Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Danes na vranskem dobil za en krog, waw! DCT je zakon. Edino ni mi jasno zakaj sta na levi strani dva prosta prostorčka za gumbe? :hmm:

Screenshot_2015_08_28_08_48_43.png

Aja, zbiram donacije za DCT NC750x, obljubim da dam za en krog :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, sebar pravi:

Danes na vranskem dobil za en krog, waw! DCT je zakon. Edino ni mi jasno zakaj sta na levi strani dva prosta prostorčka za gumbe? :hmm:

Screenshot_2015_08_28_08_48_43.png

Aja, zbiram donacije za DCT NC750x, obljubim da dam za en krog :P 

Mene pa DCT sploh ni prepričal. Med stožci je ves čas cincal med 3 in 4, sredi ovinka prestavljal navzdol itd... Super za potovalno, umirjeno vožnjo, za bolj dinamično pa bo zgleda še vedno klasika. 1 down and the rest is up...

 

Drugače pa zelo lahkoten motor, odličen za brezpotja, dovolj živahen. Vseeno pa mi ni vlil zaupanja, da bi se z njim odpravil na dopust recimo v Grčijo ali čez Dolomite itd. Moje mnenje, včeraj na Vranskem vozil oba...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, poggy pravi:

Mene pa DCT sploh ni prepričal. Med stožci je ves čas cincal med 3 in 4, sredi ovinka prestavljal navzdol itd... Super za potovalno, umirjeno vožnjo, za bolj dinamično pa bo zgleda še vedno klasika. 1 down and the rest is up...

 

Drugače pa zelo lahkoten motor, odličen za brezpotja, dovolj živahen. Vseeno pa mi ni vlil zaupanja, da bi se z njim odpravil na dopust recimo v Grčijo ali čez Dolomite itd. Moje mnenje, včeraj na Vranskem vozil oba...

Dajte že enkrat nehati pisati takšne neumnosti, ker za brezpotje je samo planinski škorenj (beri trial in hard enduro motor) in ne neki po obliki podoben enduro 200+ kilogramski kup železja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, poggy said:

Mene pa DCT sploh ni prepričal. Med stožci je ves čas cincal med 3 in 4, sredi ovinka prestavljal navzdol itd... Super za potovalno, umirjeno vožnjo, za bolj dinamično pa bo zgleda še vedno klasika.

Sem se glede tega pogovarjal z nekom s honde. Na testni vožnji je bla nastavljena v najbolj len način. Poleg tega imaš še 3 sport nivoje :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, poggy pravi:

Mene pa DCT sploh ni prepričal. Med stožci je ves čas cincal med 3 in 4, sredi ovinka prestavljal navzdol itd... Super za potovalno, umirjeno vožnjo, za bolj dinamično pa bo zgleda še vedno klasika. 1 down and the rest is up...

 

Drugače pa zelo lahkoten motor, odličen za brezpotja, dovolj živahen. Vseeno pa mi ni vlil zaupanja, da bi se z njim odpravil na dopust recimo v Grčijo ali čez Dolomite itd. Moje mnenje, včeraj na Vranskem vozil oba...

Kakšen pa mora biti motor, da je dovolj dober za v Grčijo ali Dolomite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, jetman pravi:

Kakšen pa mora biti motor, da je dovolj dober za v Grčijo ali Dolomite?

Vsaj BMW GS. To pa ja vejo vsi :slap:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, jskrablin pravi:

Vsaj BMW GS. To pa ja vejo vsi :slap:

Mislim da cilja na KTM1190 ......ga hočem men z garaže spulit ,sam ga ne dam :D

pred 1 uro, Snecer pravi:

To je tudi mene zbodlo :) kaj moraš met za Grčijo in Dolomite, sem očitno bil tam z napačnimi motorji.

Jaz sm bil z tapravim :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, sam res, za grčijo in dolomite mora biti gs adventure, ta vodno hlajeni :-)

Grčijo, albanijo, dolomite, pa še kaj drugega sem prevozil s 15 let starim motorjem-pa je bil čisto dovolj dober-ta isti motor je sedaj star 19let in bo za prvomajske prevozil še celo sardinijo, morda še na corsico zavije-in bo v 10h dneh pretrpel nekaj tisoč km....sem preveč optimistično zastavil? :-)

Aja....da ne bomo off topic-afriko z avtomatiko nisem vozil-bom pa zelo v kratkem....sem pa sprobal na drugem modelu honde-in je že tam avtomatika čisto spodobno delovala....in kot pri atomobilu z avtomatskim menjalnikom v določenih situacijah dam na manual, tako sem tudi pri motorju pri dinamični vožnji pred ovinki ročno zmetal v nižje prestave, da ni sredi ovinka prestavljal, ko sem gas navil. Zadeva me pozitivno presenetila.

No.....pa še filmček od prve vožnje z africo.....s katero bi se upal tudi v afriko, ne samo dolomite ;-)

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Borutt pravi:

Dajte že enkrat nehati pisati takšne neumnosti, ker za brezpotje je samo planinski škorenj (beri trial in hard enduro motor) in ne neki po obliki podoben enduro 200+ kilogramski kup železja. 

Daj ne bluzi. Brezpotja pri teh motorjih so malo bolj blatne makedamske poti in morda kakšna lepa traktorska vlaka, ostalo bi bila itak utopija. 

pred 5 urami, jetman pravi:

Kakšen pa mora biti motor, da je dovolj dober za v Grčijo ali Dolomite?

