. Pa tudi centralizaciji mase bi škodoval tam visoko zadaj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, DinDiin pravi:

A Leovince se zbuja spet? A niso zakljucil?

Izgleda da ne ,sam sem ga namontiral mesec nazaj :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

lahko ga ma spodaj lepo, tudi avti za "enduro" majo izpuh spodaj in ne na vratih, pa še z zaščito bi ga združili, vse se da

Pa prav z namenom nisem omenil te rešitve (ki to ni), ker sem vedel da jo boš ti. Zakaj je pa najslabša bi pa z vsaj mal razmišljanja moral že zdavnaj vedet. Enako kot je geštel športaka ali nakeda neprimeren za enduro, pa čeprav je močan in čeprav so ravno to pri določenih modelih mnogih znamk naredili. To potem niso endure ampak SUV na dveh kolesih.

In ne, niti običajni avtomobili nimajo loncev pod težko mašino.

Razmisli malo kako bi konstruiral max klirens in nizko težišče?

Se opravičujem vsem ostalim za off-topic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

lahko ga ma spodaj lepo, tudi avti za "enduro" majo izpuh spodaj in ne na vratih, pa še z zaščito bi ga združili, vse se da

Kje bi ti pri AT namestil auspuh ?

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, sayo pravi:

Kje bi ti pri AT namestil auspuh ?

med lučmi ..vsi bi mislili da je vstopnik za zrak , toplo bi pihalo pa še za čez vodo bi bil dovolj visok da ga ne zalije .... ja ... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mislim, da postajajo originalni izpušni lonci sčasoma vse lepši oz. bolj dodelani in skladni z obliko motocikla. Nekako tako, kot se je zgodilo z avto platišči: še v '90 so bila originalna obupna, danes pa so čisto kulturna in še redkokdo poseže po aftermarket robi.

Pri tej AT tudi meni original še najbolje izgleda in tudi meni LeoVince ne izgleda sploh. Zakaj je lonec tam in ne spodaj, pa mislim, da lahko vsak stuhta...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se pa davno tega spomnim motorjev, ki so imeli po šest cilindrov in sedem auspuhov... Eden je bil sam' za strelat'... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Lipstick pravi:

Tale ne zadovoljuje niti Euro 2 norme, za leto 2016 je zahtevana Evro 4 !

zadovoljuje ima vgrajen EU VW čip:ras:

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, sayo pravi:

EU izpušna norma nima nobene veze z izpušnim loncem

z dušilcem oz. dušilnim delom izpušnega lonca če smo bolj točni..moj boni je imel v vsakem od obeh loncev katalizator ..kje ga ima AT ne vem - lahko da ga ima pod blokom motorja tako kot novi triumphi in izpušni lonec ali lonca nimata vpliva na emisije..

bolj kot gledam se mi zdi , da je v tistem črnem delu katalizator..zato šele od tam naprej slip-on..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!