Za moj okus zagotovo motor, ki daje več zaupanja v ovinku kot kobilice na 21/18 pnevmatikah. In ne, ni nujno da je GS... To je moje mnenje, ostali lahko greste zaradi mene tudi s skirojem.

pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Mislim da cilja na KTM1190 ......ga hočem men z garaže spulit ,sam ga ne dam :D

Jaz sm bil z tapravim :P

Ah sej pa poznamo valuto "pajser" :D

pred 3 urami, cb1300 pravi:

Uf, sam res, za grčijo in dolomite mora biti gs adventure, ta vodno hlajeni :-)

Grčijo, albanijo, dolomite, pa še kaj drugega sem prevozil s 15 let starim motorjem-pa je bil čisto dovolj dober-ta isti motor je sedaj star 19let in bo za prvomajske prevozil še celo sardinijo, morda še na corsico zavije-in bo v 10h dneh pretrpel nekaj tisoč km....sem preveč optimistično zastavil? :-)

Aja....da ne bomo off topic-afriko z avtomatiko nisem vozil-bom pa zelo v kratkem....sem pa sprobal na drugem modelu honde-in je že tam avtomatika čisto spodobno delovala....in kot pri atomobilu z avtomatskim menjalnikom v določenih situacijah dam na manual, tako sem tudi pri motorju pri dinamični vožnji pred ovinki ročno zmetal v nižje prestave, da ni sredi ovinka prestavljal, ko sem gas navil. Zadeva me pozitivno presenetila.

No.....pa še filmček od prve vožnje z africo.....s katero bi se upal tudi v afriko, ne samo dolomite ;-)

 

Ja, za v Afriko (ne asfaltiran Maroko ampak tisto tapravo, peščeno in blatno) bi pa bil. Lahek za pobirat, 21/18 pnevmatike in (po moje) relativno enostavno vzdrževanje.

Ste pa vsi vabljeni v naše konce na en "Adventure" krog...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Borutt pravi:

 ker za brezpotje je samo planinski škorenj (beri trial in hard enduro motor) 

Odvisno, kaj je definirano kot brezpotje,... skale, travniki, njive, pesek...

po moje je za tam tak motor, ki ga je lažje pobirat, ko pade po tleh. In GS-a z +200 kg lažje poberem s tal, kot Tenerejko 660 z manj kot 200 kg...ker je nižji, ima nižje težišče in ga rollbar ustavi malo nad tlemi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, vandrovec pravi:

Odvisno, kaj je definirano kot brezpotje,... skale, travniki, njive, pesek...

neka pavšalna razlaga iz SSKJ ...

 brezpotje brezpótje  -a s (ọ̑) knjiž. kraj brez poti: hoditi po brezpotjih; planinska brezpotja; pren. ta pogovor vodi v brezpotje

 

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, hajoktejn pravi:

neka pavšalna razlaga iz SSKJ ...

 brezpotje brezpótje  -a s (ọ̑) pren. ta pogovor vodi v brezpotje

 

Evo, točno. Edina razlaga, ki lahko zaključi to večno polemiko.

pred 23 urami, sebar pravi:

Aja, zbiram donacije za DCT NC750x, obljubim da dam za en krog :P 

Prispevam 10€, samo potem si zavezan k izvršitvi. Ali bo eno leto časa dovolj? In krog za eno urco?

Pazi kaj prosiš in obljubljaš.:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, drjack_dj said:

Evo, točno. Edina razlaga, ki lahko zaključi to večno polemiko.

Prispevam 10€, samo potem si zavezan k izvršitvi. Ali bo eno leto časa dovolj? In krog za eno urco?

Pazi kaj prosiš in obljubljaš.:whistle:

Evo, še 6980€ pa smo tam! Pa glih k si prvi dobiš za cel dan :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Borutt pravi:

Dajte že enkrat nehati pisati takšne neumnosti, ker za brezpotje je samo planinski škorenj (beri trial in hard enduro motor) in ne neki po obliki podoben enduro 200+ kilogramski kup železja. 

Saj gre, samo volja mora bit dovolj močna... :fredyjecar:

DSC02730.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, gift pravi:

hm....zakaj imam občutek, da to ni švoh :)

 

Mogoče zato ker ima večina teh predstavitvenih stunt racerjev zamenjanjano zobniško razmerje na verižnem setu .

lp Znalac :P

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem malo tole bral nazaj in kaj bi dal, da bi bil tako pameten, kot so določeni t'le gor...  :scut:

 

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Kmet2 pravi:

Mogoče zato ker ima večina teh predstavitvenih stunt racerjev zamenjanjano zobniško razmerje na verižnem setu .

lp Znalac :P

Chris Pfeiffer ne rabi zamenjanega zobniškega prenosa ... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, poggy said:

Ja, za v Afriko (ne asfaltiran Maroko ampak tisto tapravo, peščeno in blatno) bi pa bil. Lahek za pobirat, 21/18 pnevmatike in (po moje) relativno enostavno vzdrževanje.

Ste pa vsi vabljeni v naše konce na en "Adventure" krog...

Am....v Maroku lahko izbiraš-ali se boš vozil po super lepih asfaltiranih cestah, lahko pa se voziš po zlo peščeni, blatni, skalnati....se nedavno vrnil od tam ;-)  Ti sam povabi na adventure krog, jest sem vedno za-exc je ogret

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, boych pravi:

Chris Pfeiffer ne rabi zamenjanega zobniškega prenosa ... :) 

seveda ne, če cel kardan zamenja in to ko je v zraku :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!